BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 09:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Naprawa czy sie oplaca?
PostNapisane: 13 marca 2007, 22:41 
Witam wszystkich na forum (to moj pierwszy post)

Zamierzam zmienic autko i zastanawiam sie nad tym autkiem ponizej zdjecie (lepszego nie mam).
Jak ma sie naprawa elementu nad tylnim prawym kolem. Czy da sie to zrobic aby to ladnie wygladalo bez tony szpachli. Nie znam sie na tym wiec pytam. Jak wyglada naprawa takiego elementu? Reszta do wymiany i do lakierowania(dzrzwi, prawy przedni element).
Jakie by byly koszta naprawy??

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 22:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
pila21, tylny błotnik da się wyklepać tylko trzeba znaleść dobrego fachowcę. Kiedyś jak miałem CC i rozwaliłem błotnik tylni to był klepany. Natomist drzwi na ogól się wymienia i lakieruje. Obecnie z tego co się orientuje lakierowanie jednego elementu do wydatek od 200-300 zeta(oczywiście poza serwisem mówię)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
hmm
z tej foty to.....
blotnik do klepanmia, moga byc rzeczywiscie
pila21 napisał(a):
tony szpachli

a mozna wspawac nowy

decyzja nalezy do Ciebie, jak za "dobre" pieniadze to czemu nie :ok: byle bylo bardzo dobrze zrobione

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 22:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ja jestem na tak :ok:

P.S. no chyba, że autko jest już po kolejnym rozbiciu to lepiej nie


P.S.' jak napisali koledzy wyżej: jeśli dobre pieniądze to kupuj

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2007, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 43
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: e30is
Kod silnika: m44b19
"dobry" blacharz powinien sprawę załatwić ze szpachli prawie nie będzie ale to powtarzam dobry i nie ma co sie liczyć z kosztami za taka naprawę bo w końcu dla siebie sie robi. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2007, 23:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
kolega(rorafalki), ma e36qp ze wspawaną ćwiartką i wygląda i jeździ calkiem nieźle więc ta tym bardziej powinna sie nadawać, wszystko zależy od jakości blacharza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 22:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
przecie to anglik fujjjjjjjjjj nigdy w życiu autka po przekładce blee


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 23:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Przemek napisał(a):
kolega(rorafalki), ma e36qp ze wspawaną ćwiartką i wygląda i jeździ calkiem nieźle więc ta tym bardziej powinna sie nadawać, wszystko zależy od jakości blacharza.

jak zobaczyłem, że u Przemka w E60 się trzyma to dlaczego takiego manewru nie wykonać w E36 qp :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 20:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 129
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: E90 LCI 330D
Kod silnika: N57D30
Mój znajomy ma zakład blacharski, wspawywał cały tył do E60 i nie było żadnego śladu, bynajmniej serwis BMW nic nie wykrył, żadnej naprawy, ani żadnych widocznych śladów po naprawie, jest to lepsze niż szpachla, z resztą w programie TIS, jest opisane, jak wspawywać poszczególne elementy nadwozia, więc jeśli można kupić poszczególne części w ASO do naprawy to dlaczegoby nie naprawiać, oczywiście mówię o profesjonalnej naprawie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2007, 10:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
krzysztof325 napisał(a):
Mój znajomy ma zakład blacharski, wspawywał cały tył do E60 i nie było żadnego śladu, bynajmniej serwis BMW nic nie wykrył, żadnej naprawy, ani żadnych widocznych śladów po naprawie, jest to lepsze niż szpachla, z resztą w programie TIS, jest opisane, jak wspawywać poszczególne elementy nadwozia, więc jeśli można kupić poszczególne części w ASO do naprawy to dlaczegoby nie naprawiać, oczywiście mówię o profesjonalnej naprawie.


abstrachując od żartów z rorafalki, nigdy nie zdecydowałbym sie na zrobienie/kupno takiego samochodu. Przyczyna?? Spawy nie sąfabryczne to po pierwsze, po drugie to zawsze dwa lub więcej samochodów, po trzecie nie jest tak wytrzymały na skręcanie, no i napewno nie wsiadłbym do cabrio ze wspawaną ćwiartką :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 22:26 
Witam,


troche czasu minelo od mojego ostatniego postu. Za dlugo sie zastanawialem i kiedy podjechalem do komisu to ktos mnie uprzedzil ale autko jeszcze stalo. Na zywo wygladalo duzo lepiej niz na tym zdjeciu no i mial nie duzy przebieg. Otarcia okazaly sie minimalne i za ta cene oplacalo sie go wciagnac. Niestety okazja przeszla kolo nosa :(

Dzieki za wszystkie posty.

P.S Jak jeden kolega zauwazyl autko to LHD no i taki mial pozostac :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 10:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
znajomy kupił reno clijo po dachowaniu. cena bła bardzo dobra a kupił ze wzgledu na instalacje gazową za grubą kase... było to klio 2 czy jakoś tak ale nie mogli znaleźć dachu do tej wersji to włożyli dach od clio 3 i troche dopasowali chyba poszły inne szyby. syber musieli zaspawać. <LOL> w ASO samochud otrzymał miano bezwypadkowego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 10:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
z tego zdjecia E46 nie wiele można zobaczyć... ale w tym aucie na pewno nie będzie wymieniany tylny błotnik! 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL