BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2024, 08:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 23:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
chodzi o to że felgi które pokazałes poza tym że mi się nie widzą, są zwykłymi jednoczesciowymi 18tkam

a czy to źle? są lżejsze, może mniej wytrzymale, ale tak czy inaczej wole lekka felge niz cięzka dwu częsciową ktora i tak nie jest ladniejsza, gdyby chociaż miała jakis rant wiekszy a to jest tak jak by załozyc felge od e46 do e39.
stones1 napisał(a):
to nie są od c140 więc pewnie by nie pasowały nawet

a czy jest jakaś róznica w rozstawie srób albo srednicy piasty? ze miały by nie pasowac

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 23:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
Cytuj:
chodzi o to że felgi które pokazałes poza tym że mi się nie widzą, są zwykłymi jednoczesciowymi 18tkam

a czy to źle? są lżejsze, może mniej wytrzymale, ale tak czy inaczej wole lekka felge niz cięzka dwu częsciową ktora i tak nie jest ladniejsza, gdyby chociaż miała jakis rant wiekszy a to jest tak jak by załozyc felge od e46 do e39.
stones1 napisał(a):
to nie są od c140 więc pewnie by nie pasowały nawet

a czy jest jakaś róznica w rozstawie srób albo srednicy piasty? ze miały by nie pasowac


Dla mnie felga jednoczesciowa to szara myszka przy feldze wieloczesciowej. Jednoczesciowe mam, komplet 16tek i komplet 18tek na których seryjnie zjechał mój MB. Kupując nowe felgi najważniejszą sprawą było dla mnie to, że muszą to być felgi dedykowane do mojego modelu samochodu oraz to że muszą być wielocześciowe. Tak jak priorytetem w silnikach jest dla mnie 12 cylindrów, tak samo przy kupnie felg najważniejsze jest to by były skręcane.

Wybacz, ale do 394 konnego auta nie zaloże felg dobranych przez Kazka czy Staszka, zakładam felgi dedykowane do c140 i komplet nowych śrub odpowiedniej długości do tych właśnie felg.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 23:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Fele...coz kwestja gustu.Ja bym je widzial z wiekszym rantem,zwlaszcza do tak duzego auta.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 23:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
stones1 napisał(a):
Kazka czy Staszka, zakładam felgi dedykowane do c140 i komplet nowych śrub odpowiedniej długości do tych właśnie felg.

No sorry ale czy ori felga AMG jest felga dobrana przez Kazka czy Staszka? daj spokoj oprocz walorow takich ze byla czy nie byla oferowana w C140, nie widze piekielnej roznicy ba nie widze zadnej roznicy oprocz takiej ze jest ona skrecana. jesli offset i srednica jest taka sama to powiedz co to za roznica?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 23:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
spider napisał(a):
Fele...coz kwestja gustu.Ja bym je widzial z wiekszym rantem,zwlaszcza do tak duzego auta.


z większym nie ma. Oczywiscie jeśli chodzi o oryginalne felgi do tego modelu.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 23:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
stones1 napisał(a):
Kazka czy Staszka, zakładam felgi dedykowane do c140 i komplet nowych śrub odpowiedniej długości do tych właśnie felg.

No sorry ale czy ori felga AMG jest felga dobrana przez Kazka czy Staszka? daj spokoj oprocz walorow takich ze byla czy nie byla oferowana w C140, nie widze piekielnej roznicy ba nie widze zadnej roznicy oprocz takiej ze jest ona skrecana. jesli offset i srednica jest taka sama to powiedz co to za roznica?

brawo, felgi od r129 maja ET15 (a może 25 , nie pamietam), a od C140 minimum 44, do tego do r129 nie ma felg 4 x 8 1/2 x 18 .

W każdym razie są również jednocześciowe AMG podobne do tych które tak bardzo Ci się podobaja do c140 ale mają dwie wady:

- są jednoczesciowe
- są niemal identyczne jak moje seryjne 18tki

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
stones1, szczerze powiedziawszy nigdy nie interesowałem sie jaki MB miał jakie felgi albo offset, w koncu to forum BMW.
a pozatym taki fan szczegółów jak Ty powinien na gołe oko zauwazyc róznice miedzy felgami które masz Ty a felgami ktore zaproponowałem ja.
stones1 napisał(a):
elgi od r129 maja ET15 (a może 25 , nie pamietam), a od C140 minimum 44, do tego do r129 nie ma felg 4 x 8 1/2 x 18 .

i nie bardzo rozumiem co ma do tego czy felga byla zalozona w r129 a c140 skoro ma zblizone parametry (nie takie same) to co za roznice robi pol cala w tą czy w ta? rozumiem roznice miedzy felge skrecana a jednoczesciową można sie pochwalic ze ma sie sróbki w obręczach i ze obręcz jest "lepsza" niż jednoczesciowa
na szybko znalezione aukcje z felgami rozmiar 8,5x18", ET-30. jesli et jest mniejsze to wg mnei lepiej bo bryła c140 jest na tyle pontonowata ze mało ktora obrecz nie bedzie znikac w nadkolu
http://moto.allegro.pl/item358828683_me ... nalne.html
http://moto.allegro.pl/item373753079_amg_18.html

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino, to felgi które mam, seryjne 18tki z polerowanym rantem:

Obrazek

(ET 47)

tu są te które Tobie tak bardzo się podobaja (bardzo podobne są w palecie do c140):

Obrazek

uważam je za niemal identyczne, więc nie rozumiem po co miałbym kupować sobie takie
felgi...


jeśli chodzi o ET, te moje, nowe, mają ET 44 i jest to najmniejsze ET ze wszystkich oferowanych
felg do c140, zakładając je mam 100% gwarancji że koło nigdy nie otrze o nadkole, bawiąc
się w jakieś przekładki tańszych jednoczesciowych felg z r129 z ET25 czy 15 (nie pamiętam jakie
z tych dwoch jest w r129) takiej pewności nie mam, a co dostaje w zamian? Felge niemal identyczną
jak moje seryjne 18tki do tego niższej klasy - jedno, a nie wieloczęsciowa.
Tak ja to widzę. A felg nikt mi nie wcisnął, wybrałem je.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14124
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Nie wiem jaki sens kupowac prawie,że identyczne felgi od innego modelu...dla znaczka AMG ?

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Frank napisał(a):
Nie wiem jaki sens kupowac prawie,że identyczne felgi od innego modelu...dla znaczka AMG ?


dla ET kóre pozwoli ciąć opone i gnieść błotnik :ok:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
stones1, tak naprawde to felgi AMG roznia sie malutkimi szczególami ale te szczególy składają sie na całość i chyba tutaj mi przyznasz racje. ale spoko nie spieram sie ważne ze tobie sie podobaja, ale moim zdaniem te dwu czesciowe sa bardziej podobne wzorem do poprzedniach niz te co pokazalem.
stones1 napisał(a):
jeśli chodzi o ET, te moje, nowe, mają ET 44 i jest to najmniejsze ET ze wszystkich oferowanych
felg do c140, zakładając je mam 100% gwarancji że koło nigdy nie otrze o nadkole,

Co do et to sie troche dziwie bo w tak masywnym aucie minimalne et 44 w porownaiu do ww r129 ktore jest bardziej zwarte i nadkola napewno wygladaja na weższe dziwi. W e32 mozna spokojnie bez obcierania zakladac walce z 8cm rantem.
stones1 napisał(a):
bawiąc
się w jakieś przekładki tańszych jednoczesciowych felg z r129

zgodze sie ze sa tańsze ale jak były nowe, teraz nie widac juz az takiej roznicy, o ile mozna mowic o taniosci felgi AMG np od SL. ale nie widze tutaj naprawde przewagi tej dwuczesiowej felgi. ba widze minus jest ciezsza.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino, kupiłem nowe felgi.

jest lżejsza od moich 18tek jednoczęsciowych. Felga wieloczęsciowa jest produktem innej klasy niż jednoczesciowa i tyle..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
stones1, skoro tam mowisz to OK, ja wcale nie neguje tego ze sa gorsze tylko chcialem sie dowiedziec w czym sie objawia ta "inna klasa"

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 00:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
stones1, skoro tam mowisz to OK, ja wcale nie neguje tego ze sa gorsze tylko chcialem sie dowiedziec w czym sie objawia ta "inna klasa"



poczytaj o technologi produkcji felg jedno i wieloczesciowych a się dowiesz na czym polega różnica między nimi.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 01:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
felgi wieloczesciowe mają rózna technologie produkcji. felgi jednoczesciowe sa poprostu odlewane. a wieloczesciowe np 3tlg sa kute. co przekłada sie na ich wytrzymałość. ale niestety praktyka pokazuje ze na dziurach felgi te potrafia szybko pękać ze względu na swoją twardosc. a co do wagi to nie bede sie kłucil bo to wszystko tez zależy od producenta i technoligii ale na zdrowy rozum skoro felga potrafi sie skladac z dwoch albo trzech czesci ktorych gestosc materialu jest wieksza ze wzgledu na technologie produkcji to jako moze byc ona lzejsza od wyrobu jednoczesciowego zwyczajnie odlewanego :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 01:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
trzymałem swoją jednoczesciową 18tke i dwuczesciową też. Dwuczesciowa jest lżejsza. Nie twierdze że generalnie tak jest, ale w przypadku tych konkretnych dwóch felg tak.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 06:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
wszystko pieknie .. ale z tego co widze z obrazka to twoja felga ma w dalszym ciagu przykrecany tylko rotor (środek) .. więc z prawdziwymi kilkuczęsciowymi felgami ma tyle wspólnego ze hoho .. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 08:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Frank napisał(a):
Nie wiem jaki sens kupowac prawie,że identyczne felgi

Bo ''prawie'' robi wielka roznice :P :D

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 08:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kiloff napisał(a):
wszystko pieknie .. ale z tego co widze z obrazka to twoja felga ma w dalszym ciagu przykrecany tylko rotor (środek) .. więc z prawdziwymi kilkuczęsciowymi felgami ma tyle wspólnego ze hoho .. ;)


:rotfl: dzięki za poprawienie humoru z samego rana

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 09:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e39 523
Piękne felgi :super: Jestem ciekawy jak teraz autko będzie sie na nich prezentować. Pewnie bomba ;) Pozdrawiam

Zobacz moje e39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25558


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 769 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 39  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL