BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 06:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 61
Lokalizacja: UK/PL
Moje BMW: E46-330Ci
Kod silnika: M54B30
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Audi A4 1.8T (B6) 2003r wer. sport
Remap APR Stage 1
Wydech customowy 2,5 cala z dwoma przelotowymi tluminkami,tyl ala RS
DV Forge Splitter (blow off)
Fele 18/40/235przod/225tyl Dotz Chronos + dystanse tyl 20mm
Koni Springs -40/-40
Przyciemniane szyby i lampy tyl
Listwy srodek -Missano red
Apexi Turbo Timer
HID 6000K
Wdl APR powinien miec 215PS/333Nm na k03s- program wysokooktanowy

Tym jezdzilem ale niestety nieefektywne wykorzystywanie mocy przez przedni naped i walczenie z trakcja po paru latach mnie zmeczylo i stwierdzilem ze czas na "pozbycie sie problemu" i tak zawitalo E46 330ci.Jako pasjonat tuningu niewidzialem sensu w dalszym rozwoju z powodu braku Quattro,a z dokladaniem zaduzo zabawy.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 21:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
B6 sa skromne,ale to juz auto dosc nowoczesne,przypominaja pomniejszona A6 C5.Auto niema charakteru BMW ale jest solidnie wykonane,a twoje mi sie podoba-jest poprosyu ladne i dosyc szybkie patrzac na ilosc KM ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Dawaj fotki wnętrza :ok: Najlepiej w ciemności :)


BlowOff w 1.8T ???? Chciałbym zobaczyć log 011 tego auta :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 21:51 
prezentuję się ciekawię, więcej fotek by się przydało


Góra
  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 22:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Ogumienie mieszane, ale za to w jaki sposób!!!
Ogólnie B6 z wierzchu mi się podoba, ale tej bym zmienił felunek. Avusy by pasowały ze skromniejszych...

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 23:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 61
Lokalizacja: UK/PL
Moje BMW: E46-330Ci
Kod silnika: M54B30
hehe niechcialem wrzucac wiecej bo to forum BMW ale na wasza prosbe prosze:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co do blow offa to Forge Splitter jest hybryda,ktora mozna regulowac i niema zadnych dziwnych logow(sprawdzane VCDSem),
silnik pracuje rowno i ten zawor zostal stworzony z mysla o silnikach 1.8T ;)
Co do ogumienia hmm szukalem trakcji :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 23:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Co do blowofa to 1.8T ma zamknięty obieg powietrza, jak upuścisz blowofem, to przepływka i tak to zmierzy i siknie paliwem. Choć jnx jest dość odporny na wiedzę, to jednak tutaj dobrze prawi.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 11 marca 2011, 23:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
mroova81, przepływka nie zmierzy powietrza które powraca tylko wraca na TIP który reguluje turbinę, chodziło mi o zasysanie lewego powietrza przez tą dziurkę w splitterze... Ten splitter działa na granicach błedów pomiarowych ECU i może często łapać błędy.. Dlatego splitter to nie pełny blow off.. dlatego się zapytałem. Nic Ci nie siknie ECU obcina dawkę i obroty falują przez to i wywala błędy. A wiedza no cóż... jakoś pozwoliła mi się utrzymać na studiach zagranicznych, nie wiem jak u Ciebie.. ale wnioskując po Twojej tezie że jak auto ma 410Nm to nie może mieć 170KM to chyba coś nie bardzo :)

mario-kasta, na seryjnych wtryskach tyle wyciągneli i turbinie? Wykres dość optymistyczny... Na 220-230HP uderza się z k04 i 376 od TTki.. Masz wykres z jakiejś polskiej hamowni ? EGT mierzone?

EDIT: chyba że masz jakiś dobry splitter który wypuszcza i nie wpuszcza :) Ale wiem że chłopaki mieli z tym dużo problemów i polecany jest poprostu dobry TIP i Pipercrossik...

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Ostatnio edytowano 12 marca 2011, 02:14 przez jnx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 61
Lokalizacja: UK/PL
Moje BMW: E46-330Ci
Kod silnika: M54B30
jnx wersja tego silnika to BFB 163KM w standardzie na turbinie k03S,ktora ma bodajze wiecej lopatek na wirniku przez co jest lekko wydajniejsza niz zwykle k03.Wtryski niebyly ruszane choc powinny bo przy predkosci pow 220km/h brakowalo mu paliwa i sie zaczynal dusic.
Zauwaz tez ze napisalem ze ten wynik 215KM jest tylko i wylacznie na paliwie wysokooktanowym,poniewaz taka mialem wgrana mape paliwa przez APR (byla tez opcja Race-100oktan).Skutkowalo to miedzy innymi tym ze niemoglem tankowac zwyklej benzyny gdyz wywalalo blad "zla mieszanka paliwa"(niepamietam symbolu) ktory trzebabylo kasowac Vagiem (VCDS).Samocho byl rozwojowy,bo po dolozeniu wiekszych wtryskow i FMIC (wydech mial juz przelotowy)+ korekta zapewniali mnie ze wypluje 230KM na tej turbinie.Na jak dlugo,na tak wyzylowanej turbinie? :) Samochod byl mierzony w uk i wyplulo 193KM,a powodem tego byly niedogrzewajace sie cylindry,bodajze 3 i 5 i niestety nierozwiazalem tego problemu gdyz zapadla decyzja o sprzedazy ;)

PS: splitter jak pisalem jest z gornej polki i pod te silniki-niema lepszego.Roznicy przy zakreconym i odkreconym optymalnie na polowe niebylo zadnej oprocz psykania,chodzi mi o prace silnika.Tutaj masz jak to bylo slychac ale aparatem to nie to samo,bo psyk byl naprawde glosny.


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 00:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
mario-kasta napisał(a):
Samochod byl mierzony w uk i wyplulo 193KM,a powodem tego byly niedogrzewajace sie cylindry,bodajze 3 i 5

Rozumiem, że to literówka-cyfrówka :P

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 22:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
mroova81 napisał(a):
Ogumienie mieszane, ale za to w jaki sposób!!!


To tez dobry sposob na zniwelowanie podsterownosci w FWD.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 22:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Technicznie OK, ale estetycznie - awangarda na maksa!
No ale jeżeli już piszę, to czy przy tych 200 i trochę konikach na serio były już takie problemy? Przecież wychodzą mocniejsze auta FWD i dostają homologację.
Bez strzału ze sprzęgła, na II biegu rwało?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 22:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
mroova81 napisał(a):
Technicznie OK, ale estetycznie - awangarda na maksa!
No ale jeżeli już piszę, to czy przy tych 200 i trochę konikach na serio były już takie problemy? Przecież wychodzą mocniejsze auta FWD i dostają homologację.
Bez strzału ze sprzęgła, na II biegu rwało?


A4 to nie jest hothatch, zeby latwo przeniesc wieksza moc tylko na przednia os. Focus RS radzi sobie dobrze z taka moca dzieki szperze i odpowiednio zaprojektowanemu zawieszeniu, w A4 tego nie ma.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Wiesz przy takim setupie wyżyłowanym to wszystkie systemy mogą się nawzajem pieprzyć i ECU może ucinać dawkę raz za mocno raz za słabo dlatego no mówie na taki setup inne graty się wsadza :) 200HP z A4 nie robi jakiegoś potwora :) Więc dziwie się że dobrej trakcji nie było... :) Jeśli chodzi o Audi to: Chcesz mocno jeździć to kup S4, innego wyjścia nie ma bo prędzej czy później to będzie skarbonka :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 23:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
jnx napisał(a):
Chcesz mocno jeździć to kup S4, innego wyjścia nie ma bo prędzej czy później to będzie skarbonka :)


W B6 srednio sie to sprawdza, podnoszenie mocy 4.2 jest kosztowne. 1.8T z Quattro pozwala na osiagniecie sporych mocy, silnik z kutymi gratami na strokerze 2.1 z 1.9 TDI daje rade do ponad 500 KM, a jeszcze lepszym wyjsciem jest swap na 3.2 VR6. S4 bedzie oczywiscie tansze niz budowa wyzej wymienionych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 23:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Chyba, że S4 B5.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 23:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Oczywiście S4 B5 :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 12 marca 2011, 23:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 61
Lokalizacja: UK/PL
Moje BMW: E46-330Ci
Kod silnika: M54B30
niebylo az "takich" problemow z trakcja,zalezy wszystko do czego sie uzywa samochod.Jesli lubisz kille spod swiatel,lub 1/4 mili to jest juz problem przy tych 200KM bez szpery.Chcialem zalozyc semi slicki na przod ale dalem spokoj,bo anglia to deszczowy kraj i mijalo by sie to z celem.Quattro fajna opcja,ale niema az takiej frajdy jak RWD,no chyba ze sie ma grubo pogrzebane.
Co do S4 B5 to lepiej RS4 B5 2.7T w Q robi swoje,wszystko zalezy czy ktos chce wolnossaka czy turbo i jaki ma gruby portfel

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 17 marca 2011, 11:07 
Bardzo ładne Audi.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: mario-kasta-->>Audi A4 1.8T
PostNapisane: 19 marca 2011, 18:40 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
fajna.. :super:

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL