BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 10:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 30 stycznia 2016, 20:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 365
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: e36 323i/e39 523iA
Kod silnika: M52B25
Jako że obrazki wygasły, muszę odświeżyć temat.

Jak prawidłowo wpiąć reduktor przy e36 M52B25?
Obrazek
Wpiąć w 5 blisko głowicy zasilanie a 6 powrót?
Gazownik wpiął szeregowo w przepustnicę :dobani: Jeździć jeździ ale przełącza zbyt późno, parownik ma temperaturę o 20-25 stopni mniejszą niż silnik.
KME Gold umiejscowiony między zderzakiem a nadkolem od strony kierowcy. Przewody wodne nie będą zbyt długie przy takim umiejscowieniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 1 lutego 2016, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
I ja sie przylacze do pytania jw. Silnik to tez m52 i rowniez reduktor wpiety pod przepustnice. Trojniki juz kupilem, ale jako ze obrazki wygasly to nie jestem pewny. Jeden trojnik pod dolny waz zbiorniczka, a drugi w dolny waz elektrozaworow?

Skoro reduktor masz w sumie pod dolotem to weze beda krotkie, u mnie jest w miejscu akumulatora R4, wiec weze sa wyjatkowo dlugie. Nosze sie z zamiarem przeniesienia reduktora na podluznice w okolice dolotu, ale to kupa roboty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 3 lutego 2016, 10:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
houldy, Zasilanie wepnij w przewód NR 5 z głowicy do nagrzewnicy. Powrót podepnij pod przewód nr 8 do zbiorniczka.
houldy napisał(a):
ale to kupa roboty
Nie, jest to łatwe i bezproblemowo to ogarniesz.

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 3 lutego 2016, 18:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Mowiac, ze kupa roboty chodzilo mi o przerobke calej pajeczyny pod maska. Reduktor mam w miejscu akumulatora, reg fasty wisza nad dolotem i kupa bardzo dlugich wezy. Wtryski chce przeniesc pod kolektor, wiaze sie to z nowymi nawiertami, gdyz spec wklejal moje na silikon w zbyt duze dziury. Kupie nowy kolektor, ale mam kilka niepewnosci. Nie wiem w jakich miejsach wiercic podcisnienia oraz na ile mm rozwiercic wkretki od wtryskiwaczy (mam nowe). Zapomoc bylbym wdzieczny.

Zavoli, reg fast, stag 200.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 3 lutego 2016, 21:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
houldy, Podciśnienie możesz dać na dole koło wejścia oparów paliwa i wyjścia na podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa. wkrętki gazowe najlepiej wiercić po bokach jak najbliżej głowicy. ile mm to zależy jakie ci ciśnienie robocze wyjdzie podczas kalibracji.

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 3 lutego 2016, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Dzieki wielkie. Z tym rozwiercaniem wkretek problem polega na tym, ze niechcialbym sciagac kolektora dwa razy. Z tego co pamietam bedac poprzednio na regulacji to gazownik nie mogl zbic cisnienia ponizej 1.6. Nie do konca tez wiem jak rozwiercic to z dokladnoscia dziesiatych mm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 3 lutego 2016, 21:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Pamiętaj że długość przewodu od wtryskiwacza do kolektora ssącego też ma wpływ na wysokość mnożnika i regulację ciśnienia. Ciśńienie możesz spokojnie skręcić do minimum czyli w przypadku zavolaka to 1.17 i zacząć kalibrację. ;)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 3 lutego 2016, 23:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
No niestety przy reg fastach na listwie, nie dam rady dac bardzo krotkich wezykow. Zastanawiam sie czy zalozyc wkretki bez rozwiercania czy zalozyc te wiercone przez druciarza. A co do cisnienia zavolaka, ponoc jakis problem byl z reduktorem i zejsciem z cisnienia niżej niz te 1,6.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 16 lutego 2016, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: n42b20
Witam od dłuższego czasu z wolnym przelaczeniem/grzaniem auta.Temp przelaczania auta na gaz mam ustawiona na 20st lecz przelacza sie okolo po 3 km. przy dodatnich temp.Dodam ze TERMOSTAT WYMIENIONY,wszystko odpowietrzone nic nie pomoglo,nawet weze od reduktora zostaly ocieplone. i mam pytanie czy reduktor zostal odpowiednio wpiety w moj układ>? ponizej zdj. Jeśli nie to jak powinien być wpięty ? Silnik n42b20
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 22 września 2016, 18:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 883
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
Witam. Odswieza temat, w m52b25 aktualnie mam wpiety reduktor rownolegle w przewody nr 5 (zasilanie nagrzewnicy) i nr 7 (powrot, wyjscie z nagrzewnicy) czy jest to dobre rozwiazanie? Po zmianie silnika na m52 sugerowalem sie tak jak mialem to wpiete w m43.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 4 października 2016, 15:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 89
Lokalizacja: PTB
Moje BMW: E46,E36
Kod silnika: M54B30
Witam. Wie ktoś gdzie dokładnie wpiąć zasilanie do reduktora w silniku n46. Bo ostatnio jak było kilka stopni to przełączył mi sie dopiero jak wskazówka temp. wyszła poza pierwsza kreske. Z wczesniejszych postów jeden poradził sobie z tym wpinając w wąż od chlodniczki oleju ale niewiem który to. Niech ktos napisze komu sie normalnie przełącza na gaz.

_________________
[I love E46\\\3]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 5 października 2016, 19:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
A jaką masz ustawioną temperaturę przełączania się na lpg ? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 11 października 2016, 11:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 89
Lokalizacja: PTB
Moje BMW: E46,E36
Kod silnika: M54B30
30 st C. Na bloku nieraz 60 czy 65 st i dopiero sie przelacza.

_________________
[I love E46\\\3]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 29 października 2016, 11:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 201
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
Garaż: E39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136654

moje byłe E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102975
Witam podejrzewam u siebie nieprawidłowa prace czujnika temperatury reduktora
jak go sprawdzić pokazuje ok 20 stopni mniej niz komp auta
mam Tomasetto AT13 ,Stag 300 isa2
jaki czujnik potrzebuje ? jaka oporność?.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 29 października 2016, 14:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
A może poprostu wystarczy wybrać odpowiedni w programie

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 30 października 2016, 09:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 201
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: M52
Garaż: E39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136654

moje byłe E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=102975
CHEMIK211 ; w jakim programmie? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 30 października 2016, 13:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
mafafo napisał(a):
w jakim programmie?

AC Gas Settings

Musisz połączyć się ze sterownikiem gazowym i sprawdzić jaki czujnik jest wybrany w programie

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 22 stycznia 2017, 21:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 240
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: 523ia e39
Kod silnika: m52
witam a takie pytanko dlaczego nie mozna? (tak sie zastanawiam bo nikt o tym nie pisze) dlaczego reduktora nie mozna podlaczyc nastepujaco wejscie nr5 i wyjscie nr5. poprostu reduktor przelotowo. bez powrotow w strone chlodnicy. dlaczego tak nie??? wydaje mi sie ze to najwydajniejsze podlaczenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 24 stycznia 2017, 22:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e39
Kod silnika: m54b25
Witam czy moglby ktos wstawic schemat podlaczenia dla m54b25 bo zdjecia z 1 postu wygasly :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 2 marca 2017, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 89
Lokalizacja: PTB
Moje BMW: E46,E36
Kod silnika: M54B30
Podbijam z pytaniem o prawidłowe wpięcie węży do n42/n46 lub jakiś schemat z obiegiem wody na wężach. Przy jezdzie strasnie dlugo trzeba jechać, a na postoju normalnie.

_________________
[I love E46\\\3]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL