BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 20:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zerdzewiałe bebny hamulcowe, co powiecie na ten spray
PostNapisane: 17 listopada 2007, 17:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
zerdzewiałe bebny hamulcowe, co powiecie na ten spray??? nalował ktoś nim?? nie trzeba podkładu??? nie będzie zchodził???


oto link to tego sprey a
http://www.allegro.pl/item268084544_far ... spray.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 18:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli dobrze oczyścisz metal to nie będzie schodzić np wypiaskujesz bo tak chyba naprościej.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 18:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
odczyść bębny szczotką drucianą (ręczną lub na wiertarce) a następnie kup małą puszkę farby Hammereit i pomaluj. Trzyma się i nie odpryskuje

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 18:57 
rorafalki, dobrze mówi. Zaoszczędzisz przy tym także jakieś 20 zł :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 20:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
a na Hammereit nie trzeba podkładu??? i czy wytrzyma wyższe temp. podczas hamowania??? ile tak mniej więcej jej trzeba na 2 bębny z tyłu i 2 zaciski z przodu??

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 20:16 
lukas88, żadnego podkładu!! Właśnie to jest w tym najlepsze :)

tylko trzeba dokładnie oczyścić z luźnej rdzy, wówczas będzie się dobrze trzymać! A wyższe temp. podczas hamowania.... bez przesady, nie są takie, żeby farba odpadała! btw. nie słyszałem o takim przypadku, a dużo ludzi tak robiło/robi... :) mała puszka powinna Ci starczyć, ja malowałem 4 zaciski i jeszcze mi zostało łohohoo!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 22:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Przylanczam sie do opcji z hammeraitem.Zostanie Ci jeszcze duzo uniwersalnej farby.
Jesli Ci moge poradzic to nie maluj bebnow na kolor czerwony,to obciach.Zaciski w tym kolorze sa jeszcze spox ale nie bebny.Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 22:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
no miałem na czerwono i aż tak źle nie wygląda a pozatym nie mam innej wizji.... czyba że coś doradzicie

oto moje autko:

Obrazek

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 23:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
moze poprostu czarne zrob,za tymi felgami i tak ich niebedzie widac.A przynajmniej niebedziesz mial koloru rdzy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 00:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
dało niezły efekt "czystego metalu",nakładałem na oczyszczone,odtłuszczone z brudu i kurzu bez podkładu oczywiscie, po 24 h utwardzania postanowiłem posmigac autem i zobaczyc jak to naprawde jest ,po godzinnej jezdzie w miescie hamowanie ruszanie,hamowanie i ruszanie -nie byłem w stanie tak mocno rozgrzac zacisków (podobnie pewnie z twoimi bebnami)do takiej temp by sie poparzyc tym bardziej by farba odpryskiwała!!!miały może ze 30 stopni,wydaje mi sie ż epodczas własnie szybkiej jadzy zaciski sa równie szybko schładzane pedem powietrza niż sie nagrzeją ,musiałbys miec chyba m3 i nie wiem jaki tor wyscigowy by zagrzac te zaciski do temp że odpada farba,nonsens

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL