BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 22:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 28 listopada 2011, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
maliszbmw napisał(a):
Powtarzacie o tych 260 koniach żeby nikt nie zapomniał czy jak ? :suchy:


Kod:
Moje BMW: Audi A4
Kod silnika: AFN

... i wszystko jasne :rotfl:


atko cudne, szkoda, ze naped nie na ta os bo mi sie te gkardy okrutnie podobaja.

pzdr
RZaba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 29 listopada 2011, 11:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Świetny jest :super:

Tylko po co jeździć na ręcznym jak można dać w pi....ę :D

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 29 listopada 2011, 12:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Bardzo fajne Mini, tylko w takim zestawieniu mógłbym miec takie auto. Brakuje tylko foteli kubełkowych i sportowej kiery. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 29 listopada 2011, 14:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
to akurat są fotele kubełkowe :) w wersji GP występują jeszcze inne... Recaro... ale komplet takich siedzeń do MINI to ok 7tyś.

A co do kierownicy... wiem sportowa 3-ramienna jest piękna i ma odrobinę mniejszy obwód. Niestety wszystkiego co najlepsze/najfajniejsze mieć nie można ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 29 listopada 2011, 15:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
o kurde jaki dzik! Kolego nagraj jakiś filmik z przyspieszenia 0-160 lub 0-200km/h bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić tyle koników w takim małym sprzęcie!

ogólnie mini ma swój styl

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 29 listopada 2011, 19:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
Mini Cooper bardzo sympatyczny samochodzik o nieprzeciętnych parametrach jezdnych. Duża moc i fajne zestrojne zawieszenie daje sporo frajdy.
Jednak, jak dla mnie to fajna furka dla młodej kobietki, ktora lubi szybko i sprawnie pozdróżować, czy to po miescie cz gdzieś dalej, dla faceta proponowałbym BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 29 listopada 2011, 20:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Piękna maszynka :) choruję na takiego ;) tylko że bardzo chciałbym w czerwieni :) może po ślubie sprzedam żabę, dołożę z czepka i kupię takiego małego szatana :)
tak z ciekawości, jak z cenami części? takie podstawowe, klocki itp, awaryjność? bo widzę że to już drugi Mini u CIebie

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 30 listopada 2011, 00:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
hmm.. po pierwsze... zdecydowanie nie polecam nawet podstawowej wersji S 170KM dla kobiety... już wtedy auto zbyt wiele potrafi dla umiejętności przeciętnych kobiet (oczywiście zdarzają się kobiety prowadzące lepiej on nas).
Auto nieziemsko rwie przy wciśnięciu gazu a w połączeniu z naszymi drogami - nieziemsko rzuca po koleinach.
Dla mniej wtajemniczonych powiem że każda S-ka 163KM po pomiarach na hamowniach wykazuję się większą mocą o 10-15KM. Tak już poprostu jest. A przy nakładzie ok. 700zł (mniejsze kółko kompresora) uzyskujemy już pewne 200KM

Owszem - uważam że wersje ONE lub Cooper są odpowiednie dla kobiet.... ale jeśli chodzi o wersje S, JCW czy GP....uffff uwierzcie mi te auta są stworzone typowo dla facetów a u kobiet nie znajdują w ogóle zastosowania.

P.S co do części... wiele części pasuje od BMW np pół roku temu wymieniałem dolny sworzeń... w sklepie za sworzeń do MINI chcieli coś koło 90zł a do BMW X3 lub X5(nie pamiętam) chcieli 70zł - a to ta sama część. Na każdych podzespołach widnieje logo BMW.
Awaryjność bardzo mała, przynajmniej w moim przypadku stąd też zdecydowałem się na zakup drugiego. U mnie poprostu nic się nie psuje poza zwykłymi naprawami eksploatacyjnymi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 30 listopada 2011, 11:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
gucio6 napisał(a):
Awaryjność bardzo mała
wiadomo skoro
gucio6 napisał(a):
Na każdych podzespołach widnieje logo BMW.
:P

Nagraj filmik !! nie podaruje Ci go :P

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 30 listopada 2011, 18:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
gucio6 napisał(a):
Owszem - uważam że wersje ONE lub Cooper są odpowiednie dla kobiet.... ale jeśli chodzi o wersje S, JCW czy GP....uffff uwierzcie mi te auta są stworzone typowo dla facetów a u kobiet nie znajdują w ogóle zastosowania.


a w cymbal przypadkiem bys nie chcial? :hyhy: co to za popieprzony zwyczaj... Wy faceci mozecie miec zabawki, dla nas, kobiet - tylko wozki na zakupy. :cisza:

pzdr
RZaba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 30 listopada 2011, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
gucio6 napisał(a):
Awaryjność bardzo mała, przynajmniej w moim przypadku stąd też zdecydowałem się na zakup drugiego. U mnie poprostu nic się nie psuje poza zwykłymi naprawami eksploatacyjnymi.


Wiec mozesz mowic o duzym szczesciu :ok: Cooper S to chyba najbardziej awaryjny produkt BMW jaki znam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 00:35 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2826
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 320i
dla mnie moc ma sie nijak do plci kolego. to jest takie same gadanie jak czy kobieta moze byc szefem banku albo czy moze byc prezydentem.....moze. Są ofiary losu na drodze i kobiety i męzczyzni. Dla mnie mini swoim caloksztaltem pasuje mi bardziej do kobiety i nie obraz sie ale takie jest moje zdanie. Moge je doprezycowac, dla kobiety, ktora delektuje sie jazda i lubi szybkie z zgrabne auta,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 00:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3604
Lokalizacja: Sin City
Moje BMW: E39 525I
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=146009
Fajny ten kasztan :D

_________________
Obrazek
OCEŃ MOJE E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 16:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Vermilion napisał(a):
Wiec mozesz mowic o duzym szczesciu :ok: Cooper S to chyba najbardziej awaryjny produkt BMW jaki znam.


Może ustalmy kilka faktów ;)

1. Mercedesy tez się psują IMHO i to jeszcze jak....
2. Od 3 lat jestem użytkownikiem i stałym bywalcem oficjalnego forum MINI (http://www.forum.mini.org.pl), znam tam mase ludzi, również osobiście którzy mają te same auta, i powiem szczerze że moje i ich naprawy praktycznie się pokrywają.
3. Jest to już moje drugie MINI i gdyby było awaryjne, to z pewnością nie zdecydował bym się na jego zakup, nawiasem mówiąc... następne auto również będzie MINI tylko w najnowszym wydaniu.
4. Naprawy zawieszenia dotykają chyba wszystkie auta, w tym i MINI. Przez ostatnie prawie 4 lata, gdzie przewinęły mi się przez ręce dwie sztuki MINI wymieniałem tylko sworznie, amortyzatory, klocki hamulcowe, wydech końcowy, i chłodnice którą uszkodziłem wjeżdżając w zbryloną zaspę śniegu, aha zapomniałem oczywiście o filtrach i olejach i świecach ;)
5. Oczywiście MINI nie jest ideałem, jest poprostu autem klasy PREMIUM, które wyróżnia sie z tłumu. Ale też potrafi sie konkretnie rozkraczyć jak każde inne auto i też znam takie przypadki ;)

Reasumując... określenie MINI najbardziej awaryjnym autem z fabryki BMW jest grubo przesądzone. I uważam to bardziej za mity i plotki niż fakty z życia.

P.S moim drugim autem jest Subaru Forester 2.5 z 2009r. Auto kupiłem nowe z salonu... była 2 letnia gwarancja... we wakacje sie skończyła, i miesiąc po niej siadła turbina...zaciągła olej i coś tam jeszcze przy okazji sie rozsypało... najbardziej opłacalnym wyjściem było kupno drugiego silnika... ok kupiłem... za 7tyś zł :rozpacz: . Wszystko naprawione... jeździ pięknie... a tu tydzień temu trzas!! znów turbina i zawór zrobił sobie przejście w tłoku żeby napić sie oleju! Auto stoi kolejny raz w naprawie, ale powiedziałem już sobie że nigdy więcej Subaru, i nigdy więcej nie chce jechać tym które mam. Jednogłośnie auto po naprawie od razu idzie na sprzedaż. Tak że może jest ktoś chętny?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 2 grudnia 2011, 00:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
gucio6 napisał(a):
2. Od 3 lat jestem użytkownikiem i stałym bywalcem oficjalnego forum MINI (http://www.forum.mini.org.pl), znam tam mase ludzi, również osobiście którzy mają te same auta, i powiem szczerze że moje i ich naprawy praktycznie się pokrywają.


Fajnie, tez mialem okazja poznac kilka osob stamtad, moj dobry znajomy mial R53. Na bazie jego samochodu, kupionego w polskim salonie, zawsze doinwestowanego i na czas serwisowanego, napisze Ci co sie popsulo w trakcie uzytkowania:

- 2 razy pekla przednia szyba (na prostej drodze, nie w wyniku uderzenia lub wpadniecia w dziure)
- wybuchla poduszka pasazera (na prostej drodze), miejsce pasazera nie bylo zajete
- ciagle problemy ze wspomaganiem (po gwarancji), najweselsze byly akcje gdy poczatkowo wspomaganie potrafilo sie wylaczyc na zakrecie, a jak wiesz S, nie jezdzi sie wolno
- po 4 latach przeciekaly chyba wszystkie uszczelniacze silnika i skrzyni
- boczki drzwi zaczely rozpadac sie same z siebie (auto nigdy nie mialo zadnych przygod blacharskich)
- losowo nie dzialaly wskazniki na desce

bylo tego znacznie wiecej (tyle pamietam w tej chwili), w koncu uwielbienie do samochodu sie skonczylo i zostal sprzedany.

inny znajomy ma R56, ktory notorycznie ma problemy z trzymaniem katalogowej mocy ;)

Zreszta jakbym popytal to pewnie wypisalbym Ci tego wiecej, znam troche osob z S'kami, kazda toleruje mniejsze i wieksze usterki, bo poprostu lubi charakter tego samochodu, ale zadna nie podchodzi bezkrytycznie i nie mowi, ze jest idealnie.

gucio6 napisał(a):
4. Naprawy zawieszenia dotykają chyba wszystkie auta, w tym i MINI. Przez ostatnie prawie 4 lata, gdzie przewinęły mi się przez ręce dwie sztuki MINI wymieniałem tylko sworznie, amortyzatory, klocki hamulcowe, wydech końcowy, i chłodnice którą uszkodziłem wjeżdżając w zbryloną zaspę śniegu, aha zapomniałem oczywiście o filtrach i olejach i świecach ;)


To eksploatacja nie bralem tego nawet pod uwage.

gucio6 napisał(a):
5. Oczywiście MINI nie jest ideałem, jest poprostu autem klasy PREMIUM, które wyróżnia sie z tłumu. Ale też potrafi sie konkretnie rozkraczyć jak każde inne auto i też znam takie przypadki ;)


Nadal podtrzymam swoje zdanie, nie odmawiam mu charakteru, ktory wyroznia go z tlumu, ale do katem jakosci wykonania daleko do PREMIUM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 2 grudnia 2011, 06:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
No to miał pecha i trafił na taki sam egzemplarz na jaki ja trafiłem kupując subaru :] (a wiem, że ludzie sobie chwalą tą markę - ja niestety nie) A może powiesz o kogo chodzi(twojego kolegę)? Może go znam?

Pierwsze słyszę żeby w MINI szyby same pękały :) - to nie Matiz :D A tym bardziej że poduszki same strzelają. Od 4 lat kiedy jestem na forum MINI nikt nie pisał o problemach które tu wymieniłeś, poza pompą wspomagania która -fakt może się stać awaryjna.

Patrz u mnie przez 7lat silnik suchy jak pieprz:)A co do boczków to Cie nie rozumiem jak mogły się rozpadać i co tam mogło się rozpadać skoro w 90% są plastikowe w jednym elemencie.

W R56 były problemy z utrzymaniem mocy katalogowej ale również na PLUS, ponieważ tak samo jak w R53 moc jest wyższa niż podaje producent. Zresztą tu już jest inna bajka bo inne zawieszenie... inny silnik... z koncernu PSA wyprodukowany wspólnie z BMW Peugeotem i Citroenem. No i oczywiście tam jest turbina a w R53 kompresor :)

Od 4 lat intensywnie interesuję się tą marką, tak że sądzę że wiem sporo, i myślę że więcej od Ciebie, tak samo jak Ty wiesz więcej ode mnie o marce BMW ;)

P.S A jeśli chodzi o BMW to mój brat miał E-46 320d sprzedał je jesienią zeszłego roku, też miał nieustępliwe problemy... jak nie koło masowe się rozleciało to most huczał...rozlatywały się napinacze... ciągle coś "ćwierkało" pod maską, aaaaa jemu też strzeliła poduszka sama z siebie tylko że w boczku w drzwiach. Ale chyba od zawsze jeździł BMW (chwilowo nie ma auta bo szuka e-90) i z tego co wiem nadal będzie nimi jeździł ;)

Klasa PREMIUM nie określa auta tylko pod kątem jakości, tylko za jego całokształt i zeprane plusy i minusy.


Podsumowując, każdy ma swoje zdanie o jakiejkolwiek marce aut, często wpływa na to użytkowanie auto przez znajomych... rodzinę itp i na tym opieramy swoje poglądy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 2 grudnia 2011, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
gucio6 napisał(a):
No to miał pecha i trafił na taki sam egzemplarz na jaki ja trafiłem kupując subaru :]


Akurat problemy z EJ25 to nic nowego (i czesc poprostu tak ma), z tym silnikiem w Foresterze trzeba obchodzic sie jak z jajkiem i bardzo go pilnowac. Wracajac do Mini daleki jestem do opiniowania czegos na podstawie jednego egzemplarza, a, ze znam jeszcze jedna R53 (gdzie czesc usterek sie powtarza), to twierdze, ze jakosc wykonania jest ponizej krytyki.

gucio6 napisał(a):
A może powiesz o kogo chodzi(twojego kolegę)? Może go znam?


Nie wiem jaki nick mial na forum mini, tu masz foty jego S, moze skojarzysz

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

gucio6 napisał(a):
Pierwsze słyszę żeby w MINI szyby same pękały :) - to nie Matiz :D


Widocznie cos ma wspolnego, bo za pierwszym razem szyba byla wymieniona na gwarancji, za drugim, bylo juz po.

gucio6 napisał(a):
A tym bardziej że poduszki same strzelają.


Zauwaz tez, ze miejsce pasazera nie bylo zajete :) Wiec dodatkowo problem dotyczyl tez maty zajetosci fotela.

gucio6 napisał(a):
Od 4 lat kiedy jestem na forum MINI nikt nie pisał o problemach które tu wymieniłeś, poza pompą wspomagania która -fakt może się stać awaryjna.


Wiesz, musisz przyjac do wiadomosci jedna rzecz, na polskich forach rzadko pisze sie o duzej usterkowosci danego modelu, a szczegolnie na forach gdzie ludzie sa zakochani w danym modelu samochodu/marce. Poprostu wola naprawic po cichu niz dzielic sie problemami. Czesciowo to potwierdzasz, widzisz gdybym nie wspomnial o wspomaganiu, to problem by dla Ciebie nie istnial :) Pare postow wyzej uwazales, ze jedyne czego ten samochod potrzebuje to eksploatacja.

gucio6 napisał(a):
Patrz u mnie przez 7lat silnik suchy jak pieprz:)


Tak jak wspominalem wyzej, w obu R53, ktore znam, uszczelniacze nie spelniaja swojej roli.


gucio6 napisał(a):
A co do boczków to Cie nie rozumiem jak mogły się rozpadać i co tam mogło się rozpadać skoro w 90% są plastikowe w jednym elemencie.


Zerknij na foty wyzej, z lewych drzwi non stop odpadal uchwyt, z prawych cala srodkowa czesc boczka. Nic nie bylo polamane, wszystko trzymalo sie tak jak mialo byc oryginalnie.

gucio6 napisał(a):
W R56 były problemy z utrzymaniem mocy katalogowej ale również na PLUS, ponieważ tak samo jak w R53 moc jest wyższa niż podaje producent. Zresztą tu już jest inna bajka bo inne zawieszenie... inny silnik... z koncernu PSA wyprodukowany wspólnie z BMW Peugeotem i Citroenem. No i oczywiście tam jest turbina a w R53 kompresor :)


Wiesz, nie powiesz mi, ze w momencie gdy fabryczne R53 objezdza R56, z moca tego drugiego jest wszystko ok :)

gucio6 napisał(a):
Od 4 lat intensywnie interesuję się tą marką, tak że sądzę że wiem sporo, i myślę że więcej od Ciebie, tak samo jak Ty wiesz więcej ode mnie o marce BMW ;)


Nie jestem jakims zagorzalym fanem zadnej marki, doceniam jakosc wykonania, design i sposob zaprojektowania roznych rzeczy.

gucio6 napisał(a):
P.S A jeśli chodzi o BMW to mój brat miał E-46 320d sprzedał je jesienią zeszłego roku, też miał nieustępliwe problemy... jak nie koło masowe się rozleciało to most huczał...rozlatywały się napinacze... ciągle coś "ćwierkało" pod maską, aaaaa jemu też strzeliła poduszka sama z siebie tylko że w boczku w drzwiach. Ale chyba od zawsze jeździł BMW (chwilowo nie ma auta bo szuka e-90) i z tego co wiem nadal będzie nimi jeździł ;)


Twoj brat chyba trafil na drugi pod wzgledem awaryjnosci model :P

gucio6 napisał(a):
Klasa PREMIUM nie określa auta tylko pod kątem jakości, tylko za jego całokształt i zeprane plusy i minusy.


Dobrze, zgoda, ale jakosc w klasie PREMIUM jest bardzo wazna, to jedna z cech, ktora ma te samochody wyrozniac. Nie twierdze, ze R53 czy R56 to zle samochody, bo koncepcyjnie sa bardzo udane, uwazam jedynie, ze jakosc nie idzie w parze z innymi elementami skladajacymi sie na charakter.

gucio6 napisał(a):
Podsumowując, każdy ma swoje zdanie o jakiejkolwiek marce aut, często wpływa na to użytkowanie auto przez znajomych... rodzinę itp i na tym opieramy swoje poglądy.


Akurat w tym wypadku mam spore porownanie, bo siedzac w branzy mam kontakt chyba z wiekszoscia samochodow z segmentu PREMIUM.

A juz tak zupelnie osobiscie, dziwie sie, ze nie zmieniles Forestera na EVO X.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 2 grudnia 2011, 12:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
A jak to jest z motorem w S-ce? Tzn. jak on się ma do tego 1.6 z One/Cooper? Bo one z tego co wiem po doświadczeniach kolegi i opinii serwisu to są mega kiblami i wytrzymują max 200kkm przebiegu.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 2 grudnia 2011, 12:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Tomek napisał(a):
A jak to jest z motorem w S-ce? Tzn. jak on się ma do tego 1.6 z One/Cooper? Bo one z tego co wiem po doświadczeniach kolegi i opinii serwisu to są mega kiblami i wytrzymują max 200kkm przebiegu.


Chyba lepiej. Tez slyszalem, o tym, o czym piszesz, ale tylko slyszalem, nie widzialem osobiscie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: gucio6 -->> MINI Cooper S JCW
PostNapisane: 2 grudnia 2011, 14:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Ile wytrzymują te silniki... nie wiem bo nie sprawdzałem :) u siebie mam teraz lekko ponad 100tyś. We wcześniejszym jak sprzedawałem było jak sie nie myle 177tyś. Znam ludzi którym cykło już 200tyś i jest ok.
------------------------------------------------------------------------
Jeśli mówisz że siedzisz długo w autach więc masz też napewno obeznanie w porządnych maszynach...Ciężko jest porównywać np jakość MINI do Audi A6 czy A8... BMW e-60 czy e-90... to poprostu nie ma sensu. MINI jest produkowane nie pod super jakość materiałów i komfort bo jeśli jeździłeś to dobrze wiesz jakie mają twarde zawieszenia... O ile seryjnym Cooperem czy One można jeszcze całkiem całkiem komfortowo jeździć to w S można już o tym zapomnieć... auto ma charakter typowo sportowy... nie wspomnę o wersji GP gdzie nie ma nawet tylnych siedzeń.

KAŻDE R56 S MA WYŻSZĄ MOC OD TEJ KTÓRA JEST W DANYCH TECHNICZNYCH. I JEST TO UDOWODNIONE. I NIE GADAJ MI BZDUR.
Seryjne R56 jest mocniejsze o ok-10-15KM i ma większy moment obrotowy dzięki turbinie, więc jest to zrozumiałe że R53 nie "objedzie" r56.Czy ja powiedziałem odwrotnie?

A co do egzemplarza twojego kolegi wszystko staje się jasne.... ma takie problemy bo ma model po lifcie który wychodził po 06.2004r. Trafiały się wadliwe egzemplarze. Mówisz że wariacji dostawały wskazówki... bo jego mini posiadało zegary CHRONO których nikt nie chce. MASZ AKURAT ZNAJOMYCH KTÓRZY TRAFILI NA WADLIWE SZTUKI. Poza tym nie kojarzę tego MINI z forum.

Co do Forestera... lubię auta terenowe.. jeśli Forestera można tak nazwać... więc EVO X jest autem totalnie nie w tej klasie.

Na zakończenie nurtującego mnie już rozdrapywania tematu...
1.Mi szyby nie pękały ani nie pękają
2.Poduszki powietrzne również nigdy same nie wystrzeliły
3.Żadne uszczelniacze silniki mi się nie pocą
4.Pompa wspomagania również nigdy mi się nie zepsuła
5.Boczki w drzwiach nie odlatują.

Na nic nie narzekam a problemy innych, delikatnie mówiąc mnie nie obchodzą.

Dla mnie auto jest fantastyczne pod każdym względem i DLA MNIE to jest najważniejsze. Każdy ma prawo do swojego zdania, i nie mam zamiaru komuś wklepywania teorii...Również wiem sporo o samochodach....
Masz swoje zdanie na temat MINI ok, fajnie, miło że w ogóle cie zainteresowały ;) Ja również mam swoje zdanie na temat BMW ;)

P.S zapytam się znajomych co oni sądzą o podawanych przez ciebie usterkach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL