BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 23:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 6 lipca 2014, 19:02 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15731
Rewelacyjny hot hatch :ok: , osiągi , 4łap, dsg, stonowany wygląd. Duzy +, że to poj. 2.0, wiec tym samym nie płaci się złodziejskiej wyższej akcyzy/wyższej ceny.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 6 lipca 2014, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 249
Mi tam się auto podoba, jeździłbym. ;) Bezawaryjności :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 6 lipca 2014, 21:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
swiftd1 napisał(a):
jeździłbym. ;)

x2...mógłbym mieć zamiast skody ale na M bym się nie zamienił ;)
Chyba jednak wybrałbym 235i jak już miałbym taki wybór.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 07:59 
l0lek napisał(a):
oficjalne pomiary pokazały jednak 1:59.262

http://tptd.pl/2014/10ed2014/ZBIORCZY%20WSZYSCY.pdf domyslam sie ze jestes 740i :)?
i nie porownuj tez czasow do innych aut - tu wiele zalezy od kierowcy, znam takich co w 318i kreca 1.51-1.52 :) Wiec to ze ktos ma ///M i "slicka" nie czyni z niego groznego przeciwnika ;)

zrobiles widze 35 okrazen i opon w tak lekkim aucie juz do wyrzucenia...? :) - nie wiem czy jestes pierwszy raz na TPTD ale jesli tak to gratuluje zejscia ponizej magicznej granicy 2.0 min, tym bardziej ze jak piszesz jechales zachowawczo (tez zawsze tak jezdze)

Gratuluje auta i tego ze od razu program do niej zrobiles, mysle ze do setki i na 1/4 wydymasz niejedno auto z moca 500+.
Czemu jednak wybrales R'ke wzgledem 235i? Czy to cena? komfort? osiagi? inne? :)

nie mniej jednak udanej zabawy bo ta maszynka juz jest konkretna ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 08:55 
Boogie napisał(a):
nie uwierze, że Golf się lepiej prowadzi od 135i....


Boogie napisał(a):
ale auto mające sterowalną oś napędzaną, nigdy się nie będzie tak dobrze prowadzić jak RWD


uhm. auto rwd nigdy nie będzie się tak prowadziło jak 4wd

Boogie napisał(a):
Ale ja nie mowie o czasach na torze stary ...!
To jakie auto wykręca czasy na torze, do czego jest zdolne, nie oznacza "fajności" prowadzenia...


No to w końcu lepiej, fajniej?

Lepiej oznacza, że przy podobnym stosunku masy/mocy i umiejętności kierowcy "lepiej" oznacza lepszy czas na torze.
Bo jednak "auto lepiej się prowadzi ale ma gorszy czas na torze" - to jak dla mnie trochę nielogiczne.

Fajniej - odczucia kierowcy, czerpanie przyjemności z prowadzenia.

Sam osobiście wolę tylny napęd i sprawia mi więcej frajdy ale prawda jest taka, że uśredniając wyniki aut 4napędowych na różnych nawierzchniach (asfalt, szuter,beton) to jednak czołówki nie stanowią auta rwd...

Na równym asfaltowym torze nie będzie różnicy przy dobrych nastawach rwd i 4wd ale w rajdach (także asfaltowych), rallycrossie to jest już przepaść.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 10:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
4,1s .... ale to musi gnieść :cool: w takim zestawieniu brakuje tylko walorów dzwiękowych z VR6 na przelocie.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 10:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Fajny pomykacz :super: Na palcach jednej ręki można policzyć auta z forum które nie dostaną lania na 1/4 mili :super:
Strasznie jestem ciekaw co pokaże ten silnik po modyfikacjach wydechu i dolotu, trzeba tylko poczekać jak rozgryzą ten sterownik :hyhy:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Czarodziejka69 napisał(a):
l0lek napisał(a):
oficjalne pomiary pokazały jednak 1:59.262

http://tptd.pl/2014/10ed2014/ZBIORCZY%20WSZYSCY.pdf domyslam sie ze jestes 740i :)?
i nie porownuj tez czasow do innych aut - tu wiele zalezy od kierowcy, znam takich co w 318i kreca 1.51-1.52 :) Wiec to ze ktos ma ///M i "slicka" nie czyni z niego groznego przeciwnika ;)

zrobiles widze 35 okrazen i opon w tak lekkim aucie juz do wyrzucenia...? :) - nie wiem czy jestes pierwszy raz na TPTD ale jesli tak to gratuluje zejscia ponizej magicznej granicy 2.0 min, tym bardziej ze jak piszesz jechales zachowawczo (tez zawsze tak jezdze)

Gratuluje auta i tego ze od razu program do niej zrobiles, mysle ze do setki i na 1/4 wydymasz niejedno auto z moca 500+.
Czemu jednak wybrales R'ke wzgledem 235i? Czy to cena? komfort? osiagi? inne? :)

nie mniej jednak udanej zabawy bo ta maszynka juz jest konkretna ;)


Tak 740i ;) bo gdy zapisywałem się na TD nie miałem jeszcze golfa. Byłem 2gi raz.
Kupiłem felgi na tor 3 dni przed track dayem. Nie zdążyłem kupić nowych opon, jechałem na zdechlakach które dostałem w gratisie do kompletu, które wcześniej już były na torze katowane. Nie jechałem na oponach, które mam na co dzień, bo mi ich szkoda, wole mieć ładne opony do bezpiecznego poruszania się po drogach publicznych. Na tyle na ile podczas jazd testowych udało się prowadzić zarówno golfa jak i serie 2 - golf był bardzo konkurencyjny dla bmw. Zarówno pod względem prowadzenia jak i osiągów. Jakość wykonania wnętrza również bardzo podobna. Dlaczego wybrałem R ? Bo podczas jazdy dawała mi więcej frajdy od 2... Na spokojnie porównałem sobie również cenę. W golfie mam max wyposażenie oprócz skóry. 235i w takim wyposażeniu jest 70-80 tys droższe. Pozatym jeśli chodzi o prowadzenie, seria 2 aby osiągać przy sportowej jeździe dobre czasy wymaga dobrego kierowcy, to nie sztuka pujsc bokiem po zakręcie bo do tego ten samochód aż sam zachęca, a R jest bardziej przewidywalne, bardziej stateczne w zakręcie i łatwiejsze w prowadzeniu. W skrócie nie warto było dopłacać 50 % ceny do tego żeby jeździć BMW. Na pewno na plus było zachowanie silnika w BMW. W Rce jest porównywalna moc, ale tu jest pojedyncza duża turbina, która potrzebuję chwili żeby dmuchnąć i rozwinąć moc, a w BMW było to natychmiast. Do dobrego startu w BMW potrzeba też dobrych warunków. Rka potrafi przyśpieszyć w 4,5 sekundy do 100 przy bardzo mokrej nawierzchni, gdzie bmw ze swoich poniżej 5 zrobi w 6,5-7

Adam_94 napisał(a):
trzeba tylko poczekać jak rozgryzą ten sterownik

Podobno za oceanem już jeżdżą testowe egzemplarze po sofcie ;) Patryk z Compsportu gdy ustawiał boxa mówił mi, że właśnie w Kanadzie pierwsze samochody mają wgrywane nowe oprogramowanie. Myślę, że temat modów będzie w ciągu kilku miesięcy rozwiązany, bo Patryk z CS zamówił również R i będzie przy niej mieszać.

Mas
Boogie napisał(a):
Dlatego totalnie nie wierzę, że Golf z napędem na 4 koła prowadzi się lepiej, dohamowuje lepiej przy zakręcaniu etc. niż 1ka.


Napęd nie definiuje tego jak samochód się prowadzi, bo ten golf z napędem na 4 koła, z rzekomo priorytetową przednią osią na torze dał bez problemu puszczać się bokami przy czym być mega sterownym. Widziąłem jak kierownik e39 m5 walczył żeby utrzymać się za mną na torze i cieżko mu to szło, gdy byłem za nim to mnie hamował.
Na torze zupełnie w inny sposób prowadzi się samochód. Tylno napędowe bmw na drogach publicznych będzie nadsterowne, ale przy prędkościach torowych często już zacznie być podsterowne. Golf ma ten plus, że jest mega neutralny, z czym nie spotkałem się w żadnym innym samochodzie.
Nie można porównywać go do BMW m4 - bo to nie ta liga, nie te osiągi. Gdybym mogl sobie pozwolić wybrałbym oczywiście m4.
Samochód można porównywać do serii 1 oraz 2, gdzie jest dla tych modeli bardzo poważnym konkurentem, na tyle poważnym, że w moim odczuciu nie warto było płacić znacznie więcej za BMW które nie jest ani lepsze, ani gorsze

Adam_94 napisał(a):
trasznie jestem ciekaw co pokaże ten silnik po modyfikacjach wydechu i dolotu, trzeba tylko poczekać jak rozgryzą ten sterownik


Przypuszczam że będzie to samo co w Golfie 6R. W 7R raczej nie będzie się ruszać dolotu bo tu jest już wszystko ok. Zmiany na pewno wymagają intercoolery + wydechy. Myślę że na wydechach, IC i programie uga się ok 400km.

kszyhu napisał(a):
w takim zestawieniu brakuje tylko walorów dzwiękowych z VR6 na przelocie.


W 7R jest taki pewien myk. W zależności od trybu pracy silnika (eco, comfort, normal, race) są różne walory dźwiękowe. Wydechy mają klapki, przy trybie race są otwierane i pracuje głośniej. Do tego 7R ma taką śmieszną rzecz - kanał akustyczny. Jest to kanał łączący kabinę z dolotem, w trybie race w środku jest głośno i rasowo. W trybie comfort mamy ciszę. Wiadomo że nie jest to 6 garków, tym bardziej 8, ale jak na gówniane R4 wrażenia dźwiękowe są na odpowiednim poziomie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 18:31 
Rzeczowy argument :ok: nie prowadziłem 235i ani 7R ale wydaje mi się, że możesz mieć rację, że 50% ceny nie jest warte dopłaty do 235i... max dopasiony 7R jest tańszy niż 235i w podstawie golas :), zmierz na RL (jak kiedyś będziesz miał możliwość) wydaje mi się że masz auto, które do 200 osiągami spokojnie przewyższa M3 E92 DKG, a jak wiadomo z biegiem czasu golfa można dłubać dalej.... :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 19:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Czarodziejka69 napisał(a):
które do 200 osiągami spokojnie przewyższa M3 E92 DKG, a jak wiadomo z biegiem czasu golfa można dłubać dalej.... :)

Przy wysokich prędkościach pewnie sporo straci ze względu na napęd.

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 19:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Wziąwszy pod uwagę wszystkie rozsądne argumenty (wyposażenia, jakość, potencjalne osiągi) to i tak zawsze 235 będzie górą, bo jest tego dużo mniej, jest ładniejsza, ma klimat i najlepsze wnętrze w klasie, napęd na tył (jako jedyny kompakt na świecie), lepszą skrzynię,R6, dźwięk i potencjalne osiągi (po chipsach) dużo lepsze niż R4 (4x4), szczególnie przy wyższych prędkościach.
Dlatego fan marki powinien kupić używaną M235 na pełnym wypasie niż nowego Golfa ;)


Ostatnio edytowano 8 lipca 2014, 05:47 przez j27, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie zapominajcie ile będzie warte jedno i drugie auto po paru latach użytkowania ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 20:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Widze, ze namieszales kolego z tym golfem na forum. Ale niektorzy to maja takie cisnienie na bmw, ze nawet jak ten golf by spiewal, tanczyl, recytowal to i tak napisza, ze to tylko golf :01:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
j27 napisał(a):
Dlatego fan marki powinien kupić używaną M235 na pełnym wypasie niż nowego Golfa ;)

Wg. Ciebie "fan marki" marki powinien mieć klapki na oczach?

rorafalki napisał(a):
nie zapominajcie ile będzie warte jedno i drugie auto po paru latach użytkowania ;)

dokładnie. :cool:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 21:50 
Auto jedzie przyjemnie ale ....











... nie wygląda w ogóle. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 22:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Tak, auto RWD nigdy się nie bedzie prowadziło, tak źle, jak 4wd....
dar00 napisał(a):
uhm. auto rwd nigdy nie będzie się tak prowadziło jak 4wd

Boogie napisał(a):
Ale ja nie mowie o czasach na torze stary ...!
To jakie auto wykręca czasy na torze, do czego jest zdolne, nie oznacza "fajności" prowadzenia...

No to w końcu lepiej, fajniej?

Lepiej oznacza, że przy podobnym stosunku masy/mocy i umiejętności kierowcy "lepiej" oznacza lepszy czas na torze.
Bo jednak "auto lepiej się prowadzi ale ma gorszy czas na torze" - to jak dla mnie trochę nielogiczne.


Mam wrażenie czasami, że niektórzy kojarzą jazdę autem z jeżdżeniem po torze...
Mają wszyscy po 500KM i życie na torze spędzają....
Otóż wiedz, że przyjemność prowadzenia wcale nie jest tożsama z osiągami na torze, tym czy innym.
Przykładów są setki... auta awd czy 4wd na torach jadą lepiej, kiedy jest wigloć jeszcze lepiej, ale podczas jazdy ulicznej kiedy conieco agresywniej kręcimy kółkiem są nerowe, szarpiące, nieneutralne... Ci co jeżdzili Audi quattro A8,A6, A4 mogą myślę sporo o tym napisać. Dobre trzymanie drogi nie oznacza do końca przyjemnej jazdy.
Carrera4 w niezawodowych rękach lepiej się prowadzi na torze, ale w ulicznej jeździe fajniej jeździ Carrera2 czyli RWD i ludzie ją wolą, i ma wyższe ceny.
Jechałeś kiedyś Subaru ?? Wątpie.... Ten samochód wcale nie ma przyjemnego prowadzenia, ale na torze w rękach odpowiedniego człowieka ryje mózgownice tym co robi, nawet bez profi kierowcy też jedzie niesamowicie... ale jeżdżenie tym z przyjemnością prowadzenia...??? wolne żarty

l0lek napisał(a):
Napęd nie definiuje tego jak samochód się prowadzi, bo ten golf z napędem na 4 koła, z rzekomo priorytetową przednią osią na torze dał bez problemu puszczać się bokami przy czym być mega sterownym. Widziąłem jak kierownik e39 m5 walczył żeby utrzymać się za mną na torze i cieżko mu to szło, gdy byłem za nim to mnie hamował.

Ale z M3 chyba Ci gorzej poszło, patrząc na tabelke ? :)
Wygrać z M5 na torze nie jest żadne osiągnięcie, jest inne miejsce do wygrywania dla tego auta.....
Pewnie że napęd definiuje na 100%, ale fizyki nie przeskoczymy.... a w przypadku BMW które ma jednak kwestię napędu doprowadzoną na bardzo wysokie poziomy, inne auto nie ma tego marginesu pt. a może coś im nie wyszło, i nasze FWD czy AWD będzie sie lepiej prowadziło niż BMW. No niestety nie będzie...
Jeździłem jako zastępczakami Golfem 6 i 7, po pare dni, i przyznaję, materiałowo i ogólno tecznicznie Golf odleciał daleko od Forda czy Opla, inna lepsza klasa, zdecydowanie, coś z okolic Volvo, i nawet nie zdziwie się jeśli ktoś powie że porównywalnie z Mercedesem czy Audi czy BMW, spoko, wcalenie nie powiem że nie ma racji....
Ale jeżdżąc tymi Golfami zastanawiałem się przeokrutnie, jak jazda takim autem, z tak słabym prowadzeniem, tragicznym w porównaniu do głupiego Focusa, może w kimś powodować jakieś sportowe zachcianki, nawiązania, tęskonoty za poszaleniem na torze.. :zakrecony: dla mnie to było fajne spokojne toczydło.
I dlatego napisałem, że GolfR musiałby być o 300% inną konstrukcją niż zwykły Golf, żeby to sie dawało porównać do porządnego RWD. A nie jest.....

Tyle ode mnie w temacie..
Jak ktoś napisał, BMW ma problem, bo za 50% ceny 235i mozna miec coś porównywalnego ogólnie z bmw, nawet większego, bo 2ka jest bardzo malutka....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 7 lipca 2014, 23:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Boogie napisał(a):
Ale jeżdżąc tymi Golfami zastanawiałem się przeokrutnie, jak jazda takim autem, z tak słabym prowadzeniem, tragicznym w porównaniu do głupiego Focusa, może w kimś powodować jakieś sportowe zachcianki, nawiązania, tęskonoty za poszaleniem na torze.


Przepraszam, że żyję
Pewnie te golfy zastępcze miały obniżane zawieszenie, amory z regulacją twardości, progresywny układ kierowniczy, napęd na 4 koła i pewnie jeszcze sportową geometrię i semi slicka :rotfl:
Jeździłem na track dayu w grupie czerwonej i jakoś nie zauważyłem bym tym nie jeżdżacym golfem hamował innych uczestników w samochodach z grupy profi

M3 od 316i różni się tym czym R od golfa ze słabszym silnikiem.
Te kilka szczegółów zmienia samochód.
Jest kilka rzeczy do dopracowania np układ hamulcowy, ale będą z tego ludzie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 8 lipca 2014, 02:37 
Boogie napisał(a):
Mam wrażenie czasami, że niektórzy kojarzą jazdę autem z jeżdżeniem po torze...
Mają wszyscy po 500KM i życie na torze spędzają....
Otóż wiedz, że przyjemność prowadzenia wcale nie jest tożsama z osiągami na torze, tym czy innym.
Przykładów są setki... auta awd czy 4wd na torach jadą lepiej, kiedy jest wigloć jeszcze lepiej, ale podczas jazdy ulicznej kiedy conieco agresywniej kręcimy kółkiem są nerowe, szarpiące, nieneutralne... Ci co jeżdzili Audi quattro A8,A6, A4 mogą myślę sporo o tym napisać. Dobre trzymanie drogi nie oznacza do końca przyjemnej jazdy.
Carrera4 w niezawodowych rękach lepiej się prowadzi na torze, ale w ulicznej jeździe fajniej jeździ Carrera2 czyli RWD i ludzie ją wolą, i ma wyższe ceny.
Jechałeś kiedyś Subaru ?? Wątpie.... Ten samochód wcale nie ma przyjemnego prowadzenia, ale na torze w rękach odpowiedniego człowieka ryje mózgownice tym co robi, nawet bez profi kierowcy też jedzie niesamowicie... ale jeżdżenie tym z przyjemnością prowadzenia...??? wolne żarty


Jeśli RWD jest bardziej neutralny od 4wd to mój świat staje na głowie :super:
Przy ostrzejszej jeździe nawet na co dzień, szczególnie przy gorszych warunkach jak wilgoć, deszcz to właśnie RWD odznacza się nadsterownością, FWD podsterownością a AWD jest najbardziej neutralny.

Otóż wiem, że przyjemność prowadzenia nie jest tożsama z osiągami na torze - dlatego w mojej poprzedniej wypowiedzi wyraźnie rozdzieliłem LEPIEJ od FAJNIEJ.
Nie jeździłem a4, a6 czy a8 w quattro jako kierowca.

Mogę się wypowiedzieć na temat imprezy sti czy lancera evo IX bo tym jeździłem a Ty? :)

Ja wiem, że to forum bmw i ja też wolę te auta i zdecydowanie preferuję tylny napęd bo daje mi więcej frajdy z jazdy co nie oznacza, że jest LEPSZY(nie fajniejszy, chodzi o LEPSZY) od 4wd szczególnie podczas gorszych warunków pogodowych.


Wracając do golfa to chętnie bym się nim przejechał bo jednak musi być przepaść pomiędzy zwykłym klekocikiem z przednim napędem a tym..
Rozumiem wybór Lolka co do Rki i faktycznie brzmi to logicznie :)

Sam bym nie kupił ani rki ani 1,2ki... wolałbym starsze bmw bo bardziej mi się podobają hehe


Góra
  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 8 lipca 2014, 08:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
l0lek napisał(a):

Przepraszam, że żyję
Pewnie te golfy zastępcze miały obniżane zawieszenie, amory z regulacją twardości, progresywny układ kierowniczy, napęd na 4 koła i pewnie jeszcze sportową geometrię i semi slicka :rotfl:
Jeździłem na track dayu w grupie czerwonej i jakoś nie zauważyłem bym tym nie jeżdżacym golfem hamował innych uczestników w samochodach z grupy profi


nie gadaj głupot :!: I tak bmw ma większą "fajność" prowadzenia. Koniec kropka. Taki golf choćby nie wiem jakie miał napędy i skrzynie i geometrie to ciągle golf , ba takie na ten przykład audi to też golf :!: Tylko bmw i porsche się liczy na świecie - ale wyłącznie RWD :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 lipca 2014, 08:22 przez ///david, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: l0lek -->> Golf R
PostNapisane: 8 lipca 2014, 08:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
l0lek napisał(a):
W 7R jest taki pewien myk....

no właśnie mamy takie czasy, że technologią próbuje się sztucznie dorównać wymaganiom klientów. Akurat VW poszedł w dużo lepszym kierunku niż BMW, bo klapki czy dodatkowe kanały dolotowe - realnie polepszaja walory dzwiękowe i odczucia kierowcy. Nie jest to "cudowny" pomysł puszczenia z głośników dzwięku z Gran turismo :mur:
l0lek napisał(a):
Wiadomo że nie jest to 6 garków, tym bardziej 8, ale jak na gówniane R4 wrażenia dźwiękowe są na odpowiednim poziomie

Dobrze to podsumowałeś ...bo w porównaniu do innych R4 - VW jest na poziomie.

spider napisał(a):
niektorzy to maja takie cisnienie na bmw, ze nawet jak ten golf by spiewal, tanczyl, recytowal to i tak napisza, ze to tylko golf

Dokładnie. Jak sobie pomyśle, że taki gofer z pod świateł jest szybsze od M5 f10... too nie mam pytań.
Niektórym wizualnie może się nie podobać nowy Golfik, i mają do tego prawo, bo nad gustami się nie dyskutuje. Aleee, co do pozostałych kwestii, czego tu się czepiać? Przecież to GOLF - czego więcej oczekiwać? :rotfl: jakby mi ktoś w czasach golfa 4 powiedział, że golf 7 bez wielkich "tuningów" będzie robił taki przeciąg to bym mu zdzielił patelnią :hyhy:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 261 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL