BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 04:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 444 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 2 października 2017, 19:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
HansiO, twoje E36 objedzie nie gorączkuj się :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 2 października 2017, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
I jak ? Wyszło 400 ?!?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 14 października 2017, 18:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
HansiO napisał(a):
ostatnio kolega też miał podobny przypadek i turbinkę uszkodził mechanio :wstyd:

no nic kiedy relacja i pomiary HALO :cisza:


///david napisał(a):
I jak ? Wyszło 400 ?!?



Panowie , muszę się jeszcze wstrzymać z relacją, ponieważ co chwile są inne plany w tym projekcie, ale niedługo postaram się jakieś zdjęcie wrzucić z przebudowy.

Pomóżcie mi lepiej wybrać zegary :

Wersję DEPO PEEK



Czy może AUTO GAUGE - SMOKE PLUS





Lub inne propozycję ?

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 15 października 2017, 20:41 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Jeżeli fundusze pozwalają to moim faworytem byłby: AEM X-Series
https://www.youtube.com/watch?v=oNrJQthhSfc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 15 października 2017, 20:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie podoba mi sie zegary na slupku bo kojazy mi sie to z F&F taka opcja w popielnicznce byla by najlepsza moim zdaniem



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 16 października 2017, 09:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
deadlift4life napisał(a):
Jeżeli fundusze pozwalają to moim faworytem byłby: AEM X-Series


AEM X series jest bardzo fajny ale moim zdaniem do BMW nie pasuje.
Wybrałbym AUTO GAUGE - SMOKE PLUS ale w tej serii, boost jest tylko do 2 B wiec odpada.

Hakelbery napisał(a):
Nie podoba mi sie zegary na slupku bo kojazy mi sie to z F&F taka opcja w popielnicznce byla by najlepsza moim zdaniem


Dokładnie , położenie zegarów na słupku pasuje bardziej do JDM'owych aut niż do BMW, dlatego zegary będą albo w popielniczce albo w środkowej kratce.


Prosport 52mm Premium Gauges , bardzo mi się spodobał ale trzeba ściągać z zagramanicy ...

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 16 października 2017, 09:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Jak mają być w popielniczce to równie dobrze możesz je w schowku założyć albo pod deską. Ta sama fukcjonalność.


Nie bez powodu zegary w NOMRALNYCH autach są na widoku kierowcy (pomijam jakieś tam VANy, francuskie kondony i itp bo to nie są auta gdzie trzeba patrzeć na cokolwiek, tylko patrzeć, żeby Ciebie nie widzieli czym jedziesz)


Zegar EGT, BOOST mają sens jak chcesz je obserwować w miejscu gdzie będzie je widać. Oil Temp i Pressure jak są z alarmem to może być gdzieś poniżej wg mnie.



Ja u siebie mam zamiar wywalić środkowe nawiewy z deski i tam wrzucić coś kiedyś, w miarę da się na ten punkt spojrzeć przy 200km/h i kątem oka celować w drogę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 16 października 2017, 12:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
_python_, a silnik remontujesz ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 16 października 2017, 21:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
deejeys napisał(a):
w miarę da się na ten punkt spojrzeć przy 200km/h i kątem oka celować w drogę.


sprawdzałeś już patrząc na kratkę :kwasny: ja nie mogę się skupić mając na wprost jeden zegar boost :rotfl: nie wspomnę już o tym że podświetlenie odbija mi się w szybie w nocy co mnie strasznie :cenzura:

Dlatego słupek myślę że będzie najlepszym rozwiązaniem mimo że będzie zalatywać FF czy innymi typami, ma być użytkowanie a i kabelki pochowa się wszystkie bez problemu ;)

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 16 października 2017, 22:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ja mam tak i nie mam żadnego problemu.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 17 października 2017, 13:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 726
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: 330cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155308
Ale jak jest Navi to jest juz problem :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 17 października 2017, 21:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
A czy takie zegary nie mają jakiejś opcji alarmu jeśli wskazanie przekroczy pewną wartość? bez sensu IMO patrzeć co chwilę na zegar czy wszystko OK, a tak to zacznie mrugać to wiadomo że trzeba odpuścić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 17 października 2017, 22:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Sygnał alarmowy w postaci dzwięku to by było coś :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 18 października 2017, 03:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Przecież seria peak depo dzwoni gdy przekroczymy ustawiony peak

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 18 października 2017, 09:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Oczywiscie, dobre zegary mają dodatkowy alarm dźwiękiem i kolorem też niektore. Ale nie zmienia to faktu, że trzeba spojrzeć który zegar piszczy i dlaczego. Latałem z Lesiem jego e36 i to właśnie on mnie uświadomił, że wskaźniki muszą być założone w widocznym punkcie. Fakt, ma tych wskaźników sporo, a w samym aucie dzieje się dużo i nie ma tu co porównywać do diesla w którym w sumie prędzej wypali dziurę w tłoku niż przeladuje turbo. A EGT na jednym wlocie z cylindra czy tym śmieszniej za turbo to nawet jak jeden tłok będzie płynąć to może nawet nie peek'nąć :D do tak jak ustawić peek boostu jest latwo... Bo wyczytamy to z softu to jak wyczytać jaka średnia temperatura gazu powoduje płynięcie tłoka?

Ciśnienie oleju... Czas na reakcję po utracie smarowania jest bardzo niewielki. Trzeba od razu gasić silnik, tylko powodem utraty ciśnienia może być już zabita panewka albo coś gorszego...

Temperatura oleju to fajny parametr, nie jest tak bardzo skoczny, płynnie wzrasta i maleje - aż miło się patrzy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 18 października 2017, 09:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
faktem jest, ze po usuniecu DPF odczyty temp EGT seryjnego czujnika temp tak drastycznie spadaja, ze nie wierze, ze temp w cylindrach tez adekwatnie spada za tym.
Drugi problem to wzrost temp w czasie - nie wiem czy to rzeczywiscie tak wolno narasta czy to bezwladnosc czujnika ale ta temp wzrasta z takim opoznieniem, ze nie bylbym pewny czy sygnal ostrzegawczy czujnika za T bedzie alarmem czy moze bedzie oznaczal juz "dobranoc"
Ryzowe czujniki EGT nie wzbudzaja mojego zaufania na tyle, by miec pewnosc, ze umieszczone w kolektorz na stale same nie splyna uszkadzajac wirnik wydechowy w turbinie - markowe pewne sa czesto poza budzetem na tuningowanego diesla na ulice

Ryzowy umieszczony w kolektorze ale z boku/nie centralnie (wsuniety w otwor po odkreceniu chlodniczki EGR) reaguje tak na full buta z takim opoznieniem
(co ciekawe przy normalnej jezdzie temp jest nie wieksza niz 200st! - skala zaczyna sie od 200)


(pomiar z miejsca do okolo 2 pak)
jazda z butem w podlodze 2ma pierwszymi biegami dla czujnika jest niezauwazona!!!! Czujnik za turbina bedzie reagowal pewnie jeszcze wolniej

Chyba pozostaje tylko umiar i rozsadek w korzystaniu z pedalu gazu
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 18 października 2017, 11:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, strasznie ospale Twój zegar się budzi. U mnie przy wciśnięciu gazu za sekunde narasta. Ja przy rozpędzaniu się do 200 to już mam 850 lajtowo przy „200”

Spróbuj depo peak serie.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 18 października 2017, 12:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek4net, moja ori sonda Snow Performace wraz z centralką tej samej firmy bardzo ładnie reagowala na zmiany pozycji pedału gazu... I dokładność była zdecydowanie większa niż ta która prezentujesz... Ale ogólnie zdanie mam takie jak Ty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 18 października 2017, 12:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
to nie chodzi o zegar - czy zielony, czerwony , czy depo czy srepo
ten czujnik temp to takie male zrodlo napiecia w mV ... napiecie to sie wzmacnia i mozesz je pozniej mierzyc nawet miernikiem z OBI (jezeli znasz charakterystyke czujnika :D)

Moj czujnik jest pewnie z tych za 10 dolcow na ali a razem z brzydkim wskaznikie kosztowal z pewnie 20 dolcow - moze czujka za 25 dolcow bylaby szybsza w reakcji :D
To byl pomiar w E60

Ponizej wykres z pomiaru przez zlacze diagnostyczne (pelny but) podobnego speeda E91 330xd@400ps przy 19stopniach "na dworze"... jak widac seryjne odczyty w tym aucie jezeli chodzi o opoznienie sa podobne
Obrazek
=> os X: predkosc
=> os Y: temp

(seryjna czujka temp jest za turbina a przed katalizatorem)
To nie odczyty z chinskiego czujnika tylko czujnika seryjnego BMW
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _python_ -->> E46 330cd Stage 3+ by TC-Performance
PostNapisane: 18 października 2017, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
ja mam takie.... według mnie spoko :P

Obrazek
Obrazek

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 444 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL