BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 07:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Gwizdanie w glosnikach
PostNapisane: 15 lutego 2007, 15:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŁowicz
Witam wszystkich.Pisze do was z prosba i pytaniem o rade mam hopla na punkcie muzyki w mojej Niuni zalozylem tam kilka glosnikow kilka wzmacniaczy i inne cuda wianki:) Moj problem pojawil sie kiedy to zaczelo wystepowac gwizdanie w glosnikach. Opisze problem bo wiem ze odpoiedz na moje pytanie to temat rzeka. gwizdnie wystepuje na wlaczonym silniku (wykluczam sprzet) oddalem alternator do regeneracji bo myslelem ze to jego wina poniewaz po zdjeciu paska z alternatora gwizdanie umilklo niestety nic to nie pomoglo:( montowalem juz wszystkie (chyba ) mozliwe gadzety jessli chodzi o zaklucenia nie ma juz pomyslow . Dlatego prosze o rade lub jakos podpowiedz co tam by jeszcze przetrzepac zeby je zlikwidowac szczerze mowiac to sie juz do nich przywyczilem ale troche mnie draznia. jestem :swiezak: na tym forum poniewaz niedawno zalozylem neta w domu ale milosc do Bmw i Car Audio mam bardzo długo:) Serdecznie pozdrawiam wszystkich uzalenionych w sprawach mechanicznych nie bardzo moge pomoc ale jesli chodzi o Car Audio to pytajcie z checia pomoge:)

_________________
SA RÓZNE UZALEZNIENIA W KTORE MOZNA POPASC JA SIE CIESZE ZE MI PADLO NA MOJA NIUNIE:) BMW E-34 A JAK KTOS JESZCZE MA HOPLA NA PUNKCIE MUZYKI TO WYCHODZA TAKIE CUDA WIANKI KTORE MOZECIE ZOBACZYC NA WWW.KCA-LOW.PRV.PL POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZALEZNIONYCH:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2007, 19:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
ja tez tak mialem zrob mase krotsza niz 30cm a + przeciagnij w miejscu gdzie nie ma zadnych innych kabli od radia :) a i wzmacniacz podlacz odrazu na aku w moim przypadku pomoglo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 01:15 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Stalowa Wola
Mój znajomy miał podobny problem ale w hondzie. U niego tą usterke spowodował kondensator w wzmacniaczu. Na elektronice sie dobrze nie znam ale moja wypowiedź może coś podpowie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŁowicz
Dzieki serdeczne MIchał za podpowiedz jedenak w moim przypoadku to napewno nieto bo wzmacniacze juz mialem sprwadzone od dechy do dechy to cos dziwnego dzieje sie od silnika ale dzieki jeszcze raz:) pozdro

_________________
SA RÓZNE UZALEZNIENIA W KTORE MOZNA POPASC JA SIE CIESZE ZE MI PADLO NA MOJA NIUNIE:) BMW E-34 A JAK KTOS JESZCZE MA HOPLA NA PUNKCIE MUZYKI TO WYCHODZA TAKIE CUDA WIANKI KTORE MOZECIE ZOBACZYC NA WWW.KCA-LOW.PRV.PL POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZALEZNIONYCH:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 18:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
kiedyś na allegro wpadłem na aukcje, która dotyczyła tego zagadnienia. ktoś sprzedawał pierścień z jakiegoś materiału który założony na przewody (nie pamiętam czy sygnałowe/głośnikowe/zasilające) miał eliminowac ten gwizd. poczytaj na elektrodzie tam jest sporo magików i na 99% ktoś tam napisał jak się tego pozbyć.

zapomniałem dodać że kosztował jakoś z 5-10pln więc nawet jak się nie sprawdzi to mała strata.


Ostatnio edytowano 17 lutego 2007, 11:12 przez kaden, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 23:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŁowicz
Dzieki serdeczne poszukam cos o tym pierscieniu dziekowac:)

_________________
SA RÓZNE UZALEZNIENIA W KTORE MOZNA POPASC JA SIE CIESZE ZE MI PADLO NA MOJA NIUNIE:) BMW E-34 A JAK KTOS JESZCZE MA HOPLA NA PUNKCIE MUZYKI TO WYCHODZA TAKIE CUDA WIANKI KTORE MOZECIE ZOBACZYC NA WWW.KCA-LOW.PRV.PL POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZALEZNIONYCH:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 09:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
u mnie to byly kable sygnalowe RCA, byly lekko zagiete i przez mroz popekaly w nich "minusy"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 22:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŁowicz
ale jak Ty miales to gwizdanie to byla roznica zapalony silnik czy nie bo umnie gwizdanie wystepuje na wlaczonym silnku?? A kable sygnalowe to chyba by caly czas przesylaly gwizd. juz wymienilem przewody i swiece i to wogole nic niew pomoglo ale kumpel ma podjechac e- 34 i mamy przezucic alternatory zobaczymy tylko kurcze nie mam czasu:( Dziekowac serdecznie:) pozdrawiam wszystkich warjatow:) :hurra:

_________________
SA RÓZNE UZALEZNIENIA W KTORE MOZNA POPASC JA SIE CIESZE ZE MI PADLO NA MOJA NIUNIE:) BMW E-34 A JAK KTOS JESZCZE MA HOPLA NA PUNKCIE MUZYKI TO WYCHODZA TAKIE CUDA WIANKI KTORE MOZECIE ZOBACZYC NA WWW.KCA-LOW.PRV.PL POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZALEZNIONYCH:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 09:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
na wlaczonym silniku. co najlepsze gdy zwiekszalem obroty zmieniala sie wysokosc gwizdu, po zmianie tych interkonektow (chinchy) przestalo tak sie dziac o dziwo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 09:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
na bank masz za mala mase grubszy przewod i nie dluzszy niz 30cm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2007, 10:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
jeżeli ma mase z karoserii to też może to być przyczyną zakłuceń lepiej mase ciągnąć prosto z baterii.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2007, 22:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ÂŁowicz
a wiec ja cala instalacje od sprzetu audio mam pociagnieta nowa caly prad nawet do skrzynki z przkaznikami jest pociagniety bezposredio z akumulatora z orginalnej instalcji nie uzywam wogole . i po zdjeciu paska z alternatora gwizdanie znika zmienilem lozyska i szczotki na alternatorze niestety to nic nie pomoglo jeszcze sproboje zamienic sie z kumplem na chwile zobacze czy wogole caly ten alternator nie jest jakis felerny ale nie mam teraz chwilowo czasu dopiero w przyszlym tygodniu to zrobie:( pozdrawiam i szacuneczek:)

_________________
SA RÓZNE UZALEZNIENIA W KTORE MOZNA POPASC JA SIE CIESZE ZE MI PADLO NA MOJA NIUNIE:) BMW E-34 A JAK KTOS JESZCZE MA HOPLA NA PUNKCIE MUZYKI TO WYCHODZA TAKIE CUDA WIANKI KTORE MOZECIE ZOBACZYC NA WWW.KCA-LOW.PRV.PL POZDRAWIAM WSZYSTKICH UZALEZNIONYCH:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2007, 23:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Ten gwizd to można nazwać "akustycznym obrotomierzem". U mnie jest to samo na zapalonym silniku :zdziwko: :zly: .
Brat mówi żeby puścić masę i plus bezpośrednio z aku grubymi kablami , i mimo to że w takie klocki jestem niezły to jakoś mi się nie uśmiecha kombinować coś z oryginalną instalacją ,tymbardziej że mam wszystko oryginalne ; wzmachol w tylnym nadkolu ,6 głośników i bawarię na kasety bez żadnych przeróbek " made in stodoła" .
Co dziwne: na tym oryginalnym radiu nic się nie dzieje , ale jak miałem pioniera 4x50W od brata przez jakiś czas to był ten gwizd , i mam go również na CB radiu :kwasny: .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL