BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2024, 07:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 12:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Auto odebrane po montażu DP i IC... Póki co jeżdżę sobie kulturalnie na Stage 1 MHD, dziś mały psikus - wymieniona cewka na 4 cylindrze i wszystko wróciło do normy :)

Auto jeździ fajnie i jestem z niego bardzo zadowolony, 335i to naprawdę super auto. ;)

Niedługo wpadną hybrydy i ogarnięte zawory WG - myślę, że ponadto jeszcze zagości charge pipe :)

I na pewno wywalone będą drugie katy i zrobiony straight pipe :) - będzie bardzo głośno i mam nadzieję, dynamicznie :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 12:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
piotrekk636,

Masz obydwa samochody które biorę pod uwage przy kupnie drugiego samochodu...M5 w manualu i e92 335i w automacie. Mógłbyś może napisać swoje spostrzeżenia oraz plusy i minusy względem tych dwóch aut?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 27 stycznia 2017, 13:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Ok, wieczorem usiądę i opisze wrażenia, również pomierzę czasy dokładnie RL w miarę możliwości :)

Jedno i drugie auto jest zdrowe :) I na pewno któreś będzie na sprzedaż na wiosnę. :) Taka mini reklama :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 14:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13


Obecne osiągi auta na samej mapie :)

Wychodzi niecałe 16 sek do 200 mniej więcej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 15:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
piotrekk636 napisał(a):


Obecne osiągi auta na samej mapie :)

Wychodzi niecałe 16 sek do 200 mniej więcej :)

Stage 1 jest ok ale 2+ jest duzo lepsza :D sprawdz opcje burble exhaust :D

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 15:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1174
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: E92 335i,m3f80 18r
Kod silnika: N54b30&s55b30
Garaż: N54garage
Ładnie idzie :)

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280
N54garage


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -->> E92 335iA Arktis Metallic
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 15:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Saper1008 napisał(a):
piotrekk636 napisał(a):


Obecne osiągi auta na samej mapie :)

Wychodzi niecałe 16 sek do 200 mniej więcej :)

Stage 1 jest ok ale 2+ jest duzo lepsza :D sprawdz opcje burble exhaust :D



Wgrałem na chwile parę dni temu ale auto powyzej 200kmh na 4tym biegu wywala wszystkim nam znany 30ff :)
Nie mniej jednak na Stage2+ niesamowicie lata...

Docelowo jeszcze będzie Charge Pipe i Hybrydy więc myślę zamknąć sterownik pod względem doładowani i żeby te 430hp było :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 17:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
a nie lepiej najpierw zadbac o auto zeby bylo w 100% sprawne i dopiero pozniej myslec o modyfikacjach ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 17:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jedzie fajnie, ale wg mnie skrzynia trochę się buntuje :/

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 18:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
forest napisał(a):
a nie lepiej najpierw zadbac o auto zeby bylo w 100% sprawne i dopiero pozniej myslec o modyfikacjach ?



A co jest z nim nie tak?

Jest zrobione chyba wszystko oprócz (termin dopiero za tydzień nieco ponad) czyszczenia ewentualnego nagaru :)

Wszelkie wycieki, nieszczelności, układ chłodniczy, zawieszenie, płyny i filtry, świece, cewki.. są wymienione. Pisałem wszystko na bieżąco.

Auto nie wykazuje żadnych błędów na kompie poza tym, niebawem będą hybrydy i nowe WG więc 30ff który pojawia się dopiero na najmocniejszej mapie zniknie mam nadzieję :)

Skrzynia się buntuje w związku z czym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
piotrekk636 napisał(a):
Skrzynia się buntuje w związku z czym?

na filmie widać i trochę słychać jakby się ślizgała :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 19:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
z 2-3 ewidentnie sie slizga z 3-4 tez widac delikatny opor na koncu obrotow , przynajmniej na filmie.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 20:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Sprzeglo sie konczy na mocniejszej mapie wychodzi odrazu u mnie bylo tak samo na seri nic sie nie dzialo a na mocnych mapach slizgalo sie

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 21:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Spokojnie spokojnie :)

W aucie nic się nie kończy, absolutnie - skrzynia zmienia biegi bez najmniejszego uślizgu nawet na S+2 :)

Na filmie mocno złudne jest na 2jce coś co wygląda jakby się ślizgało lecz był ostry wheelspin, auto przyspieszalo lecz jechało 'lekko bokiem-prosto' :)

Skrzynia AT to element który oceniajac 20kilka beemek w życiu działa perfekcyjnie i bez jakichkolwiek problemów :)

Zaraz tu wyjdzie, że mam pół auta do wymiany.... :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 22:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
piotrekk636 napisał(a):
Zaraz tu wyjdzie, że mam pół auta do wymiany....

Pojeździj troche na mocnych mapach to wtedy pogadamy :rotfl:
Moja była serwisowana wszystko było tip top a żeby jeździła na mocnych mapach musiałem włożyć nie mały worek $$$ bo, żeby auto jeździło bez checków i wypadania zapłonu wszystko musi byc idealnie.
Te silniki są bardzo fajne ale i bardzo wymagające, na seri nic sie kompletnie nie działo.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 22:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Saper1008 napisał(a):
Pojeździj troche na mocnych mapach to wtedy pogadamy
Moja była serwisowana wszystko było tip top a żeby jeździła na mocnych mapach musiałem włożyć nie mały worek $$$ bo, żeby auto jeździło bez checków i wypadania zapłonu wszystko musi byc idealnie.
Te silniki są bardzo fajne ale i bardzo wymagające, na seri nic sie kompletnie nie działo


Dokladnie, auta z przebiegami 100kkm wymagaja sporego wkladu zeby na wiekszym niz seryjen doladowanie nie bylo bledow. Nie znaczy to ze ktos kupil padline tylko takie juz sa ze swiece, cewki, czyszczenie kanalow dolotowych, wymiana vanos solenoids to oprocz oleju i filtorw zestaw startowy dla N54 szczegolnie jesli ktos chce wiecej mocy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 22:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
Hakelbery napisał(a):
Saper1008 napisał(a):
Pojeździj troche na mocnych mapach to wtedy pogadamy
Moja była serwisowana wszystko było tip top a żeby jeździła na mocnych mapach musiałem włożyć nie mały worek $$$ bo, żeby auto jeździło bez checków i wypadania zapłonu wszystko musi byc idealnie.
Te silniki są bardzo fajne ale i bardzo wymagające, na seri nic sie kompletnie nie działo


Dokladnie, auta z przebiegami 100kkm wymagaja sporego wkladu zeby na wiekszym niz seryjen doladowanie nie bylo bledow. Nie znaczy to ze ktos kupil padline tylko takie juz sa ze swiece, cewki, czyszczenie kanalow dolotowych, wymiana vanos solenoids to oprocz oleju i filtorw zestaw startowy dla N54 szczegolnie jesli ktos chce wiecej mocy.

Zgadza się, do tego dochodzi czesto padajaca HPFP, pompa wody, problem z westegatami, czesto padaja wtryski, padajace sondy lambda, pekajace chargepipe, filtr w zbiorniku paliwa (jak jest brudny to daje za male cisnienie paliwa). Trzeba być świadom przy zakupie N54 szczegolnie z wiekszym przebiegiem. Ale wszystko to oczywiscie nie musi sie popsuć tylko czesto sie to dzieje w tych silnikach, u mnie były westegaty, chargepipe, cewki swiece, jedna sonda lambda, filtr w zbiorniku, sprzeglo, kilka uszczelek, i czyszczenie dolotu, ale mam 120 tys przebiegu.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Ja wiem dokładnie co z czym się je i wiem też jak dbać o auta :)

Nie boje się napraw o kwotach 3 cyfrowych czy 4 cyfrowych jednorazowych.. Naprawdę :)

Już większość z tego co pisaliście ogarnięte - WG będą z nowymi turbinami za kilkanaście dni, czyszczenie nagaru również, poza tym charge pipe :) Czasem po prostu czas nie daje zrobić od razu wszystkiego za jednym razem ale jak na miesiąc posiadania auta oprócz absolutnego 'must be' - co pochłonęło kwotę 6500zł łącznie z rejestracją i ubezpieczeniem (które teraz nie jest małe jak wiemy) włożyłem też kolejne 6k jak np szyby, DP, IC, MHD i szereg innych pierdół które łącznie tworzą kwotę ponad 12tys przez miesiąc posiadania auta.. A że ja mam w zwyczaju doprowadzanie auta do stanu co namniej 5-5+ na 6 to ktoś na pewno po tym jak ja się nią pocieszę dostanie wręcz prezent a nie auto.. Bo na wstępie nie będzie miał pewnie nic do dokładania...

Odnoszę wrażenie, że myślicie, że ja kupiłem gruza, w każde używane bmw trzeba włożyć kasę, auto nie było po żadnych dzwonach itd i na tym mi głównie zależało.. Auto było kupione ogólnie w stanie 4/6 w mojej ocenie i uważam, że ktoś o nie dbał, może nie jakoś pedantycznie... Oczywiście wiadomo, że wszyscy tutaj na forum kupują od razu igły :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

I tak jeszcze 5k wsadzę na pewno bo turbiny itd itp.. Obecnie samochód jeździ cały czas na Stage 1 i nic się nie dzieje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 23:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
My Ci tylko przedstawiamy jak to wygląda z doświadczenia bo mamy takie auta, jakis czas temu kilka osob burzyło się, bo chciałem za auto 80 tyś zł, ale nikt nie zdaje sobie sprawy, że dołożyć 20 czy 30k do 335i to nie problem przy podnoszeniu mocy. Oby spisywało się jak najlepiej :cwaniak:
Nie wiem jakie auta mają inny posiadacze 335i ale ja swojego auta szukałem dość długo, obejrzałem kilka 335i z USA i podziękowałem, 2 sztuki były tak pomalowane, że czujnik pokazywał ori lakier nie wiem jak to zrobili, niby bezwypadek ale pozniej w histori ubezpieczalni jedniej z nich wyszło, że dostała mocno w tył aż zapadł się dach na środku, w jednym miejscu, a poźniej dostała jeszcze w przód a czujnik pokazywał ori lakier tylko na dachu coś mi nie pasowało i auto odpuściłem a o wypadkach jakie miała dowiedziałem się dopiero później.

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: piotrekk636 -> E92 335iA DP, FMIC, Intake, MHD Stage 1
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 154
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: F82M4 M6F13
Nie, ja trochę prześledziłem temat auta i wszystkie też znaki na niebie i ziemi nie wskazują aby ktoś coś kombinował przy niej oprócz kilku wgniotek na tylnym błotniku :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL