BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 09:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] ASC, a włączony silnik?
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 17:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1373
Lokalizacja: Przemyśl
Witam, kilka dni temu wreszcie zdecydowałem się na zestaw CB do auta. Wybór padł na President Johnny II i President Florida na dach. Taki zestaw miałem okazję przetestować i wszystko mi odpowiadało.

Po zamontowaniu wszystkiego przyszedł czas na testy. Z pod mojego domu na wyłączonym silniku, z włączonym ASC (III gen.) nawiązuje łączności rzędu 6 km. z czego jestem bardzo zadowolony jak na wymiary anteny i teren w jakim się znajduje (górzysty, miasto w kotlinie). Problem pojawia się kiedy jadę autem - mianowicie, ASC wycina mi sygnał nawet na 3-4(!) kreski, po prostu słychać tylko "ksz ksz" i koniec. Są również bardzo czyste łączności, ale w porównaniu do tego jak można rozmawiać na wyłączonym silniku to nic specjalnego.
Dodam, że słychać mnie bardzo dobrze, ale jak ktoś mi odpowiada w czasie jazdy to sygnał mimo dużej mocy nie dociera.
Anteny jeszcze nie stroiłem, ze względu na różne opinie - większość twierdzi, że florida jest zestrojona fabrycznie, a regulacja 'beczką' na promienniku zmienia SWR jedynie o kilka dziesiątych.

Identyczny zestaw testowałem u kolegi w aucie - Golf V Tdi. Tam radio działa podczas jazdy i postoju tak samo dobrze. Czy może być aż taka różnica w odbiorze pomiędzy benzyną, a dieslem? Wiem, że kilka osób na forum używa radia z ASC i bardzo liczę na ich opinie.

Edit: Zestroiłem dzisiaj antenę, niby wszystko gra, ale różnicy nie zauważyłem. Przełożę dzisiaj radio do auta kolegi, zobaczymy co z tego będzie :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 października 2009, 19:14 przez Oleczek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2009, 21:20 
Oleczek, pierwsze pytanie gdzie masz antenę..? druga czy Masz poprawione asc.?? jakie Masz podłaczenie do zapalniczki czy do aku..?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 10:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1373
Lokalizacja: Przemyśl
Antenę mam w lewym tylnym rogu dachu - dawałem na środek i nic.
Podłączone mam aktualnie pod zapalniczkę - było jakiś czas pod aku, również nic.
ASC mam 3 gen. i chodzi naprawdę dobrze - na wyłączonym silniku.
Byłem już u kilku magików i wywnioskowali, że zakłócenia pochodzą od układu zapłonowego - kable, cewki, może alternator. Najgorsze jest to, że te zakłócenia zbiera antena i raczej żadne filtry nie pomogą. Pytanie tylko czy inni mają podobne problemy z radiem w BMW czy to tylko u mnie dzieje się taka magia - może po prostu wymiana kabli wysokiego napięcia na nowe by pomogła? Czekam na dalsze opinie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2009, 10:55 
Oleczek, Powiem Ci tak Ja Mam president harry II asc i antenkę missouri też Mam na dachu z lewej :) najpierw zobacz jak antena sprawuje się w innym miejscy możliwe że nie Masz dobrego styku Masy w tym miejscu co do radyjka dzieje Mi się podobnie ono jest niby III generacji ale wiesz jak to w Polsce jest pewnie jest II i do poprawy Tak jak u Mnie.. :) Mi na zestawie zasięg Mam do 15 km a z właczonym asc docierają tylko idealne czyli jakieś 6 km Szerokości... PS co do kabelków to wymieniałem Przed cb więc nie Powiem jak jest na starych wymienić możesz koszt nie duży..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 13:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Oleczek, mam ten sam problem z moim johnnym i anteną president Ohio ucina koncowki sygnalu i slychac naprawde kiepsko. wczesniej mialem unidena 520xl i hustlera ic 100 czyli mocno budrzetowy zestaw i bylo duzo lepiej. szperajac po sieci tyrafilem na cos takiego:
"AUTOMATYCZNA BLOKADA SZUMÓW POPRAWIONA*



[* co oznacza poprawiona ? ]

[ W Presidenta Johnny II i Harry II problemem jest autoamtyczna blokada szumów która przycina końcówki sygnałów odbieranych, informacja dociera w 70%, sygnał jest ucinany i podawany dalej. Są to zarówno sygnały mocne ( czyli bliskie ) jak również z większej odległości gdzie czesto sygnał zbieramy z lekkim szumem i te szczególnie są ucinane ] POPRAWA W NASZYM SERWISIE przebiega tak samo jak w Częstochowie gdzie wiele osób wysyła radia"
http://www.allegro.pl/item618400375_pre ... stryb.html
http://www.allegro.pl/item610232399_cb_ ... chowa.html
i sie powoli zastanawiam zeby zadzwonci do nich czy da rade wyslac radyjko na poprawe tego :cenzura: ASC

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 20:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1373
Lokalizacja: Przemyśl
Muszę przyznać, że poległem w walce z ASC. Jeździłem, pytałem i każdy twierdził co innego...
Po wielu próbach doszedłem do jednego wniosku, że całą pracę ASC psuje układ zapłonowy.
Co najgorsze zakłócenia te nie są wytworem instalacji elektrycznej, a zbiera je sama w sobie antena. Obecnie staram się jeździć na ustawieniach ręcznych i działa to Ok, choć słyszę w radiu jak spuszczam szyby, czasem jak dodaje gazu :rotfl: (a co z Automatic ANL?) :znudzony:
Ogólnie rzecz biorąc ASC to fajna sprawa ale w zestawie z anteną pokroju jakiejkolwiek ML'ki oraz w aucie z TDI :hyhy: pod maską - tam ASC działa lepiej, przynajmniej takie cały czas odnoszę wrażenie :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
też kupiłem johnnego i mam takie pytanko za ile i gdzie można znaleść te poprawianie asc??? bo na alledrogo nigdzie nie mogę tego znaleść. tak jak Oleczek, zauważył szumy spowodowane są przez ukł. zapłonowy bo na wyłączonym silniku asc działa idealnie. nie wiecie co może powodować takie zakłócenia???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 21:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
A przełączyłeś suwakiem [off] [F] na "F"?

Ja mam w Unidenie 520XL cały czas włączone (redukcja szumów i zakłóceń od alternatora). A biorąc pod uwagę fakt że Johny II to prawie to samo co Uniden 520 to powinno zadziałać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 16:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
beciak, no niestety nie działało oddałem to gówno i teraz mam omegę za połowę ceny a działa 100 razy lepiej ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL