BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 19 lipca 2014, 07:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajny ten hot hatch :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 22 lipca 2014, 08:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
podoba mi się to clio, w dużej mierze ze względu na mocny silnik :hyhy:


piotres napisał(a):
Niebieska folia z szybek też odrazu poleciała. Żona sprawnie sobię z nią poradziła :) . 15min i było po sprawie. Potem 3 godziny mycia kleju...ale teraz jest malinka :ok: . Odrazu inne auto.


powiedz mi czym najlepiej i najbezpieczniej zmyć pozostałości po foli z tylnej szyby żeby nie uszkodzić ogrzewania?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 23 lipca 2014, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Benzyna ekstrakcyjna - napewno nic nie uszkodzisz :) lub nitro- idzie troche szybciej, ale trzeba bardzo uwazac by nie trzec po niczym innym niz szklo i zeby nigdzie nic nie kapneło - bo pewnie zostawi slad, szczegolnie na plastiku. tylko cierpliwosci bo idzie to wolno :) i z 5 szmat sobie skombinuj minimum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 24 lipca 2014, 07:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
piotres, dzięki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 3 sierpnia 2014, 17:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Konserwa...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Najpierw wszystko umyłem pod ciśnieniem ciepłą wodą, tutaj widać jeszcze przed myciem. Za prawym nadkolem była niezła ilość błota. Polecam sprawdzić to miejsce u was w clio, lubi jako jedno z niewielu w tym aucie lubi rdzewieć wlasnie z powodu gromadzenia się tam błota.

Obrazek

Takie środki kupiłem - potem użyłem na podwozie jednak wosku APP W100 ponieważ zuwazylem że ktoś wczesniej juz robił podwozie wlasnie W100 lub identycznym srodkiem - a na wosk zaden baranek sie nie przyjmie. Wnęki kół zrobiłem srodkiem 2w1 trotona (baranek + masa uszczelniająca) - dobry, elastyczny środek.

Obrazek

Ranty progów były pogięte z powodu nie poprawnego podstawiania lewarka i zaczęły rdzewieć.

Obrazek

Tutaj fajnie widać o ile szersze sa przednie błotniki w sporcie w porównaniu do zwyklego clio.

Obrazek

Warstwy blach z których składa się rant progów rozchodziły się, dlatego połapałem je migomatem w miejscu podstawiania lewarka.

Obrazek

I zabezpieczyłem je po oszlifowaniu Forchem Korroplexem i podkładem epoksydowym.

Obrazek

Obrazek

A nastepnie natrysnałem na całe progi gruba warstwe baranka 2w1.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po wjeździe na podnośnik odkreciłem amortyzatory z tyłu i wyjałem sprężyny. Górne mocowania sprezyn zaczynały chyba jako jedyne miejsce na podwoziu rdzewieć, dlatego poszedł tam korroplex i epoksyd. A potem baranek. Tylna belke spotkał podobny los.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tutaj wlasnie widać stara warstwe W100.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak wszystko pozabezpieczałem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Profile zamkniete które miały korki zabezpieczone zostały woskiem do profili Wurtha. Choc za wiele takich miejsc nie znalazłem :? . Klapę tylną i maske przednią także zabezpieczyłem od srodka - widziałem w kilku cliówkach że własnie w tych miejscach lakier zaczął się purchlić, a w naszym jest poki co czysciutko i tak ma zostać.

Obrazek


Chyba ze 2 m3 folii i papierów zerwałem :mrgreen: .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 3 sierpnia 2014, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
kurde, chyba cliówkę szykujesz na 100 lat
ale takie podejście się chwali - świetna robota :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, 07:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
brak słów :super: :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, 20:53 
Przypomniał mi się jeden z odcinków Jasia Fasoli jak malował swoje mieszkanie ;)

Fajnie się ogląda i czyta Twoje tematy :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 15 sierpnia 2014, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Ten odcinek to i ja pamietam - kazde winogronko owiniete gazetkami :P ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 15 sierpnia 2014, 20:58 
o to to :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 18 sierpnia 2014, 23:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Bajka :)
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - w nadkolach zastosowałeś inna powłokę niż na podłodze ? :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 18 sierpnia 2014, 23:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Tak dobrze rozumiałeś. Nadkola - Troton 2w1, podłoga - APP W100. Tylko dlatego że ktoś już wcześniej obleciał podłoge czyms w rodzaju wosku W100. Poczatkowo chciałem calość zrobić masa natryskową Wurth Dichtfix, ale jak zobaczylem ze podłoga jest już w wosku to stwierdzilem ze zdecydowanie bez sensu kupowac pistolet za min 350zl do samych nadkoli.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Clio juz po korekcie lakieru.

Elementy które byly kiedyś powtórnie lakierowane przejechałem papierem P2000/P2500 żeby ściąć morke. Dodatkowo na dachu i masce byly czarne centki chyba z jakiegos zaschnietego kleju - wyciąłem je koreczkiem szlifierskim 3M finesse it . Poźniej mieszanka 3m fast cut+ z menzerna ip2000 (moj sprawdzony min = 2 kropki fc+/1 kropka menzerny - taki mix nie wysycha tak szybko jak sam FC+ i mozna dlużej polerować w kazdym przejsciu) na zielonym padzie 3M i min. 4 przejscia na kazdym elemencie. Wykonczenie poorboys SSR1 + niebieski pad 3M. Na koniec wosk - Zymol Titanium.

Przy okazji odswieżyłem czarna strukturke na listwie tylnego zderzaka.

Czas pracy - nie mierzyłem dokładnie, ale napewno ponad 15 godzin.

Nie wiem czy pisałem o tym wcześniej ale kupiłem juz także brakujace naklejki na grill - teraz komora silnika wyglada jak zdrowy orginał + lpg troszke pochowane ;) .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Myśle że do tak przygotowanego auta nie będzie obciachu zalożyć lotke z clio cup/ragnotti. Trzeba ja tylko znaleźć i kupić w rozsądnych pieniądzach . A ostatnia widziałem na sprzedaż pod koniec czerwca ...

pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 1 września 2014, 06:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
chyba tak dobrze to nie wyglądało to clio kiedy opuszczało fabrykę :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 2 września 2014, 09:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1904
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Bardzo fajne, zwinne wozidełko. Zupełnie inne niż większość cliówek.

_________________
Był:
- Golf 1,8 MK III
- E36 320 coupe
- E46 328i coupe
- E46 330i FL coupe
Jest:
- E92 335i
- Z3 2,8i FL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 2 września 2014, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Moje BMW: Z3 Roadster Z3 Coupe
Kod silnika: M43B18 & M54B30
Piotres, a Ty żonie pozwalasz tym autem jeździć? :P
Ale się fajne Clio zrobiło w Twoich rękach. :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 3 września 2014, 13:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
A czemu bym miał nie pozwalać ? :niepewny: Żona śmiga tym autem dzień w dzień , od zakupu nakreciła już ok 15 tys km :) to najcześciej użytkowany pojazd w domu. Te clia sa bardzo fajne nawet nie w moich rekach :P takie 182 w kolorze liquid yellow z pakietem CUP ..miazga :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 3 września 2014, 14:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: Puma Punku
Moje BMW: E12, E34, E36, E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p1681056
Naprawdę profi robota, clio prezentuje się bardzo zacnie :cool:

Korroplex + podkład epoksydowy to jest sprawdzone rozwiązanie ?
Pytam bo szykuje mi się podobna impreza w terenówce, chciałbym to zrobić najporządniej jak można, może później ewentualnie czymś dodatkowo zabezpieczyć ramę i podłogę przed kamolami i badylami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 3 września 2014, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Poki co nie mam zastrzezen do zestawu korroplex + epoksyd :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotres-->>Clio Sport 172 02r.
PostNapisane: 3 września 2014, 21:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 598
Lokalizacja: Buk wlkp.
Moje BMW: e36 1.8is qp
Kod silnika: M42B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135577
http://bmw-klub-poznan.pl/viewtopic.php?t=13660&start=0
rorafalki napisał(a):
chyba tak dobrze to nie wyglądało to clio kiedy opuszczało fabrykę :cwaniak:


dokladnie :super:

_________________
Zapraszam do galeri mojej e36 1.8 is qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135577
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL