BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 02:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 58  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 20:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
Podobna akcje robilem, tylko zamiast uc przelecialem auto cleanerem z wlasciwosciami sciernymi na to politura i fusso, i powiem, ze srednio jestem zadowolony, na zime jest to swietny wosk, ale z politura(w moim wypadku poorboy black hole) lepszy efekt dal wosk nattys blue.

Przesylka od rory git, na vervie zrobie program pozniej wracam na zwykla ON+ takie dodatki, wtryskiwacze mam nowe, wiec plukac ukladu nie bede.

Jeszcze mam takie pytanko- jakie srednie spalanie masz, ze jest ponad 1100 zasiegu?

Fajny zadbany oemik :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 20:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
teraz układ paliwowy przeżyje auto :]

zasięg robi wrażenie :zdziwko: u mnie w E38 pokazuje max. 999 (czasem po przejechaniu ok. 100km), w E46 miałem kiedyś 920

znakomite podejście do auta - to lubię :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 21:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Ja do swojej byłej E46 320d 136KM lałem tylko i wyłącznie Shell V-Power Diesel i mimo to pompę szlak trafił.
Wydałem 2800 zł i na długi czas rozstałem się z dieslem.Ogólnie te pompy padają jak muchy,prawie identyczna pompa jest też w Oplach z tych lat i tam też pada.

Twoje E46 jak zwykle w dobrej formie.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 08:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Mogłeś pisać, pożyczyłm bym Ci DA. To co u mnie zrobił cleaner od Prim jest nie do wiary :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 09:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Twój Stahlgrau robi bardzo pozytywne wrażenie :ok:

Oby więcej niespodzianek nie sprawiała i robiła długie kilometry :piwo:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Moje BMW: E87
Kod silnika: M47T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157648
Pięknie utrzymana e46 :ok:

ps. na przyszłość jak woskujesz felgi to połóż cieńszą warstwę, ta z twoich zdjęć jest zdecydowanie za gruba, pamiętaj, ze z woskiem im mniej tym lepiej, zarówno w kwestii docierania jak i trwałości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 11:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E46 320iA
Kod silnika: M54B22
To mnie teraz zaskoczyłeś z tym ''lepszym'' paliwem nie spodziewałem się że mogą być tego takie konsekwencje, dużo czytałem w temacie Diesla BMW, na forach wszyscy pisali że układ paliwowy BieM jest wrażliwy na jakość paliwa i trzeba lać tylko to co lepsze :rotfl:

Dodatk paliwowy Millers Diesel Power Ecomax na 500l co ile km będziesz dodawać ? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 11:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
DawBMW88 napisał(a):
To mnie teraz zaskoczyłeś z tym ''lepszym'' paliwem nie spodziewałem się że mogą być tego takie konsekwencje, dużo czytałem w temacie Diesla BMW, na forach wszyscy pisali że układ paliwowy BieM jest wrażliwy na jakość paliwa i trzeba lać tylko to co lepsze :rotfl:

Dodatk paliwowy Millers Diesel Power Ecomax na 500l co ile km będziesz dodawać ? :)



Zgadza sie, jesli mowimy o cr, z paru zrodel slyszalem natomiast, ze vp44 nie lubi ropy klasy "premium", bo jest za sucha. Pisalismy o tym w temacie u rory na piatymkole.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 13:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
DawBMW88 napisał(a):
Dodatk paliwowy Millers Diesel Power Ecomax na 500l co ile km będziesz dodawać ?

jest dozownik na opakowaniu, najlepiej do każdego tankowania - butelka wystarcza na 500L paliwa

KEMN1 napisał(a):
Pisalismy o tym w temacie u rory na piatymkole.

tylko wiesz jak jest, każdy sądzi, że jego temat nie dotyczy do czasu, aż nie stanie się coś jak u Artura :/

Artur.92, przepraszam za OT ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 18:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
gamil napisał(a):
Artur.92 napisał(a):
Ręczna robota z Meg's UC,

jak efekty ? bo tez kiedys o nim myslalem i niestety tez recznie

efekty, tyle co widać na zdjęciach z poprzedniej strony, tam akurat jest po polerce i przed politurą. Także najważniejsze co można powiedzieć, to w słońcu nadal widać koliste zarysowania, ale na pewno jest ich sporo mniej. Ja mam kilka swoich ulubionych środków, z których głównie korzystam, ale o UC zawsze były dobre opinie. Lubię śliski lakier co zapewnia wosk, a polerka jest więcej niż wskazana przed woskowaniem. Zarówno na czarnym jak i Topas Blau efekt będzie miły dla oka mimo wszystko ;)

KEMN1, ja wcześniej używałem Natty's Red, z którego byłem baardzo zadowolony, zwłaszcza przyjemnie się z nim pracowało, bo lepszego zapachu nie spotkałem. Tylko to są woski letnie, a fusso jest tak jak piszesz, zimowy. Nie da aż takiego efektu, ale dłużej poleży, i w cale już nie chodzi o te 12 miesięcy :)

Dalej.. Verve w tej sytuacji ja sobie jednak odpuszczę. Najlepszy moment, żeby spróbować innego podejścia jak już pisałem, a co do spalania;

odpowiadając na Twoje pytanie w tej chwili komputer pokazuje mi jakoś w okolicach 5,5l :mrgreen: btw. do momentu tego tankowania na "nowej" pompie zrobiłem blisko równo 500km. I to spalanie to średnia z tego dystansu. Natomiast wg aplikacji w telefonie, od ostatniego tankowania (ok. 960km) spalanie wynosi 6,5l, a średnia w historii aplikacji wychodzi można powiedzieć na zero, bo 6,0l. Wydaje mi się to w miarę wiarygodne, a przynajmniej patrząc na to - cyfry się zgadzają.

rorafalki, dzięki, dzięki :D jeśli chodzi o spalanie, to jak wyżej. Zapewniam, nie zostało ono ustawione na potrzeby zdjęć, a poza tym Ty zawsze miałeś 3.0d :wink:

lukasbmw, zgadza się, szukanie przyczyny to trochę jak wróżenie z fusów, ale sam się zastanawiam/analizuje moje użytkowanie tego auta i takie mam wnioski;) dzięki!

Integy, spoko. Fusso coat został mi jeszcze z zeszłego roku ;)

Junior Vintage, dzięki za dobre słowo. Chcę, żeby takie zwykłe 320d trzymało się w przyzwoitej formie :ok:

michszy, dzięki. Tak na prawdę to słuszna uwaga i faktycznie czuć tą ilość wosku przy docieraniu :)

DawBMW88, to są tylko moje wnioski (tak jak wyżej) wzięte z obserwacji, ale teraz już wiem, że to suche paliwo (tak jak pisze KEMN1), a lałem je zawsze, bo chciałem dobrze :zdegustowany: Wiadomo, że przyczyn może być wiele..

Co ile, nie wiem. Rora już właściwie odpowiedział choć tak myślałem, że może co drugie tankowanie.
Z drugiej strony, gdy będę miał jakieś pół baku po prostu odmierzę odpowiednio ml i też podleję. ;)

rorafalki, spoko, temat na czasie. I ja coś nowego się dowiedziałem, a jeśli nadal nie wiem, przeczytam taką dyskusję i może się przydać się na przyszłość.


Pozdrawiam !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Ostatnio edytowano 2 czerwca 2016, 18:59 przez Artur.92, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 18:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 795
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149305
Jak coś pisz śmiało :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 21:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
VP44 chyba tylko olej 2T do paliwa moze pomoc. Obecnie ropa jest za sucha wiec pompa zdechnie predzej czy pozniej :) Ja tez mialem przygody na 3600zł (nowy sterownik, tłoczek, polerka powierzchni pracujacej z tloczkiem, aktualizacja softu pompy, ustawienie jej na stole). Pada koncowka mocy (tranzystor) w sterowniku, jest on odpowiedzialny sa sterowanie dawka paliwa w sekcji wysokiego cisnienia. Tloczek sie zaciera, stawiajac coraz wiekszy opor, az w koncu prad jest tak duzy, ze pali koncowke mocy. U mnie tez auto nie mialo zadnych objawow, po czym zgaslo na drodze i kaplica. Co ciekawe moje 320d z listopada 99r mialo kilka wersji starszy soft niz ostatni release wypuszczony przez Boscha z 2002 roku chyba. Musialbym zerknac w dokumenty. U mnie po naprawie zdecydowanie spadla turbodziura i... spalanie. Dokladnie o 0.5l, a ze robilem kilkadziesiat razy ta same trase 900km przy tej samej predkosci to zawsze idealnie wychodzilo 0.5l mniej niz przed awaria. To samo w miescie, a droga do pracy mi sie nie zmienila. 2 miesiace pozniej zesrał sie wtrysk sterujacy :) 1500zł :D To jest wlasnie 320d z vp44, powodzenia dla tych co kupuja takie za 7-8 tys zl, nie wiedzac ze czai sie awaria za 50% wartosci auta. Ale uczciwie trzeba przyznac, ze od 3 lat jest spokoj, po wymianach wyszlo 134hp na hamowni na nastoletnim turbo i przeplywce, silnik przyjal na klate program +20hp i +70Nm i tak lata od 3 lat bezproblemowo. Martwi mnie troche to co napisales odnosnie ustawienia pompy, z tego co mowil mechanik z Boscha, to pompa jest komputerowo ustawiania na stole i trafia zablokowana do samochodu, tam jest odblokowana i nic sie wiecej nie gmera. Z tego co bawilem sie DISą, to kat zadany i zmierzony sa u mnie idealnie takie same, wiec zrobili to dobrze.

Poczytaj o oleju 2T, ja leje zarowno do vp44 jak i do innego silnika diesla na cr, gdzie po kilku tysiacach km korekty wrocily do wartosci prawie fabrycznych, a byly juz rozjechane nieciekawie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 22:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
Artur.92 napisał(a):
, ja wcześniej używałem Natty's Red, z którego byłem baardzo zadowolony, zwłaszcza przyjemnie się z nim pracowało, bo lepszego zapachu nie spotkałem. Tylko to są woski letnie, a fusso jest tak jak piszesz, zimowy. Nie da aż takiego efektu, ale dłużej poleży, i w cale już nie chodzi o te 12 miesięcy


Dokladnie, o 12mcy tu nie chodzi, ale jesli ma polezec dluzej w zimie to lepiej, bo np. u mnie rzadko mam warunki, zeby w zimie cos poprawic. Po prostu staram sie dzielic doswiadczeniami, profesjonalista nie jestem, ale pare puszek woskow juz zuzylem, wiec staram sie cos doradzic, a jednak po black hole'u i fusso ostatnio sie rozczarowalem, zostalo mi troche natty blue i na druga czesc sezonu poloze ten wlasnie wosk :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 06:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Krzysiek_E34 napisał(a):
VP44 chyba tylko olej 2T do paliwa moze pomoc

wg mnie słaby pomysł, olej ma trochę inną temperaturę spalania niż ropa naftowa, no chyba, że prosisz się o zalepienie rozpylaczy (na dłuższą metę)

Krzysiek_E34 napisał(a):
Poczytaj o oleju 2T

jestem tego samego zdania :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Integy, ;)


Krzysiek_E34, to wszystko co piszesz jak najbardziej się zgadza. Dobrze, że w tym wszystkim E46 faktycznie podziękowała w najlepszym możliwym miejscu, bo jakieś 200m od warsztatu, i przede wszystkim nie w czasie jazdy. Ja póki co nie zauważyłem żadnych różnic, tym bardziej w spalaniu, ale to i tak na razie zbyt mało kilometrów zrobiłem. Na pewno muszę zwrócić uwagę na wtrysk sterujący, o którym piszesz. Zajmę się tym. I dobrze, że ostatecznie teraz już od dłuższego czasu masz spokój. To znaczy, że po całej awarii nadal można normalnie ten silnik użytkować.

Krzysiek_E34 napisał(a):
Martwi mnie troche to co napisales odnosnie ustawienia pompy, z tego co mowil mechanik z Boscha, to pompa jest komputerowo ustawiania na stole i trafia zablokowana do samochodu, tam jest odblokowana i nic sie wiecej nie gmera.
pewnie chodzi ci o tą wypowiedź:
Artur.92 napisał(a):
Silnik już pracował, ale trzeba było jeszcze poprawić kąt wyprzedzenia wtrysku, także teraz odpala zupełnie normalnie.
Już wyjaśniam, pisałem to tak jak zwyczajnie zrozumiałem to co tłumaczył mi mechanik. Oczywiście, że chodzi o stół probierczy. Pompa była już gotowa w aucie, ale w opinii mechanika przy odpalaniu miał wrażenie, że kąt jest jakby zbyt wcześnie ustawiony, dlatego też trafiła na stół drugi raz. Ja wiem tyle, więc raczej nie ma sposobu by gmerać "manualnie":)

Z olejem 2T rozumiem o co ci chodzi i jeśli ci służy, ok. To też jest jakaś opcja, ale moim zdaniem nie róbmy z, bądź co bądź współczesnego auta dwusuwa. Wiadomo, że dużo zależy od jakości paliwa, więc ja też teraz spróbuje czego innego, i będę dolewał ecomax. Ważne, by było smarowanie. Dzięki, że zajrzałeś i tutaj przedstawiłeś swoją przygodę z vp44:)


KEMN1,
KEMN1 napisał(a):
Artur.92 napisał(a):
, ja wcześniej używałem Natty's Red, z którego byłem baardzo zadowolony, zwłaszcza przyjemnie się z nim pracowało, bo lepszego zapachu nie spotkałem. Tylko to są woski letnie, a fusso jest tak jak piszesz, zimowy. Nie da aż takiego efektu, ale dłużej poleży, i w cale już nie chodzi o te 12 miesięcy


Dokladnie, o 12mcy tu nie chodzi, ale jesli ma polezec dluzej w zimie to lepiej, bo np. u mnie rzadko mam warunki, zeby w zimie cos poprawic. Po prostu staram sie dzielic doswiadczeniami, profesjonalista nie jestem, ale pare puszek woskow juz zuzylem, wiec staram sie cos doradzic, a jednak po black hole'u i fusso ostatnio sie rozczarowalem, zostalo mi troche natty blue i na druga czesc sezonu poloze ten wlasnie wosk


Podobnie jak ja :) bardzo podobnie, więc możliwe, że teraz na następny wosk kupię znów Natty's, ale jednak Red. BTW, powiedz mi jeszcze, pod jakim względem się rozczarowałeś? Bardziej pod względem trwałości wosku i śliskości lakieru, czy może głębia koloru i ogólny efekt na czarnym lakierze nie do końca ci pasował? Po cichu obstawiam to drugie:)


rorafalki napisał(a):
Krzysiek_E34 napisał(a):
Poczytaj o oleju 2T

jestem tego samego zdania :P

:oczami:


Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem, bo zawsze wynika coś nowego, a może się przydać na przyszłość.
Przy okazji, dzisiaj odebrałem kwit z gwarancją na tę pompę. Niby to zwykły zapis z pieczątką, ale zawsze coś.


Pozdrawiam !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 22:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 617
Lokalizacja: Ciecin
Moje BMW: 320d+
Kod silnika: M47D20
rorafalki napisał(a):
Krzysiek_E34 napisał(a):
VP44 chyba tylko olej 2T do paliwa moze pomoc

wg mnie słaby pomysł, olej ma trochę inną temperaturę spalania niż ropa naftowa, no chyba, że prosisz się o zalepienie rozpylaczy (na dłuższą metę)

Nowoczesne oleje 2T maja bardzo dobre wlasciwosci czyszczace, wiec czyszcza wtryskiwacze. Ktos tu zatrzymal sie na etapie miksolu. Druga sprawa, ze olej 2T moze byc zarowno mineralny, polsyntetyczny jak i syntetyczny. Polsyntetyk od LM czy Orlenowski Scooter Platinum maja temp. spalania okolo 80*C, czyli taka sama jak ropa. Oczywiscie nalezy poczytac karte charakterystyki produktu na stronie producenta, bo na opakowaniach nie ma tych informacji, a przykladowo olej chyba Husqvarny ma temp. zaplonu prawie 200*C ;)

Ja podszedlem do tematu oleju 2T kompleksowo. Korekcje wtryskiwaczy przed olejem 2T + hamownia, oraz korekcje po 10 tys km stosowania oleju 2T + hamownia oraz badanie wtryskiwaczy na stole. Do tego dochodzi sredni dystans pomiedzy wypalaniem sie FAP oraz ilosc opilkow z pompy cr w filtrze paliwa. Nie jestem z tych co slysza ze silnik lepiej pracuje, musze wszystko zmierzyc, sprawdzic i zbadac, wierze tylko w to ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 08:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Krzysiek_E34, jak dla mnie możesz lać ON z PB 50:50 czy oranżadę - Twoje auto, Twój wybór
tylko jeśli chodzi o olej 2T doczytaj o zawartości popiołu (Twój DPF już się cieszy, proponuję również zalać fullsaps'em silnik) oraz ile ubywa cetanów stosując olej 2T

Krzysiek_E34 napisał(a):
badanie wtryskiwaczy na stole

nie mówię, że nie, ale fajnie, że wtryskiwacze miały super korekty etc. a Ty je wyjąłeś dla zasady, żeby się utwierdzić w przekonaniu, że olej 2T jest najlepszy dla Twojego silnika

nie chcę Artur.92 robić śmietnika w galerii - więc raz jeszcze przepraszam za OT

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 09:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1484
To dobrze sie domyslasz :-D trwalosc i odpychanie wody fusso ma na bardzo zadowalajacym poziomie, chodzi mi wlasnie o wypelnienie drobnych rys i nadanie fajnego looku, oczywiscie nie jest zle, ale pod tym wzgledem wedlug mnie wygrywa i natty i colli.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 6 czerwca 2016, 20:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
rorafalki napisał(a):
tylko jeśli chodzi o olej 2T doczytaj o zawartości popiołu (Twój DPF już się cieszy, proponuję również zalać fullsaps'em silnik) oraz ile ubywa cetanów stosując olej 2T
Prawdą jest , że każdy leje to co uważa. Jeśli chodzi o paliwo, jeśli to byłoby przyczyną to ja się przejechałem.. Więc ok, liczy się opinia a ona jest jak.. także luz :wink:

KEMN1 napisał(a):
To dobrze sie domyslasz :-D trwalosc i odpychanie wody fusso ma na bardzo zadowalajacym poziomie, chodzi mi wlasnie o wypelnienie drobnych rys i nadanie fajnego looku, oczywiscie nie jest zle, ale pod tym wzgledem wedlug mnie wygrywa i natty i colli.
Nie było trudno obstawić;) Używając wosku naturalnego i syntetyka wiadomo, że naturalny przegrywa trwałością ale powiedziałbym, że lakier zabezpieczony syntetykiem nie jest tak wyrazisty. Jest to bardzo subiektywna opinia, ale jednak zadaniem fusso nie jest podbijanie look'u;)
Co do Colli nie wiem, ja nie miałem okazji wypróbować mimo, że można o nim przeczytać bardzo dużo dobrego.


Pozdrawiam !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 16 czerwca 2016, 18:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Cześć,

mała aktualizacja tak pokrótce ;) bo w weekend byłem na weselu, a byłby wstyd gdyby E46 znów odechciało się jechać, ale obyło się bez przygód, przynajmniej z autem :rotfl:
W sobote oczywiście nie było okazji, a że wstążka została na aucie, to wróciłem i cyknąłem fotki :D + na drugim zdjęciu udało mi się złapać nową podkładkę pod tablice

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Wypatrujcie kolejnych aktualizacji,

pozdr !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 58  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL