BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 13:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 19 listopada 2012, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Tak jak w temacie. Służbowe polo którym teraz dojeżdżam do pracy i nie tylko. BMW zostało weekendowym autem do zwijania asfaltu na serpentynach południowego Schwarzwald'u.
Polo V 3d 1.6 TDI 105 KM 2010r. Dostałem z przebiegiem 59 tyś km. Jak na polo i służbówkę bardzo bogate wyposażenie m.in. fabrycznie przyciemnione szyby, tempomat, doświetlanie zakrętów. Spalanie jest śmieszne nie wziął mi więcej niż 5 litrów czy to autostrada do 160 czy miasto ze światłami co chwile.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Ostatnio edytowano 27 listopada 2012, 21:21 przez GP-T1000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo służbowe.
PostNapisane: 19 listopada 2012, 22:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przyjemna służbówka :)
spalanie faktycznie fajne, spodziewam się, że to +100KM już się fajnie odpycha :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo służbowe.
PostNapisane: 19 listopada 2012, 22:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Całkiem fajnie to jedzie, do jazdy po mieście, do pracy i wypady weekendowe. Jak się pokręci powyżej 2 tyś to czuć niutony, a i 190 pojedzie, tylko czuje się mniej pewnie niż w bmw przy 250 :) Buja nim na dziurach i zakrętach. Dużym minusem jest bagażnik który praktycznie mimo likwidacji koła zapasowego od polo III praktycznie nie urósł jeszcze go podzielili jakąś półką. Ostatnio miałem z moją partnerka problem spakować większe zakupy.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo służbowe.
PostNapisane: 20 listopada 2012, 07:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
no tak, typowe auto miejskie więc ciężko porównać np. z E39, ale nie jest złe :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 12 lipca 2013, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Tak na liczniku 82tyś czyli zrobiłem 23 tyś i ostatnio lampki zaczęły się świecić: od poziomu oleju (poziom ok), od świec i od silnika, klima przestała działać :/
Umówiłem się do serwisu VW trzymali auto tydzień, lampki pokasowali, czujnik oleju wymienili zdiagnozowali uszkodzony kompresor klimy, ale nie mają na stanie i po tygodniu oddali auto bo nie wiedzą kiedy przyjdzie z VW. Po 3 tygodniach czekania w końcu przyszedł w czwartek i na chama oddałem auto do serwisu mimo że nie mieli terminu, dwa razy odrzucili mi przez telefon ale jak pojechałem osobiście to jednak się luka znalazła i wymienią kompresor. Pomijając fakt że prosiłem o odbiór auta w Kronbergu gdzie mieszkam i jest filia salonu to w Kronbergu mi powiedzieli że odesłali auto z powrotem do Eschborn, no ok, uznałem nich im będzie wcisnąłem auto na siłę to sobie odbiorę w Eschborn. Odbieram jadę temp na zewnątrz 25 ja klime na maxa wentylator na 4 i nic pocę się tak jak się pociłem, w aucie zaduch więc wracam do serwisu. Nowiutki kompresor po 3 tygodniach czekania na niego rozszczelnił się po przejechaniu 15 km :/ I znów czekać. Po prostu masakra z tym VW. Kto im robi te kompresory? Lampki znów zaczęły świeć mimo że ostatnio obiecali że zrobili i już jest ok. Porażka :/ A samo auto jeździ całkiem fajnie, ale serwisem jestem zawiedziony...

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 12 lipca 2013, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
prawda jest taka, że nowe auta (generalnie) same w sobie nie są złe, tylko osprzęt nie daje rady, o serwisach nie wspomnę...
mam nadzieję, że uda Ci się ogarnąć serwisowych gamoni :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 13 lipca 2013, 14:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
GP-T1000 napisał(a):
Tak na liczniku 82tyś czyli zrobiłem 23 tyś i ostatnio lampki zaczęły się świecić: od poziomu oleju (poziom ok), od świec i od silnika, klima przestała działać :/
Umówiłem się do serwisu VW trzymali auto tydzień, lampki pokasowali, czujnik oleju wymienili zdiagnozowali uszkodzony kompresor klimy, ale nie mają na stanie i po tygodniu oddali auto bo nie wiedzą kiedy przyjdzie z VW. Po 3 tygodniach czekania w końcu przyszedł w czwartek i na chama oddałem auto do serwisu mimo że nie mieli terminu, dwa razy odrzucili mi przez telefon ale jak pojechałem osobiście to jednak się luka znalazła i wymienią kompresor. Pomijając fakt że prosiłem o odbiór auta w Kronbergu gdzie mieszkam i jest filia salonu to w Kronbergu mi powiedzieli że odesłali auto z powrotem do Eschborn, no ok, uznałem nich im będzie wcisnąłem auto na siłę to sobie odbiorę w Eschborn. Odbieram jadę temp na zewnątrz 25 ja klime na maxa wentylator na 4 i nic pocę się tak jak się pociłem, w aucie zaduch więc wracam do serwisu. Nowiutki kompresor po 3 tygodniach czekania na niego rozszczelnił się po przejechaniu 15 km :/ I znów czekać. Po prostu masakra z tym VW. Kto im robi te kompresory? Lampki znów zaczęły świeć mimo że ostatnio obiecali że zrobili i już jest ok. Porażka :/ A samo auto jeździ całkiem fajnie, ale serwisem jestem zawiedziony...


W DE to bym się nie spodziewał...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 13 lipca 2013, 14:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
no to nieźle z tym serwisem :zdziwko: :/ poza tym auto fajne, szkoda, że nie 4furtki, ale na służbówkę :ok: 6gang?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 13 lipca 2013, 14:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
W tej generacji polo też tak plastiki trzeszczą ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 13 lipca 2013, 15:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Wojt4S90 napisał(a):
6gang?


Niestety 5 :( temu przy większych prędkościach potrafi spalić 6 litrów

Szczurek1986 napisał(a):
W tej generacji polo też tak plastiki trzeszczą ?


Póki co, nie. Należy brać pod uwagę że auto dość młode i mało km, a wszystkie km po niemieckich drogach z czego >90% po autostradach, zresztą od 4 lat wszystkie moje auta tak jeżdżą :) No i jest rozsądnie jeżdżone :)

Bobby Vintage napisał(a):
W DE to bym się nie spodziewał...


Jedynie podejście ludzi w serwisie bardzo sympatyczne, nie to co w Polsce w VW. Dopóki idzie ok to są mili ale jak zgłaszasz reklamacje to już zaczynają się schody...

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 13 lipca 2013, 20:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
Autohaus Luft ?

Tez mam niezbyt mile wspomnienia z nimi.

pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 13 lipca 2013, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Szamil napisał(a):
Autohaus Luft ?


Tak!!

Szamil napisał(a):
Tez mam niezbyt mile wspomnienia z nimi.


To pisz co Tobie zmajstrowali. :kwasny:

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 17 lipca 2013, 13:06 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Fajny miejski pomykacz :).

GP-T1000 napisał(a):
Wojt4S90 napisał(a):
6gang?


Niestety 5 :(



To wada, nawet w golfie 7 1600 TDI też 5b.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: GP-T1000 --> VW Polo V
PostNapisane: 20 września 2013, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Do zamknięcia. Przy 88 tyś rozstałem się z pracodawca i co za tym idzie Polo. Dobrze służyło. Fajne auto do miasta i nie tylko. Meble z ikei też dało radę, ale na wczasy więcej niż 2 osoby to już byłby problem.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL