BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 09:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 13 marca 2016, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
mrchroc napisał(a):
mialem kontakt z firma snowperformance.net ktora jako jedna z nielicznych oferuje setup do n54 (druga jest cooling mist ktora posiadam) powiedzieli ze nie maja pojecia jak zgrac inny system z ich sterownikiem , z ich perspektywy w gre wchodzi jedynie instalacja ich calego zestawu a wolalbym to uniknac z racji tego ze moj zestawik ktory jest juz zamontowany jest w pelni zdrowy


A więc w tej chwili posiadasz dokładnie taki sam zestaw jak oni sprzedają tylko bez ich sterownika ( w kwestii ich odpowiedzi do Ciebie) Wg mnie próbowanie zintegrowania metanolu z seryjnym sterownikiem to proszenie się o problem... ;) Zresztą sam mówiłeś, że na mapie z metanolem nie do końca wszystko było ok. I tu właśnie jest pies pogrzebany - kompletnie bym nie szedł w tą stronę. Sterownik snow performance oferuje Ci dużo więcej w bardziej przystępnej formie - z poziomu kabiny możesz zmienić ilość metanolu wstrzykiwaną w dolot, początek wstrzykiwania, zabezpieczenie EGT ( w przypadku wzrostu EGT sam poda dawkę ) i tak dalej. Nie trzeba specjalnej mapy do metanolu, ba nawet jest nie wskazana WEDŁUG MNIE, każdy może mieć inne zdanie. W przypadku braku płynu zapłony mogą się okazać zbyt ostre - oczywiście Twój sterownik zareaguje ale PO CO ? To irytujące. Na Twoim miejscu zamówiłbym sterownik Stage 3 w przypadku snow performance, ewentualnie dopłacił i kupił cały zestaw, ze względu na to, że pompy są drogie i też lubią się zepsuć - miałbyś na zapas albo do sprzedaży. Koszt pełnego zestawu to w granicach 3000zł chyba, zaraz zerknę zresztą. Możesz zapolować na używany zestaw, da się kupić taniej, wiadomo.

Inna opcja to rozmowa z forumowiczem Quaki z RF http://www.racingforum.pl/Zobacz-profil-m4641.html aczkolwiek nie wiem czy zbudował by Ci cyfrowy sterownik względem doładowania - jeśli tak to nawet fajnie - było by to pewnie na poziomie snow performance stage 2.


Jest to oczywiście moja opinia, ja bym tak postąpił.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 13 marca 2016, 19:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
mrchroc, pokaż mi taki stand alone do bezpośredniego wtrysku z turbo za 200$ a nawet za 1000$ to uwierzę :)


Bo ja spotkałem się tylko ze sterownikiem firmy motec który kosztuje kosmicznie dużo :


http://www.porscheboost.com/content.php ... horsepower


Nawet nie 5 a ponad 6k $ :przestraszony:

Miałem kiedyś fantazję ,żeby ten silnik wpakować do kebaba na jakiś stand alone ...ale po zgłębieniu tematu mi przeszło :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 13 marca 2016, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
///david, piłeś coś ?

My rozmawiamy o sterowniku do METANOLU a nie do sterowania silnikiem. Na kij mu SA jak tu ma wszystko w oryginale, nawet wystrojone na seryjnym ECU :zdziwko: ? To najlepsza możliwa opcja, najbezpieczniejsza wręcz...


A co do sterowania N54B30 N55B30 - z tego co wiem z dobrego źródła chłopaki pracują nad dedykowanym zestawem do tego silnika, ale to już absolutnie nie temat do tego postu związany :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 13 marca 2016, 20:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
deejeys, chłopaki czyli kto? Na pewno nie ecumaster.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 13 marca 2016, 20:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Bardzo fajny projekt, gratuluje :) Napewno będzie sie tu jeszcze dzialo ...wiec bede tu czesto zagladac .

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 13 marca 2016, 20:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
///david, na pewno to Kopernik nie żyje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 11:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Tak przy okazji bo widzę, że jesteście w temacie, czemu nie da się odpalić n54 na np emu? :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 11:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7464
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
ADAMO M., bo emu nie obsługuje silników z bezpośrednim wtryskiem :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 12:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Aa myślałem, że coś więcej, przejście na pośredni i ogień :rotfl: Jednak pchanie jakiegokolwiek sa do 335i to głupota totalna bo na seryjnym sterowniku można zrobić wystarczająco dużo. Swapy do innych nadwozi też do ogarnięcia na seryjnym sterowniku, no mniejsza o to...

Co do wtrysku metanolu to skoro masz instalację wtrysku która pracuje z jb4 to w czym problem aby tak było dalej? Jedna mapa w jb4 nie modyfikuje nic czyli lecisz na ustawieniach po remapie seryjnego sterownika a druga mapa dalej nic nie modyfikuje ale wtryskuje metanol.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 12:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
ADAMO M., te sterowniki JB4 są zbyt czułe, przejazdy nie są powtarzalne a ustawienia o tak przechodzą przez auto adaptacje. Zewnętrzny sterownik to poziom wyżej według mnie.


Nikt tu nie chce SA pchac, Dawid źle nas zrozumiał po prostu. Przy swapie SA robi robote, ale naprawdę nie o tym temat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 15:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Wiadomo, że oddzielny sterownik typu snow performance to bardzo dobre rozwiązanie ale skoro ma się instalację metanolu pod jb4 i samo jb4 to po co pchać sie w koszty? Jeśli jb4 będzie sterować tylko metanolem i niczym więcej to autoadaptacja dme nie ma żadnego znaczenia. Ja tylko mówię, ze są i inne rozwiązania :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 15:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 143
Lokalizacja: ok.Warszawy
Moje BMW: м пять
mrchroc napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=G8km_iQ7x_I


już znam przyczyny twojej gorączki .... :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 16:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 684
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
ADAMO M. napisał(a):
Wiadomo, że oddzielny sterownik typu snow performance to bardzo dobre rozwiązanie ale skoro ma się instalację metanolu pod jb4 i samo jb4 to po co pchać sie w koszty? Jeśli jb4 będzie sterować tylko metanolem i niczym więcej to autoadaptacja dme nie ma żadnego znaczenia. Ja tylko mówię, ze są i inne rozwiązania :)



masz Ty chociaż najmniejsze pojęcie jak działa JB4?

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 16:20 
Zacny projekt i konkretne wyniki. :super:
Czekam na pomiary z RL i ewentualny sparing u Waldka -- 'uspokoisz' wtedy wszystkie domysły. :hyhy:

P.S. Na fotach widać ze masz ori hamulce i to deczko zgrzane mam nadzieję że już je wymieniłeś bo przy tych osiagach nie nadają sie do tego auta. :niepewny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 14 marca 2016, 18:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2081
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: X6
ale kosa :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 15 marca 2016, 02:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
Hej , przepraszam ze długo mnie nie było , jako ze tymczasowo zablokowali
mój topic do poprawy na racing forum , dodam tutaj reszte zdjec

wiec pierwsze co wlatuje to Przelocik zrobiony od A do Z przez BizonGarage
z okolic białegostoku

Przelot, Xpipe, Spawy, Sterownik, Pucha, Klapy

Sterowanie klapami za pomocą przełącznika schowanego w schowku od strony
pasażera

Foto:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Kolejne

Turbawki by PerunTurbo, charge pipe, stożki BurgerTuning

Foto:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dobra, silnik byl mega ujeban* 

przed chwilą został wyczyszczony bo aż wstyd 
Obrazek

I teraz dzisiejsza porcja zdjeć , dzieki koledze który posiada 135i 2010 ,
udało nam sie chyba zdiagnozować problem przerywania zapłonu, oto
rozwiazanie :
Obrazek

w czwartek "Beatka" leci do warsztatu na montaz BOV, zmiane stozków
(zaniedbałem sprawe, nie były zmieniane od 10k km) plus modyfikacje swiec,
miejmy nadzieje ze solidna iskra załatwi sprawę i w konću auto ozdrowieje !


Jako bonus , zdemontujemy przednia tablice rejestracyjna a tylnia zamienimy
na tablice z wysuwana roleta za pomocą sterownika  anonimowość jeszcze
nikomu w zyciu nie zaszkodziła 

Foto:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




sirek napisał(a):
Zacny projekt i konkretne wyniki. :super:
Czekam na pomiary z RL i ewentualny sparing u Waldka -- 'uspokoisz' wtedy wszystkie domysły. :hyhy:

P.S. Na fotach widać ze masz ori hamulce i to deczko zgrzane mam nadzieję że już je wymieniłeś bo przy tych osiagach nie nadają sie do tego auta. :niepewny:


Sirek, masz racje, są ORI, w tyg wybieram sie do chlopakow z akmotorsport.net , mają zaproponować mi jakieś rozwiazanie

Co do methanolu, TC ma sie rozejrzeć za rozwiazaniem, jeśli nic sie nie da zrobic z obecnym zestawem to bede musiał wymienic go na zestaw z zewnetrznym sterownikiem, nie zamierzam rezygnowac z tego update z racji zacnych przyrostów mocy szczegolnie na wyzszych predkosciach :)


deejeys napisał(a):
mrchroc napisał(a):
mialem kontakt z firma snowperformance.net ktora jako jedna z nielicznych oferuje setup do n54 (druga jest cooling mist ktora posiadam) powiedzieli ze nie maja pojecia jak zgrac inny system z ich sterownikiem , z ich perspektywy w gre wchodzi jedynie instalacja ich calego zestawu a wolalbym to uniknac z racji tego ze moj zestawik ktory jest juz zamontowany jest w pelni zdrowy


A więc w tej chwili posiadasz dokładnie taki sam zestaw jak oni sprzedają tylko bez ich sterownika ( w kwestii ich odpowiedzi do Ciebie) Wg mnie próbowanie zintegrowania metanolu z seryjnym sterownikiem to proszenie się o problem... ;) Zresztą sam mówiłeś, że na mapie z metanolem nie do końca wszystko było ok. I tu właśnie jest pies pogrzebany - kompletnie bym nie szedł w tą stronę. Sterownik snow performance oferuje Ci dużo więcej w bardziej przystępnej formie - z poziomu kabiny możesz zmienić ilość metanolu wstrzykiwaną w dolot, początek wstrzykiwania, zabezpieczenie EGT ( w przypadku wzrostu EGT sam poda dawkę ) i tak dalej. Nie trzeba specjalnej mapy do metanolu, ba nawet jest nie wskazana WEDŁUG MNIE, każdy może mieć inne zdanie. W przypadku braku płynu zapłony mogą się okazać zbyt ostre - oczywiście Twój sterownik zareaguje ale PO CO ? To irytujące. Na Twoim miejscu zamówiłbym sterownik Stage 3 w przypadku snow performance, ewentualnie dopłacił i kupił cały zestaw, ze względu na to, że pompy są drogie i też lubią się zepsuć - miałbyś na zapas albo do sprzedaży. Koszt pełnego zestawu to w granicach 3000zł chyba, zaraz zerknę zresztą. Możesz zapolować na używany zestaw, da się kupić taniej, wiadomo.

Inna opcja to rozmowa z forumowiczem Quaki z RF http://www.racingforum.pl/Zobacz-profil-m4641.html aczkolwiek nie wiem czy zbudował by Ci cyfrowy sterownik względem doładowania - jeśli tak to nawet fajnie - było by to pewnie na poziomie snow performance stage 2.


Jest to oczywiście moja opinia, ja bym tak postąpił.



Hmm, chyba tak zrobie, w sumie mam na sprzedaz jb4 plus moge zawsze zaoferowac zestaw ktory woze do kompletu jak ktos bedzie chcial konkretnie koksowac auto, jak TC nie znajdzie rozwiazania, kupie w takim razie zestawik snow z ich dedykowanych sterownikiem :)

Largo88 napisał(a):
mrchroc napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=G8km_iQ7x_I


już znam przyczyny twojej gorączki .... :P


to była gorączka sobotniej nocy :P


Mod.edit. odpowiadaj w jednym poście, a nie każdy osobno. EDYTUJ POSTY!

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 15 marca 2016, 04:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dobre mody, po kolei, koncowki wydechu nie moj gust wolabym dwie rury, jaka srednica wydechu ? Trubo regenerowane takie jak seria czy cos zmieniane, jaki koszt takiego zestawu ? Stozki raczej obniza moc niz ja podniosa bo zasysaja gorace powietrze z komory silnika, popularny mod w 335 ale wydaje mi sie ze upelnie nic nie dajacy. Na zdjeciu chargepipe masz z wyjsciem na diverter valves a zakladasz bov wiec bedziesz musial zmienic chargepie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 15 marca 2016, 08:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
Hakelbery napisał(a):
Dobre mody, po kolei, koncowki wydechu nie moj gust wolabym dwie rury, jaka srednica wydechu ? Trubo regenerowane takie jak seria czy cos zmieniane, jaki koszt takiego zestawu ? Stozki raczej obniza moc niz ja podniosa bo zasysaja gorace powietrze z komory silnika, popularny mod w 335 ale wydaje mi sie ze upelnie nic nie dajacy. Na zdjeciu chargepipe masz z wyjsciem na diverter valves a zakladasz bov wiec bedziesz musial zmienic chargepie.


nie pamietam dokladnie jaka srednica, ja z kolei chcialem miec 4 rurki :P , wszystko kwestia gustu

Turbawki sa hybrydowe na bazie muszelek od serii, wieksze kolo kompresji , reszte musisz sprawdzic w specyfikacji peruna, turba sa bardzo zblizone do tych montowanych obecnie w najnowszych m3 / m4 - cena ? rowniez do niego, dostałem cene specjalna poniewaz mialem bardzo zdrowy stage z silna moca , Perun (Michał) potraktowal to troche jako experyment aby sprawdzic czy uda sie osiagnac zamierzony efekt, udało sie :) był usatysfakcjonowany, ja rowniez, zarówno w kwestii mocy jak i ceny :)

stożki otrzymuja powietrze zimne z wlotu, dodatkowo bedzie specjalna zabudowa, jak widzisz funckojonowanie turba bez stozkow ? to niemozliwe... mod nic nie dajacy ? daje mega fajny dzwiek, plus ochrone turbawek , to chyba w zupelnosci starczy :)

divertery z plastkami zostana wywalone na ich miejsce wejde bovy , nie ma potrzeby zmiany chargepipe bo nie czesc ta nie ma wplywu na BOV

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 15 marca 2016, 12:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
Przyjemnie się czyta :cwaniak:
mrchroc napisał(a):
Sterowanie klapami za pomocą przełącznika schowanego w schowku od strony pasażera

Klapy masz zasilane 12V?
mrchroc napisał(a):
Obrazek

A te kalpy to chyba "przepustnice spalin"? Z jakiego auta pochodzą i jaką średnice mają rury na których są oryginalnie zamocowane?
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: mrchroc -->> Beatka BMW e93 335i 2009 |471 km 602 NM by TC
PostNapisane: 15 marca 2016, 13:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Lokalizacja: Białystok / WWA
Moje BMW: E93 FBO+
Kod silnika: N54
swistar napisał(a):
Przyjemnie się czyta :cwaniak:
mrchroc napisał(a):
Sterowanie klapami za pomocą przełącznika schowanego w schowku od strony pasażera

Klapy masz zasilane 12V?
mrchroc napisał(a):
Obrazek

A te kalpy to chyba "przepustnice spalin"? Z jakiego auta pochodzą i jaką średnice mają rury na których są oryginalnie zamocowane?
Pozdro


Te pytanie musisz skierować juz do bizonów, na ich fanpage mozesz znalesc filmik jak cały uklad działa
klapy tak, to przepustnice spalin, miały wytłumić troche dzwiek przy zamknieciu, ale czy zamkniete , czy otwarte, urywają łeb :D

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL