BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Ogłoszenia
Teraz jest 26 maja 2019, 09:51


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 199 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 5 maja 2019, 17:19 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9669
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
kai Robiło? Tak z marszu, za każdym razem w każdych warunkach czy mówisz o jednym jakimś pomiarze kiedyś tam z kimś tam gdzieś tam? Bo z tego co ja kojarzę dyche to łamało po jakiś poprawkach i było tam zdecydowanie więcej w tamtej chwili. Lepiej odnosić się do "stockowych" aut zresztą pod tym wzgledem.

Nie ma co patrzeć tak naprawdę na diesel/benzyna tylko liczy się moc i jej przebieg, masa i przełożenia. Tu nie ma wielkiej filozofii.

338hp 330Cd vs 335d 365hp coupe robiło przeciag z e46. A osiągi 335d na takim sofcie to rejon 12s? :) wiadomo, dużo zależy od warunków zewnętrznych ale więcej wyścigów jest latem a nie zima.

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
_________YouTube ________
____FACEBOOK E46Turbo____


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 5 maja 2019, 21:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 27
Posty: 676
Moje BMW: E46 320Cd+
Kod silnika: M47n
deejeys napisał(a):
kai Robiło? Tak z marszu, za każdym razem w każdych warunkach czy mówisz o jednym jakimś pomiarze kiedyś tam z kimś tam gdzieś tam? Bo z tego co ja kojarzę dyche to łamało po jakiś poprawkach i było tam zdecydowanie więcej w tamtej chwili. Lepiej odnosić się do "stockowych" aut zresztą pod tym wzgledem.

Nie ma co patrzeć tak naprawdę na diesel/benzyna tylko liczy się moc i jej przebieg, masa i przełożenia. Tu nie ma wielkiej filozofii.

338hp 330Cd vs 335d 365hp coupe robiło przeciag z e46. A osiągi 335d na takim sofcie to rejon 12s? :) wiadomo, dużo zależy od warunków zewnętrznych ale więcej wyścigów jest latem a nie zima.


czyli utrzymujesz ze 370 konne 335i nie zrobi 11s. nie weimy w jakich warunkach, takimi rzeczami nikt sie nie chwali, tak samo jak terenem :)
jeden zrobi besta pod gorke, inny bedzie uczciwy.

siedzisz w tym wiec wiesz jak to wyglada


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 5 maja 2019, 21:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Myślę, że 370hp w 335i powinno robić tę wysokie 11.x...Seria robi okolicę 14s...Sam sprawdzę po mhd z ciekawości, myślę że w ten lub przyszły weekend będę się bawił z MHD i hamownie i sprawdzę :) Ale to nie jest jakiś priorytet w tym samochodzie i to nie auto do zbijania setnych sekundy..To ma być dające frajdę szybkie w miarę bezawaryjnie daily i tyle czy bedzie miało 11.8 czy 12.2 to szczerze mam to w nosie :) Ma być na tyle szybko ,żeby mnie to zadowalało i mają być fajne odczucia i po stage 1 pewnie na ten sezon tak bedzie :oczami: Jak pod koniec sezonu zacznie brakować to pomyślę o stage 2+ ale nie po to żeby było poniżej 10s RL tylko po to żeby od nowa mnie to auto cieszyło. Jak bym chciał auto do RL kupiłbym małą wydmuszkę polo z 1.8T pakiet 10k i efekt na rl podobny ,a jednak auto moje nieco fajniejsze ;) Jasne fajnie czasem popatrzeć w lusterku wstecznym na inne auta niż przez przednią szybę, ale to nie prorytet. To nie auto na sobotę na godzinę w tygodniu, kilka ścigów i powrót do garażu...I jak będę miał do wyboru bezpieczne 10s albo ryzykowne 9.5s to zawsze w takim aucie wybiorę bezpieczne 10s więc odpuśćny kłótnie czy bedzie miał 11.9 czy 12.1 czy 12.3 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 6 maja 2019, 02:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2616
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
KrisC napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
KrisC napisał(a):
369 koni i czas 10.9 100-200 to chyba musiało być jechane przy -10 na zewnątrz :)


Moze miała moda skrzyni np xhp to chyba tez nieco zmienia w ogólnym rozrachunku.


Niczego to nie zmienia, 6hp19 zmienia biegi tak szybko że na RL nie widać zmiany na wykresie, nie urwiesz nawet 0.1s, tylko odczucia są lepsze bo reaguje lepiej, wskazówka na liczniku szybciej przeskakuje, wrażenie jest bardziej sportowe, ale dla pomiaru to marginalna kwestia


6hp19? A nie 6hp21? Czy to to samo?

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 6 maja 2019, 08:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 312
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: R33/S14a/e91
Kod silnika: RB25/SR20/TFSI
obie występowały w 335i, niemniej uważam że XHP warto wgrać ze względu na odczucia i lepsze "czucie" kierowcy, jakby skrzynia bardziej wiedziała o co Ci chodzi, w przeciwieństwie do Alpiny, gdzie na D za wszelką cene chce auto zamulić na śmierć, a na S ciągle by trzymało 4-5tys rpm.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 6 maja 2019, 08:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
KrisC napisał(a):
obie występowały w 335i, niemniej uważam że XHP warto wgrać ze względu na odczucia i lepsze "czucie" kierowcy, jakby skrzynia bardziej wiedziała o co Ci chodzi, w przeciwieństwie do Alpiny, gdzie na D za wszelką cene chce auto zamulić na śmierć, a na S ciągle by trzymało 4-5tys rpm.


A mnie się to właśnie podoba ,albo sport albo zbijamy spalanie...I tak zazwyczaj jeżdżę na manualu i łopatkach bo po to szukałem samochodu z nimi i daje mi to mega radochę :P Tam gdzie opisywałem jak wgrać ten soft pisałem ,że jest również dostępna jeszcze nowsza udoskonalona wersja TCU i tam na drive zmienia biegi nieco później i jest bardziej responsywna. Ale mnie to np pasuje ,że na drive trochę zamula bo korzystam z tego trybu tylko jak chce tej zamuły ,w innych wypadkach manetki :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 6 maja 2019, 11:22 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9669
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
kai, nic nie utrzymuje... Mi to zwisa :)
W jakich warunkach kto robi pomiary to wiem. Wiem z jakiej górki robią niektórzy ludzie w Łodzi. Wiem jaki rygor pomiarów jest w Wawie ;) A wiem też, że i RL potrafi złapać błąd ;)

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
_________YouTube ________
____FACEBOOK E46Turbo____


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 6 maja 2019, 16:42 
Online
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1927
Lokalizacja: Poznań
Garaż: Jest
M3 e92 442hp
Było
335d e90 394hp
330d e91 282hp
M5 e39
Moja 335d na starych lekkich felgach byla mierzona przez tego z wstr racelogicem to wyszlo jej 11.7 od 100 do 200 na 394 koniach i 798 Nn
Tez mi sie wydaje ,ze ta tabela Waldka powinna byc na powtarzalnych czasach a nie na bestach, np m5 e60 ma w tabeli 8.5 od 100 do 200 a ztego co mi np mowil Raptowny to jedyne m5 jakie jemu na rl pokazalo 8.5 to pomodzone bez katow i na sofcie z 550 koni :/ tak więc te pomiary to... ;) jakis zart, a Wy tu sie jeszcze zastanawiacie na temat dziesiatych czesci sekund ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 7 maja 2019, 12:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Pytanie z innej beczki. W ten weekend na 99% będę wgrywał mhd i takie pytanie do obeznanych w temacie...Chciałem uruchomić exhaust burble na poziomie soft czas krótki 1s maks 1.5s i teraz pytanie czy to w 100% bezpieczne? Pisałem do mhd napisali ,że do seryjnego z katami itd nie ma problemu i jest to bezpieczne z tym ,że właśnie soft i taki rekomenduja na medium może być różnie a agressiv raczej zabije seryjny katalizator...Pytanie czy na pewno mogę im wierzyć i wgrać sobie ten delikatny exhaust burble nie szkodzi to w jakiś sposób seryjnym turbo i katalizatorowi? Wgl pytanie do kogoś kto piszę softy jak działa taki exhaust burble? To są pojedyncze wtryski dawki paliwa które wybucha dopiero w kolektorze czy jak to działa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 11 maja 2019, 23:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Nic niestestety nie doszło do skutku ponieważ google pay nie chce przepuścić mi tranzakcji kartą...Jest jakiś problem z autoryzacją. Bank nic nie wie ,mówi że powinno być wszystko ok ,a z google pay brak kontaktu telefonicznego więc przeciągnie się pewnie na przyszły tydzień...Miał ktoś problemy tego typu? Dodam ,że jakieś pierdoły za 3zł mogę kupić, ale MHD mi nie przepuszcza :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 12 maja 2019, 12:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 391
Moje BMW: 320d
Kod silnika: n47d20
WitoM napisał(a):
Nic niestestety nie doszło do skutku ponieważ google pay nie chce przepuścić mi tranzakcji kartą...Jest jakiś problem z autoryzacją. Bank nic nie wie ,mówi że powinno być wszystko ok ,a z google pay brak kontaktu telefonicznego więc przeciągnie się pewnie na przyszły tydzień...Miał ktoś problemy tego typu? Dodam ,że jakieś pierdoły za 3zł mogę kupić, ale MHD mi nie przepuszcza :kwasny:

Sprawdź czy nie masz ustawionego w banku limitu na internetowe transakcje karta kredytową.

_________________
328i coupe było
525d+ lim było
Megane RS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 12 maja 2019, 16:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
kinko napisał(a):
WitoM napisał(a):
Nic niestestety nie doszło do skutku ponieważ google pay nie chce przepuścić mi tranzakcji kartą...Jest jakiś problem z autoryzacją. Bank nic nie wie ,mówi że powinno być wszystko ok ,a z google pay brak kontaktu telefonicznego więc przeciągnie się pewnie na przyszły tydzień...Miał ktoś problemy tego typu? Dodam ,że jakieś pierdoły za 3zł mogę kupić, ale MHD mi nie przepuszcza :kwasny:

Sprawdź czy nie masz ustawionego w banku limitu na internetowe transakcje karta kredytową.


To już mi pani wczoraj sprawdzała nic takiego nie ma tym bardziej, że kartą płacę na allegro i często kwoty powyżej tych 500zł i wszystko jest ok więc... Myślę że to kwestia Google pay jutro będę próbował to wyjaśnić :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 maja 2019, 09:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
KrisC napisał(a):
obie występowały w 335i, niemniej uważam że XHP warto wgrać ze względu na odczucia i lepsze "czucie" kierowcy, jakby skrzynia bardziej wiedziała o co Ci chodzi, w przeciwieństwie do Alpiny, gdzie na D za wszelką cene chce auto zamulić na śmierć, a na S ciągle by trzymało 4-5tys rpm.


Chciałem sprostować te ciągłe trzymanie na 4/5k bo to nie prawda, skrzynia na sporcie pracuje bardzo fajnie jest responsywna i nie trzyma wcale przy normalnej jeździe zbyt wysokich obrotów szybko i dość intuicyjnie reaguje ,ja osobiście bym się jej nie czepiał ;) Powyżej 2k stara się trzymać to fakt ale większość czasu pracuje w przedziale 2/3k ,żeby było więcej trzeba jej to wyraźnie zasygnalizować pedałem przyśpieszenia ;)


Natomiast wracając do tematu MHD...Udało mi się zakupić ,Google blokowało zakupy ze względów bezpieczeństwa i myślę ,że dziś czy jutro zrobię sobie flasha po prostu podłączę się do drugiego odpalonego auta na podtrzymanie bo prostownika 30A nie mam...Tylko teraz dwa pytania pierwsze to wersja mapy V7 czy V8 która jest w fazie testów ale już chyba ponad rok i niedługo przejdzie jako właściwa najnowsza ,i drugie pytanie RON 95 czy RON 98 ,autem jeżdżę i tak na Vervie 98 + dodatek millersa który dodatkowo zwiększa liczbę oktanową o 2 czyli teorytycznie powinienem mieć na co dzień okolice 100 octanów więc myślę ,że RON 98 powinno być ok ,nawet jak paliwo było by kiepskiej jakości to dodatek daje spory margines błędu...Dobrze myślę?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 maja 2019, 11:02 
Online
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1927
Lokalizacja: Poznań
Garaż: Jest
M3 e92 442hp
Było
335d e90 394hp
330d e91 282hp
M5 e39
Chciałbym Ci podpowiedzieć, ale niestety nie znam odpowiedzi :) lepiej napisz do nich to chyba będą wiedzieli najlepiej ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 maja 2019, 11:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 24657
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 335i +
Kod silnika: N54B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166842

viewtopic.php?f=55&t=159106&start=0

było E39 530i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019
było E61 535d+: viewtopic.php?f=6&t=156107
było E91 325d+ 6gang mpak
było E46 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było E46 330i polift
było E39 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było E34 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
co do oktanów, to ja jeżdżę w cobbie na mapie pod 98 i leje jeszcze dodatek do paliwa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 maja 2019, 11:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Oni napisali ,że między V7 i V8 nie ma wielkich różnic ,sprawdzić jedną i drugą i zobaczyć która będzie mi bardziej odpowiadać :niepewny: A o paliwo nie pytałem :P

DaaN napisał(a):
co do oktanów, to ja jeżdżę w cobbie na mapie pod 98 i leje jeszcze dodatek do paliwa

Czyli tak jak myślę chyba powinno być ok :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 15 maja 2019, 18:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2616
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Też mi się wydaje, że powinno być OK. Ja mam zrobiony chip na pb95 bo tak chciałem specjalnie, aczkolwiek na co dzień leję zamiennie 95/98 i czasem jak wiem, że będzie mocniej jeżdżone to wleję tego vpowera co niby ma 100 i kosztuje jakiś kosmos :D

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 16 maja 2019, 21:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1303
Lokalizacja: Sokolniki-Las
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Garaż: E92 335i TITANSILBER viewtopic.php?f=6&t=168888
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
Dobra stage 1 załadowany :) Obyło się bez problemów, auto ciągnie zdecydowanie lepiej ,bardziej słychać świst powietrza zrobiło się trochę bardziej agresywne :) Mam tylko jeden problem nie wiem czemu nie działa exhaust burble ani na ustawieniu softer ani na soft :/ Napisałem do mhd bo nie wiem o co chodzi :kwasny: W wolnym czasie może coś nagram i sprawdzę różnicę :P Załadowałem V7 może załaduje V8 i jeszcze sprawdzę jutro :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 16 maja 2019, 21:37 
Online
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1927
Lokalizacja: Poznań
Garaż: Jest
M3 e92 442hp
Było
335d e90 394hp
330d e91 282hp
M5 e39
To nagraj coś tam jak to teraz jedzie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM -->> E92 335i Titansilber
PostNapisane: 16 maja 2019, 22:08 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 19091
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Nooo pokazuj jak kto mknie z Sokolnik przez Zgierz aż do Łodzi :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 199 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], MDFK, Szczurek1986 i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL