BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 13:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 27 września 2011, 18:37 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
valdorane napisał(a):
Że niby na korzyść E46?

Patrząc na wnętrze e46, nie widzę podobieństw z e36 a patrząc na tę c-klasę i poprzednią widzę jak najbardziej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 27 września 2011, 20:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
Mi chodzi o materialy. Nic sie nie sciera, nie luszczy, nie zadrapuje i nie trzeszczy. Auto ma zupelnie inny charakter i pewnie nie trzyma sie tak jak e46, ale bardzo przyjemnie wybiera nierownosci. Wyciszenie jest tez o wiele lepsze niz w przypadku e46. Wyglada jak wyglada... kwestia gustu. Project Car z tego nie bedzie, ale wygodnie zrobie nim 100tys km

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 27 września 2011, 20:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
moteq napisał(a):
Nic sie nie sciera

A co się ściera w e46?
moteq napisał(a):
nie luszczy

J.w
moteq napisał(a):
nie zadrapuje

Tu się zgodzę, łatwo zadrapać plasitki... jak się jest kobietą albo nie obcina paznokci.
moteq napisał(a):
nie trzeszczy

Jak trzeszczy w jakimkolwiek BMW to znaczy, że albo była robiona albo zużyte zawieszenie albo samochód ma ogromny przebieg zrobiony po dziurach, innej opcji nie ma.
moteq napisał(a):
ale bardzo przyjemnie wybiera nierownosci

Na takim zestawie jak masz to i e46 ładnie wybiera.
moteq napisał(a):
Wyciszenie jest tez o wiele lepsze niz w przypadku e46

Tu się niestety nie wypowiem bo nie mam pojęcia jakie jest wyciszenie w C-klasie ale w zdrowym e46 nie można powiedzieć, że jest głośno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 27 września 2011, 21:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
Wszystko sie sciera w e46. Od tunelu poczawszy, skonczywszy na uchwytach na drzwiach. Drazniace w aucie za takie pieniadze. Oba auta maja swoja zalety i wady. Jak napisalem na poczatku BMW e46/e39 to swietne auta, jednak ciezko bylo trafic jakas zadbana sztuke. W DE takie co mozna brac w ciemno z malym przebiegiem to ok 10-11tys E. 270CDI udalo mi sie kupic z pewnego zrodla za 8tys, wiec roznica w cenie jest znaczna. Owszem, auto tez jest inne, ale tez daje duzo radosci z jazdy. Polecam sie przekonac na wlasnej skorze:)

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 28 września 2011, 00:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
moteq napisał(a):
Wszystko sie sciera w e46. Od tunelu poczawszy, skonczywszy na uchwytach na drzwiach. Drazniace w aucie za takie pieniadze.

O to, to.

A temat pokręteł od klimy jest mi obcy. Mam klimę automatyczną w MB.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 28 września 2011, 20:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Ładny Mieczysław, chociaż wewnątrz według mnie tragedia :(

moteq napisał(a):
Mialo byc BMW e39 albo e46 i do tego z rzedowa 6 bo nie chcialem juz diesla.


jak by nie rozumiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 29 września 2011, 12:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Rafal525 napisał(a):
valdorane napisał(a):
Że niby na korzyść E46?

Patrząc na wnętrze e46, nie widzę podobieństw z e36 a patrząc na tę c-klasę i poprzednią widzę jak najbardziej.



Mam całkowicie odmienne zdanie na ten temat, bo akurat W203 było modelem, który zerwał ze stylistyką poprzednika zarówno na zewnątrz jak i w środku. Auto jest niesamowicie wygodne, a deska rozdzielcza jak dla mnie świetna pod względem wyglądu i funkcjonalności. Deska e46 też jest dla mnie super, ale materiały w MB są lepsze.

Byczus napisał(a):

moteq napisał(a):
Mialo byc BMW e39 albo e46 i do tego z rzedowa 6 bo nie chcialem juz diesla.


jak by nie rozumiem



W e46 tez są diesle z r6 pod maską, ale r5 w 270cdi też świetnie brzmi i pracuje ;)
Ciekawe było by porównanie 330d z 320cdi.

moteq napisał(a):
Drazniace w 270CDI udalo mi sie kupic z pewnego zrodla za 8tys, wiec roznica w cenie jest znaczna.


Za te pieniądze i z tym przelotem km to moim zdaniem mądry wybór :) i wygoda jazdy na polskich, dziurawych drogach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 29 września 2011, 13:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
szeryf napisał(a):
Ciekawe było by porównanie 330d z 320cdi.

Mam takiego w wersji Excutive po liftingu (224km) z dużą navi. Auto IMO fajniejsze od E46. Tylko wkurza mnie automat i ESP.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 29 września 2011, 14:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
Automat w MB dziala o wiele plynniej niz w BMW. Swojego czasu sporo jezdzilem e46 320dA z 2002 i musze przyznac, ze roznica jest na plus dla MB. Silnik R5 brzmi niesamowicie. W srodku mozna go pomylic z V8 a na zewnacz nie klekocze jak TDI na PD.
Wiem, ze pewnie wiekszosc uwaza, ze e46 330 mozna kupic w DE za 6tys E od dziadka, ktory jezdzil tylko na dzialke i do doktora... aaaa i jeszcze przed wystawieniem na sprzedaz oddal na plelny serwis do ASO. Niestety ladne 330 okazalo sie byc poza przedzialem cenowym jaki sobie zalozylem.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 12 października 2011, 13:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 254
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: Superb 346km/461nm
moteq napisał(a):
Mi chodzi o materialy. Nic sie nie sciera, nie luszczy, nie zadrapuje i nie trzeszczy. Auto ma zupelnie inny charakter i pewnie nie trzyma sie tak jak e46, ale bardzo przyjemnie wybiera nierownosci. Wyciszenie jest tez o wiele lepsze niz w przypadku e46. Wyglada jak wyglada... kwestia gustu. Project Car z tego nie bedzie, ale wygodnie zrobie nim 100tys km


Teściu ma takiego 7letniego, kupowany w salonie, 190kkm.
Gałki zmiany biegów już połowy nie ma, tak się starła, wszystko trzeszczy jak cholera w środku, przełączniki podnoszenia szyb "powylatwały" itd. Zawieszenie ma wygodniejsze niż moje E46, ale BMW lepiej się prowadzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 12 października 2011, 19:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
Cytuj:
Teściu ma takiego 7letniego, kupowany w salonie, 190kkm.
Gałki zmiany biegów już połowy nie ma, tak się starła, wszystko trzeszczy jak cholera w środku, przełączniki podnoszenia szyb "powylatwały" itd. Zawieszenie ma wygodniejsze niż moje E46, ale BMW lepiej się prowadzi.


Wybacz, ale jakis wyjatkowy hep z niego musi byc, ze tak niszczy auto. Chcialbym widziec jak zniszczylby wnetrze np audi a4 b6, gdzie plastiki sie luszcza mocno.
A tak na marginesie to chcialbym obnizyc na wiosne MB, ale mam nivo z tylu i nie wiem jak sie za to zabrac. Ma ktos jakies doswiadczenia?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 13 października 2011, 07:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 254
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: Superb 346km/461nm
moteq napisał(a):
Cytuj:
Teściu ma takiego 7letniego, kupowany w salonie, 190kkm.
Gałki zmiany biegów już połowy nie ma, tak się starła, wszystko trzeszczy jak cholera w środku, przełączniki podnoszenia szyb "powylatwały" itd. Zawieszenie ma wygodniejsze niż moje E46, ale BMW lepiej się prowadzi.


Wybacz, ale jakis wyjatkowy hep z niego musi byc, ze tak niszczy auto. Chcialbym widziec jak zniszczylby wnetrze np audi a4 b6, gdzie plastiki sie luszcza mocno.
A tak na marginesie to chcialbym obnizyc na wiosne MB, ale mam nivo z tylu i nie wiem jak sie za to zabrac. Ma ktos jakies doswiadczenia?

Fakt, o auto nie dba jakoś szczególnie. :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 19 października 2011, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
szkoda że kombi :)
mi się podobają te merolki ale pod warunkiem że są czarne w sedanie :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 6 grudnia 2011, 20:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
W lewym kole kierowcy cos sie odezwalo. Na trzepakach wyszlo, ze wahacz i lacznik stab. Niestety nie bylo w IC na miejscu Lemfordera, wiec kupilem TRW. Mam nadzieje sie mocno nie rozczarowac. Jutro wezme sie za wymiane

Obrazek
By moteq1985 at 2011-12-06

Obrazek
By moteq1985 at 2011-12-06

Z ciekawych rzeczy to jeszcze setup zimowy z 205/55/16 stal i Conti TS830

Obrazek
By moteq1985 at 2011-12-06

Obrazek
By moteq1985 at 2011-12-06

Aero twiny Boscha tez przydadza sie zima

Obrazek
By moteq1985 at 2011-12-06

Aha... i kierwonica.

Obrazek
By moteq1985 at 2011-12-06

Miala byc niby fabryczna, ale po 5tys km uzytowania powanie w to watpie i mysle, ze jest zwyczjanie obszyta u tapicera

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 7 grudnia 2011, 01:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
zaraz wyjdzie że książka to kserówka :hyhy:

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 7 grudnia 2011, 01:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
ta kierownice kupilem na alledrogo. Patrz uwaznie, classic plastik w standarcie

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 7 grudnia 2011, 01:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
sorki nie doczytałem :)

ja uważam że jeśli przebieg masz prawidłowy to przy normalnej jedzie czeka cie 150tys km bezawaryjnej jazdy nie licząc wachaczy itp. :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 8 grudnia 2011, 18:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
moteq napisał(a):


Z ciekawych rzeczy to jeszcze setup zimowy z 205/55/16 stal i Conti TS830





A żarówka? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 8 grudnia 2011, 22:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia jak widać :) Miałem coś takiego przez chwilę, sprzedałem koledze. Rdzewiało, ciekło ropą i zostało sprzedane jakiś czas temu. Udokumentowany przebieg 180 tyś km ? Kolega zrobił ze 30-40 i się przesiadł w E46 po lifcie i mówi że nigdy więcej takiego g.... jak MB hehe

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: moteq -->w203 270cdi
PostNapisane: 8 grudnia 2011, 23:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 785
Lokalizacja: OKR
Moje BMW: f20 118i
Kod silnika: n13b16
No auto mialo juz swoje fochy. Pewniego dnia, jakis miesiac temu nie odpalilo rano. Okazalo sie, ze do wymiany sa wezyki paliwowe, bo oring na nich sparcial. Poza tym CDI ma te same problemy co inne nowsze diesle. Co do rdzy to racja nie jest idealnie, bo u mnie tez jest w 2 miejscach babelek

_________________
viewtopic.php?f=6&t=166911


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL