Pacjent to bmw e92 2007 rok. Auto jest naprawiane po kolizji, min. brak było silnika maglownicy eps. Została założona nowa maglownica z bmw e90 2009 rok. Po złożeniu bez problemu dalo sie ja zakodować i skalibrować. Wszystko dzialalo jak nalezy.Po kilku dniach auto nagle po wyjeździe z garażu traci wspomaganie.Brak jest komunikacji z eps, przy teście istą rheingold eps wogóle nie jest wykrywany, tak jakby tej opcji nie było w samochodzie, błędów w sterownikach brak. Po odlączeniu wtyczek od eps bledow brak..zadna kontrolka sie nie wyswietla.Ponownie kodowanie auta nic nie daje, eps nie daje sie zakodować bo nie ma z nim komunikacji, VO jest ok - opcja $1cb zapisana cały czas w cas i frm. Po odpięciu wtyczek od EPS nadal brak kontrolki EPS. Jak to jest możliwe że EPS wogóle nie jest widziany przez reszte sterowników i do tego brak jest błędów? Zasilanie na eps jest, rezystancja na pt-can 60ohm. Czy może być to coś z JBBE? bo to on jest tutaj gateway. Prosze o jakieś sugestie.
_________________ moje BMW E46--->> viewtopic.php?f=6&t=78667&p=864038#p864038
|