BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 16 sierpnia 2018, 16:30


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: _KL_ -->> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 24 czerwca 2016, 21:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 720
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Pora przedstawić kolejnego grata, którego kupiłem za cenę kompletu kół do BMW.
Plan był taki, że sprzedaje Carinę i kupię sobie na jesieni coś do przelatania zimy ale się nie udało ;)

Od dawna chciałem spróbować tego całego wychwalanego pod niebiosa Citroenowskiego hydropneumatycznego zawieszenia, najlepiej jakiejś starszej generacji gdy Citroen miał w sobie dużą dozę szaleństwa i awangardy. Najfajniej by było wyrwać model GS albo CX, no ale one są już niestety wymarłe i/lub drogie. BX zawsze mi okropnie "robił" i po cichu o takim marzyłem, najlepiej przedliftowym ;) Uznałem jednak, że nie ma co czekać bo one też są na wymarciu a w pełni sprawne egzemplarze praktycznie już nie występują w naturze. Właściwie ostatnim jeszcze dostępnym fajnym Citroenem jest XM ale dla mnie to za wielki i zbyt skomplikowany statek. BX to jest to i trzeba go brać póki jest!

A był akurat jeden rokujący nadzieje, tylko że w Lubinie, za dość wysoką cenę. Niestety kombi ale za to diesel z szyberdachem, więc nie ma co wybrzydzać. Na tyle, na ile mogłem wybadałem temat telefonicznie, dostałem milion zdjęć, do samochodu miały być dwa komplety kół, trochę części zamiennych i ogólnie wszystko cycuś glancuś. Zdecydowałem się po niego pojechać. Umówiliśmy się we Wrocławiu. Nagrałem sobie kilka innych gratów do obejrzenia gdyby BX nie wypalił żeby nie wrócić z łowów z pustymi rękami, ale na szczęscie nie było takiej potrzeby.
Szybkie organoleptyczne przebadanie, szału nie ma, tragedii też nie, było trochę gorzej niż myślałem, że będzie ale trudno. Z silnika lało się jak z dziurawej beczki, opony okazały się być jak zwykle - zimówki stare i twarde jak kamień a letnie z tyłu to 18 letnie chińczyki (!), z przodu jakieś Barumy do polatania jeszcze. Czyli z 8 obiecanych dobrych opon dwie nadawały się od biedy do jazdy. Spoko, przyzwyczajony jestem. Do Warszawy dojedzie, daje 3k i biorę.

Pierwsze tankowanie we WRO
Obrazek

"Trochę" części zamiennych. Masakra. Szok i niedowierzanie. Cały samochód załadowany od podłogi po sufit, nie było gdzie wcisnąć plecaka - dosłownie! A z tego wszystkiego połowa od razu do wywalenia na złom, zwróciło się z 50zł z tego :D
Obrazek
Obrazek

Podróż powrotna o dziwo minęła bez większych ekscesów. Później się tylko okazało, że spierdziela płyn chłodniczy przez rozwalony króciec i LHM ucieka "zregenerowanym" zaciskiem hamulcowym, ale nie na tyle żeby trzeba było czegoś dolewać w drodze. 430km pyknięte ze spalaniem 5l/100km.
Przerwa na hotdogi gdzieś w połowie drogi, elo.
Założony do góry nogami Szewron wskazuje kierunek ucieczki wszystkich płynów.
Obrazek

To teraz trochę więcej o samym samochodzie, bo jest o czym opowiadać!
BX to był najtańszy, najmniejszy hydroCitroen. Bieda wersje ważyły 950kg a moje kombi w dieslu z końca produkcji waży całe 1100kg - czyli mniej niż E30! Przy czym wg danych katalogowych pojemność bagażnika to 880 litrów bez składania foteli (może tak być, łyka 2 komplety kół 14" i jeszcze trochę miejsca zostaje) a spalanie wychodzi 5l w trasie i jakieś 6-6,3 w mieście stołecznym naszym kochanym. Niestety coś za coś - wolnossący diesel generuje 71km i jest dramatycznie powolny. Moja ex Carina była przy nim bardzo żwawa przez to, że miała krótsze biegi. Tutaj za to można lecieć w trasie na miękko 110km/h przelotowo gdzie w Carinie było to 90, 100 max.

Ma mega wypas - obrotomierz, radio z 6 głośnikami, wspomaganie kierownicy, podłokieć w tylnej kanapie, przednie szyby w prądzie, uchylny szyberdach i centralny zamek.

Jeździ się nim inaczej niż wszystkim innym. W porównaniu z Toyotą to wóz z innej epoki, mimo że wszedł do produkcji w tym samym roku, w 1983. Jest znacznie ciszej, budą nic nie telepie, pełna kultura. Zawieszenie działa super. Pierwsze wrażenie było takie jak się spodziewałem - autem bujało a na zakrętach miał ochotę się wywalić. Jednak była to, jak się okazało, kwestia gruszek które wymagały nabicia azotem. Teraz wóz jeździ pewniej, na łukach sam z siebie się utwardza i bardzo mało się przechyla - mniej więcej tak jak E36 na mpakietowym zawiasie, przy czym jest komfortowy jak stary Mercedes. Nie jest to poduszkowiec i dużo zależy od rodzaju przeszkód - na przykład kostka brukowa albo pofalowania asfaltu przejeżdża jakby nigdy nic, ale tory tramwajowe albo zapadnięte studzienki normalnie czuć jak w "zwykłym" aucie. Dla kontrastu, wykonując małe korekty kierownicą albo przejeżdżająć przez małe nierówności czuć takie lekkie bujanie jakby jechało się łodzią motorową po spokojnym jeziorze. Wykonując gwałtowne ruchy lewo-prawo to już konkretnie buja nim jak łajbą że można pawia puścić.
Dodatkowym atutem całego systemu jest to, że podczas hamowania przód niemal nic nie nurkuje a tylne hamulce działają tym mocniej, im więcej obciążenia jest na tylnej osi. Bajer!

O samopoziomowaniu przedniej i tylnej osi nie muszę nic pisać. To tak jak nivo z tą różnicą, że działa ;)

Pod maską w miarę porządek, widać sfery zawieszenia i rezerwuar LHMu, czyli tzw. krwi kosmitów napędzającej całą hydromagię. Przydatne są schowki w podszybiu gdzie możemy trzymać na przykład butelkę oleju albo LHMu i uzupełniać na bierząco w miarę, jak ten nieuchronnie wycieka na chodnik :(
Obrazek

Oryginalne naklejki, na plastikach wszędzie data produkcji 93
Obrazek

Wnętrze prezentuje się przyzwoicie. Siedzi się dość wysoko, fotele są ULTRA wygodne ale plastiki dość tandetne. Kierownica to rarytas i pochodzi z wersji GTi 16v.
Obrazek

Zegary mają całkiem ciekawy design i super zielone podświetlenie i czerwone pole na obrotomierzu też się podświetla, co daje ładny efekt w nocy. Ale jako że są francuskie, to oczywiście coś musi być nie tak - obrotomierz nie działa, prędkościomierz trapią ciągłe drgawki a żarówek podświetlenia jest miliard przez co ZAWSZE któraś nie działa. Do tego bezużyteczne kontrolki w prawym górnym rogu - przegrzany katalizator i przekroczone ładowanie turbo. Nie mam ani turbo ani katalizatora, do tego NIGDY te dwie rzeczy ze sobą razem nie występowały. To nie problem, po prostu kontrolki są fabrycznie niepodpięte a instrukcja je pomija. Normalna rzecz.
Przebieg już budzi respekt a jeszcze nie powiedział ostatniego słowa!
Obrazek

Francuzi nie byli by sobą gdyby nie powymyślali jakichś debilnych utrudniających życie rozwiązań. I tak na przykład radio jest w najbardziej niedostępnym miejscu na samym dole, do którego nie da się sięgnąć podczas jazdy bez pochylania się. Na dodatek siedzi głęboko żeby można je było zasłonić klapką. Za to tam, gdzie logika nakazywałaby umieścić radio jest... bezużyteczny schowek na monety, popielniczka i zaślepka (w bogatszych wersjach wyświetlacz ostrzegający o otwartych drzwiach/bagażniku/masce). Klakson w manetce od świateł, oczywiste. Zegarek nad półeczką na środku, przyciemnia się po włączeniu świateł dzięki czemu w słońcu go w ogóle nie widać (kto w tamtych latach się spodziewał, że będzie trzeba jeździć na światłach w słoneczną pogodę?).
Obrazek

Przyciski od ogrzewania szyby, przeciwmgielnych itp zostają zawsze w tej samej pozycji a załączenie sygnalizowane jest ich podświetleniem. Którego, zgadliście, nie widać w słońcu dzięki czemu jeździłem dwa dni z włączonym podgrzewaniem tylnej szyby nawet o tym nie wiedząc.
Obrazek

Jedna wycieraczka z przodu, tak bardzo racingowo, wow. Niestety nie działa to tak dobrze jak w Mercedesach i standardowy rozmiar pióra wyciera połowę tego, co wysoki kierowca ma przed oczami. Spryskiwacz szyby jest zintegrowany z ramieniem i zastąpiony jakimś drut patentem u mnie. Płyn ledwo ciurka i wycieraczka kilka machnięć robi na sucho zanim zacznie lecieć. Szyba przez to jest masakrycznie porysowana, muszę się tym zająć.
Obrazek

Umieszczenie przycisków od sterowania szybami też niecodzienne. Gdybym miał jeszcze tylne "w prądzie" to przednie były by dalej tak dziwnie na drzwiach a tylne w tunelu środkowym!
Obrazek

Konsola z rękawem (na przednie koła) i sterowaniem cudozawieszenim. Poza tym rozpiska biegów której nie widać z miejsca kierowcy jeśli lewarek jest w dolnym położeniu, genialne jak zegary w Peugeocie 208.
No i nie ma to jak wyrżnąć na chama dziure na CB radio.
Obrazek

Skoro już przy sterowaniu zawieszeniem jesteśmy... Nareszcie mam jakiś zglebiony projekt ;)
Obrazek

Jak trzeba, to wstaje z kolan i jazda!
Obrazek

Offroad też mu niestraszny
Obrazek

In fact it's very areody...
Obrazek

BOXES!
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Uff, mocno zanudziłem. Jak ktoś to przeczytał w całości to szacunek.

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 24 czerwca 2016, 21:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 233
Lokalizacja: ok. Lublina
Moje BMW: E36 Avusblau
Ja pierdziele, dla mnie bomba! :padam: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 24 czerwca 2016, 22:13 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6437
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
po co Ci te goowno-auta ? carina , citronel wtf ???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 24 czerwca 2016, 23:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8499
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
Haha dobry opis, fajnie się czytało :ok: Ciekawe co tam z tego cudaka wystrugasz ;) Swojego czasu, bardzo mi się BX podobały.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 24 czerwca 2016, 23:34 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 22
Posty: 1476
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=157698
Kolejny wynalazek u Ciebie. W ciągu ostatnich lat bardzo szybko wszystkie starsze Citroeny poznikały z naszych dróg. Teraz jest ich naprawdę mało...jakby co, przeczytałem całość! Wciągająca lektura :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 00:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1657
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
viewtopic.php?f=6&t=148494
Też lubię nietuzinkowie pierdoloty, fajna sprawa, ciekawe auto :ok:

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 00:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2204
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: BMW F30 328i
Kod silnika: N20
Przeczytalem calosc,szacunek za eksperymenty z wynalazkami,pomimo ze kompletnie tego nie rozumiem :)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 07:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 13982
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
A ja rozumiem i w sumie zazdroszczę

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 09:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35196
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
auto odjechane na maxa - myślałem, że takich aut już nikt nie kupuje - myliłem się ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8227
Przeczytałem wszystko,bo wiedziałem,że będzie ciekawie :)
Kombi akurat nie w moim guście, ale hatchback to co innego, bardzo fajne auto,pamiętam jak za gówniarza gość miał we wsi BX-a,wtedy to było bardzo świeże auto i robiło wow. Nie dość,że było w miarę nowe to jeszcze to zawieszenie, bajka :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 13:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17569
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Hehe fajnie to siada na tym zawiasie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 13:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 720
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Gratuluję wszystkim, którzy to przeczytali :D

///david napisał(a):
po co Ci te goowno-auta ? carina , citronel wtf ???
BAWARA napisał(a):
Przeczytalem calosc,szacunek za eksperymenty z wynalazkami,pomimo ze kompletnie tego nie rozumiem :)

Lubię poeksperymentować, pojeździć dłużej różnorodnymi samochodami z minych epok. Samemu się przekonać ile prawdy jest w stereotypach, czy samochodów na F rzeczywiście się nie kupuje, skąd się biorą zdania "miałem kiedyś takiego, xxx to był najlepszy samochód jaki miałem". Oczywiście do niczego mi to niepotrzebne, dokładnie tak samo jak moje E30. Ale dzieki temu nie jest nudno i zawsze mam wybór czym by tu sobie dzisiaj pojechać ;)

ThePatrickyo napisał(a):
Kolejny wynalazek u Ciebie. W ciągu ostatnich lat bardzo szybko wszystkie starsze Citroeny poznikały z naszych dróg. Teraz jest ich naprawdę mało...jakby co, przeczytałem całość! Wciągająca lektura :D

To fakt, prawie zupełnie wymarły. To był ostatni moment żeby sobie coś takiego kupić!

rorafalki napisał(a):
auto odjechane na maxa - myślałem, że takich aut już nikt nie kupuje - myliłem się ;)

Prawie nikt nie kupuje ;)

michał89 napisał(a):
Ja pierdziele, dla mnie bomba! :padam: :rotfl:
maaaad napisał(a):
Haha dobry opis, fajnie się czytało :ok: Ciekawe co tam z tego cudaka wystrugasz ;) Swojego czasu, bardzo mi się BX podobały.
Cember666 napisał(a):
Też lubię nietuzinkowie pierdoloty, fajna sprawa, ciekawe auto :ok:
Kucharz napisał(a):
A ja rozumiem i w sumie zazdroszczę
byku1600 napisał(a):
Kombi akurat nie w moim guście, ale hatchback to co innego, bardzo fajne auto,pamiętam jak za gówniarza gość miał we wsi BX-a,wtedy to było bardzo świeże auto i robiło wow. Nie dość,że było w miarę nowe to jeszcze to zawieszenie, bajka :D


Dzięki :D :ok:
Zdecydowanie chciałem hatchbacka ale niestety nie ma w czym wybierać. Kombi jest dość paskudne ;) Był jeden rokujący hatch ale za zaporowe 4400zł do tego w max bieda opcji bez szyberdachu, więc odpadł. Tak to jak coś się pojawia to z reguły totalnie wyeksploatowane, mocno krwawiące i ledwo jeżdżące egzemplarze.

Ponaprawiam co tam trzeba (części tanie jak do Poldolota, gorzej z fachowcami którzy zechcą się tym zająć i sobie policzą za robotę) i docelowo polatam do wiosny jeśli nic ciekawszego się "po drodze" nie trafi. Na razie mi się podoba, jest mega wygodny, wielki wewnątrz ale wcale nieduży na zewnątrz, niezgnity, wygląda jak niewiadomo co i daje zupełnie inne wrażenia z jazdy. O to chodziło!

Szczurek1986 napisał(a):
Hehe fajnie to siada na tym zawiasie :hyhy:

Jak Airmatic w Mercedesie z tą różnicą, że potem potrafi jeszcze wstać :rotfl:

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 25 czerwca 2016, 13:47 
Offline
Moderator

Wiek: 32
Posty: 4956
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e32 e34
Kod silnika: m60b40 m52b28TU
Garaż: e32 740i '92
viewtopic.php?f=102&t=165730&start=0
e34 520i '95
viewtopic.php?f=102&t=140108&start=0
Pewnie przedłużyłeś mu życie :) Fotele wyglądają na bardziej sportowe niż vadery czy sportsitze z e30.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 26 czerwca 2016, 00:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 720
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
Tak tylko wyglądają, są dość szerokie i takie w sam raz na przeciętnego Amerykanina :P Więc na boki średnio trzymają. Za to są zrobione chyba z niezniszczalnego weluru i mega wygodne. Nie chce się z nich wysiadać.

_________________
E36 328i Hellrot '95
Toyota Camry USDM '87, Audi Coupe V8 '89
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Clio Sport '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 28 czerwca 2016, 17:23 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 4178
Moje BMW: e92
Kod silnika: N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=165839
///david napisał(a):
po co Ci te goowno-auta ? carina , citronel wtf ???


Dawid każdy wie, że najlepsza fura to szczep z e38 + m54 hahah czy kompakt e46 :rotfl: :rotfl: sam już się gubię w tym . . .

_________________
e92 320D Spacegrau 199km i 395Nm -->> viewtopic.php?f=6&t=165839


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 28 czerwca 2016, 17:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 15626
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Cacko! :serce: Widać na czym się Audi wzorowało projektując wnętrze nowej A4 :D

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3) + '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz + '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 28 czerwca 2016, 17:44 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6437
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
KU84 napisał(a):

Dawid każdy wie, że najlepsza fura to szczep z e38 + m54 hahah czy kompakt e46 :rotfl: :rotfl: sam już się gubię w tym . . .



żebyś Ty nie jeździł tym czymś :

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... hilit=ku84

to ta Twoja "uszczypliwość" byłaby uzasadniona i ten "szczep e38 + m54" mógłby uchodzić za jakieś faux pas ale z tym ? z 318i ? Ty się śmiejesz z e38 + m54 albo z kompakta w m paku z m57n ??? nie no sorry ale masz chłopie tupet ... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 28 czerwca 2016, 17:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 23
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Super furka! Pochwal się co masz jeszcze na swojej liście dziwaków do kupienia :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 28 czerwca 2016, 17:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35196
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Berbel007 napisał(a):
Super furka! Pochwal się co masz jeszcze na swojej liście dziwaków do kupienia :D

jak to co :hyhy:
Obrazek
;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _KL_ -->> Citroen BX Break 1994
PostNapisane: 28 czerwca 2016, 21:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3849
Lokalizacja: okolice Kępna
Moje BMW: E38 735i
Kod silnika: M62
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166789
No niezły nabytek, a przy tym fajny i szeroki opis :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL