BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2024, 17:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: tylna ćwiartka(blotnik)
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 00:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
witam!

mam pytanie czy tylna cwiartka jest w jakis sposob jest przykrecana czy jest na stale zamontowana i trzeba wycinac a nastepnie spawac. Mam okazje tanio kupic w belgi i sie zastanawiam i nie wiem jakie sa koszta i mozliwosci naprawy! nizej fotka


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tylna ćwiartka(blotnik)
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 01:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
tak czy siak cwiarteczka sie szykuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 03:04 
geniush napisał(a):
czy tylna cwiartka jest w jakis sposob jest przykrecana czy jest na stale zamontowana i trzeba wycinac a nastepnie spawac


spawanko. jakby to było na śruby, to otro by było :zdziwko:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 09:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Daj spokój z tym autem. Rzeźba będzie.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2008, 11:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
czemu tak uwazasz? ta betka tylko wyglada tak nieciekawie. jest normalnie na chodzie, silnik pracuje rowniotko. auto kosztuje jakies 300euro. blachy nie sa drogie w sumie, wiec generalnie by sie oplacalo. tylko wlasnie nie wiem czy ono jakos pozniej nie bedzie krzywo jezdzic czy cos po takim spawaniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2008, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
Napisz mi prosze w jakim celu chcesz wymieniać ćwiartkę,przecież tam jest błotnik do wymiany a nie ćwiartka.Pozdrawiam Martin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2008, 10:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
no, ale to jest chyba jedna calosc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 11:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Pułkownik Zuber napisał(a):
Daj spokój z tym autem. Rzeźba będzie.

dlaczego? nic podobnego!

- nie potrzebna ci bedzie cwiartka, zalatwiasz same poszycie, czyli blotnik, i najlepiej jak by byl wyciety w miejscach oryginalego laczenia (rozwiercone zgrzewy) czyli w ryfkach, pod szyba. na rancie gdzie uszczelka jest i najlepiej jak by to robil ktos co sie zna na tym i jak wstawi to dobrze to nie bedzie zadnej rzezby. jak masz drzwi i ten blotnik to jest tydzien roboty. wymieniasz same elementy i pewnie slupek jest trafiony? tez nie musisz go calego wymieniac (zewnetrzne poszycie) :ok:

geniush napisał(a):
czemu tak uwazasz? ta betka tylko wyglada tak nieciekawie. jest normalnie na chodzie, silnik pracuje rowniotko. auto kosztuje jakies 300euro. blachy nie sa drogie w sumie, wiec generalnie by sie oplacalo. tylko wlasnie nie wiem czy ono jakos pozniej nie bedzie krzywo jezdzic czy cos po takim spawaniu?


bedzie ok. jesli jest tylko to co widac to nie wyglada ZLE. obejdzie sie bez cwiartki ;)

Staraj się używać mniej wykrzykników ;) . Stones1

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 lutego 2008, 08:55 przez SCHNITZER, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
no to nie jest zle, powiecie mi mniej wiecej ile naprawa moze kosztowac? blotnik przod chyba da sie wyklepac, chyba ze sie nie oplaca bo uzywany mozna dorwac za 150zl jakos, dzwi to wiadomo wykrecic i wkrecic nowe, z tym tylem troche wiecej roboty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 22:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
najlepiej wymieniac na cale nie zniszczone zdjete oryginaly. koszt to zalezy gdzie u kogo robisz. blacharka jest w tym przypadku nie trudna. 400/500zl blacharka i lakierowanie okolo 250zl za element. czylo okolo 1500zl ale licz do 2000zl aby nie byc zdziwionym pozniej. :zdziwko: a jak potrafisz sam cos zrobic to duzo mniej cie to wyniesie. Pozdrawiam

p.s a ten tyl wcale tak zle nie wyglada.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 lutego 2008, 08:56 przez SCHNITZER, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 23:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
A ćwiartkę to możemy wypić a nie wstawiać. :hyhy: :hyhy: :hyhy: ;) Pozdrawiam martin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2008, 23:40 
Tył źle nie wygląda, tylko ciekawe czy słupek jest cały, bo na zdjęciu tego nie widać.

Poza tym auto długo musi już stać, bo trochę pordzewiało.

I trochę stare jest 91,92r, 300e, czyli jakieś 1100zł, zwózka z 1400zł, to już mam 2500zł, plus naprawa 2000zł, masz 4000zł plus rejestracja, ubezpieczenie, wymiany oleju, filtrów, jakaś część w zawieszeniu to masz 6000zł, czyli bez rewelacji....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2008, 08:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
no tez wczoraj sie zaczalem zastanawiac, co prawda transport bedzie kosztowal 800zl, no ale to lakierowanie znacznie podnosi koszty. myslalem ze chociaz dzwi znajde w takim samym kolorze, to by obnizylo koszty, ale chyba sie nie da tak spasowac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lutego 2008, 22:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
rybik napisał(a):
I trochę stare jest 91,92r, 300e, czyli jakieś 1100zł, zwózka z 1400zł, to już mam 2500zł, plus naprawa 2000zł, masz 4000zł plus rejestracja, ubezpieczenie, wymiany oleju, filtrów, jakaś część w zawieszeniu to masz 6000zł, czyli bez rewelacji....
jak uda ci sie taniej to zrobic to lykaj a jak nie to odpusc sobie!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 16:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakow
0placa sie to kupic niema duzo pracy a blotnik nowy najlepiej stary i tak trzeba spawac co za tym idzie ze malowanie potem tak czy tak koszt to 500zl blacha lakier zalerzy pozdrawiam

_________________
darekbmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 17:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Osobiście wolałbym kupić błotnik ze starego auta ale oryginalny, czyli z porzadnego materialu niż nową podróbę bo rdza zje go szybciej niz sie obejrzysz :)

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2008, 17:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
mam cala lewą strone w tym kolorze, błotnik przedni + dwoje drzwi za 400 zł oddam

uszczelki platiki i inne pierdoly tez mam, wiec daj znac co bedzie potrzebne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL