BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 14:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] - moja koncepcja i pare pytań
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 20:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
Witam wszystkich audiofilów. :)
Na początku chciałbym zaznaczyć że w tematyce car-audio jestem zielony ;) .... poza tym teraz nie mam kasy na cały zestaw sprzętu do mojej buni (e36 sedan) i chciałbym wszystko kompletować powoli.... ale musze już mieć opracowany plan działania (żeby dokupywać wszystko systematycznie) wiec mam pare pytań.

Mój pomysł jest taki:

-na przód w miejsce fabrycznych głośników JBL GTO 507C
http://www.allegro.pl/item221211454_glo ... etery.html

-w drzwiach (trzeba by kupic panele i oczywiśćcie całość wygłuszyć) JBL GTO 6507c
http://www.allegro.pl/item219263156__jb ... w_wa_.html

-w bagażniku subwoofer
taki: JBL GTO1204BP
http://www.allegro.pl/item221338693_jbl ... od_ss.html
lub taki JBL GTO1204BR
http://www.allegro.pl/item221340544_jbl ... od_ss.html

i tu już moje pierwsze pytanie - który lepszy? czy ten z membraną na zewnątrz czy ten do środka?? cena by wskazywała że ten co do środka ale czy napewno??
i jaki będzie efekt w e36 sedan?? czy dziura na narty to nie za mało aby dobrze słyszeć bas w środku auta ??