BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 18:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: wowo -->> A6 2.5TDI
PostNapisane: 18 lipca 2009, 12:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
A6 2.5 TDI V6 200PS, 18", gwint FK

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 lipca 2009, 13:04 przez wowo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 13:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wolałbym avanta, bardziej mi podchodzi choć ten też jest OK :)
jakie jest Twoje zdanie na temat tego silnika :?: jest sporo różnych głosów na jego temat (podobnie jak o TDS w BMW)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 13:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Trafiłem w dobry egzemplarz także problemów nie ma. Widać zresztą po wykresie co wyszło z serii 150PS. LMM tylko wymieniłem, ale z tego co wiem wysranie hydrauliki i pompy VP44 jest kwestią czasu. Dlatego przesiadłem się na 330xd :] Do audikowskiego 2.5 TDI juz nie wróce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 13:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wowo napisał(a):
Dlatego przesiadłem się na 330xd :]


słuszny wybór :hyhy: teraz tylko pochwal się touringiem w galerii :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Podoba Mi Sie Ten Model,i przyznam Sie ze przed kupnem e39 grubo myslalem i patrzylem ofery audi.Ale Jednak BMw :serce:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 15:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
ladny kolor ;)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2009, 09:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: tsk
piekne autko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 13:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Jak to to A6 się sprawuje w porównaniu do BMW?? jakieś uwagi?
Zastanawiam się nad E46 E39 lub właśnie takim A6... i nie wiem co wybrać :P

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 17:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Auto sporo większe niż e46. Bardziej przestronne, bardziej komfortowe. Środek lepiej wykończony, lepszy dizajn. Zabezpieczenie antykorozyjne na bardzo wysokim poziomie czego o e46 nie mogę powiedzieć. Tu rozczarowałem się najbardziej. Mam w rodzinie mega pokiereszowane i poobijane Audi 80 z 1990r i ma mniej wykwitów rdzy niż moja trójka (zaznaczam, e46 to auto bezwypadkowe, nie lakierowany żaden element)
Bolączka A6 to sławne wahacze, które szybko się wybijają. Prowadzenie i hamulce lepsze w e46. Ogólnie koszty eksploatacji na zbliżonym poziomie.
Gdyby w A6 z tamtych lat siedział jakiś dobry TDI na pewno wybrałbym ponownie Audibo 2.5 TDI V6 to nieporozumienie (choć ja wybitnie dobrze trafiłem)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 23:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Konkurentem A6 C5 było E39.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 18:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Wiem, ale pytanie było jak ma sie A6 do E46.
Poza tym korozja nęka i E39 :/ Poza tym wg mnie środek jest archaiczny i pamięta lata 80 i do A6 sie nie umywa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
korozja nęka e39? w zyciu nie widziałem zgnitej e39....

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
darcyn-> nie mówię o gniciu, tylko o zalążkach i małych ogniskach korozji. Nie wiem jak w innych modelach, ale w e46 i e39 one występują - auta nieuszkodzone i bezwypadkowe. To wg mnie największa ich wada. Do niedawna miałem chrapke na e90, ale jeśli nic nie poprawiono w kwestii zabezpieczenia blach, to chyba odpuszcze.
Dobre 9 lat temu miałem Audi Coupe z 1993r. To były lata tjuningu itp. Auto pozbawiono listew, klamek, całkowicie wygładzono. Blachy traktowano kątówką, spawarką i innymi sprzętami i co mnie najbardziej zadziwiło???? Żadnego ogniska korozji !!!!
Nie wiem jak z nowszymi modelami Audi ale te z lat 80-90tych zasługują na wielkie uznanie jeśli chodzi o zabezpieczenie przed korozją.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 20:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
Bardzo ładna, z super silnikiem :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 22:09 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
Piękny samochodzik, a na ten silnik to ja od dłuższego czasu choruję, tylko w budzie A4 Avant bym chciał go. :]
Ogólnie te A6 są bez zarzutu, a Avanty to już całkiem wagony kolejowe pod względem przestrzeni, tylko stylistyka mi nie podchodzi osobiście, wolę A4 B5 tyle że tam znów jest to alu zawieszenie więc pewnie podobnie jak Ty zdecydowałbym się na E46.
Ale o korozji w E46/E39 i ogólnie w BMW to mnie zaskoczyłeś, myślałem że BMW ma równie dobrze zabezpieczone nadwozia jak Audi.. :zdziwko:
Co do blacharki w 80 to mogę potwierdzić, jest faktycznie pancerna... moja B4 z '92 roku w dodatku dzwoniona i jak na razie nie dopatrzyłem się żadnych ognisk "rudej". :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 12:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Jeśli dobrze zrozumiałem to pozbyłeś się już tej Audi.
Bardzo dobrze, bo niestety padające pompy i wycierające się wałki to zmora 2,5 TDI.
Mam znajomego mechanika i nie ma miesiąca aby nie remontował tego silnika.
Do tego wysokie spalanie tej motorowni.
Jeśli już A6 to lepiej 1,9 TDI 130KM.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 15:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Jakie wysokie spalanie. Spalało mi praktycznie to samo co 330xd.
Pompy faktycznie padają jak muchy :/
Co do wałków, to jeśli w porę wymieni się hydraulikę, to wałki ocaleją. Nie mniej jednak koszt hydrauliki też nie jest mały, a robiąc go w aucie takiej klasy i marki to obciach :/
Auto ma swoje ogromne plusy jak i wady. Wspominam mile.
Niestety 1.9 TDI to straszne klekoty. Ostatnio pojawiła sie taka w rodzinie i brzmi strsznie na zewnątrz i w środku również.
Na przyszłe auto biorę na celownik A4/A6 3.0 TDI Chyba że koncern z bawarii poprawił blachy w modelu E90.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 15:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
wowo napisał(a):
Jakie wysokie spalanie.Spalało mi praktycznie to samo co 330xd.

Jak rozmawiam z użytkownikami to pali im sporo, nawet 12l w mieście przy normalnej jeździe, a trasa 8l to nic nadzwyczajnego. XD to napęd na 4, więc może trochę więcej spalić.

wowo napisał(a):
Na przyszłe auto biorę na celownik A4/A6 3.0 TDI Chyba że koncern z bawarii poprawił blachy w modelu E90.


Co do 3.0 TDI to w początkach produkcji tez nie za ciekawie było, poczytaj na forum Mastersa - są tam ogólnie nieciekawe niektóre rozwiązania.

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2009, 16:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Yacek napisał:
Cytuj:
Jak rozmawiam z użytkownikami to pali im sporo, nawet 12l w mieście przy normalnej jeździe, a trasa 8l to nic nadzwyczajnego. XD to napęd na 4, więc może trochę więcej spalić.


Jesli mówisz o A6 w Quattro i w tipie, to faktycznie tyle spali.
Moje byłe A6, to ośka w manualu zrobiona na 200PS 390Nm. Spalanie w mieście 8-9l, trasa 6,7l. Bardzo zbliżone spalanie mam w 330xd.
W 3.0 TDI z poczatków produkcji to podobno padające wtryski :) Nie ma się co oszukiwac, era tanich w eksploatacji i bezawaryjnych aut się już dawno skończyła. Koncerny teraz zarabiają przede wszystkim na częsciach i serwisie. Nie ważne czy to Audi, BMW, Mercedes czy jeszcze coś innego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 19:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
wowo napisał(a):
W 3.0 TDI z poczatków produkcji to podobno padające wtryski

Nie tylko, było tego sporo. Nie pamiętam dokładnie, ale dolny ślizg lub napinacz siada a żeby go wymienić trzeba wyciągać silnik z auta bo rozrząd jest od strony grodzi. Rozpadające się koła dwumasowe w manualu również na porządku dziennym

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL