BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 5 października 2017, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Doceniam ogrom pracy, ale nie trafia w mój staroświecki gust ;)

Najważniejsze że Ty jesteś zadowolony :ok:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 5 października 2017, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
michal_f napisał(a):
auto, będzie kontrowersyjnie


:ok:

Cytujac klasyka



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 17 listopada 2017, 23:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e39 97r.
Kod silnika: M52B20
Ostatnie foty na letnim setupie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I pierwsze foty na zimowych kołach

Obrazek

Tak podniesiona do jazdy
Obrazek
Obrazek

A tak leży na ziemi

Obrazek
Obrazek

Kilka zdjęć w dzien

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 26 lutego 2018, 20:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Radom
Fajny egzemplarz i ciekawa stylizacja środka napewno nie często spotykana z tymi białymi fotelami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 4 marca 2018, 09:37 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Nie wiem jak można krzywdzić furę tak zjeybaną glebą :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 10 marca 2018, 09:13 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2464
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
Ja uwielbiam niskie samochody ale to juz jest przesada

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 10 marca 2018, 11:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Popieram przedmówców, pokraka nie z tej ziemi. Zarówno w letnim jak i zimowym setupie. Nie ogarniam wkładania za malych kółek do za dużej gleby.

Jesli już jestes zwolennikiem nisko i szeroko to
To był ostatni najlepszy setup:
Obrazek

A teraz to robi się niby stens ale to po prostu zwykła przesada.
Oczywiscie wszystko to sugestia, jak tobie pasuje to mi to lotto

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 10 marca 2018, 12:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
Świetny projekt, tak trzymaj :ok:
:hyhy: lato już założone?

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: michal_f -->> e39 540iA orientblau
PostNapisane: 9 kwietnia 2018, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: e39 97r.
Kod silnika: M52B20
bmw_e36.pawel napisał(a):
Ja uwielbiam niskie samochody ale to juz jest przesada


kszyhu napisał(a):
Popieram przedmówców, pokraka nie z tej ziemi. Zarówno w letnim jak i zimowym setupie. Nie ogarniam wkładania za malych kółek do za dużej gleby.

Jesli już jestes zwolennikiem nisko i szeroko to
To był ostatni najlepszy setup:
Obrazek

A teraz to robi się niby stens ale to po prostu zwykła przesada.
Oczywiscie wszystko to sugestia, jak tobie pasuje to mi to lotto


Ludzie ja przypominam, że tutaj jest Air, auto ma się położyć na ziemi, więc w czym wam gleba przeszkadza. Koło jest idealne, przy 19 calach musiałoby się schować do środka, to by wyglądało pokracznie. O 20 już nie wspominam, bo wtedy e39 wygląda jak uposledzone.

Ale lecimy dalej..
Temat trochę zmarł, a ostatnio trochę się działo.
To po kolei.
 
Trafiły się felgi na custom. Oz hartge z maksymalnym concave. Oryginalnie felga miała Et8, z moimi rantami błotnik poszerzony o 3cm to będzie za mało.. Będą chore kąty [emoji3]
Obrazek
 
Obrazek
 
W grudniu wpadł mały serwis. Oleje, pasek, rolki, płyny, filtry..
Obrazek
 
Obrazek
 
Kilka przycisków panelu klimatyzacji pękło, był pomysł, żeby wymienić tylko te uszkodzone, ale doszedłem do wniosku, że lepiej wymienić cały panel. Kupiłem zamiennik, obawy były, ale okazało się, że jest bardzo dobrej jakoś.
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Jako, że moje poszerzona wyglądają dość średnio,postanowilem zamówić gotowe że stanów.
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Jakiś czas temu kupiłem zaciski z m135i. W końcu przymiarka. Trzeba wykonać nowe jarzma.
Obrazek
 
Kupiłem również naklejki na dekielki zimowych felg.
Obrazek
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Postanowiłem również trochę zmienić instalacje Air. Od teraz każde kolo jest osobno zasilane.
 
Obrazek
 
Do tego wykonałem nowy pilot z siedmioma przyciskami.
Obrazek
 
Obrazek
 
Ale żeby nie było tak kolorowo.. Tydzień temu padł alternator. Okazało się, że był wsadzony chińczyk, który się spalił.
Demontaż I na stół.
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Podzwonilem I znalazłem we Wrocławiu już zregenerowany, zdecydowałem się kupić. Musieli tylko zmienić regulator, bo był założony z inną wtyczka. Odebrałem w poniedziałek, złożyłem auto. Odpalenie i co.. Nic, brak ładowania. Na drugi dzień jeszcze jedna próba i nagle coś zaczęło działać, ale na wolnych prąd nie większych niż 12v, a na wyższych obrotach napięcie skakało do 20v.. No to demontaż, zawiozlem tam gdzie kupiłem, wieczorem facet dzwoni, że diody się spalily i wina musi być w aucie.
 
Obrazek
 
Dla mnie mało prawdopodobne, bo do tej pory nie miałem żadnych problemów z elektryka. Co się dało to sprawdziłem i postanowiłem kupić drugi używany alternator. Po odbiorze odrazu montaż i co się okazało. Ładowanie 14-14,1. Poinformowałem o tym Pana od którego kupiłem regenerowana część. Dalej trudno mu było uwierzyć, że to jest wina jego alternatora. Zwrócił mi pieniądze i sprawa załatwiona ugodowo.
 
Na poprawę humoru zakupiłem customowe wahacze na tył [emoji1]
 
Obrazek
 
I jako, że moje dysze spryskiwaczy już ledwo psikaly, kupiłem nowe w ASO z modelu e60.
Porównanie starych z nowymi
 
Obrazek
 
Radość z z jazdy po ogarnieciu alternatora nie trwała zbyt długo.. Dokładnie tydzień później skrzynia postanowiła, że ma dość.. Podczas jazdy coś jeblo, powoli udało się dojechać do Chacko, na miejscu okazało się, że brak wstecznego, a przy jeździe do przodu chodzi tylko pierwszy i drugi bieg, po wbiciu trójki skrzynia automatycznie przełącza na 5 i przestaje ciągnąć..
Decyzja już zapadła, będzie manual. Tyle, że "piątka" z 530d. Spawana z dzwonem z automatu, do tego jednomas i sprzęgło obite kevlarem. Planowo komplet ma być wykonany na poniedziałek. Do tego czasu przyjdą wszystkie graty z ASO i allegro.
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Ale przy okazji udało się kupić fotele, kontursitze [emoji3] co prawda do renowacji, ale za te pieniądze to warto było.
 
Obrazek
 
Obrazek
 
Zestaw do renowacji już kupiony. Za jakiś czas malowanie [emoji3]
 
 Jak narazie to wyczyscilem fotele, zmatowilem skórę i nałożyłem szpachle(płynna skóra) na pęknięcia i ubytki..
Foto przed czyszczeniem
Obrazek
Plastiki i napinacze będą z mojego obecnego fotela.
Obecnie nie ma mnie w Polsce to leżą i czekają na mój powrót. Nałoże jeszcze jedna warstwę szpachli i wtedy malowanie.

W między czasie odebrałem graty z ASO
Obrazek
Obrazek
Podkładki , tulejki, śrubki, moduły, wsporniki, przewody itd. zamówione ori. Czyli wszystko między pedałami, a wysprzęglikiem będzie nowe, tak samo każdy element wybieraka oprócz dźwigni, bo te już zabijaly cenowo i zamówiłem używane.
Obrazek
Pedały podobnie, jedynie pompka sprzęgła będzie nowa, ale już sachs/luk, bo w ASO cena to ponad 600zł..
Obrazek

Do całości wal z 3.0d manual
Obrazek


Kolejny update
To tak.. Auto jeździ, skręca, [cenzura] [emoji3] mały problem był, ale Maciek stanął na wysokości zadania [emoji4]
Zmiana na duży plus. Auto stało się bardziej elastyczne, natychmiastowa reakcja na gaz, dużo dało lekkie kolo zamachowe, wal został połączony z deoch, jedna część v8, druga 3.0d, dyfer nieruszony. Parę dodatkowych zdjęć z wymiany.
 
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
 
Dzięki wielkie dla Maćka, Sławka i Kamila za ogarnięcie tematu, siedzenie do późnych godzin i ogólnie za cierpliwość do tej mojej pechowej e39 [emoji3]
 
 







 
 
 


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL