BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 10 lutego 2013, 19:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Fajna limuzyna kumpel sie czai na takie coś podobno ostatnie prawdziwe Audi

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 11 lutego 2013, 15:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
henryy1987 napisał(a):
Panowie robiłem rozrząd ok 7tys części i robocizna

Kolega robił w ASO. Po dobrych rabatach i wymianie prócz rozrządu paru pierdółek płacił coś koło 10 tys. Rozebrali cały przód do tej operacji. Dla mnie to jakieś totalne nieporozumienie żeby w takim silniku montować pasek rozrządu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 11 lutego 2013, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
m.in. w A4 1.9TDI '00fl też trzeba cały przód rozbierać do wymiany paska :znudzony:

nie wiem za co ludzie kochają VAG'i :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 13 lutego 2013, 22:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
A8 to A8 klasa sama w sobie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 13 lutego 2013, 23:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1378
Lokalizacja: ESSEX
Moje BMW: F11
rorafalki napisał(a):
m.in. w A4 1.9TDI '00fl też trzeba cały przód rozbierać do wymiany paska


prawda jest taka, że szybko się to ściąga i zakłada jak już się raz zrobi
A potem jest dostęp bajka
z minusów to łatwo coś porysować szczególnie robiąc to samemu
ale fakt faktem powinien być łańcuch :ok:

Co do A8 piękne auto tylko te koszta utrzymania niebotycznie wysokie w stosunku do ceny nabycia D2 na dzień dzisiejszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 14 lutego 2013, 16:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
prawda jest taka, że każde audi jest drogie w utrzymaniu biorąc pod uwagę koszty wymiany rozrządu ale i także zawieszenia 8 wahaczy z przodu troche kosztuje, a zamienników nie ma najmniejszego sensu wkładać :]

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 10:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
za tą cenę to ja zrobiłem w zasadzie kapitalke silnika z nowymi łańcuchami rozrządu, panewkami, pierścieniami itp także audi wypada delikatnie mówiąc drogo zwłaszcza, że pasek zmienia sie częściej jak łańcuch :)

po za tym limuzyna fajna plai normalnie jak na te klase auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 11:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
henryy1987 napisał(a):
Panowie robiłem rozrząd ok 7tys części i robocizna


Sorry ale czy Ci się cyferki pomyliły czy ktoś aż tak mocno Cię naciągnął :zdziwko:
Mój ojciec ma od 7lat A8 D2 aktualnie już drugą sztukę ale ta cena wymiany rozrządu,którą podałeś to jakaś abstrakcja ;)
Pierwsze jego A8 było zaraz po wymianie rozrządu w Niemczech (faktura na 800e) ale my również po pewnym czasie wymienialiśmy w nim rozrząd i spokojnie dało się zmieścić w 2000zł na porządnych częściach z robocizną (kilka lat temu).
W obecnym poliftowym A8 robiliśmy rozrząd w tamtym roku koszt części wszystkie rolki,pompa wody,tłumik drgań itd (ruville Conti) ok 1000zł robocizna coś koło 500zł ważne,żeby zakład,który będzie wymieniał rozrząd miał blokady do tego silnika.
Można zrobić bez blokad ale nigdy nie jest idealnie i auto ma mniejszą moc to bardzo częsty błąd przy wymianach w A8.
Ogólnie na start wymiana rozrządu wszystkich filtrów świec,pasków itd wychodzi w granicach 2500zł więc ja tu tragedii nie widzę.
7000zł to musiałeś robić w serwisie bo u nich to ceny są chore jeżeli chodzi o A8 i trzeba ich omijać z daleka.
Np pompa wspomagania ASO 4500zł (identyczna identycznej firmy w sklepie 1000zł)
Kratka zderzaka przy halogenie ASO ok 900zł (na allegro nowa org 200zł)

Biorąc pod uwagę wymiany rozrządu co 90-120tyś km 1500zł to nie jest chyba żadna tragedia a auta naprawdę fajne i solidne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 17:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
--==Mały==--, a jak zwieszenie, domniemane 8 wahaczy z przodu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Co ok 100tyś trzeba wymienić komplet wahaczy bo zabawa w pojedyńcze nie ma sensu jak coś zaczyna stukać zmieniamy komplet bo zaraz coś kolejnego zacznie a pojedyńczo są dużo droższe wahacze. Tak samo nie mają sensu żadne tanie zamienniki za 800-1000zł (w tym meyle hd) tylko lemforder/oryginał się tu sprawdza i zapewnia spokój na długo koszt ok 1800zł. Takie same wahacze ma już nawet A4 od 1994r więc nie jest to nic nadzwyczajnego. Wahacze ok 2000 rozrząd ok 1500-2000 amortyzatory ok 2000zł komplet (sachs) i to są najdroższe rzeczy jeżeli chodzi o A8.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 21:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
JAk na klasę auta, którą prezentuje sobą A8, to ceny jak najbardziej do przyjęcia.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Wazne zeby wiedziec jak i gdzie sensownie serwisowac takie auta bo jak pojedziesz do serwisu to za te same amortyzatory z tego co pamietam zycza sobie ok 8000zl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 25 czerwca 2013, 07:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
To kogoś ładnie naciągnęli :(
Niestety takie mamy czasy że trzeba wszystko sprawdzać samemu, chyba że serwis mamy zaprzyjaźniony i nie dlatego zaprzyjaźniony że właściciel nas lubi bo nie liczymy kasy. Moją siostrę ostatnio chcieli naciągnąć na remont silnika w espace III za 2tys zł. Pytam ją co Pan sprawdzał. A ona że nic... powiedziała że nie ma mocy i gaśnie a on że remont i że mówił że pierścienie... Pojechała do gazownika na regulację i śmiga...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 3 listopada 2013, 17:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
Panowie, sorry za odgrzanie tematu, ale jak patrze na te kwoty wymiany rozrządu to się za głowę łapie. Te Wasze części sa ze złota czy coś w ten deseń? koszt CAŁKOWITY części i robocizny to max 1700zł, więc nie wiem skad te 7-10tys zł. Może Wam się pomyliło z D3 po 2006r gdzie jest łańcuch, kóry się dupcy i faktycznie wymiana tyle kosztuje, ale w ZYCIU nie w D2. Przerabiałem ten model nie jednokrotnie i nigdy nie przekroczyłem ww. kwoty.

PS: A żeby Was trochę posmyrać po odbytach to dodam, że D2 po lifcie jeżdziło mi się multum razy lepiej od e38 :hyhy: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 6 listopada 2013, 01:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 294
Lokalizacja: Woodridge/Chicago/Bydgoszcz
Moje BMW: 328i x-Drive e92 LCI
Garaż: wspomnień czar: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134593
Sroyota: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164256
JRafal napisał(a):
PS: A żeby Was trochę posmyrać po odbytach to dodam, że D2 po lifcie jeżdziło mi się multum razy lepiej od e38 :hyhy: :rotfl:

A ja Cie smyrnę bardziej i powiem, że gówno miałeś a nie prawdziwe e 38. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 6 listopada 2013, 23:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
matraks224 napisał(a):
JRafal napisał(a):
PS: A żeby Was trochę posmyrać po odbytach to dodam, że D2 po lifcie jeżdziło mi się multum razy lepiej od e38 :hyhy: :rotfl:

A ja Cie smyrnę bardziej i powiem, że gówno miałeś a nie prawdziwe e 38. ;)

Owned !
Dziękuje dobranoc.
:rotfl:

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 7 listopada 2013, 11:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
A8 to dobre auto porównywalne do E38 jak najbardziej. E38 ma zawieszenie jak E39 więc jest trochę kanapowate. A8 ma zawieszenie z przodu jak A4 i jest to dobre zawieszenie. Moi rodzice mają Audi A4 B5 150 000 tys. km przebiegu i te dwa górne wahacze poprzeczne jednak dużo dają w prowadzeniu. Audi jest trochę sportowe i wg. mnie bardzo dobrze trzyma się drogi.

Do autora tematu jakie zawieszenie ma z tyłu A8 D2 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 24 listopada 2013, 13:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
matraks224 napisał(a):
JRafal napisał(a):
PS: A żeby Was trochę posmyrać po odbytach to dodam, że D2 po lifcie jeżdziło mi się multum razy lepiej od e38 :hyhy: :rotfl:

A ja Cie smyrnę bardziej i powiem, że gówno miałeś a nie prawdziwe e 38. ;)


A Wy nadal swoje, wszystko oprócz e38 w tej klasie to chłam i nie przyjmujecie do wiadomości, że czymś innym komuś może sie lepiej jeździć. Dla mnie A8 po prostu jest wygodniejsza, lepiej wykonana i lepiej wyciszona. Kwestia stylistyki to już sprawa osobista i ja nie będę tutaj wmawiał wszystkim, że auto jest ładniejsze od e38 bo są różne gusta, ale bryła nadwozia bardziej podoba mi sie w e38.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 24 listopada 2013, 17:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 364
A jak to wygląda pod wzgledem przestronnosci. Krótkie E38 już samo w sobie nie jest ogromne w środku, czy to prawda że A8 D2 jest ciaśniejsze? Nie miałem okazji jechać niestety


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: henryy1987 -->> AUDI A8 D2 4.2 QUATTRO 2002r
PostNapisane: 24 listopada 2013, 22:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1178
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: BMW e39 528i
Kod silnika: m52b28
Garaż: byłe e34: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134211
jest e39: viewtopic.php?f=6&t=169366&start=20
sln napisał(a):
A jak to wygląda pod wzgledem przestronnosci. Krótkie E38 już samo w sobie nie jest ogromne w środku, czy to prawda że A8 D2 jest ciaśniejsze? Nie miałem okazji jechać niestety


W e38 na pewno jest więcej miejsca na tyle. Mało tego, w A6 C5 jest więcej miejsca z tyłu niż w D2, troche dziwne, ale to fakt.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL