BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 lutego 2017, 23:26


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moto GP na Hockenheim
PostNapisane: 17 września 2011, 00:31 
Offline
Moderator

Wiek: 32
Posty: 9463
Moje BMW: E46 | E38
Kod silnika: M54B30 SC | M52TU28
Moze to niezbyt zwiazane z BMW ale ciekawi mnie dlaczego ten gosc kreci tylko do 11tys?
po filmiku widac ze spokojnie nadarza za reszta tak wiec, ciekawi mnie dlaczego nie dokreca do czerwonego pola czyli tych 15tys

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Moto GP na Hockenheim
PostNapisane: 17 września 2011, 23:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1220
Mnie bardziej interesuje co to ma być w 0:53 :szok: :szok:

_________________
LPG sprawdza sie jedynie w butlach turystycznych,zapalniczkach i junkersach
ON do ciągników siodłowych i dużych maszyn rolniczych
A PB tankują pozerzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Moto GP na Hockenheim
PostNapisane: 5 grudnia 2011, 22:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 191
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E30, E39,E60,S1000RR
Kod silnika: M40B16, M57D30O1
Garaż: 530d E60 M-Pakiet
viewtopic.php?f=6&t=143562

E30 316i
viewtopic.php?f=6&t=99759

S1000RR 2010
viewtopic.php?f=60&t=94624

Galerii E39 Brak.
Okolice max momentu, później moc spada. Poza tym już ustawia się na odpowiednim biegu do zakrętu żeby mieć do dyspozycji tego największego kopa na wyjściu czyli właśnie 10-12 tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Moto GP na Hockenheim
PostNapisane: 5 grudnia 2011, 22:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 7611
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
milosz-rr napisał(a):
Okolice max momentu, później moc spada.

według Twojej teorii diesla kręcić do max 3tys :orany:

_________________
Obrazek
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Moto GP na Hockenheim
PostNapisane: 6 grudnia 2011, 20:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 191
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E30, E39,E60,S1000RR
Kod silnika: M40B16, M57D30O1
Garaż: 530d E60 M-Pakiet
viewtopic.php?f=6&t=143562

E30 316i
viewtopic.php?f=6&t=99759

S1000RR 2010
viewtopic.php?f=60&t=94624

Galerii E39 Brak.
1. Jest różnica między silnikami ZI i ZS
2. Silniki ZS nie są z założenia przeznaczone do wyścigów
3. Max moment w ZS jest dostępny w niskim zakresie obrotów
4. Na torze trzeba trzymać silnik właśnie w okolicach max momentu obrotowego, jakbyś kiedyś na takim torze był to byś wiedział.

Ps. Widziałeś kiedyś motocykl sportowy z silnikiem diesla? Lub jakikolwiek inny seryjnie produkowany?

A co do tytułu tematu, to nie jest wyścig MotoGP :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Moto GP na Hockenheim
PostNapisane: 6 grudnia 2011, 20:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 7611
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
milosz-rr napisał(a):
Na torze trzeba trzymać silnik właśnie w okolicach max momentu obrotowego, jakbyś kiedyś na takim torze był to byś wiedział
tu masz rację :]
ale to nie znaczy, że jeśli max moment masz w okolicach 11tys to nie należy dokręcić do odcinki. Było już kilka dyskusji na temat przyspieszania bez wykorzystania całego zakresu obrotów i kręcenia silnika tylko do max momentu. Jak znajdę chwile to poszukam tego tematu

ps. widziałem ;) niestety tylko turystyk http://moto.pl/MotoPL/1,88571,4912233.html (specjalnie dla Ciebie artykuł)

_________________
Obrazek
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Moto GP na Hockenheim
PostNapisane: 6 grudnia 2011, 20:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 7611
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
może z tym dieslem przesadziłem, ale chciałem pokazać coś co max moment obrotowy osiąga na niskich obrotach :) rozumiem też oscylowanie w okolicach max momentu obrotowego, ale w tym filmiku wejście w każdy zakręt rozpoczyna się w okolicach 6-7tys. Więc jeśli zamiast przy 11, wrzucić bieg przy 13, obroty na kolejnym biegu przy wejściu w łuk będą odpowiednio wyższe i to do czego pijecie, że będą oscylować w okolicach max momentu obr
a tu wspomniany temat o wykorzystaniu obrotów w przyspieszaniu viewtopic.php?f=8&t=57048&start=0 (wraz z obliczeniami)

_________________
Obrazek
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL