BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 21 maja 2017, 15:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Nie ze złota, normalnie z gumy, plastiku i aluminium :rotfl:
części nowe z aso, tyle że ja do GTI kupowałem /a same części są właśnie od wspomnianej S3 8P 265km/
Obrazek
to co tu 2,4k
a tutaj wszystkie potrzebne pierdoły z aso - ok. 900zł po rabacie 15%
Obrazek

Przy tuningu 8P nie trzeba tego wszystkiego bo to już jest ale trzeba inne rzeczy które przy takich mocach nie są tanie i każdy kto się bawi w prawdziwy tuning i robi wszystko na tip-top jak z fabryki to wie, że jak już się zabieramy za kupowanie gratów to wychodzi dużo więcej niż miało być.
Tanio to można hybrydki wystrugać i szukać reszty używek przez rok , może się coś upoluje.

Sam robisz auta więc bardziej siedzisz w temacie, masz większy pogląd na rynek części i dostęp do nich, pewnie lepsze rabaty w sklepach ale taki zwykły człowieczek co za wszystko musi bulić pełną stawkę nie da rady tanio polecieć z modami na 400 koni w jakim by nie było aucie.

Czasami dodatkowe "parę" koni potrafi podwoić stawkę więc nie ma co się porywać z motyką.
335 będzie nie tylko droższe w zakupie ale i w utrzymaniu, eksploatacji,
S3 8P najrozsądniej finansowo to nie na 400 a na 360-380km, wtedy DP, IC, dolot, pompa, strojenie, wtedy dyszka raczej styknie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 21 maja 2017, 16:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
no ja właśnie w temacie S3 pisałem bo właśnie mam 8P i dużo nie trzeba było robić :) w GTI inny temat bo z innego poziomu startujesz

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 21 maja 2017, 20:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Dzień Wolności podatkowej wypada w czerwcu, więc teorie o 80% są dalekie od rzeczywistości. Dwa pojeździj po Italii, Aus, Szwajcarii, czy Szwecji, docenisz łaskawość i niskie mandaty.
200ps z litra 2.7 przyjmuje pod warunkiem okazjonalnego korzystania z max mocy (opinia gościa który takie auto ma i budował nie jedno), ale to samo można powiedzieć o zaturbionym M50 na seryjnych bebechach (w PL ma ponad 600ps)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 21 maja 2017, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tylko czy dzień wolności podatkowej uwzględnia kwotę wolną od podatku? Chyba nie. A uwzględniłeś podatki VAT i inne? Pewnie nie... a to też się liczy.

No tak, tylko zaturbianie wolnossaka to już większa zabawa trochę niż poprawianie serii, na co dzień raczej odpada. Nie mówiąc już o tym, że ostatnie M50 seryjnie wychodziło w E36, które już się zrobiło naprawdę stare.

2.7 500 koni lekko przyjmuje i można raczej na co dzień spokojnie jeździć, 200 ps to taka górna bezpieczna granica i może być tak jak mówisz, że przy ciągłym upalaniu coś się może stać.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 22 maja 2017, 00:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Lincoln napisał(a):
Dzień Wolności podatkowej wypada w czerwcu, więc teorie o 80% są dalekie od rzeczywistości.


Kłamstwo, wielkie kłamstwo, statystyka.
Uśrednianie, nieuwzględnianie danin publicznych nienazwanych podatkami a de facto nimi będącymi (choćby "składki" zusowskie), wychodzi nieco ponad 70% dla "zwykłego człowieka". Te kilka może kilkanaście procent najbogatszych i (oficjalnie) najbiedniejszych mocno tą statystykę fałszuje ;)

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 22 maja 2017, 01:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie znam się to też się wypowiem. Dla Polski Dzień Wolności Podatkowej tradycyjnie już wylicza CAS jako stosunek udziału sektora wydatków publicznych w Produkcie Krajowym Brutto. Dzięki temu ujęte w to zostaje opodatkowanie, oskładkowanie, akcyzy, vaty, koszt długu publicznego itd. Tak więc nie ma co tu korwinować o 80%.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 22 maja 2017, 03:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tomek napisał(a):
Nie znam się to też się wypowiem. Dla Polski Dzień Wolności Podatkowej tradycyjnie już wylicza CAS jako stosunek udziału sektora wydatków publicznych w Produkcie Krajowym Brutto. Dzięki temu ujęte w to zostaje opodatkowanie, oskładkowanie, akcyzy, vaty, koszt długu publicznego itd. Tak więc nie ma co tu korwinować o 80%.


A nasze piękne piramidy finansowe, czyli składka emerytalna i zdrowotna też?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 22 maja 2017, 05:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
To nie są piramidy ale składka emerytalna i zdrowotna jest oczywiście uwzględniona. Jak również na przykład podatki lokalne takie jak od nieruchomości czy śmieciowy.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 22 maja 2017, 06:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Tomek, mam nadzieje wyczerpał temat.

Zestawy do zaturbienia M50 wychodzą bardzo rozsądnie cenowo (polecam K64) i prezentują dobrą trwałość z niezajeżdżonym silnikiem, w 2.7 dość szybko potrzeba robić konwersję na głowicę z 2.4, bo EGT rośnie nadzwyczaj szybko przez słabe przepływy, a potem wypada przejść na SingleTurbo (mało miejsca na większe sprężarki w systemie Bi).

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 22 maja 2017, 08:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
No właśnie jestem tylko ciekaw ile te uturbione M50 tak naprawdę wytrzyma. Ostatnio miałem lekcje praktyczną: byłem na zlocie ustawili tor do driftu. Na zlocie była Omega B uturbiona benzyna. No i co 3 przejazdy po torze do driftu i musieli gasić pożar pod maską bo turbo tak sie nagrzało że zapaliło wszystko co było w okół. Było też Camaro rocznik chyba 2015 wolnossące V8 jeździł po tym torze z 2 godziny non stop upalając i tylko zmieniał komplety opon... jednak wolnossącego silnika nic nie zastąpi w tej kwestii i raczej takie 2.7 biturbo zrobione na 500 km dużo nie wytrzyma...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 22 maja 2017, 11:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Tomek napisał(a):
To nie są piramidy ale składka emerytalna i zdrowotna jest oczywiście uwzględniona. Jak również na przykład podatki lokalne takie jak od nieruchomości czy śmieciowy.


Oczywiscie, ze sa to piramidy i jak ktos tego nie widzi jeszcze to wyjdzie za pare lat jak starsi ludzie beda szybciutko wymierac, ci ktorym dzieci mocno nie pomoga.

Na 500plus turba sie mieszcza do 2.7 i robia te silniki mnóstwo kilometrow jak zdrowe przy takiej mocy.

Co do turbienia m50 i pchania tego do w miare cywilizowanej budy to mamy na forum jeden projekt e46. Ile lat juz to się sklada i kiedy zacznie jeździć? Czy kiedykolwiek sie nada do codziennej jazdy? Nie tedy droga.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 24 maja 2017, 16:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
jiGsaw, co jest bardziej sportowe ESA 3 czy EMA 5? Wypowiedz się jako posiadacz tych dwóch aut, bo jako jedyny masz tutaj porównanie.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 24 maja 2017, 17:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Zaden z nich nie jest samochodem sportowym wedlug mnie choc oba prezentuja pewne cechy, ktore mozna okreslic jako sportowe. ;) oba auta sa zupelnie inne

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 24 maja 2017, 17:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
jiGsaw, opowiedz mi coś o tym, które lepiej pierdzi i daje więcej funu przy upier***niczaniu, bo akurat ten aspekt mnie interesuje, bo rozglądam się za benzynką na wygłupy łikendowe

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 24 maja 2017, 17:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Jig nie jest jedynym mającym tutaj porównanie ;)

Jedyna przewaga S3 nad M5 to trakcja na mokrym/ na śniegu. Zanim M5 sie wygrzebie z zaspy to S3 juz ma 80 na budziku.

To jedyna przewaga S3 jaką udało mi się dostrzec.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 24 maja 2017, 22:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
morphi napisał(a):
jiGsaw, opowiedz mi coś o tym, które lepiej pierdzi i daje więcej funu przy upier***niczaniu, bo akurat ten aspekt mnie interesuje, bo rozglądam się za benzynką na wygłupy łikendowe


Pomimo, że nie do końca zgadzam się z Frankiem i na pewno wymieniłbym inne aspekty oprócz zaspy śniegu to na weekendowe upalanie wybrałbym M5 zdecydowanie, jak wparowywałem BOKIEM w centrum Gdyni z Władysława IV na ulicę Świętojańską podczas Delfinalii przepinając w połowie z jedynki na dwójkę tylko po to by dalej ciągnąć boka to nie było ŻADNEJ twarzy, która by była zainteresowana czymkolwiek innym niż tym co się wyprawia na krzyżówce. W Audi S3 możesz tylko pomarzyć o czymś takim.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 27 maja 2017, 01:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
a e92 335i to nie takie troche połączenie przyjemnego i pożytecznego? 6 zylinder, potencjał ma, wrzucisz szpere, popierdzi, pobuczy, turbo w plecy kopnie, a jak masz szpere to pójdzie bokiem jak dzis w las


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 27 maja 2017, 13:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie wiem. Prędzej chyba m3 e92 bym kupił. Chyba ze 335i stanieja mocno

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345
PostNapisane: 27 maja 2017, 15:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dzisiaj dzięki uprzejmości kolegi Barthezz udało się wreszcie pomierzyć S3 na RL


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: jiGsaw -> Audi S3 8L 345, pomiary RL strona 6
PostNapisane: 27 maja 2017, 15:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Ładne czasy :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL