BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 22:38 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Tak doradzałem wyżej: jesli juz trzeba przedłuzac to najlepiej zamontowac w antenie nowy kabel odpowiedniej dlugości. Będzie ok.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 10:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 116
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52
Ok, sprawa z kablem od anteny jest rozwiazany.

Teraz przewod zasilajacy radyjko - tez jest za krotki, aby ze schowka po lewej stronie doprowadzic go do akumulatora - moze mozna gdzies wczesniej to wpiac??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 14:07 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Najprościej użyć przedłużacza http://www.allegro.pl/item651550174_prz ... lu_3m.html

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 15:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 116
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52
Niebardzo z tym przedluzaczem - bo czasami uzywam tez nawigacje a radyjko chce miec na stale nie martwiac sie w jakies przepinanie.

Szukam innego sposobu na podpiecie tym bardziej ze nie mam wtyku do zapalniczki tylko zwykly przewod. Mozna gdzies wpiac w jakis bezpiecznik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 12:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 116
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52
Moze jakies sugestie?, bede bardzo wdzieczny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 12:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
teoretycznie moglbys znalesc miejsce i zrobic drugie gniazdko do zapalniczki, a w praktyce to roznie bywa,

drugim rozwiazaniem moze byc tak zabieg ze usowasz wtyczke do zapalniczki, biezesz inni kabel o porownywalnej (bo idealny nie musi byc) grubosci, lutujesz i przeciagasz do aku (oczywiscie gdzies bezpiecznik zrob bo roznie to bywa , a w aku to pod klemy mozesz podpiac,


tak to bym ja zrobil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 20:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 116
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52
A czy moglbym zrobic tak ze ten kabel ktory mam oryginalny z radia to dolutuje tyle aby doprowadzic do aku??

p.s. jesli wpinam do aku to musi miedzy radiem a akumulatorem byc bezpiecznik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 21:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 697
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
judin, z tego co sie orientuje to na przewodzi [chyba plusowym] jest juz bezpiecznik wiec wystarczy wpiac sie w zasilanie. ja poprowadzilem sobie od aku dwa przewody i podlaczylem je do tych od radia i jest ok [jak dla mnie, nie musze miec przekreconej stacyjki a zasilanie jest i podobno jest mniej zaklucen z elektryki auta anizeli podlaczenie po przez zapalniczke]
pozdrawiam

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2009, 21:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
Simoniak napisał(a):
jak dla mnie, nie musze miec przekreconej stacyjki a zasilanie jest i podobno jest mniej zaklucen z elektryki auta anizeli podlaczenie po przez zapalniczke]


owszem czasami moze tak byc i jednym z rozwiazan jest podlaczenie wlasnie pod aku,

co do kabla judin, to mi chodzilo wlasnie o to zeby uciac kabel kolo wtyczki zebys bezpiecznik zostawil - dolutowac do oryginalnego, bo jezeli chcialbys od nowa to dopisalem ci zebys nie zapomnial o bezpieczniku :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 17:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 116
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52
Podpialem radyjko.

Jak silnik wylaczony to w miare ok. Ale jak go wlacze to zaczyna sie 'pierdzenie' i nasila sie ono z kazdym dodaniem gazu, pytanie dlaczego? takie zaklucenia sieje aku??? Czy to poprostu wina tegi, iż antena nie jest zestrojona z radiem, czy na odwrot... poprostu zamowilem na allegro rozpakowalem i podlaczylem.

radio uniden 520 pro xl
antena omega 27

Wszystko jasne, nie wlaczylem filtru ANL,
a swoja droga to jest sens w ogole zestrajac ta natene z radiem, czy na odwrot skoro to ladnie 'chodzi' - co moge zyskac?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1029
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Mitsubishi Galant
Kod silnika: 4G63
judin, ja ci powiem szczerze ze moj zestaw wogole nie stroilem :P szkoda kasy a efekt ktory uzyskalem zaraz po podlaczeniu byl dla mnie zadowalajacy wiec dalem sobie spokoj :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 09:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 697
Lokalizacja: Południowa WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
judin, moim zdaniem jest sens... jesli nie zestroisz i bedziesz mial wysoki swr >2,5 to przy dluzszych rozmowach jest duza mozliwosc uszkodzenia radia [koncowka mocy] przynajmniej tak wyczytalem jak samemu wybieralem zestaw cb. koszt zestrojenia nie jest az taki duzy [od 15zl oczywiscie zalezy gdzie bedziesz stroil] a jesli masz znajomego z miernikiem to za "piwo" Ci to zrobi :P
ale wybor nalezy do Ciebie
pozdrawiam

_________________
Pomoc z ICOM, ISTA+, ISTA P, Esys, NCS Expert, polskie menu, mapy nawigacji, kodowanie opcji, zmiana USA na EU, dorabianie kluczyków seria Exx oraz Fxx itp ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2009, 12:28 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
U siebie stroilem anteny montowane na stale czyli zawsze byly w tym samym miejscu i ich nie przekładałem, wymagały podkrecenia pierscieniami przez zakłocenia. Natomiast magnesówek nigdy nie stroiłem-regulacja tylko pokretlami/przyciskami radia. A druga sprawa przy magnesowkach jesli nie zaznaczy sie na aucie dokładnie miejsca, gdzie lezy antena, to teoretycznie przy przełozeniu anteny w inne miejsce też by ją należało stroić.
Na przyszłośc, gdyby było potrzebne jeszcze dodatkowe gniazdo zapalniczki można uzyć rozdzielacza z kablem, bez kabla itp http://www.allegro.pl/search.php?string ... &country=1

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 16:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 233
Lokalizacja: z zawinkla :)
gmsmetallica napisał(a):
judin, ja ci powiem szczerze ze moj zestaw wogole nie stroilem :P szkoda kasy a efekt ktory uzyskalem zaraz po podlaczeniu byl dla mnie zadowalajacy wiec dalem sobie spokoj :)

tak dla potomnych anteny się stroi! :) bo później jedzie pan X i tak mu piszczy radio że szok a innych wkur... tylko

_________________
Uniden PRO 520 XL + CTE AP1700 na dachu :D
uaz 469B-gofr 3 2.0GTI - CRX ED9 D16Z5 (czarna strzaÂła najzajebiaszcza popierdalaka) obecnie nudne e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL