BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 21:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 58  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 17 maja 2016, 10:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 240
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 --> M57+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=qczy+e46
VP44 podstawą swapa :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 18 maja 2016, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5067
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
DawBMW88 napisał(a):
:/ przykra sprawa z vp44, słyszałem że nawet wyspecjalizowanym serwisom nie do końca udaję się usprawnić pompę by działała dobrze, Jestem ciekaw jak to będzie u Ciebie, mam nadzieje że ta awaria nie przekreśli twojej dedycji o dalszym posiadaniu e46...
Obyś nie miał racji.. ja też jestem ciekaw jak to będzie się sprawować, nawet nie wiecie jak.. :| Co do samego E46, odpowiem tak: kiedy !kuchar wrzucił informacje, że myśli o sprzedaży odruchowo przejrzałem jego temat, ale nawet jeśli to nie jestem pewien, czy chciałbym się przesiąść znów do E46, co prawda z drugiego końca palety silników, ale jednak jest tyle modeli, że pewnie kusiłoby spróbować czegoś trochę innego.
ALE jeśli przez te kilka lat z autem było wszystko ok, to nadal tak musi być,
więc do rozmów o zmianie E46 możemy wrócić najwcześniej w wakacje za rok :). Póki co to w domu zalega mi kolejna pierdoła, którą zamówiłem jeszcze przed awarią:D lecz póki co, to wszystko w swoim czasie.

Qczy napisał(a):
VP44 podstawą swapa :hyhy:
No, jest to już jakiś argument, w sumie to nawet cieszę się, że ten post jest na górze strony, bo zawsze, kiedy tutaj będę wchodzić będę zwracać uwagę;) a zupełnie serio, to jak nie lubię sprzedawać/kupować (czyt. zmieniać) samochodu, tak w przypadku braku mocy wolałbym po prostu się przesiąść do czego innego.


OK, także teraz garstka nowych informacji. Pompa do końca tygodnia teoretycznie powinna już siedzieć w aucie. Z tego co się dowiedziałem kłopotliwa była właściwa diagnoza, bo jak wcześniej pisałem, u mechanika kiedy E46 odpalała, nie było mocy i lubiła sobie przydymić. Wydaje mi się, że mój przypadek zgadza się z tym co pisze Roger-Nysa (klik), a dokładniej chodzi właśnie o tranzystor. Z tego co zrozumiałem problem jest z kątem wyprzedzenia wtrysku. W efekcie nowy ma być tranzystor, sterownik, i wyczyszczona pompa. Co będzie, się okaże :)

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 18 maja 2016, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
Przykra sprawa tym bardziej, ze o auto dbasz jak nikt inny.. :/ oby wszystko dobrze hulało :ok:

Artur.92 napisał(a):
Co do samego E46, odpowiem tak: kiedy !kuchar wrzucił informacje, że myśli o sprzedaży odruchowo przejrzałem jego temat, ale nawet jeśli to nie jestem pewien, czy chciałbym się przesiąść znów do E46, co prawda z drugiego końca palety silników, ale jednak jest tyle modeli, że pewnie kusiłoby spróbować czegoś trochę innego.

Moze i buda ta sama ale dwa rozne swiaty, a radosc z jazdy nie do opisania ;) Wiem co mowie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 19 maja 2016, 01:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1491
Chyba kazdy posiadacz silnika z ta pompa trzesie sie gdy auto zaczyna krecic dluzej niz powinno... Daj info jak bedzie gotowa, jakie koszty i jak wrazenia ze zregenerowana pompa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 19 maja 2016, 10:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Zawsze słyszałem nie kupuj 320d z VP44 bo pompy siadają.. :niepewny: No ale mam nadzieje ze jak zrobisz to już będzie bezawaryjnie :)
Auto świetnie utrzymane, aż szkoda się pozbywać, chociaż przesiadka ewentualna na E46 M54B30, hmm.. Niby to samo auto ale tak jak wyżej, przyjemność z jazdy zupelnie inna :)

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 25 maja 2016, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5067
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Żyje ;)

gamil napisał(a):
Przykra sprawa tym bardziej, ze o auto dbasz jak nikt inny.. :/ oby wszystko dobrze hulało :ok:

Artur.92 napisał(a):
Co do samego E46, odpowiem tak: kiedy !kuchar wrzucił informacje, że myśli o sprzedaży odruchowo przejrzałem jego temat, ale nawet jeśli to nie jestem pewien, czy chciałbym się przesiąść znów do E46, co prawda z drugiego końca palety silników, ale jednak jest tyle modeli, że pewnie kusiłoby spróbować czegoś trochę innego.

Moze i buda ta sama ale dwa rozne swiaty, a radosc z jazdy nie do opisania ;) Wiem co mowie :)
gamil, oby. Co do 330i,
jestem tego świadomy i dlatego tak jak napisałem, silnik z drugiego końca listy oferowanych w E46 :)

KEMN1 napisał(a):
Chyba kazdy posiadacz silnika z ta pompa trzesie sie gdy auto zaczyna krecic dluzej niz powinno... Daj info jak bedzie gotowa, jakie koszty i jak wrazenia ze zregenerowana pompa.
KEMN1, czytaj dalej,

Tonder napisał(a):
Zawsze słyszałem nie kupuj 320d z VP44 bo pompy siadają.. :niepewny: No ale mam nadzieje ze jak zrobisz to już będzie bezawaryjnie :)
Auto świetnie utrzymane, aż szkoda się pozbywać, chociaż przesiadka ewentualna na E46 M54B30, hmm.. Niby to samo auto ale tak jak wyżej, przyjemność z jazdy zupelnie inna :)
Tonder, też byłem świadomy, że to może się zdarzyć, ale nie myślałem, że już teraz i praktycznie z dnia na dzień, no ale już po bólu.


Ok, dzięki Wam za dobre słowa. :zdrowko:


Jak wyżej, żyje. Tak więc parę konkretów.

Po pierwsze, nie mam żadnych pudełek ;)
Po drugie,
- głównym winnym okazuje się tłoczek przestawiacza kąta wyprzedzenia wtrysku (zdjęcia niżej). Został wymieniony na nowy (musicie uwierzyć na słowo, że Bosch :wink:), pompa została wyczyszczona (rysy na tłoczku wskazują, że faktycznie jakieś wióry mogły się dostać dalej), na nowo uszczelniona; nowy sterownik wraz z tranzystorem.
Po trzecie, rozumiem to tak, że tłoczek faktycznie zaczął się wycierać/rysować. Ta praca powodowała wytwarzanie dodatkowego ciepła, przez które uszkodził się tranzystor a to, że silnik gasł aż w końcu rzucił palenie, to prawdopodobnie przez zatarty tłoczek, który po zgaszeniu został właśnie w pozycji (powiedzmy) pod złym kątem wtrysku. Dlatego jak pisałem wcześniej, z nową elektroniką silnik już pracował, ale ten tłoczek nadal nie podawał paliwa, dlatego brakowało mocy, itp.
Po czwarte, pompa w poniedziałek siedziała już w aucie, po czym z powrotem poszła na stół ;). Silnik już pracował, ale trzeba było jeszcze poprawić kąt wyprzedzenia wtrysku, także teraz odpala zupełnie normalnie. Póki co :mrgreen:

Wrażenia? Wczoraj odebrałem, co prawda od razu zrobiłem niecałe 100km wokół mojej mieściny, ale to za mało, żeby powiedzieć cokolwiek sensownego. Na razie przy odpalaniu zostaje mała niepewność czy po 5 sek. nie zgaśnie, ale pracuje spokojnie. Może przez to, że przeczytałem doświadczenia innych, a może faktycznie coś w tym jest - jakby mniej kopciła. To jedno a drugie, że wcześniej czasami wałek musiał zakręcić przy odpalaniu, w tej chwili nie chcę pisać, że "na dotyk" ale albo jest trochę lepiej, albo mi się zwyczajnie wydaje..

Wspomniane zdjęcia winowajcy. Ogólnie uszkodzenia wyglądają dokładnie tak samo, jak te na fotkach z internetu

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Teraz wiecie, E46 wróciła, więc muszę się za nią zabrać, a mam co robić. Poza tym muszę pojeździć, potestować.
Mam nadzieję, że foch jej minął. Jeśli tak, będzie następna aktualizacja.
Myśle, że o niczym nie zapomniałem, a jakby co - pytajcie, tutaj albo PW. Zapraszam!


aha, 1.800PLN co mimo wszystko uważam, że nie jest dużym dramatem


Pozdrawiam!

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 25 maja 2016, 22:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1491
Przesrane... raz koszty, a dwa to o czym wspomniales, wkladasz pompe po regeneracji i jest ryzyko, ze mozesz ją zaraz wyciagac. Dobrze, ze najwiekszy bol tego silnika masz juz z glowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -->> E46 320d Stahlgrau | czysto seryjny,sesja s.40
PostNapisane: 25 maja 2016, 22:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Ja ponad 6 lat temu dałem prawie tysiaka więcej za regenerację vp44 i dalej auto nie chodziło jak powinno,więc dla świętego spokoju pozbyłem się gruza.
Mam nadzieję,że u Ciebie wszystko będzie ok i auto będzie śmigać jak złe :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 26 maja 2016, 08:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 90
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Artur.92 przy jakim przebiegu pompa powiedziała dość ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 26 maja 2016, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
Artur.92 napisał(a):
Po pierwsze, nie mam żadnych pudełek

nie ma pudelek nie ma modow :wstyd: :D

Życze oby wszystko smigalo po naprawie ;) Teraz to juz tym bardziej szkoda sprzedawac :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 26 maja 2016, 11:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5067
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
KEMN1 napisał(a):
Przesrane... raz koszty, a dwa to o czym wspomniales, wkladasz pompe po regeneracji i jest ryzyko, ze mozesz ją zaraz wyciagac. Dobrze, ze najwiekszy bol tego silnika masz juz z glowy.
Niestety ..fakt, że teraz w poniedziałek trzeba było wyciągnąć, żeby poprawnie ustawić kąt. Tak mówił mechanik, poza tym gość, który to robił porobił plomby i daje półroczną gwarancję.
Muszę jeszcze odebrać ten papier.

byku1600 napisał(a):
Ja ponad 6 lat temu dałem prawie tysiaka więcej za regenerację vp44 i dalej auto nie chodziło jak powinno,więc dla świętego spokoju pozbyłem się gruza.
Mam nadzieję,że u Ciebie wszystko będzie ok i auto będzie śmigać jak złe :ok:
No właśnie z tego co mówią to jest jakiś rozrzut cenowy i nie mówię o cenie w serwisie Boscha. Z tych wpisów wynika, że to jest taka dolna granica cenowa.
W tej sytuacji na pewno wolę regenerować swoją, niż żeby kupować używaną.
A co u Ciebie nie domagało tak z ciekawości?

mario0071 napisał(a):
Artur.92 przy jakim przebiegu pompa powiedziała dość ?
przebieg wyświetla mi 145000km

gamil napisał(a):
Życze oby wszystko smigalo po naprawie. Teraz to juz tym bardziej szkoda sprzedawac
:D dzięki! co dalej, zobaczymy;)


Pozdrawiam !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 26 maja 2016, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
oby problemy z autem zakończył się na regeneracji
mam nadzieję, że teraz będzie śmigać jak trzeba :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 26 maja 2016, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Artur.92 napisał(a):
A co u Ciebie nie domagało tak z ciekawości?

Nie odpalał,albo jak odpalił to zaraz gasł.
Wprawdzie nie było to BMW,tylko Opel,ale tam też siedziała ta wspaniala pompa vp44. U mnie winna była głównie nieszczelność w przewodach paliwowych,ale pompa tez coś tam niedomagała,robiłem ją w Boschu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 29 maja 2016, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 68
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E46 320iA
Kod silnika: M54B22
:ok: i ciężar z serca spadł :rotfl: jeździsz na zwykłej ON czy ulepszonej ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 31 maja 2016, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5067
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
rorafalki napisał(a):
oby problem z autem zakończył się na regeneracji
mam nadzieję, że teraz będzie śmigać jak trzeba :)
oby.. a niżej zdjęcia na dowód, że śmiga. Póki co ;)

byku1600 napisał(a):
Artur.92 napisał(a):
A co u Ciebie nie domagało tak z ciekawości?

Nie odpalał,albo jak odpalił to zaraz gasł.
Wprawdzie nie było to BMW,tylko Opel,ale tam też siedziała ta wspaniala pompa vp44. U mnie winna była głównie nieszczelność w przewodach paliwowych,ale pompa tez coś tam niedomagała,robiłem ją w Boschu.

Kurcze szkoda, że słynna vp44 robiła takie "zamieszanie" też w innych markach. Gdzieś tam wyczytałem, że BMW zwiększyło jedynie ciśnienie wtrysku. Ja mam nadzieje, że to o czym pisałeś na początku u mnie już nie powróci.

DawBMW88 napisał(a):
:ok: i ciężar z serca spadł :rotfl: jeździsz na zwykłej ON czy ulepszonej ?
no jest lżej ;) hehe, bardzo dobre pytanie zadałeś.
Na dniach o tym właśnie rozmawiałem z rorafalkim, także bez bicia przyznaję, że zawsze tankowałem Vervę. Wiadomo jak jest, trochę efekt placebo, trochę powszechna opinia o paliwach. Zwyczajnie lejąc paliwo+ chciałem dobrze, ale uczy się człowiek całe życie. Teraz, po tym co przeczytałem w temacie rory, i co powiedział mi mechanik (a potwierdzili, że to suche paliwo) zaczynam myśleć, że niechcący przyczyniłem się do tej awarii. To teraz chyba najlepszy moment, żeby zmienić podejście o 180 stopni. Dlatego w domu już czekają dodatki do diesla, tym razem zwykłego ON ;) ale do tego jeszcze wrócę przy następnej okazji:)


Póki co w długi weekend doprowadziłem E46 do porządku. Daruję już sobie jak wyglądała od parkowania pod chmurką przez cały ten czas.. ok, nie ma co więcej mówić/pisać. Enjoy!

Dodam tylko, że skóry też na tym skorzystały, tylko fot brak.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

chyba nie muszę już opisywać wszystkich kroków po kolei? :rotfl:

I kilka zdjęć z robienia kilometrów i wypalania reszty paliwa, niestety tylko takie ..pogoda.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


To jeszcze nie wszystko.


Pozdrawiam !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 31 maja 2016, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak zwykle podejście do auta pierwsza klasa :cwaniak:
Artur.92 napisał(a):
To jeszcze nie wszystko.

nie :luka:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 07:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Do woskowania tak oklejasz auto czy robiłeś polerkę ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 15:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
wkoncu wrocilo odpowiednie kolo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5067
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
kupiec_fkl, robiłem polerkę.
Ręczna robota z Meg's UC, więc zależało mi, żeby tylko ten lakier trochę się odświeżył. Wolny czas wykorzystałem praktycznie na maxa, bo poszła polerka, na to politura i zabezpieczenie woskiem fusso coat 12 months. A oklejam, bo o ile listwy wokół szyb to nie jest większy problem, są one dość gładkie. To jeśli wyjedziesz na klamkę, albo listwy w zderzakach, to bardzo wchodzą te środki w strukturę plastiku, a mokrą szmatką nie zejdzie ;)

gamil, faktycznie, to pierwsze takie foty w tym roku :D nawet się nie zorientowałem..

rorafalki napisał(a):
Artur.92 napisał(a):
To jeszcze nie wszystko.

nie :luka:

nie ;)

no jak to, w końcu dzisiaj muszą być jakieś prezenty. Rorafalki, tutaj jeszcze raz dzięki :ok:


Przesyłka szybka, sprawna ..i skuteczna mam nadzieję;) Tak jak mi to wytłumaczyłeś, teraz dodałem Millers Diesel Injector Cleaner, na "pierwszy raz" po przejściach z vp44,
a później regularnie będę stosować Millers Diesel Power Ecomax na 500l. Do tego środek do szyb Williams, z czystego sentymentu do tego zespołu i oczywiście bonusy.


Obrazek

ok, jedziemy pić!
Obrazek

bo rezerwa już jest wystarczająca..
Obrazek

raz
Obrazek

dwa
Obrazek

jeszcze jedno poglądowe zdjęcie,
Obrazek

i od razu inaczej!
Obrazek
PS. eh, że też nie widać wskaźnika temperatury;)

ale lecimy dalej, listwy w miejsce rejestracji jeszcze nie przymierzyłem, a tu drugi kawałek plastiku już jest na aucie,
Obrazek

Obrazek

bo stara wyglądała tak; Przetarcie to raz, a dwa, że ramka tablicy zaczęła mi minimalnie odchodzić od podkładki, i rzeczywiście dziury w niej były już nieco wyrobione, a nie chciałem już dawać co raz większych śrub.
Obrazek

plus taki "gadżet". Cenowo względnie jak na coś z logo ///M, a spodobało mi się wykonanie. Cała okładka pokryta jest czymś a'la skóra na wzór siatki w zderzaku M4 (taka jest oficjalna wersja :hyhy: ) i do tego metalowe logo Mki
Obrazek

Obrazek


I to już tyle na teraz. Dzięki za Wasze komentarze.


Pozdrawiam !

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Artur.92 -> E46 320d Stahlgrau | wiosna i VP44, strona 43/44
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
Artur.92 napisał(a):
Ręczna robota z Meg's UC,

jak efekty ? bo tez kiedys o nim myslalem i niestety tez recznie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 58  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL