BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 10:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 29 lipca 2023, 23:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Łepek napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Dobrze? Mojego kuzyna dawna Ibiza tdi by mogła jeździć wkoło tego. No, ale cóż, mała rzecz, a cieszy.

Ibiza 12s w upale jedna próba 100200


Ale… tutaj tez diesel inside :szok:

Ciekawe tera kto szybszy - alik czy szczurek?

Na kogo postawilibyscie swoje zaskórniaki?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 29 lipca 2023, 23:22 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1554
SPRZEDANE


Ostatnio edytowano 16 października 2023, 17:41 przez Alik87, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 29 lipca 2023, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A wiec jednak diesel inside się znikąd nie wzięło.

Dlaczego tam moc spada jak w dizlu?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 29 lipca 2023, 23:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Faktycznie góry to tu nie ma, kiedy pomiary?

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 29 lipca 2023, 23:38 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1554
Nie mam sprzętu, podpytam i ogarnę pomiary z ciekawości.
Diesel Inside prowadzi Leo, wie co robi.
Dla mnie duża różnica w jeździe, doszło 80 koni i 90 niuta :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 29 lipca 2023, 23:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Alik87 napisał(a):
Nie mam sprzętu, podpytam i ogarnę pomiary z ciekawości.
Diesel Inside prowadzi Leo, wie co robi.
Dla mnie duża różnica w jeździe, doszło 80 koni i 90 niuta :]

Najważniejsze jak to jeździ ,papier papierem ,ale fun najważniejszy.serie mierxyles?

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 30 lipca 2023, 00:24 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1554
Łepek napisał(a):
Alik87 napisał(a):
Nie mam sprzętu, podpytam i ogarnę pomiary z ciekawości.
Diesel Inside prowadzi Leo, wie co robi.
Dla mnie duża różnica w jeździe, doszło 80 koni i 90 niuta :]

Najważniejsze jak to jeździ ,papier papierem ,ale fun najważniejszy.serie mierxyles?



Wiadomo, 1500kg i jeszcze ja 100kg nie uczyni z tego auta rajdówki, dla mnie to przyjemne daily na dużym kole.
Dynamiczne w szerokim zakresie, w końcu tfsi drugiej gereneracji. Serii nie mierzyłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 30 lipca 2023, 08:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Dobrze wyszło, pod odcinką nadal 260ps, względem 268 w maksie, więc ładnie trzyma moc :ok:
Samym softem bardzo dobre przyrosty, znając życie sprzęgło było limitem, a nie same możliwości silnika.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 30 lipca 2023, 10:39 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Zdrowy silnik z seryjnym bonusem.Po programie idzie do konca ogniem. :ok:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 30 lipca 2023, 15:53 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2070
Nieźle... Prawie 100 koni przyrostu tylko programem. Ale też widać po wykresie, że była zdrowa seria czyt. remont silnika został prawidłowo wykonany. Ciekawe, czy jak zalejesz V-Power Racing 100 oct. 270 koni pęknie

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 30 lipca 2023, 16:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Moc max, serii przy 4300obr.? przecież to benzyna :rotfl:

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 30 lipca 2023, 17:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Łepek, obejrzałeś wykres? Masz praktycznie moc Max pomiędzy 4300 i 6000obr, po sofcie 5300-6300, tak jak stock F10 M5 trzyma 560ps od 6000 do 7000obr, tak są wysterowane silniki które mają jeszcze spory zapas.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 30 lipca 2023, 17:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Lincoln napisał(a):
Łepek, obejrzałeś wykres? Masz praktycznie moc Max pomiędzy 4300 i 6000obr, po sofcie 5300-6300, tak jak stock F10 M5 trzyma 560ps od 6000 do 7000obr, tak są wysterowane silniki które mają jeszcze spory zapas.

tak , dziwi mnie włąśnie ,że tak płasko jest , wiem ,że trzyma do końca równo , ale moc max z reguły w benzynie jest wysoko.
Fajnie musi to oddawać moc .

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 31 lipca 2023, 09:28 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1554
Łepek napisał(a):
Moc max, serii przy 4300obr.? przecież to benzyna :rotfl:


Zobacz, śmiejesz się z inżynierów? Cdnb dostało normę Euro5. To chyba logiczne, że walczyli nad uzyskaniem jak najlepszych parametrów, im więcej niuta niżej to mniejsze spalanie. Wiadomo, za nisko się nie da bo nie będzie to dobre dla układu korbowo-tłokowego.
Wydaje mi się, że bardzo spoglądacie na 1.8T, a do dwa różne silniki, biorąc pod uwagę mój 2.0T (tfsi 2gen). Wolnossące kręcą się dużo wyżej, turbo jak i kompresory to inna bajka. Inna termika, obciążenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 31 lipca 2023, 09:40 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
Obrazek

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 31 lipca 2023, 12:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dobrze wyszło :ok: różnica w codziennym użytkowaniu na bank kolosalna, więc tylko pogratulować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 31 lipca 2023, 14:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Alik87 napisał(a):
Łepek napisał(a):
Moc max, serii przy 4300obr.? przecież to benzyna :rotfl:


Zobacz, śmiejesz się z inżynierów? Cdnb dostało normę Euro5. To chyba logiczne, że walczyli nad uzyskaniem jak najlepszych parametrów, im więcej niuta niżej to mniejsze spalanie. Wiadomo, za nisko się nie da bo nie będzie to dobre dla układu korbowo-tłokowego.
Wydaje mi się, że bardzo spoglądacie na 1.8T, a do dwa różne silniki, biorąc pod uwagę mój 2.0T (tfsi 2gen). Wolnossące kręcą się dużo wyżej, turbo jak i kompresory to inna bajka. Inna termika, obciążenia.

Śmieszy mnie ta charakterystyka płaska na serii, po mapie już jest spoko. Całkiem zapomniałem ,że przecież teraz wszystko eco :hurra: tam ,gdzie się zaczyna ekologia kończą się osiągi.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 31 lipca 2023, 20:49 
Online
Zacna persona forum

Posty: 1554
alduwiel napisał(a):
Dobrze wyszło :ok: różnica w codziennym użytkowaniu na bank kolosalna, więc tylko pogratulować.


Do 3k jest różnica, dużo szybciej się wkręca i czuć że idzie po swoje.
Ale wariatka jest po 4K, super do końca idzie. Jako daily bajka.


Zastanawiam się dlaczego prosiak ma wykres pofalowany jak grubej dupa?
Tam silnik świeżo po remoncie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 3 sierpnia 2023, 20:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Łepek, to jest ekonomiczne dla producenta, a nie ekologiczne. Jeden silnik i osprzęt dla wersji 160/180/200/210/220 i tylko softem poziom doładowania i zapłon ustawiasz dlatego jest tak "wypłaszczony". BMW tak robi z 320/328/330 możliwe że z 318i też, Saab, Opel i masa innych producentów.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 -->> Audi A4 B8 2.0T
PostNapisane: 4 sierpnia 2023, 06:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29700
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Lincoln napisał(a):
BMW tak robi z 320/328/330 możliwe że z 318i też


318i ma 3 cylindry ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL