BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 12:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: rdza i rekin nieustająca walka !
PostNapisane: 1 marca 2006, 18:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
ja nie chce by mój rekin rdzewiał !!!

było coś takiego jak chlapacze do rekina ? :D

rdza jest ... i za przednimi kołami na nowo wspawanych jeszcze niepolakierowanych progach :/

przed polakierowaniem auta chce sie dowiedzieć, co zrobić żeby na amen zabezpieczyć auto przed rdzą ! auto jest po blacharce... ale jeszcze nie malowane tylko w minii /korinie ... rożnie to nazywają ...

chodzi o zewnętrzna estetyczną cześć blacharki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2006, 18:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
Jak zrobisz dobrze blacharke to nie będzie rdzewiał i będziesz miał spokój na pare lat ale to trzeba zrobić od podstaw i porządnie a nie półśrodkami!

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2006, 18:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
witam chlapacze jedynie uniwersalne jakieœ ,ale to lipnie wyglšda jak polakierujesz na gotowo lakierem to niebędzie ci tak rdzewieć jak teraz co masz tylko miniš pomalowane ponieważ minia wpija wode w siebie i jeszcze bardziej rdzewieje polakeruj i bedziesz mniał kłopot zgłowy a i tak zbytnio nieuchronisz karoseri przed rdzš dobra rada to od cpodu zabezpieczyć elementy tawotem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2006, 18:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
porzadna blacharka to rozebranie budy do golego...piaskowanie...wstawianie nowych elementow (a nie docinanej blaszki choc czasem nie ma wyjscia),konserwacji surowego nadwozia (dobra konserwacja jest bardzo droga),lakierowanie i skladanie auta do kupy...koszt remontu nadwozia to kilka tysiecy zlotych (5 - 8 )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2006, 20:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
blachara zostala u mnei zrobiona dosyc solidnie ... na tyle solidnie ze dało sie odczuć wiekszą sztywnośc nadwozia w jeździe ! :)

geeneralnie pod spodem rdzy ani sladu ..wszystko zostało zakonserwowane na ciepło "lepikiem" natomiast zewnatrzne elementy te na ktore miał pojsc lakier.. zostały zostawione same sobie... :/ a z blacharka nie jest tak hip hop .. bo czekam az wpadnie mi kasa na 4 jakies lepsze koła i komplet nizszych sprezyn ...całość bedzie spasowana przez blacharza... i wtedy dopiero wylakierowane wszystko na gotowo ...
dodoam ze auto ma 7 letni lakier metalic ciemna lekko grafitowa zielen i błyszczy sie elegancko jedynie ponizej linni przetłoczenia auto wyglada nie zbyt elegancko ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2007, 11:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
auto po blacharce nie powinno sie poruszac tzn nie powinno byc narazone na warunki atmosferyczne!!! jezeli blachy miales wymienione i pomalowane minia czy cos podobnego? to ona nie zapewni ci odpowiedniej ochrony! przy dużej wilgotnosci minia potrafi sie zluszczyc czy odpasc! a tym bardziej gdy eksploatujesz samochod na codzien! a z konserwacja to po lakierowaniu! nie przed!! bo gdy zakonserwujesz np profile zamkniete to podczas lakierowania moze dojsc do powiklan! i lakiernik nie bedzie zadowolony! oczywiscie progi to przed lakierowaniem (barankiem)


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2007, 23:43 przez SCHNITZER, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 18:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
A chlapacze powinny byc w ASO jakieś 200 zł komplet...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, 21:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: Kwidzyn
Twoja wina ...piszesz że blacharz się postarał ale Ty dałeś ciała i teraz masz tego efekty.

Należy wyczyścić ponownie wszystkie newralgiczne strefy karoserii do czysta i położyć na gołą blachę grunt reaktywny (antykorozyjny) który wytrawi po poczęci blachę.
Następnie należy położyć podkład izolujący który zapewni blasze warstwę ochronną ale i wtedy nie wolno użytkować pojazdu. Dopiero po położeniu lakieru nawierzchniowego robisz konserwację profili zamkniętych (czymś tłustym i lepkim najlepiej) i wtedy możesz pomyśleć o jeździe…

to tak pokrótce :)

_________________
ale jazda !!!

pozdro
zielony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2007, 20:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
zielony, a czego użyć jako podkład reaktywny? Ja zdarłem zderzaki od wewnątrz i prawie już nie ma rdzy, ale nie uda mi się do końca usunąć. Powód? Nie dam do piaskowania, bo od zewnątrz jest chrom a znając fachowców najpier powie że nic nie uszkodzi a potem oj tam panie takie troszke to nie będzie widać. A więc wyczyściłem sam: końcówka z paskami papieru, szczotka druciana na wiertarce, papier ścierny, dremel.... wszystkiego po troszku, ale: Zawsze pozostają kropki lub "czarnawe" miejsca. Co zrobić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 23:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Ja takie wżery w metalu zalewam CILIT GEL`em do rdzy i kamienia i zostawiam na 24h tylko ciclit musi przykryc rdzę, idealnie ją wytrawi tylko potem trzeba dobrze wszytsko zmyc i szybko czymś zamalowac !!!

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 14:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Lokalizacja: krakĂłw
wiec tak ...

jak rdza juz jest na elemencie , to tylko paiskowanie moze ja powstrzymac ( chodz tez nie zawsze ) - skuteczna jest tylko wymiana elementu - ale za jakis czas i tak zacznie korodowac w miejscu laczenia blach - ktore podczas spawania zostana przegrzane

pomaga jeszcze bardzo dobra farba - najlepsze sa minie na bazie olowiu - stosowane na okretach plywajacych po slonych mozach - ale bardzo ciezko cos takiego zdobyc - bo teraz nie wolno chyba sprzedawc farb na bazie olowiu - ale ta farba jest nie do pokonania !!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL