BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2024, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 8 lipca 2014, 09:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Zakov328,nie wiem jaką masz dokładną wizję na koła,te wspomniane Anzio są fajne i z profila wyglądają naprawdę dobrze,ale mają podobną wadę co ich wzór,czyli BBS CK,a mianowicie to,że są płaskie.
Patrząc na necie na zdjęcia tych Anzio to wydają się nawet delikatnie wypukłe środkiem,a BBS-y są płaskie przy 18x8,bo takie właśnie miałem.
Ja akurat na ten sezon szukałem felg z wklęsłością i trochę większą szerokością dlatego zrezygnowałem z CK,ale ogólnie ten wzór jest naprawdę fajny.
Jak masz jakieś inne propozycje co do felg to wrzucaj w temat,w końcu wybór kół to ważna sprawa ;)
Widziałem kiedyś w RZ taką szarą e90 na RNI i pomyślałem,że to może Twoja,ale Ty masz pewnie RST.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 8 lipca 2014, 09:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Mam na RNI ;)

Przeglądałem ostatnio twoją galerię i faktycznie te BBS'y super się prezentują i nawet nie przeszkadza mi, że są 'płaskie'. Choć z drugiej strony te 'gwiazdy', które masz teraz są obłędne :oczami:

Pewnie felgi wpadną najwcześniej na następny sezon, więc póki co mam sporo czasu do rozważań, jednak będę konsultował nowe pomysły zanim wywalę na coś kasę :ok:

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 8 lipca 2014, 09:37 
byku1600 napisał(a):
Smokin,te na zdjęciu to CH

a faktycznie...jebło mi się :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 8 lipca 2014, 09:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Zakov328 napisał(a):
Mam na RNI ;)

To może to Twoja była,nie patrzyłem do środka,czy ma takie przyjemne wnętrze jak Twoje,skóry :oczami:
Było to jakiś czas temu na podziemnym parkingu w MH.

Zakov328 napisał(a):
BBS'y super się prezentują i nawet nie przeszkadza mi, że są 'płaskie'.

Dzięki,też mi się podobały,ale jednak za bardzo napatrzyłem się na inne koła na forum i to,że są płaskie trochę mnie drażniło,ale na szczęście nowe koła nie maja tego problemu.

Zakov328 napisał(a):
Pewnie felgi wpadną najwcześniej na następny sezon,

Ale zawsze może się trafić coś ciekawego w dobrej cenie w ciągu sezonu,więc plany planami,a wychodzi czasami inaczej ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 8 lipca 2014, 18:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
byku1600 napisał(a):
Było to jakiś czas temu na podziemnym parkingu w MH.


A no bywam czasami. Można by się kiedyś zgadać tam na jakąś fajną sesyjkę :ok:

byku1600 napisał(a):
Ale zawsze może się trafić coś ciekawego w dobrej cenie w ciągu sezonu,więc plany planami,a wychodzi czasami inaczej


Chyba znalazłem swój ideał... Pragnę ich :!: :serce: :rotfl:


Obrazek




:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A tak na serio to poprzednio miałem na aucie taki setup i myślę, że dobrze odzwierciedla to moje gusta jeśli chodzi o koła:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ehh łezka się w oku kręci... :zalamany: Kto wie czy i tym razem nie pójdę w tym kierunku :)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 8 lipca 2014, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Zakov328 napisał(a):
Można by się kiedyś zgadać tam na jakąś fajną sesyjkę

Jestem jak najbardziej na tak :ok:

Zakov328 napisał(a):
Chyba znalazłem swój ideał... Pragnę ich

Jak wszyscy na forum :rotfl:

Zakov328 napisał(a):
poprzednio miałem na aucie taki setup

Bardzo schludnie i klasycznie,st.32 to bardzo dobra felga,ale jednak do e90 nie pasuje,trzeba coś świeższego ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 26 lipca 2014, 15:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Ostatnio sporo naczytałem się o różnego rodzaju 'ulepach', oferowanych na naszym 'wspaniałym' rynku aut używanych. Jako, że auto kupiłem jakby nie patrzeć od pośrednika, handlarza, jak zwał tak zwał, przez długi czas nie dawało mi to spokoju i nie mogłem do końca przekonać się do tego auta, bo w końcu książkę serwisową można podrobić, a handlarz przecież musi na czymś zarabiać...

Postanowiłem więc napisać maila do dealera BMW w Belgii, gdzie auto zostało zakupione, przez człowieka od którego kupiłem samochód (Pan na koniec transakcji stwierdził, że będę mu się śnił w nocnych koszmarach :rotfl: ), z zapytaniem na temat ewentualnych kraks, w jakich mogło uczestniczyć to auto oraz jego ogólnego stanu technicznego. Adres email znalazłem na fakturze z BMW, będącej potwierdzeniem zakupu pojazdu i czym prędzej wystosowałem wiadomość :)

Odpowiedź od pracownika otrzymałem już na drugi dzień rano. Po otwarciu wiadomości, moim oczom ukazał się bardzo ładnie skomponowany list, z wszystkimi formalnymi uprzejmościami, zaczynający się od słów: "Drogi xxx. Mam nadzieję, że cieszysz się swoim BMW 325i" :) Pozwolę sobie nie przytaczać dosłownej treści całego listu, jako, że korespondencję traktuję dość osobiście. Aczkolwiek napisze, że w dalszej części wiadomości, uprzejmy pracownik belgijskiego salonu stwierdził, że auto, jak i jego historia są im znane. Było ono dobrze serwisowane i jak mogę zobaczyć w załączonej historii pojazdu, zostało w nim wymienione bardzo dużo "małych" elementów - co brzmiało dość tajemniczo, do póki nie zajrzałem do załącznika. Pracownik dodał również, że w historii pojazdu nie odnotowano żadnych poważnych wypadków, poza jedną, drobną naprawą karoserii, która jak stwierdził autor listu - nie była niczym poważnym. Zakładam więc, że chodziło mu o wymieniony w aucie zderzak i przytarty rant błotnika, który został ponownie polakierowany, o czym wiedziałem już wcześniej. Nie wiedziałem natomiast, że naprawa ta została w całości pokryta w Belgijskim ASO, a nie u nas w kraju, zaraz po sprowadzeniu auta, co zdecydowanie uznaje za dobra wiadomość. Natomiast to co najbardziej mnie zaskoczyło, ujrzałem dopiero po otwarciu załącznika. Stwierdzenie, iż w aucie zostało wymienione bardzo dużo drobnych części, oznaczało tak na prawdę, że ktoś bardzo doinwestował w ten samochód i raczej nie chodziło tu o klameczki, żaróweczki itp... Poniżej wklejam przesłaną mi historię pojazdu. Można z niej wywnioskować, że od roku 2010 do 2013 roku, w auto zostało zainwestowane przynajmniej 5000 tyś. euro i były wymienione między innymi takie elementy jak elektryczna pompa wody (awaryjna w tych silnikach), rozrusznik, przepływomierz, siłownik Vanos'a, akumulator, jakieś czujniku (chyba wałków rozrządu) i wszystko to kosztowało byłego właściciela sporo szmalu. Z mojego punktu wiedzenia cieszę się, że były właściciel na tym nie oszczędzał i skrupulatnie dbał o samochód, z drugiej jednak strony świadczy to o tym, że w przeszłości ten wóz sprawił sporo problemu... Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego co otrzymałem w odpowiedzi na mojego email'a i cieszę się, że postanowiłem go napisać, choć zdecydowanie stawia to w złym świetle trwałość nowszych konstrukcji BMW. Jednak to oceńcie już sami :)


Obrazek

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 27 lipca 2014, 14:29 
Zakov328 to dobra wiadomość, że kupiłeś zdrowe i dość doinwestowane auto :ok: i miło, że ktoś się pofatygował w ASO i odpisał Ci na Twój list. U nas pewnie wyglądałoby to trochę inaczej :wstyd:
pełnią szczęścia byłoby gdyby na karcie pisało jeszcze "cylinder head" :hyhy: :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 07:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Dzięki ;)

Smokin napisał(a):
pełnią szczęścia byłoby gdyby na karcie pisało jeszcze "cylinder head" :hyhy: :cwaniak:


To prawda. Na szczęście od dłuższego czasu problem hałasujących popychaczy u mnie nie występuje. Poza tym tak jak ostatnio pisaliśmy - nawet jeśli popychacze czasem się odezwą to nie grozi żadnymi poważnymi konsekwencjami. Przy dobrym oleju i odpowiedniej eksploatacji problem można ograniczyć do minimum :)

PS: Tak w ogóle to mam na oku ładne 330i (też z N52 :P ), więc jakby ktoś chciał to autko mogę sprzedać, lub ewentualnie zamienić za Z4 3.0, lub E46 Cabrio 330i. Za autko życzę sobie 45 tyś. do negocjacji.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 08:45 
Bardzo fajne E90, az troche szkoda, ze tak szybko chcesz sie jej pozbyc :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 09:15 
Zakov328 napisał(a):
PS: Tak w ogóle to mam na oku ładne 330i (też z N52 ),

który roczek? :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 18:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Fryderyk napisał(a):
Bardzo fajne E90, az troche szkoda, ze tak szybko chcesz sie jej pozbyc


Dzięki ;) Pójdzie to pójdzie, nie to będę jeździł. Jednak 330i bardziej by mi leżało pod prawą nogą... :P

Smokin napisał(a):
Zakov328 napisał(a):
PS: Tak w ogóle to mam na oku ładne 330i (też z N52 ),

który roczek?


2005 :)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 18:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Oto wesoła rodzinka... Trzej dobrodzieje :hyhy: Ten od prawej, jak zapewne każdy spec poznaje to odma - separator olejowy. Zużyta przepuszczała ogromne ilości oleju do kolektora ssącego, który to olej zalewał tego małego Pana po lewej - drugi zawór DISA w kolektorze. Naturalnie doprowadziło to do całkowitego zalania i awarii zaworu DISA. Ten po środku to pierwszy zawór DISA, klapka urwała mu się sama z siebie, niedługo po wymianie zaworu nr.2 (szczęście, że nie wpadła do silnika :orany: ) Awarię tych zaworów powodują czasowe utraty mocy, falowanie obrotów, zapalanie kontrolki 'check engine', różne błędy w komputerze (zwłaszcza 2AAB i 2AAC). Wymieniłem oba zawory na nowe z ASO. Koszt jednego to około 1000PLN, odma około 350PLN. Z robocizną cała impreza wyniosła około 2500PLN.

Korzyści? Silnik chodzi równiutko, nic nie świeci, o niebo lepsza reakcja na pedał gazu, zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów i ciąg praktycznie od samego dołu (a tego początkowo bardzo brakowało mi w tym silniku). No i oczywiście spokój na kolejne 200 tyś. km :D

Na koniec dobra rada: Wymieniajcie odmę i kontrolujcie kondycję zaworów DISA w swoim silniku!


Obrazek

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 18:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Płukanka + nowy olej. Trochę eksperymentalnie - Millers 5W-50. Zazwyczaj nie jestem zwolennikiem stosowania tego typu 'sportowego' oleju do normalnej jazdy, w normalnym silniku. Jednak jako, że N52 wymaga nieco 'specjalnej' troski i wyjątkowego traktowania, po przeanalizowaniu parametrów tego oleju, stwierdziłem, że olej o tak stabilnych parametrach i szerokim zakresie lepkości, a zarazem bardzo wysokiej jakości (API: SN), mógłby sprawdzić się w tym silniku jeszcze lepiej niż poprzedni Motul 5W-30. Pożyjemy zobaczymy :)


Obrazek

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 19:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Jednak się wóz nie sprzedał...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 19:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
No nie. Jeszcze się sprzedaje, chociaż w sumie teraz ani mnie to ziębi ani grzeje, bo kasy władowane bez liku... Ogólnie wielkiego zainteresowania nie ma. W końcu u nas w kraju najlepiej chodzą 10-letnie diesel'ki z DE, z symbolicznym przebiegiem 120 tyś. i najlepiej od dziadka-lekarza z 45r. ;)

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 19:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7466
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Abstrahując już od dizelków z DE to 325i jest strasznie "głupim" silnikiem dla osoby potencjalnie zainteresowanej r6 w e90 i to na dodatek w PB. To troche tak jak w 320i i e46. Utrzymanie kosztuje tyle samo co 330i a jednak to nie to...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 19:38 
Zakov328 napisał(a):
po przeanalizowaniu parametrów tego oleju, stwierdziłem, że olej o tak stabilnych parametrach i szerokim zakresie lepkości, a zarazem bardzo wysokiej jakości (API: SN), mógłby sprawdzić się w tym silniku jeszcze lepiej niż poprzedni Motul 5W-30. Pożyjemy zobaczymy :)

i bardzo dobrze. Też zamierzam profilaktycznie przeskoczyć na liqui moly top tec 4100 5W40.
Wydaje mi się, że jak na nasze warunki 5W40 lub 50 będzie nieco lepszym rozwiązaniem od 5W30
Obrazek

Zakov328 napisał(a):
W końcu u nas w kraju najlepiej chodzą 10-letnie diesel'ki z DE, z symbolicznym przebiegiem 120 tyś. i najlepiej od dziadka-lekarza z 45r. ;)

dokładnie :rotfl: a 2.5 w benie będzie palić 18 litrów na bide :rotfl: :rotfl: :rotfl:

///david napisał(a):
Utrzymanie kosztuje tyle samo co 330i a jednak to nie to...

258 ps łyknie jednak ciut więcej... a 218 ps w tej budzie w pełni wystarcza, daje duzo frajdy z jazdy :) miałem robić "konwersję" na 258 ale chyba jednak się wstrzymam. Teraz mi pali jakieś 9-10 L średnio przy dosyć ostrej jeździe, na e90post goście piszą , że spalanie wzrasta mniej więcej 2-3 litry. Ja na razie się w to nie pcham bo mocy jest pod dostatkiem :) oby tylko było na tyle dróg żeby to wykorzystać ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 21:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Smokin napisał(a):
///david napisał(a):
Utrzymanie kosztuje tyle samo co 330i a jednak to nie to...

258 ps łyknie jednak ciut więcej... a 218 ps w tej budzie w pełni wystarcza, daje duzo frajdy z jazdy miałem robić "konwersję" na 258 ale chyba jednak się wstrzymam. Teraz mi pali jakieś 9-10 L średnio przy dosyć ostrej jeździe, na e90post goście piszą , że spalanie wzrasta mniej więcej 2-3 litry. Ja na razie się w to nie pcham bo mocy jest pod dostatkiem oby tylko było na tyle dróg żeby to wykorzystać


To prawda, że zawsze lepsze jest wrogiem dobrego. Na pewno N52B25 spali trochę mniej niż N52B30 i raczej nie porównałbym tego do wspomnianego E46 320i vs. dajmy na to 328i, bo tu w osiągach występuje przepaść, przy praktycznie identycznym spalaniu. Natomiast jeśli chodzi o 325i vs. 330i w E90 to jest różnica rzędu 0.5 sek do setki, do 160km/h to już będzie około 2sek. itd., aczkolwiek nie są to jakieś kolosalne różnice. Jednak wiemy o co chodzi - 325 zawsze będzie pewnym kompromisem, zawsze będzie czymś pomiędzy 320 i 330. Choć i tak nie zamieniłbym swojego, na 330 w jakiejś podstawowej wersji. Zależy tylko jak się do tego podchodzi. Jeździłem ostatnio E90 330xi kolegi, jest świetne, jest mocne, ale jakoś tyłka mi nie urwało... Nie wiem czemu... Może przez to, że cięższe i 3 osoby na pokładzie, a może przez tą skrzynkę piwa w bagażniku... Ale mimo to chciałbym mieć ten samochód. Nawet jeśli wiem, że gdy tylko takie auto nabędę, od razu zapragnę 335i... To jest właśnie taka choroba i dla kogoś kto na nią nie zapadł, 325i może być idealnym autem, bo na prawdę nie można mu nic zarzucić pod względem dynamiki. Sądzę, że być może nawet byłoby ono w stanie zawstydzić moje poprzednie 328Ci, które przecież do takich wolnych nie należało... Nie czuję się rozczarowany 325i, choć wiem, że każdy chwali swoje, nawet podświadomie, ale to auto faktycznie daje frajdę już od momentu ruszenia, w tej konfiguracji, z tym zawieszeniem, z tym wnętrzem. Nic więcej nie trzeba, jeśli chce się mieć po prostu bardzo dynamicznego, komfortowego sedana. Na prawdę mógłbym tym autem jeździć jeszcze spokojnie 10 lat, bo daje mi satysfakcję za każdym razem gdy jadę nim do i wracam z pracy. I za każdym razem nie mogę się doczekać, kiedy znów usiądę w tym fotelu, obejmę tą grubą kierownicę, poczuję mechaniczny skok krótkiego lewarka i wjadę na te ostre zakręty, zaraz przed moim zakładem pracy. Pod tym względem, chyba jedynie moją fanaberią jest, że mam w głowie na przemian cyfry 330, 335, M3, przez co noszę się z zamiarem sprzedania auta, w które włożyłem tyle serca, o forsie już nie wspominając :zalamany: Więc może i lepiej dla mnie żeby jednak nikt go nie zechciał, bo znając życie, a zwłaszcza mnie, w kolejne również na dobry początek zainwestuję 'worek' pieniędzy, a za rok, czy dwa stwierdzę, że jednak czegoś mi tu brakuje :zabawa:

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 2 października 2014, 21:41 przez Zakov328, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zakov -->> E90 325i grafitowy sedan, pakiet Dynamic
PostNapisane: 2 października 2014, 21:34 
///david napisał(a):
Abstrahując już od dizelków z DE to 325i jest strasznie "głupim" silnikiem dla osoby potencjalnie zainteresowanej r6 w e90 i to na dodatek w PB. To troche tak jak w 320i i e46. Utrzymanie kosztuje tyle samo co 330i a jednak to nie to...


///david, przesadzasz mocno, jak ktos nie chce legenda dzialu kille zostac, to w zupelnosci wystarcza, jedzie dobrze z kazdego biegu, to jest jednak ponad 200PS, okolo 30s do 200, licznikowe nawet ponizej :chytry:

jedyne co moze byc "glupie" to z tymi tlokami :/ ale chociaz najmniej wazne jest spalanie, to jednak 325i mniej pali, wg wszystkich zrodel no i taniej kosztuje ubepieczenie.

zdecydowanie porownanie do 320i i 330i nie trafione. rownie dobrze mozna mowic, ze 330i jest glupie, bo 335i robi mega robote, a inwestycja niewiele wieksza.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL