BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 18 lipca 2018, 09:06


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: MarioSJ -->> VW Passat CC 2.0 TDI Mokka 2010
PostNapisane: 1 grudnia 2016, 15:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Kolega kupił identycznego paska, z tego roku w tym kolorze. W wyposażeniu też nie brakuje bajerów lecz xenonu nie ma.
Z plusów to felga na lato :ok: chyba najładniejszy wzór vw
Z minusów to na pewno jakość wykonania, trzeszczące drzwi i deska, fotel twardy i mega niewygodny, bajery które wg mnie działają średnio np bluetooth po rozłączeniu później ma problemy z połączeniem lub kamera cofania potrafi się zwiesić i się po prostu czasem nie włącza przy cofaniu ale to raczej wina okresu produkcji, ta technologia jest już po prostu stara. Samoparkowanie też w wielu sytuacjach po prostu nie zdaje egzaminu ze względu na powolność działania. Ja byłem w dużym negatywnym szoku co do tego auta, jego wykonania i wyglądu na żywo. Prowadzenie dla mnie słabiutkie ale to zależy pewnie od tego co kto lubi. Mam bardzo częsty kontakt z jego autem wiec nie jest to pobieżna ocena :)
Obecnie miał awarię układu ad blue więc jeśli posiadasz to ustrojstwo to lepiej zwróć na nie uwagę bo koszt wysoki a w przypadku awarii cały układ wraz z dpf trzeba wywalać.
Mi się nie podoba ale jakby się to auto nikomu nie podobało to by nikt ich nie kupował. Życzę bezawaryjności i przyjemności z użytkowania ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarioSJ -->> VW Passat CC 2.0 TDI Mokka 2010
PostNapisane: 2 grudnia 2016, 16:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 130
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: E39 Individual
Kod silnika: M54B22
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=157289
Bardzo fajne auto, faktycznie szkoda, że nie ma ksenonów ale mimo wszystko wygląda fajnie.
Jak oceniasz jakość wykonania wnętrza, użyte materiały, spasowanie względem E61 ?

_________________
Znawcom tematu nie trzeba tłumaczyć co znaczy magiczne ///M na tylnej klapie, a Ci którzy w temacie nie są, po jeździe próbnej wytatuują sobie ten symbol zaraz obok imienia swojej dziewczyny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarioSJ -->> VW Passat CC 2.0 TDI Mokka 2010
PostNapisane: 4 grudnia 2016, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 450
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57D30
Ładny ale jakoś bez szału :> Kumpel posiada coś podobnego tyle, że w skórach i dsg. Kierować jeszcze nie miałem okazji ale w miarę spoko się podróżuje. Z tyłu dla wyższych osób jest trochę niewygodnie.

Miłego użytkowania :>

_________________
Savater --> E46 330d Touring Lightgelb
savater -->> Drugie E46 330d Touring M pakiet lift
savater -->> e60 530d manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarioSJ -->> VW Passat CC 2.0 TDI Mokka 2010
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 02:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 17297
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Podobają mi się te paseczki tylko nie mogę przeboleć że to VW :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarioSJ -->> VW Passat CC 2.0 TDI Mokka 2010
PostNapisane: 6 grudnia 2016, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 127
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: E61 525d
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=148969
pavell91 napisał(a):
Z minusów to na pewno jakość wykonania, trzeszczące drzwi i deska, fotel twardy i mega niewygodny, bajery które wg mnie działają średnio np bluetooth po rozłączeniu później ma problemy z połączeniem lub kamera cofania potrafi się zwiesić i się po prostu czasem nie włącza przy cofaniu ale to raczej wina okresu produkcji, ta technologia jest już po prostu stara. Samoparkowanie też w wielu sytuacjach po prostu nie zdaje egzaminu ze względu na powolność działania. Ja byłem w dużym negatywnym szoku co do tego auta, jego wykonania i wyglądu na żywo. Prowadzenie dla mnie słabiutkie ale to zależy pewnie od tego co kto lubi.


Jakość wykonania jest na średnim poziomie. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić, poza kilkoma twardymi plastikami, które o dziwo nie trzeszczą nawet przy obecnej, zimowej aurze.

Kamera nigdy mi się nie przywiesiła, także myślę że to albo jednostkowy przypadek, albo wina softu. U siebie mam wgrany obecnie najnowszy.

Wydaje mi się, że właśnie wygląd na żywo robi bardzo dobre wrażenie. Opływowa linia ComfortCoupe jest moim zdaniem idealna i o wiele świeższa od E60/E61. Wiem, wiem że nie ma co porównywać bo to inny okres produkcji. Smaczku dodają szyby bez ramek, które wyglądają świetnie.

Parkowanie, to zbędny gadżet, który faktycznie potrzebuje specjalnych warunków, żeby zaparkować. Raz podjadę za 1. razem i od razu widzi miejsce, a raz muszę mu zrobić drugi podjazd. Nie używam tego, także traktuje to raczej jako bajer.

Wg. mnie CC prowadzi się niegorzej od E61, ale to subiektywne odczucie.

Chyba wszystkie fotele w CC, to "sporty". Są głębokie i mają bardzo fajne trzymanie boczne. Na pewno lepsze niż w E61, a tam miałem SportSitze. Siedzisko jest długie, regulacja kompletna, także nie wiem dlaczego twierdzisz, że są niewygodne. W połączeniu z wentylacją, w lecie jest na prawdę ok.

Największy minus jaki zauważyłem, to faktycznie Bluetooth. W moim egzemplarzu zamontowany jest moduł, który używa protokołu Rsap. Niby fajna sprawa, bo klonuje karte SIM i w zasadzie auto służy nam za telefon (dzwonienie, sms, streaming muzyki, itp.). Wszystko było by fajnie, gdyby nie fakt, że te moduły robiła Nokia i za cholerę nie chce się połączyć z moim iPhonem. Technologia jest po prostu niekompatybilna. Muszę zatem wymienić moduł, żeby w ogóle używać telefonu w aucie.

Sergio20VT napisał(a):
Jak oceniasz jakość wykonania wnętrza, użyte materiały, spasowanie względem E61 ?


Pisałem już o tym na 1 stronie. Generalnie nie ma źle, ale jakość jest raczej na korzyść BMW. Wg. mnie jednak nie ma co porównywać tych samochód, bo jako nowe BMW kosztowało pewnie z 100k zł więcej i jest to trochę "inna liga".

I na koniec, żeby nie było że nic się nie dzieje. Zamontowałem dziś Petexy na zimę, co by dywaników nie zamoczyć :rotfl:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: MarioSJ -->> VW Passat CC 2.0 TDI Mokka 2010
PostNapisane: 7 grudnia 2016, 09:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
MarioSJ, mam nadzieję, że nie zrozumiałeś mnie źle bo złych intencji nie mam absolutnie ;) Nie twierdzę, że to auto to złom i padaka, podałem tylko swoje subiektywne odczucia, a są one niestety negatywne. Gdy nie miałem styczności z tym autem to myślałem, że to bardzo konkretna "fura". Lecz gdy kupił go kolega, pojeździłem dłużej, pooglądałem to niestety zweryfikowałem swoją opinię. Oczywiście jest ona oparta na jego egzemplarzu który może posiadać jakieś wady choć przebieg to potwierdzone 190tyś.
Strasznie skrzypią boczki drzwi zwłaszcza kierowcy i plastiki koło dźwigni dsg, o łopatkach nie wspomnę bo one to trzeszczą jakby to była zabawka z odpustu, naprawdę :kwasny:
Kamera przycięła mi się raz, on mówi że miał tak kilka razy i jest to sporadyczne ale fakt może to być wina softu.
Prowadzenie chodziło mi o układ kierowniczy, ja nie mam jakoś zaufania i przyjemnosci z jazdy autami w których kierownica kręci się lekko jak w maśle, a tutaj tak jest.
Fotele głównie chodzi mi o mega twarde boczki, które mi osobiscie przeszkadzały i ich twardość uważam za bezużyteczną. Same siedzisko nie jest tragiczne choć nie ma szans w porównaniu do foteli z e92 w moim odczuciu. U niego jest skóra i właśnie wspomniany boczek jest już popękany, u mnie przy tym przebiegu nie ma nawet śladu na fotelach.
Podsumowując ja spodziewałem się lepszej jakości po aucie, które większość ludzi uważa za auto aspirujące do premium. Być może w zadanym budżecie jest to najlepsza opcja ale ja osobiscie wolałbym jeździć swoim byłym 330cd niż passatem cc.
Jednak, żeby nie być stronniczym muszę napisać, że jemu się podoba a jeździł wcześniej e46 :P
Pozdrawiam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: 7ka i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL