BMW Sport

Największe forum dyskusyjne fanów marki BMW w Polsce

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 19 stycznia 2017, 22:18


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E83] Potrzebny fachowiec do przeprowadzenia diagnostyki
PostNapisane: 7 stycznia 2017, 20:07 
Online
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 39
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: X3 E83N
Kod silnika: M47N2
Witam zainteresowanych tym wątkiem. Problemów ciąg dalszy, po wymianie akumulatora nastąpił problem z nierówną pracą zimnego silnika o odpalaniem ciepłego silnika a INPA wykazała błąd czujnika położenia wałka rozrządu co również potwierdził kolega cursor z forum za co mu serdecznie dziękuje bo także przeprowadził mi pełną diagnostykę która nie wykazała innych problemów a parametry były w normie (na ciepłym silniku). Zamówiłem i wymieniłem uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu i problem z odpalaniem ciepłego silnika znikł jak ręką odjął ale nadal nierówna pracazimnego silnika a błędów w INPIE brak.
Teraz gdy nadeszły mrozy to już masakra...wczoraj przy temp. na zewnątrz -13 stopni celsjusza po długim ciężkim kręceniu rozrusznikiem odpalił za 4 razem a nierówna praca i kopcenie na biało trwało do nagrzania silnika do ok.40 stopni celsjusza. Dziś musiałem sie wybrać DTŚ-ką do Katowic i zauważyłem że po nagrzaniu silnik do przeszło 80 stopni celsjusza i wciśnięciu pedału gazu do dechy ma problem z przyśpieszeniem i pojawia sie chmura białego dymu. Podejrzewam że to wtryski, ciśnienie doładowania na biegu jałowym minimalnie niższe od wymaganego, po dodaniu gazu jest wyższe. Prosiłbym fachowców o weryfikację tego co zarejestrowałem z przeprowadzonej wczorajszej diagnostyki zaraz po odpaleniu samochodu, czy z niej wynika ewidentnie który wtrysk jest uszkodzony czy trzeba wszystkie wyjąć i sprawdzić na specjalistycznym sprzęcie (moja INPA wskazuje błędnie wskazania czujników temp.co już stwierdziłem (temp. podałem z menu ukrytego zegarów) ale pozostałe parametry raczej wskazuje dobrze tj,ciśnienie doładowania pokazuje minimalnie mniejsze niż aktualne atmosferyczne i inne, nie mogę jakos nic wgrać na ten mój Windows 7 Home Premium 64bit, nawet Windows XP Mode chociaż ciągle na tym pracuję)
Dziękuje za wszystkie wskazówki, porady, dziękuje i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL