BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 09:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2009, 21:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
powiem ci tak wszystko da sie zrobić i przy picować nawet z elementu ostro pokrytego korozją ale to wszystko do czasu gdyż i tak spowrotem wyjdzie jeśli chesz sie bawićw wieczne łatanie to niezmieniaj błotnika czy reperaturek chyba że to auto sprzedajesz to co innego do sprzedaży ci wytrzyma ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: K-ce
witam, mam pytanie, kilka dni temu kupiłem e36 2,0i ,prawie cała maska jest pokryta pęknięciami lakieru ,nie są to rysy ani nic w tym stylu tylko zwykłe pęknięcia, są tylko i wyłącznie na masce, nigdzie indziej, jaki może być powód ich wystąpienia, i jak się ich pozbyć ? czy trzeba lakierować ? a jeżeli tak to czy trzeba "ściągać" stary lakier bo jak się przejedzie palcem to czuć te pęknięcia.

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: WoÂłomin
witaj.
Mam e30 cabrio i niestety zżera ja ruda od spodu z tyłu, jest troche na nadkolach i w paru innych miejscach pojawiają sie kwiatki. Chciałbym zrobic to dobrze i polakierowac juz całą fure. Pytanie ile może kosztować takie przedsięwziecie. I czy mógł byś polecić fachowca który sie tego podejmie i zrobi to naprawde dobrze. Chciałbym odrazu zrobic podwozie i dobrze zabezpieczyć.
Dodatkowe pytanie bo rózne opinie słyszałem. Na rdze to lepiej robić reperaturki czy wspawać łaty. rózne sa opinie co do reperaturek....
Może ty sie podejmiesz odpicawania mojej Buni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 08:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
Witam,
male pytanko, Mam bmw e46 granatowy metalik, ostatnio ktos porysowal mi delikatnie tylnie drzwi od strony kierowcy ....widac delikatne ryski ... 3-4 przebijaja sie przez lakier ( delikatnie biale ) nie grubsze niz grubosc włosa ..... co z tym mozna zrobic ? jakas polerka to zakryje ? jakas kredka ? tak zeby lipa nie wyszła a zarysowania przepadły ? jakies rady ? polecasz jakies konkretne środki ? lub polerka jakims mleczkiem czy cos ?

z gory wielkie dzieki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 20:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
marver napisał(a):
Witam,
male pytanko, Mam bmw e46 granatowy metalik, ostatnio ktos porysowal mi delikatnie tylnie drzwi od strony kierowcy ....widac delikatne ryski ... 3-4 przebijaja sie przez lakier ( delikatnie biale ) nie grubsze niz grubosc włosa ..... co z tym mozna zrobic ? jakas polerka to zakryje ? jakas kredka ? tak zeby lipa nie wyszła a zarysowania przepadły ? jakies rady ? polecasz jakies konkretne środki ? lub polerka jakims mleczkiem czy cos ?

z gory wielkie dzieki :)


jeśli rysy sa głębokie do podkładu to nic z tym nie zrobisz, lżejsze zarysowania oczywiscie da radę spolerować, samemu będzie ci ciężko to spolerować, najlepiej zastosować papier ścierny bardzo drobnej granulacji np P-2000+woda, i polerka maszyną, bo ręcznie marne rezultaty osiągniesz, oczywiscie kredki odpadają :P
a jak juz cie tak to kuje w oczęta to nowy lakierek położyć :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 12:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
AC_SCHNITZER napisał(a):
a jak juz cie tak to kuje w oczęta to nowy lakierek położyć :hyhy:


hehe oj Michał :) jak przejeżdżając obok ciebie, cię nie widze to tych rys tez nie widze :) chyba ze sie skupie :) a co do połozenia lakieru ... niestety nie jestem milionerem :P

ps- ale to nie jestes umyślnie :) naprawde cie nie widze czasem... bo jakby miejsce bylo dobre to nawet bym sie zatrzymal chwile pogadac... ale serio chyba slepcem juz jestem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2009, 15:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 86
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: e46 323Ci
Kod silnika: M52B25
Mam taki maly problem ze swoja 323Ci, mianowicie poprzedni wlasciciel przed sprzedaza nalozyl na autko doslownie tonę wosku koloryzującego.. Teraz po kazdym umyciu, kiedy chce wytrzec autko do sucha wosk "ciagnie sie" zostawiając nieestetyczne smugi. Nie da sie tego recznie wypolerowac szmatka, tre i tre szmata zielona sie robi od wosku ale efekty mizerne... jakies pomysly czym mozna zlikwidowac calkowicie te warstwe wosku?? z gory dziekuje za wszelka pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 56
Lokalizacja: mogilany
Moje BMW: e91 lift
Witm na moim 8 letnim bmw e46 powychodziło durzo pryszczy ,na przednich słupkach maska to do wymiany taka pognita z przodu nad lampami i z jednej strony na podszybiu ,z jednej strony z tyłu na koncu nadkola,z przodu po obu stronach błotniki u samego dołu , klapa to ma z 10 ognisk pojedyncze bulwki na powieszchni klapy i zaówarzyłem w niekturych miejscach takie kropeczki jak od igły naprzukład drzwi od dołu do listwy niewiem co z tym zrobic auto na 99 procent bezwypadkowe jedyne co było robione to polakierowany błotnik z przodu i zdzerzak tez przud . jezdze autem juz 1,5roku te zeczy juz były jak go kupiłem autem mi sie tak dobrze jedzi ze niemam zamiaru go zmieniac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 21:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
ant napisał(a):
witam, mam pytanie, kilka dni temu kupiłem e36 2,0i ,prawie cała maska jest pokryta pęknięciami lakieru ,nie są to rysy ani nic w tym stylu tylko zwykłe pęknięcia, są tylko i wyłącznie na masce, nigdzie indziej, jaki może być powód ich wystąpienia, i jak się ich pozbyć ? czy trzeba lakierować ? a jeżeli tak to czy trzeba "ściągać" stary lakier bo jak się przejedzie palcem to czuć te pęknięcia.

pozdro

Witam tak trzeba zdzierać ten stary lakier maske robić cała podkładem i lakierować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 21:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
Dejw napisał(a):
Mam taki maly problem ze swoja 323Ci, mianowicie poprzedni wlasciciel przed sprzedaza nalozyl na autko doslownie tonę wosku koloryzującego.. Teraz po kazdym umyciu, kiedy chce wytrzec autko do sucha wosk "ciagnie sie" zostawiając nieestetyczne smugi. Nie da sie tego recznie wypolerowac szmatka, tre i tre szmata zielona sie robi od wosku ale efekty mizerne... jakies pomysly czym mozna zlikwidowac calkowicie te warstwe wosku?? z gory dziekuje za wszelka pomoc :)

Witam jedyne co mozesz zrobić w tego typu problemie to mechaniczną polerka pasta g3 powinna sciągnac ta warstwe wosku bez problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 21:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
musko napisał(a):
Witm na moim 8 letnim bmw e46 powychodziło durzo pryszczy ,na przednich słupkach maska to do wymiany taka pognita z przodu nad lampami i z jednej strony na podszybiu ,z jednej strony z tyłu na koncu nadkola,z przodu po obu stronach błotniki u samego dołu , klapa to ma z 10 ognisk pojedyncze bulwki na powieszchni klapy i zaówarzyłem w niekturych miejscach takie kropeczki jak od igły naprzukład drzwi od dołu do listwy niewiem co z tym zrobic auto na 99 procent bezwypadkowe jedyne co było robione to polakierowany błotnik z przodu i zdzerzak tez przud . jezdze autem juz 1,5roku te zeczy juz były jak go kupiłem autem mi sie tak dobrze jedzi ze niemam zamiaru go zmieniac

Z tego co czytam to nie ma opcji ,że auto nie było już lakierowane na fabrycznym lakierze nie zrobią ci sie pęcherzyki typu kropeczki takie żeczy wychodzą od zle dobranego rozpuszczalniku do bazy i lakieru oraz podkładów jesli auto było lakierowane całe to na całym aucie ci to bedzie wychodziło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: E36 328 coupe
Kod silnika: M52B28
Co dać na odrdzewiony metal, podkład epoksydowy(rekatywny-dwuskładnikowy) czy może być zwykła minia ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: wieÂś
Na gołą blachę tylko i wyłącznie epoksyd!! Czasy świetności mini przeminęły razem z Syrenką i "Dużym Fiatem"!! :D

_________________
pepik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: wieÂś
Muszę się poprawić bo moja poprzednia wypowiedź nie była wyczerpująca. Mianowicie podkład epoksydowy zazwyczaj powinno się stosować "mokro na mokro" tzn. że epoksyd jest tylko warstwą kontaktową po między czystym metalem a kolejną warstwą, zazwyczaj jest to podkład wypełniający ale nie koniecznie bo to będzie zależało od tego co chcemy robić. Tak że jest to troszkę skomplikowane ale w razie czego służę radą!! :hyhy: :D

_________________
pepik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: E36 328 coupe
Kod silnika: M52B28
W takim razie minię odpuszczam ;) A jeśli chodzi o metodę "mokro na mokro" to rozumiem, ze takiego podkładu nie musimy nijak obrabiać ani czekać do jego pełnego utwardzenia przed naniesieniem na niego lakieru bazowego ...

A co z podkładami cynkowymi, mają sens, np: http://moto.allegro.pl/item702788237_zi ... rodek.html
Jest też coś takiego jak podkład reaktywny i jest to jednak coś innego niż epoksydowy, np.:
http://moto.allegro.pl/item704556928_no ... od_ss.html
Z drugiej strony ta sama firma (Novol) prodkukuje podkład epoksydowy, np: http://moto.allegro.pl/item710519171_no ... 1_6_l.html
Jakie są różnice praktyczne między tymi podkładami i co jest najlepsze, epoksydowy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 15:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: E36 328 coupe
Kod silnika: M52B28
Chyba odp. sobie na pytanie, tj.:na rdzę powinno się nakładać napierw podkład reaktywny, na niego trzeba koniecznie coś nałożyć, bo tworzy zbyt cienką warstwę, można podkład epoksydowy (grubsza warstwa, mocniejsze zabezpieczenie antykorozyjne, ale długo się utwardza) albo akrylowy (cieńszy, szybciej wiąże i można dobrać kolor).
Do szczegółów odsyłam tutaj: http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/17.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 05:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 47
Posty: 103
Lokalizacja: DONCASTER-UK - SZCZECIN-PL
Moje BMW: e46 - 325isport
Kod silnika: M54
a ja witam i potrzebuje odpowiedzi na moje pytanko.malowalem nadkole w e39 2001r. i okazuje sie ze silver tytanium wyszedl ciemniejszy duzo niz ten sam kolor ktory byl...czym to moze byc spowodowane?podklad uzyty to szary tak jak zalecane,z kolei na innym elemecie (nie na aucie) gdzie pryskalem na probe bez podkladu wyszedl prawie ze idealnie tak samo jak na aucie.kupowalem kilku producentow by porownac kolorystyke odcieni i za kazdym razem wychodzi tak samo.co jest nie tak?przy malowaniu podkladem szarym pokazywaly sie gotujace babelki i pozniej zanikaly po kilku sekundach,podszlifowalem wszystko prysnalem kolejny raz i znowu podszlifowalem,a pozniej juz kolor polozylem i po wyschnieciu zauwazylem to co opisuje i tak za kazdym razem.prosze o szczegolowa odpowiedz.pzdr greg :( :zly: :zalamany:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=86917

ObrazekObrazekObrazek



BMW E46 325i SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: wieÂś
Powiem Ci tak
- TERAZ JUŻ BĘDZIESZ WIEDZIAŁ DLACZEGO MALOWANIE U LAKIERNIKA TYLE KOSZTUJE :P

_________________
pepik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 13:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: WROCÂŁAW
Co zrobić by moje bmw zaczęło znowu błyszczeć? Czy wystarczy przejechać pastą tempo czy może są lepsze sposoby.... Dołączam zdjęcia niżej:

http://www.autogielda.pl/sprzedam_bmw,b ... HTHH4.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 18:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: wieÂś
Pastą tempo może by coś dało ale wątpię żeby był jakiś zauważalny efekt. Jest wiele innych, lepszych produktów ale było już o tym mnóstwo postów wystarczy poszukać.
A co do połysku na samochodzie to jak się na tym nie znasz to oddaj do fachowca, polerka w przyzwoitym warsztacie powinna kosztować 300-400 zł i na jakiś czas będziesz miał spokój.

_________________
pepik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL