BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 12:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 10:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 50
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
mam takiego lexa z 2008 roku z takim samym silnikiem , jezdzilem nim przez chwile no to kiszka,
z zewnatrz ladnie wyglada, skory lepsze niz BMW, osiagi z tym silnikiem to masakra.a spalanie jak 3,0 w benzynie w BMW po prawie 12 litrow przy mojej jezdzie:)

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 11:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Pomijając silnik i wnętrze może ktoś coś napisze o prowadzeniu ? Głównie chodzi mi o jazde w koleinach i po drogach mocno dziurawych jakich na mazurach pełno. BMW niestety na takich drogach prowadzi się jak kupa zwłaszcza E36/E46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 12:49 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Hakelbery środek jak w każdej toyocie hehe ale się przyzwyczaiłem już ;)
matraks224 też mam wrażenie że w nowszych bmkach jakość jest na minus, nie miałem na co dzień, ale parę macałem.
JRafal dzięki, stara sprawdzona konstrukcja i daje rade jak widać, nie mam żadnych problemów z elektroniką ;)
kupiec dzięki, od lutego jak mam auto to w sumie tylko płyny eksploatacyjne i koniec , teraz trochę zaczynając tuningi mi się lex sfochował ale o tym niżej ;)
rorafalki odpukać , póki co nic nie gnije :P
pavell91 u nas w trójmieście , spotykam tylko jednego is250 co jakieś pare dni, innych szukać jak ze świeczką. Bardzo bardzo mało tego jezdzi , za to e46 i innych bmek jest po prostu masa. Wszystko ma swoje plusy i minusy, ale i tak wiem że za parę lat wrócę do bmw bo tak i koniec :hyhy: ;) Skrzynia jest lipna i przełożenia nieadekwatne , ale nad poprawą jazdy cały czas pracuję o czym też będzie niżej ;)
Darku widziałem widziałem galerię , auto seryjnie fakt niedopracowane , ale niektóre rzeczy są do poprawki z racji takiej że sterownik denso jest już tuningowalny. Ja już częściowo zaradziłem wielu problemom. O czym też niżej ;)

Auto od czasu zakupu cały czas jezdzi i prawie ;) nic mu nie dolega , dlatego też postanowiłem zabrać się za poprawę niedociągnięć. Darek pewnie najbardziej będzie wiedział i rozumiał ból seryjnego is220d :D Może podsumuje w pkt

1. EGR - jak każdy wie działa na zasadzie wpuszczania sobie w płuca bąka... Czy to zdrowe to już każdy sam sobie odpowie. EGR mam całkowicie wyłączonego elektronicznie, także silnik dostaje tylko czyste świeże powietrze, a nie jakiś syf. Mało tego EGR jak jest aktywny momentalnie się brudzi i zapycha co powoduje większe spalanie i ogromne zmulenie auta. Ponoć bez EGR'a silnik się wolniej nagrzewa , ale mam webasto więc ten problem zimą wg mnie nie będzie istniał.
2. DPF i jego durny system wypalania , jak już wspominałem auto ma 5 wtrysków , u mnie również 5 wtrysk został wyłączone elektronicznie czyli mam dpf off. Spalanie zauważyłem że zaczęło od tego momentu spadać. Tak jak Darek wspomniał w serii spalanie jest na żenującym poziomie a to wszystko przez system DPNR a do tego jak dojdzie zabrudzony egr to już w ogóle jest kosmos. Oczywiście auto obecnie nie ma żadnych błędów , nie dymi , nie kopci nawet pod maksymalnym obciążeniem. Po tych samych modach jedzie ciut lepiej , lepiej reaguje na gaz , poprawił się również dźwięk turbinki.
3. Auto miało trafić na kombosa czyli EGR off DPF off oraz program, ale okazało się że mam problem z ciśnieniem paliwa. Diagnoza padła na zaworek SCV - suction control valve. Bardzo częsta przypadłość w toyotach/lexusach i silnikach diesla. Nie chciałem modyfikować póki co softu bo to byłoby bez sensu. Także na przyszły tydzień mam w planach zmianę filtra paliwa , podpięcie na krótko w obieg LM2666 żeby przeczyścić układ/wtryski , a na koniec wrzucenie nowego zaworka SCV. Jak poczuję poprawę na dupohamowni to auta wraca na dokończenie zabawy przez mojego tunera ;)

Modyfikacje robiłem w firmie pod Gdańskiem a dokładniej ze Starogardu Gdańskiego. Na pewno można pochwalić chłopaków , trafiły tam 3 auta ode mnie i wszystko elegancko wyszło.
Dynoset remapping service.
Obrazek

Sterownik odczytany, zapisany poprzez MagPro2 X17
Obrazek

Wracając do poprawy właściwości jezdnych , po wymianie SCV również będzie poprawa ogromnej turbo dziury na 1szym biegu (oczwiście po zmianie softu w sterowniku silnika). Czytając zagraniczne fora auto po modach robi setkę szybciej niż kwachu ;) Ponoć okolice 7s (avon tuning jak dobrze pamiętam również dłubanie w sterowniku denso). U mnie priorytetem jest przede wszystkim bezpieczeństwo silnika i osprzętu, ale fajnie byłoby uzyskać 2xx km. TC performance również ostatnio dłubnęło jakiegoś is220d i wyszło ponad 200 koni.

Jeśli chodzi o jazdę po naszych mazurskich drogach to mi się i bmką i lexem dobrze jezdziło ;) Lex jest na pewno bardziej komfortowy od byłej e46 na weitecu i 18 calach. Wracając z pracy mam w środku ciszę i spokój nawet jak na zewnątrz jest głośno i to mi się bardzo podoba :D

Auto jak poprzednie e46 robię całkowicie pod siebie i ma śmigać wg moich wytycznych, dlatego poprawiam fabryczne niedociągnięcia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 26 czerwca 2016, 08:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Bardzo fajnie działasz z autem. Troszkę poprawisz fabrykę i będzie szatan. Tuner - bardzo dobry wybór, mi osobiście nic nie robił, ale też mogę polecić. Jak już wgrasz soft to może umówimy się na małego spota z pomiarem RL?

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 16 lipca 2016, 08:46 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
grzeszak, pewnie że tak , zwłaszcza że można nawet i parę autek więcej ogarnąć ;) ale najpierw muszę swoje auto zrobić. Miałem wczoraj jechać do tune-upa na diagnozę tego cisnienia paliwa, ale ze względów takich że pozamykali ulice w Gdańsku i otworzyli miejskie kąpieliska to odpuściłem i przełożyłem na przyszły tydzień. W między czasie wymieniłem jeszcze filtr paliwa.

Spalanie już mi spadło i patrząc po tankowaniu w miarę się pokrywa.

Miasto dynamicznie
Obrazek

Miasto na spokojnie
Obrazek

Z egrami , dpfami i lejącymi 5 wtryskami ogromne ilości ropy do filtra pamiętam jak auto łoiło nawet i 12 litrów. Także co to jest w ogóle za ekologia... Oczywiście auto nawet przy maksymalnie wdepniętym pedale w podłoge nie puszcza ani małego dymka. Dodam jeszcze że filtr nie był zapchany, nie miałem żadnych błędów itd - po prostu nie udał im się ten system.

Na trasie za to, taki udało mi się zrobić wynik bez klimy
Obrazek

Trasa z klimą wychodzi mi 6,1 litra. Podejrzewam, że jak ogarnę to ciśnienie to może jeszcze uda się zejść w dół. Na autobanie na 6 biegu przy prędkości ok 180km/h ten ekonomizer stanął na 6,6 - 6,8 litra. Dodam jeszcze że nie działa to tak jak w bmw że pokazuje chwilowe spalanie i jak nagle depniemy gaz w podłogę to idzie na 20 litrów. Tutaj po przejechaniu iluś km nam się ustala ta wartość.

Klima chłodzi aż miło , ale cały układ potraktowałem granatem x2. Były w promocji to wziąłem :D Parę dni już zleciało , ale czuć tą świeżość z nawiewu ;)

Obrazek

Obrazek

Do auta wpadł też magiczny uchwyt na telefon :D Ponoć działa na zasadzie zasysanego powietrza :o Kupiłem dwie sztuki bo do e46 i do lexa , myślałem że to bubel jakiś ale hmm działa. Przejechałem się po dziurach i telefon nawet się nie obsunął :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Za 40 zł patent na prawdę ciekawy :ok:

Mój elmscan toyota trochę się znudził i brakowało mi w nim funkcji customize - czyli taki odpowiednik ncs expert Więc zakupiłem taki oto ponoć lepsiejszy interfejs mvci2 , jak dojdzie to zobaczę co nim można wydłubać ciekawego.

Obrazek

Ogromna szkoda, że lexus jak i toyota są ułomne jeśli chodzi o programowanie sterowników. W bmw wrzucenie softa alpiny czy gtsa to chwila roboty. A tutaj żeby np zrobić moda z elektrycznym układem kierowniczym z isfa ... trzeba kupić moduł od isfa. A koszt to 300-400$ :/

Odkryłem jakś czas temu że chyba bmw szykuje coś dla toyoty i lexusa jeśli chodzi o diagnostykę , ale póki co jedynie udało mi się przełączyć z bmw na toyota w programie w starszej wersji rheingold

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 16 lipca 2016, 08:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Spalanie jak to spalanie ktoś inny by wsiadł i by było inne. Widze zawzięcie walczysz z tym oprogramowaniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 23 lipca 2016, 11:17 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
kupiec_fkl, no to prawda , ale moja się nie garnie do jazdy więc tylko sam śmigam autem ;) Z oprogramowaniem oczywiście hobbystycznie działam, dostałem kabel mvci ale chyba jest walnięty bo żaden komp ani windows go nie chce wykryć :/ Cały czas czekam na wolny termin żeby sprawdzić to ciśnienie paliwa, zawór scv już doszedł , ale wolę się upewnić czy to właśnie to, może w przyszłym tygodniu się uda podskoczyć do tune-upa. W między czasie na zaplanowane 2 tyg urlopu na mazurach wpadł taki zestaw
Glinka żółta valet pro.
Pasta manzerna 3 in 1 - tak będzie jednoetapowa korekta , chociaż to zbyt dumnie brzmi korekta :D + jakaś stara pasta sonaxa lekko ścierna - najwyżej będę mieszał przy większych rysach
Do środka APC adbl pro.
Wosk planuje zrobić sam, bo znalazłem trochę carnauby w lab. Także urlop będzie czynny :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 25 lipca 2016, 20:30 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Kolejna część układanki do urlopowego grzebania. Oczywiście wosk własnej roboty, od razu przetestowany , dobrze się nakłada , poleruje i nawet chroni co widać po kropelkach ;) Całościowo 39,6% carnauby.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Także cały zestaw chemii już w komplecie :D

Teraz czas zbudować generator ozonu :o


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 26 lipca 2016, 07:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Pierwszy raz widze, że ktoś sam robi wosk :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 27 lipca 2016, 20:08 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
kupiec_fkl, to nie pierwszy mój zajzajer :P było tego trochę , nawet udało się zrobić produkt typu rainX na szyby oraz antifog ;)
Jako że na elektryce się nie znam to kupiłem już złożony generator ozonu , na pewno będę z niego korzystał bo jestem alergikiem, a o zdrowie też trzeba zadbać

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sprzęt ma ponoć takie parametry

7g/h 7000mg/h + 2 płyty każda po 3500mg/h
z powłoką antystatyczną
KOMPLETNY MODUŁ Z PŁYTAMI i obudową
Pracuje na 230v pobór mocy 85-90W przez co duża wydajność 7g/h
Metoda generowania ozonu: WYŁADOWANIA KORONOWE
Napięcie wyjściowe: ~3.1kV 18kHz

Także w przyszłym tygodniu będę ozonował auta w domu :P

A teraz coś o samym aucie... jak się okazuje takata również i w lexie spaprała robotę. Oczywiście za granicą akcje serwisowe pełną parą , a w kraju kwitnącej cebuli , co nie dzownie do ASO to "my nic nie wiemy".

Obrazek

Napisałem jeszcze do toyota poland na fejsbuczku... ale czekam już drugi dzień i dalej nic nie wiem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 10 sierpnia 2016, 22:01 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Dwa dni roboty nad autem :o środek i na zewnątrz, ale w końcu jest trochę czystsze a ja miałem taki w-f że zakwasy mam już kolejny dzień. Dużej ilości zdjęć nie mam bo ciężko robić i co chwilę coś cykać. Jeśli chodzi o lakier to najpierw manzerna 3 in 1 oraz jakaś tam pasta sonaxa , czasem mieszałem czasem polerowałem element 2 razy. Ogólnie to jest tylko liźnięte/odświeżone pod wosk. Auto myte parę razy przed polerką i glinkowane

Obrazek

Obrazek

Glinka dostała po dupie :P

Obrazek

Obrazek

Jakiś tam efekt przed i po

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przestrzegam przed tym syfem - ponoć to jakaś specjalna powłoka która okazała się mega badziewiem i musiałem po jej aplikacji użyć clenera i pasty żeby ten syf zdjąć.

Obrazek

I jej efekt

Obrazek

Wosk mój najlepiej się nakładało aplikatorem k2 , żadne szmatki czy jakieś inne aplikatory po starych woskach.

Obrazek

Parę fot po aplikacji

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Lakier w lexie bardzo niewdzięczny i delikatny , rysuje się od samego patrzenia. Osobiście to chyba ostatnie auto które tak pucowałem, nie mam już na to siły.

Środkiem też się zająłem

Obrazek

Obrazek

Chyba jakaś plama po mleku też była pod siedzeniem pasażera i też ładnie się udało ją usunąć

Obrazek

Dywaniki oczywiście musiały być ubadziane w asfalcie ale też sobie z tym poradziłem

Obrazek

Szorując wnęki znalazłem kolejną funkcję blokady drzwi :P

Obrazek

Miałem jeszcze wyozonować wnętrze , ale generator się spierdzielił i lipa :/

EDIT:

I jeszcze parę kropelek mojego smarowidła

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 11 sierpnia 2016, 07:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Dobra robota jest blask :ok: Ja też kiedyś miałem większą cierpliwość do detailingu ostatnimi czasy jeździłem tylko na wysokociśnieniówki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 11 sierpnia 2016, 11:31 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Lex zadbany mech, elek. i wizualnie, fajnie się przegląda galerię, kawał dobrej roboty . :ok:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 11 sierpnia 2016, 13:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Nie nudzisz się przy aucie :hyhy:



Dobra robota :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 13 sierpnia 2016, 19:08 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
renoraines, Szczurek1986, dzięki za motywujące słowa ;) Staram się to jakoś godnie utrzymać pomimo ze nie jest to bmw :P

Dostałem właśnie działający interfejs, wcześniejszy był martwy

Obrazek

Obrazek

Oczywiście tzw klon , ale ponoć ciut lepszy niż inne chińskie podróbki :P
Póki co spiąłem z lapkiem załadowałem sterowniki i ruszyło

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 19 sierpnia 2016, 16:03 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Pobawiłem się oprogramowaniem do lexa i bjeda masakryczna , kodowanie wygląda tak jak np carly for bmw , czyli wybieramy interesującą nas funkcję i potwierdzamy

Obrazek

Obrazek

Diagnostyka też prosta. Jako że walczę o fabryczną moc a błędów brak i wszystko wygląda zdrowo , to zostaje mi czerpanie i analiza informacji z live data. Oczywiście mam całą instrukcję lexusa z wartościami co jak powinno być , do tego mam procedury sprawdzania itd.
Ogromnie się cieszę że mam wtryski w mega zdrowym stanie :hyhy:
Korekcje u mnie to Injection Feedback Val #1 2 3 4 :
#1 -0,2
#2 0,3
#3 0,1
#4 0,0

Obrazek

I wartości referencyjne z dokumentacji lexusa tzw techdoc.

Obrazek

Jeszcze taka fotka się znalazła ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 3 września 2016, 07:44 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Walki z autem ciąg dalszy. Okazuje się że akurat w tych silnikach wywalając egra tylko w sofcie nie załatwia to w 100% sprawy, ponieważ się sam uchyla i puszcza. Trzeba go koniecznie dodatkowo zaślepić mechanicznie. Zaślepkę kupiłem z alledrogo za pare groszy z firmy tafmet i jest wycięta idealnie

Obrazek

Obrazek

Dojście oczywiście mega lipne. A po zdjęciu rury egra doznałem szoku , w środku samego egra prawie jak w kopalni węgla :o Niestety nie mam zdjęć, bo nie dość że padało to przykręcić to na bloku silnika to masakra ile musiałem się namordować :P o spadających śrubkach cholera wie gdzie to już nie wspominam.

Obrazek

Po zmianie było czuć że jest ciut lepiej. Auto nagrzewa się bez problemów, na zimnym silniku jest trochę głośniejsze, ale muszę otworzyć okna żeby to słyszeć. Auto na prawde jest kozacko wyciszone.

Kolejnym problemem był taki dźwięk po gaszeniu auta od czujnika (zwanego pospolicie n75 jak dobrze kojarzę a tutaj on się nazywa e-vrv)



Zakupiłem nowy czujnik i wrzuciłem

Obrazek

Obrazek

Dźwięk przy gaszeniu został wyeliminowany :hurra:
W sumie dupohamowania mówi że jest już ciut lepiej, ale chyba jeszcze to nie jest to :D tak mi się przynajmniej wydaje. Także niebawem zarzucam techstrema i zaczynam zabawę w testy aktywne :

Obrazek

Jeśli to nic nie pokaże to zostanie już tylko procedura tzw testu drogowego. Chyba że jeszcze zajrzę do zaworu SCV i pomocze go w nafcie, ale to zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 3 września 2016, 08:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Lubię filozofie nowoczesnych diesli to co zaoszczędzasz na paliwie zostawiasz w serwisie :D no ale dobrze że go ogarniasz :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 10 września 2016, 16:10 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
kupiec_fkl, ale to póki co to w miare bezawaryjne auto :D aż nudne że nic się nie dzieje :P Po za tym sprzedałem flaki po eko-syfie i dostałem 360 zł :D Koleś na skupie powiedział że jest na bogato

Obrazek

Także to mi lexus "płaci" że nim jezdze :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Miłosz -->> Lexus is220d
PostNapisane: 10 września 2016, 18:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Mnie się podobają te lexy no i dbasz niesamowicie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL