BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 11:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] dolewanie miksolu - czyli o dodatkach do paliwa
PostNapisane: 15 września 2017, 08:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Tutaj sobie ktoś shamował przed Archem 6200 i 9200 i miesiąc po https://www.facebook.com/media/set/?set=a.571450069679908.1073741860.411852798972970&type=3

Tak jak tam wspomniano - różnica temperatur spora, bo około 8C. Wyniki w zasadzie na poziomie błędu pomiaru nawet gdyby tam była jednakowa temperatura. Ja wiem, że można jeszcze spytać czy tam było paliwo tego samego typu co na 1'wszym hamowaniu, ale dla mnie ciekawostką jest to, że krzywa momentu się zmieniła niby niewiele, ale jednak max Nm wcześniej było na górce na niespełna 4,3k RPM, a na drugim hanowaniu podbiło pierwszą górkę na niespełna 3,4k RPM + ładne podbicie momentu przed 2k RPM. Z perspektywy użytku codziennego to wygląda interesująco.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] dolewanie miksolu - czyli o dodatkach do paliwa
PostNapisane: 17 września 2017, 09:17 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Jeśli chodzi o dedykowany produkt, który ma za zadanie zwiększyć moc to jest to Archoil 6800, jak i czy działa nie mam pojęcia, ale taką informacje otrzymałem w archoil polska. Mają podesłać próbkę do testów to się sprawdzi :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] dolewanie miksolu - czyli o dodatkach do paliwa
PostNapisane: 19 września 2017, 22:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B25AF
Z kolei co do 6200 EU myślałem, że tylko jeden znany sklep online w PL się z tego wycofał parę miesięcy temu, ale dzisiaj dostałem info od innego sporego sprzedawcy, że w ogóle wycofano produkt z Europy. Ciekawe czemu skoro masa pospolitego badziewia od lat nikomu nie wadzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] dolewanie miksolu - czyli o dodatkach do paliwa
PostNapisane: 26 września 2017, 14:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 302
Lokalizacja: WPN/WD
co do temperatury zapłonu 2t,

co wszyscy tak na to patrzą?
przecież nikt nie jeździ na samym 2t, a po zmieszaniu 250ml z 70 litrami on, i tak temperatura wzrośnie o dużo dużo mniej niz pół stopnia..

_________________
Timeless Ultimate Driving Machine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] dolewanie miksolu - czyli o dodatkach do paliwa
PostNapisane: 28 listopada 2017, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52TUB28
Ciekawy temat. Ktoś wyżej wspomniał, żeby powstał w ogóle odrębny temat o dodatkach do paliwa - jestem za :P
Ktoś z Was stosował już Archoil AR6900 P-Max ? solo lub poprzedzając to Archoil AR6400 P-Max?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] dolewanie miksolu - czyli o dodatkach do paliwa
PostNapisane: 3 grudnia 2017, 21:19 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Do benzyny nigdy nic nie dodawałem, ale tam np koszt wtrysku sprawnego z allegro to był jakieś 10-20 zł ;) Obecnie w klekocie 1000-2000 zł , także wolę profilaktycznie o to zadbać. Przekleję też pewne info z forum avensia od chłopa który też z tego co zaobserwowałem głupot nie gada

Cytuj:
Dziwne bo Archoil ma cetan boostera i przy pierwszym zalaniu do gnojówki o LC 52 powinien ją podnieść nawet do LC 56 a to oznacza dużo lepszą pracę i dynamikę. Na rynku są dostępne przynajmniej 2 dodatki lepsze od Archoila bo zawierają w sobie depresator, który w przypadku Archoila AR6350 jest dość drogi. Akurat AR 6350 używałem już po fakcie wytrącenia się parafiny w letnim paliwie na początku zimy i uważam że to za drogi biznes( AR6900 + AR6350). Lepiej mieć kompleksowy środek a Archoil taki nie jest. Jeden z dodatków jest dostępny tylko na firmę i jest to Kernite K Gard a drugi to Kent Fuel Guard II.
http://ak-polska.pl/p/99/619/fuel-guard ... zacja.html

Dodam tylko że widziałem swoje wtryski, turbinę, DPF i katalizator(?) w rurze za DPF i utwierdziłem się w przekonaniu że lanie dodatków i oleju B0 ma sens bo efekty widać( wtryski czyściutkie, zmienna geometria czyściutka, lekki nalot tylko na wirniku, dpf czyściutki). Niestety kolanko między EGR a dolotem w 2AD zapycha się nadal tak samo:)


Osobiście leje archoila cały czas, ale nie miałem ochoty nic rozbierać i sprawdzać jak wygląda :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL