BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 11:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E60
Kod silnika: N54b30A
instalacja lanzi renzo wtryskiwacze med białe o otóż jak założyłem instalacje i podniosłem maskę wtryskiwacze gazu tak delikatnie stukały jak zamknięciu maskę to nie było ich słychać podobno przy tych wtryskiwaczach to normalne ze tak tykają delikatnie jakoś niedawno odpalam samochód przeskoczył na gaz i słychać ewidentnie bardzo głośnie stukanie zaczął gasnąć na np jak stanąłem na światłach oczywiście nie za każdym razem ale czasem się zdarzyło i i zaczął na wolnych obrotach jakoś silnik nie równo pracować i tak czasem jak by silnikiem zrzuca wiec wymieniłem świece niby jest poprawa nie gaśnie jak by równiej pracuje pojechałem do gazownika co mi to zakładał i powiedział ze te wtryski tak maj niby stuka ale było widać po nim ze sam nie wie czemu stukaj i chyba tak tylko wkręcił bo widział ze samochód niby chodzi dobrze ale te wtryski to stukają albo 1 wtrysk ze chodzi jak czołg i porostu boje się zęby coś nie klękło przez to w instalacji co o tym myślicie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 7 grudnia 2010, 21:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 614
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
Wtryski stukaja ponieważ w srodku znajduje sie elektrozawór :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 8 grudnia 2010, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 91
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E60
Kod silnika: N54b30A
asdfg1985 napisał(a):
Wtryski stukaja ponieważ w srodku znajduje sie elektrozawór :)


tylko dziwne ze prze 20 tysi km nie stukały a teraz napier... i w ogóle telepie silnikiem na wolnych obrotach ze autem trzęsie a wcześniej chodzi identycznie jak na benzynie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 15 grudnia 2010, 14:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
czyli masz valteki żółte które się rozpadły

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 7 stycznia 2011, 15:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: 320
witam....mam 320 150km mam ja jakis miesiac... kupilem ja z inst gazowa brc tecno 100kw i blos i pytanie do was czy jest to dobre rozwiazanie jako instalacja czy nie.....mam tez problem z odma silnika krokowego czesto przy odpalaniu mi wystrzela....pisze bo wogole sie nie znam na gazie wczesniej jezdzilem ropniakami....
Z tego co sie teraz dowiedziałem to jest to inst II generacji......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 7 stycznia 2011, 16:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
może jeszcze założysz 20 tematów z tym samym ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 11 stycznia 2011, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: kuj-pom
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52B25
witam.nikodem mam do ciebie pytanko.mam e36 323i i chce zalozyc staga,jakie dopasowac czesci zeby to dobrze w miare chodzilo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 11 stycznia 2011, 23:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
scorpion gt - jest do bodajze 250km , magic jety - toleruja slaba jakosc gazu ktory jest jaki jest w polsce :), do tego sterownik stag 300.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 12 stycznia 2011, 21:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Stag 300 Plus
Reduktor Skorpion GT
Wtryskiwacze Hana Czerwone

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 13 stycznia 2011, 22:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: kuj-pom
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52B25
to czerwone wtryski sa lepsze od zielonych.pytam bo na instalacjach gazowych za bardzo sie nie znam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 13 stycznia 2011, 22:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
nie lepsze tylko inna wydajność

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 00:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 214
Lokalizacja: SDL
Moje BMW: E39 2.8
Kod silnika: M52TUB28
Scorpiony GT często lubią wydawać dziwne dzwieki, buczą,jęczą itp. U mnie wyleciał po 10 tyś...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 01:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
a Magici puszczać gaz do układu chłodniczego

Polecam Reduktor IG1 LR kosztuje tylko 750zł

a na buczenie też jest metoda ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 09:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 214
Lokalizacja: SDL
Moje BMW: E39 2.8
Kod silnika: M52TUB28
Podejżewam, że trzeba poprawić go wewnątrz po fabryce? A co powiesz o KME Gold ? Seria chyba przy stałej szybkiej jeździe nie wytrzymuje termicznie? Mam teraz Golda, tylko przerobionego i odpukać nie ma problemów, przy max bucie 2-ka-3-ka ciśnienie spada z 1.1 na 0.9 więc chyba nie jest źle..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 17:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
KME Gold nawet po przeróbce rewelacji termicznej nie ma bo po przeróbce ma wydajność termiczną silvera

ale dość ciężko będzie takiego "silver golda" schłodzić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 17:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 146
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: e46 Touring
Kod silnika: M54B30
Misjonarz napisał(a):
asdfg1985 napisał(a):
Wtryski stukaja ponieważ w srodku znajduje sie elektrozawór :)


tylko dziwne ze prze 20 tysi km nie stukały a teraz napier... i w ogóle telepie silnikiem na wolnych obrotach ze autem trzęsie a wcześniej chodzi identycznie jak na benzynie


mam też te valteki i także stukają :zalamany: i trzęsię na wolnych obrotach
czy kolego Misjonarz poradziłeś sobie już z tym??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 4 lutego 2011, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 45
Moje BMW: 318i E36
Kod silnika: M43B18
Wiatm. Nie wiem czy zakładac osobny temat, ale jak cos to prosze o przeniesienie i z góry przepraszam.

A wiec do rzeczy. Posiadam BMW 318i 85kw 94'. Zakupiłem ja juz z instalacja gazową. Nie potrafie okreslic która to generacja. Na pewno nie 1, 2, 5..
Na gazie autko pracuje ładnie oraz zbiera sie pieknie (róznica raczej nie odczuwalna w porównaniu do benzyny) tylko praca silnika troszke inna. Po jakims czasie auto zaczęło łapać temperaturę, dziwnie sie zachowywać az w koncu głowice szlag trafił, pierscionki do wymiany no i zawory. Przyczyna: auto na zimnym silniku po odpaleniu podgrzewa gaz do chyba 30 stopni, pozniej przygazówka i auto jedzie na gazie. Ta pier..ona rurka miedziana w której znajduje sie gaz juz podgrzany pękła. Dalej juz mozecie sobie wyobrazic jak wygladała praca silnika. Takze chłopki miejcie to na uwadze aby tego uniknąć bo koszta naprawy auta sa prze@#$@#$ane. Pozdrawiam.

_________________
Team Evil Ninja - Coder Team and Hackers exploit´s

Welcome to Team Evil Ninja we are developers of all kinds of code language and we are also IP tracer

http://team-evil-ninja.com/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 5 lutego 2011, 11:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Wielebny1985, chyba nie wiesz o czym piszesz.... gdzie masz miedziana rurke w podgrzanym gazie?

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 5 lutego 2011, 13:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 45
Moje BMW: 318i E36
Kod silnika: M43B18
Piotrek napisał(a):
Wielebny1985, chyba nie wiesz o czym piszesz.... gdzie masz miedziana rurke w podgrzanym gazie?



Wiem o czym piszę. Moze nie jet miedziana, tak mi sie wydawało na 1 rzut oka. Po kolorze stwierdziłem, ze to miedź.

Otwierasz mache i po długosciu masz puszczony przewód gumowy przez który płynie sobie płyn chłodniczy. Środkiem tego oto przewodu gumowego jest puszczona ta własnie "miedziana" rurka w której znajduje sie gaz. W ten sposób jest podgrzewany.
Rozumiesz juz ? Czy dalej mam tłumaczyc ? Btw ja jestem laikiem w tych sprawach, takze mogłem sie pomylic troche, ale zasade działania instalacji LPG w swoim aucie znam troszke. Pozdrawiam :)

_________________
Team Evil Ninja - Coder Team and Hackers exploit´s

Welcome to Team Evil Ninja we are developers of all kinds of code language and we are also IP tracer

http://team-evil-ninja.com/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o instalacjach gazowych.
PostNapisane: 5 lutego 2011, 14:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 614
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52tub28
Garaż: było e36 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132855
było e39 523i
jest e38 728i
Wielebny1985 napisał(a):
Piotrek napisał(a):
Wielebny1985, chyba nie wiesz o czym piszesz.... gdzie masz miedziana rurke w podgrzanym gazie?



Wiem o czym piszę. Moze nie jet miedziana, tak mi sie wydawało na 1 rzut oka. Po kolorze stwierdziłem, ze to miedź.

Otwierasz mache i po długosciu masz puszczony przewód gumowy przez który płynie sobie płyn chłodniczy. Środkiem tego oto przewodu gumowego jest puszczona ta własnie "miedziana" rurka w której znajduje sie gaz. W ten sposób jest podgrzewany.
Rozumiesz juz ? Czy dalej mam tłumaczyc ? Btw ja jestem laikiem w tych sprawach, takze mogłem sie pomylic troche, ale zasade działania instalacji LPG w swoim aucie znam troszke. Pozdrawiam :)

Kto ci :cenzura: gaz zakładał chyba jakiś magik bo od podgrzewania jest reduktor a nie rurka w weżu wody :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL