BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 23:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 422 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 14:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ch%% ze spalaniem. Jak wrażenia 100-200 ???

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 16:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Zdzira 850I napisał(a):
No mały mnie po prostu dziwi ilość zaniedbań przy tak małym przebieg zwłaszcza w kabinie gdzie codziennie się patrzy na to przecież.




Nie każdy jest tak pedantyczny pod zwzględem fury jak Ty ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 17:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Tak jak już Ci pisałem na fb piękne auto. Amg maja coś w sobie. Prawie 500 koni, ładnie brzmi, wygodne, duże idealne auto dla Ciebie. Myślę że po swoich wcześniejszych autach będziesz bardzo zadowolony.
Żeby nie było kolorowo są rzeczy co mi się nie podobają np jasny sufit.
Nie widziałem wersji z czarną podsufitka, a szkoda.
Ciekaw jestem takze jak układ kierowniczy w porównaniu do bmw?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 17:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zdzira 850I napisał(a):
Bo chce utrzymać w miarę realne spalanie bo lpg nie przewiduje a 500km na co dzień i tak wytnie wszystko na drodze


To może lepiej tańsze 550 koni na Lpg niż droższe 500 na pb? :p

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 17:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
jiGsaw napisał(a):
Zdzira 850I napisał(a):
Bo chce utrzymać w miarę realne spalanie bo lpg nie przewiduje a 500km na co dzień i tak wytnie wszystko na drodze


To może lepiej tańsze 550 koni na Lpg niż droższe 500 na pb? :p



Zabierze mu troszkę bagażnika a przy dzieciach może to być dość istotne :] poza tym z tego co pamiętam to Zdzira 850I raczej nie był zwolennikiem LPG ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 18:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29682
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Gratuluję zakupu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 18:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
To pomyśl która instalacja ogarnie chwilowe zużycie tego silnika bo ja w to wątpię zwłaszcza przy mocy 550km....... I zasięg jaki 200km????

I koszt instalacji pewnie z 10k....

Frank odczucia 0-250 są super. Tylko kaganiec mnie drażni ale zajmę się tym.

Forest wspomaganie jest silniejsze i lżej się kręci a prowadzi się całkiem całkiem choć ja mało latam po zakrętach to jestem średnia osobą do takich opinii


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 19:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Fajne auto jak na dupowóz :ok:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zdzira 850I napisał(a):
To pomyśl która instalacja ogarnie chwilowe zużycie tego silnika bo ja w to wątpię zwłaszcza przy mocy 550km....... I zasięg jaki 200km????

I koszt instalacji pewnie z 10k....

Frank odczucia 0-250 są super. Tylko kaganiec mnie drażni ale zajmę się tym.


Zwykły stag na dwóch porządnych parownikach i 8 wtryskach np. dragon/yeti bez problemu to ogarnie, to prosta liniowa charkterystyka. Butla w koło minimalnie pękata odblokowana to z 70 pewnie wejdzie jak nie lepiej, po mieście 300 km zasięg, trasa nawet więcej. Koszt instalki około 4000.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
4000 to mnie instalacja do 735 kosztowała.... A dwa parowniki tego nie ogarna do tego ten silnik jest strasznie obciążony termicznie już w serii także nie będę mu jeszcze LPG dokładać. Był kiedyś w czeluściach Internet temat o gazie do tego silnika i żeby to co chwilę nie przeskakiwać na pb to nie jest tak proste jak sądzisz. To ma chwilowo zużycie paliwa przy redukcji że masakra.

Pierwsza myśl po dwóch dniach taka że jakby tu 8hp wsadzić to by był morderca nawet nowych wozów tak ciągnie ten silnik już w serii


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No to trochę przepłaciłeś, bo ja za 4000 zrobiłem albo nawet za 3500 bardzo ogarniętą instalkę do 1.8t 345 koni. Spokojnie dwa porządne reduktory to ogarną. Widocznie nie ma u Ciebie w okolicy dobrych fachowców skoro w to wątpisz.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 21:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jigg za 4 to nie zagazujesz N62 tu jest już 500KM a przede wszystkich 8 cylindrów a nie 4 to duża różnica.
Teraz Paweł (Toudi) będzie mi robił x5 4.8 instalacja kme na dwóch parownikach wtryski barakuda i tu kosz zbliża się do 5 a to poniżej 400km.
Byłem akurat mercedesem i zeszliśmy na temat AMG robił już takie auta. Generalnie bez problemu ale tak żeby to miało ręce i nogi koszt minimum 6500zł. Problemy są dwa układ chłodzenia i chwilowe zapotrzebowanie na paliwo żeby chodziło trzeba paru patentów ale gwarantuje że problemów by nie było.
Jak bym planował zostać z tym autem na dłużej pewnie bym się zdecydował ale w moim przypadku spadek wartości i koszt instalacji dużo większe niż oszczędności. W twoim przypadku Zdzira jak będziesz pewny że auto zostaje na dłużej to nawet bym się nie zastanawiał w kilka lat oszczędności pewnie zrównają się z ceną auta przy odsprzedaży. Każdy samochód który robił mi Paweł chodził bezproblemowo przez lata więc tu obaw bym nie miał. Znajomy c63 amg przelatał już 180tyś km na LPG i nic się nie działo po drodze a w tym czasie oszczędził w okolicy 100tyś zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 21:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zdzira 850I napisał(a):
Czemu nie tylko daleko mamy do siebie. No i najpierw muszę ogarnąć kloca.

Choć twoje M5 ma mało związku z serią heh


Jakieś pojeżdżawki będą w Pile czy Wilczych to nie tak daleko.
U mnie mało zmian, słupek całkowicie seryjny, tylko osprzęt i to lajtowo patrząc co można zrobić z tym motorem. Ale żeby pojechać 0-200km/h w 15s to już muszę być dobrze ogarnięty, a u Ciebie to tylko gaz w podłoge i czekasz ;)
LPG raczej bym nie rozważał, zawsze dodatkowe elementy pod maską i większe ryzyko fuckupu. Co ciekawe mimo doładowania wcale nie jest łatwo podnieść moc w m113K, bo głowice nastawione są na ekonomię a IC szybko się grzeją.
Jeździ i ciesz się mocą :hurra:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 22:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Skoro Toudi robił już takie autka i twierdzi że jest to do ogarnięcia tzn że tak właśnie jest :super:


Nie ma co drążyć tematu skoro kolega powiada że instalacji nie będzie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 21 października 2018, 22:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
--==Mały==-- napisał(a):
Jigg za 4 to nie zagazujesz N62 tu jest już 500KM a przede wszystkich 8 cylindrów a nie 4 to duża różnica.
Teraz Paweł (Toudi) będzie mi robił x5 4.8 instalacja kme na dwóch parownikach wtryski barakuda i tu kosz zbliża się do 5 a to poniżej 400km.
Byłem akurat mercedesem i zeszliśmy na temat AMG robił już takie auta. Generalnie bez problemu ale tak żeby to miało ręce i nogi koszt minimum 6500zł. Problemy są dwa układ chłodzenia i chwilowe zapotrzebowanie na paliwo żeby chodziło trzeba paru patentów ale gwarantuje że problemów by nie było.
Jak bym planował zostać z tym autem na dłużej pewnie bym się zdecydował ale w moim przypadku spadek wartości i koszt instalacji dużo większe niż oszczędności. W twoim przypadku Zdzira jak będziesz pewny że auto zostaje na dłużej to nawet bym się nie zastanawiał w kilka lat oszczędności pewnie zrównają się z ceną auta przy odsprzedaży. Każdy samochód który robił mi Paweł chodził bezproblemowo przez lata więc tu obaw bym nie miał. Znajomy c63 amg przelatał już 180tyś km na LPG i nic się nie działo po drodze a w tym czasie oszczędził w okolicy 100tyś zł.


Jedyna różnica to większe parowniki i butla. W swoim R4 musiałem mieć po dwa wtryski na gar, tutaj spokojnie jeden wystarczy, bo mocy 1.5x więcej, a garów 2x więcej. Także max 500 pln dojdzie. Kwestia też cen, każdy fachowiec się ceni trochę inaczej. Za to turbo o wiele trudniej wystroić dobrze. Sporo poprawek było i patentów oraz pałowania po obwodnicy podczas strojenia. ;) Swoją instalkę miałem do 600 koni w zasadzie gdyby tylko parowniki zmienić. Nawet zakładając, że ceny wzrosły usług i materiałów oraz doliczając ten koszt większej butli i parowników to max 5000 pln na gotowo. Jeśli więcej to już tylko dlatego, że konkretny gazownik po prostu się drożej ceni.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 22 października 2018, 07:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jigg po Pawle się nic nie poprawia wsiadasz i jeździsz. Zresztą Ty piszesz o stagu a to upuśledzona i tańsza instalacja na pewno nie do takich aut. Szkoda ciągnąć temat skoro zdziry to nie interesuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 22 października 2018, 07:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
--==Mały==-- napisał(a):
Jigg po Pawle się nic nie poprawia wsiadasz i jeździsz. Zresztą Ty piszesz o stagu a to upuśledzona i tańsza instalacja na pewno nie do takich aut. Szkoda ciągnąć temat skoro zdziry to nie interesuje.


Skoro stag ogarnął turbo charakterystykę 190 koni z litra i 85 koni z cylindra na identycznym egt i mocy praktycznie co na pb98 to tym bardziej poradzi sobie z liniowym doładowaniem o mniejszym wysileniu. ;) Bardzo dużo zależy od strojenia... M5 E39 też gazowali bez problemów tam gdzie ja robiłem (mówili, że tutaj to w ogóle gładko poszło w porównaniu z moim S3). Warsztat mojego kolegi, może ulgowo zostałem potraktowany, jak coś zapraszam do trójmiasta jak ktoś chce wsadzać lpg do szybkiego wozu. ;) Ja raz miałem instalkę po Toudim… no i albo ktoś tam coś później grzebał w co wątpię albo źle od początku było ogarnięte, a silnik m43...

Zdzira - sorki za offtopic, jak coś to proś o moderację.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 22 października 2018, 08:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie chodzi o moc tylko o chwilową konsumpcje paliwa w takim r4 1,8 a v8 5,5 ale na razie instalacji nie przewiduję bo mało jeżdżę także darujmy już ten temat

co do podnoszenia mocy Lincoln ja chce aby przebić barierę 500km bo zawsze chciałem miec auto z piątką z przodu a te 30-40km ( bo zakładam jakiś mały ubytek od serii ) to raczej nie będzie problem

Plan jest na kolektor baranowy on sam powienien kilkanaście koników dać wg mnie na tle zwykłych słabych portek i potem program licze, że to na te 510-520km starczy i tyle mi tez wystarczy i sądzę, że spalanie zostanie wtedy seryjne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 22 października 2018, 09:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Zdzira a o jakim kolektorze myślisz? Niestety drogawy temat ale praktycznie w każdym amg daje fajne wyniki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zdzira 850I-->> Mercedes E55AMG
PostNapisane: 22 października 2018, 10:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
a co sądzisz o tym??

https://www.ebay.pl/itm/AMG-Power-Merce ... rk:23:pf:0

aaa i myślę co z katami czy je zostawiać czy wywalać??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 422 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL