BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 06:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 7 września 2015, 17:50 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kurcze, nie rozbierałem niestety silnika przed i po, nie mierzyłem też kompresji, więc trudno stwierdzić ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 9 września 2015, 12:05 
Gratulacje!

Choroby wieku dzieciecego po swapie to norma, pomalu do celu.

Jak duze te ubytki oleju byly? Przy normalnej jezdzie bez palowania tez sie pojawialy?

Z tego co ponizej piszesz, to wynika, ze calkiem-calkiem sie zbiera:

Dejmon napisał(a):
Szeroko opisałem minusy, ale muszę przyznać że objechani nowej oktawii RS czy
sparing z focusem RS , zrobienie 750i e65 daje powody do radości


a ta octavia III RS TSI czy TDI? Jak TDI to nie warte wzmianki :D jak TSI to gratki! O tyle z E65 750i to juz ekstremalny hardcore, raczej chyba male predkosci i duzo szczescia ;) no ale fajnie, ze za tymi wydatkami i mekami, tez w parze przyszly radosne uniesienia :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 9 września 2015, 20:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
W końcu coś męskiego pod maską :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 10 września 2015, 23:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Dzięki za podpowiedzi :)


Leo napisał(a):
Nie wiem jaki sens, ale nie trzeba byc geniuszem zeby wiedziec ze w 15 min nawet najmniejszy osad sie nie rozpusci. Ja mojego e46 jak kupilem plukalem chyba z 6 godzin i wiem jak silnik wygladal w srodku przed i po polukance. Tam gdzie olej krazyl silnik byl dobrze wymyty a gdzie stal nadal widac bylo sadze. Przed plukaniem dolewalem litr na tydzien po plukance pojechalem do chorwacji 2500km i dolalem 0,3 litra


Raz kozie śmierć ;)
Zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadzieje że korba bokiem nie wyjdzie.
Jak coś to poczciwe b22 mam w zanadrzu :rotfl:

A takie oto zestaw reanimacyjny dzisiaj zadobyłem, jutro zabieg :faint:

Obrazek


Berbel007 napisał(a):
Jak rozwiązujesz problem z recznym?

mam na razie większe problemy niż brak ręcznego :chytry:

maaaad napisał(a):
Dobry ruch ze swapem, chociaż.. Co oryginał, to oryginał ;)

Niby tak, ale co mi z tego oryginału jak to nie jeździło...
b30 to odpowiedni silnik do sprawnego poruszania się , ale osiągami nie razi w dzisiejszych czasach.
Za to ma coś więcej niż 4 przedmuchane cylindry ;)

Czarny napisał(a):
Jak duze te ubytki oleju byly? Przy normalnej jezdzie bez palowania tez sie pojawialy?

Normalnie to raczej mi się nie udaje nią jeździć ;)
litr na 1000km

Czarny napisał(a):
a ta octavia III RS TSI czy TDI? Jak TDI to nie warte wzmianki :D jak TSI to gratki! O tyle z E65 750i to juz ekstremalny hardcore, raczej chyba male predkosci i duzo szczescia ;) no ale fajnie, ze za tymi wydatkami i mekami, tez w parze przyszly radosne uniesienia :super:

oktawia TSI - baaardzo wyrównana walka, ale >150km/h widać przewagę pojemności .

750i mojego kolegi, ale własnie coś z nią nie gra, powinna być katecheza,
a do 100km/h byłem chyba z 3długości przed, dopiero koło 140 V8 zaczęło nadrabiać.
Też jest wkurzony na maxa bo wymienił już chyba wszystko co mogłoby powodować spadki mocy,
a nadal nie jeździ, ehh te Beemki :shoot:


Benyy, Ty żyjesz ? :)




Pzdr!

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 11 września 2015, 00:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
E46 piękne, a co do swapa to nie jestem fanem takich zabiegów.
Lubię jak w aucie jest to co w Vinie.

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 11 września 2015, 07:07 
Dejmon napisał(a):
Normalnie to raczej mi się nie udaje nią jeździć
litr na 1000km


litr na 1000km przy palowaniu? pffffffffff jaja sobie robisz :super: co to jest za zuzycie, nowka, funkiel niesmigana :super:

ciekawe, jakby bylo, jakbys jezdzil jak normalny czlowiek, byc moze zuzycie byloby pomijalne. Przy palowaniu, no to wiadomo.

Dejmon napisał(a):
oktawia TSI


no to pieknie :ok: taka octawka ma 220PS, 100-200 rzedu 20s, a wiec, wyglada na to, ze jakies konie tam jeszcze mieszkaja!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 11 września 2015, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
lukasbmw napisał(a):
E46 piękne, a co do swapa to nie jestem fanem takich zabiegów.
Lubię jak w aucie jest to co w Vinie.

Też lubie,
ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;)


Czarny napisał(a):
itr na 1000km przy palowaniu? pffffffffff jaja sobie robisz :super: co to jest za zuzycie, nowka, funkiel niesmigana :super:

ciekawe, jakby bylo, jakbys jezdzil jak normalny czlowiek, byc moze zuzycie byloby pomijalne. Przy palowaniu, no to wiadomo.

teraz poszło 4 litry oleju na 3kkm także jak dla mnie to nie jest normalne heh
Chociaż po wymianie odmy spalanie oleju na pewno się zmniejszyło.
b22 przy pałowaniu paliło litr oleju na 12kkm

Czarny napisał(a):
no to pieknie :ok: taka octawka ma 220PS, 100-200 rzedu 20s, a wiec, wyglada na to, ze jakies konie tam jeszcze mieszkaja!

Patrząc na testy z 330ci toms0na i e36 330ci rafalskiego to nie jest źle :)
Myślę że może być jeszcze sporo lepiej bo na razie to ten silnik chodzi "w stanie awaryjnym" bez mapy i disy.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 11 września 2015, 10:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Bardzo fajnie,że zdecydowałeś się na swap szkoda,że taki motor trafiłeś ale ja popieram LEO płukać i to nie 15min tylko 2-3h min nich sobie chodzi. Uszczelniacze łatwo zdiagnozować na zimnym odpalasz po 5s mocniej gazu jak puści dużą chmurkę będzie brał olej uszczelniaczami jak nic albo niewiele uszczelniacze ok.
Warto zrobić taki test w dawcy kupując motor.
Trzymam kciuki oby płukanka pomogła zaszkodzić i tak nie możesz więc płukanka potem jakiś fajny dodatek do oleju typu LM M02S i zobaczyć co będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 11 września 2015, 10:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Płukanka dzisiaj wieczorem myślę że 2h będzie git,
a jutro traska więc będzie widać czy coś się dzieje.

--==Mały==-- napisał(a):
Uszczelniacze łatwo zdiagnozować na zimnym odpalasz po 5s mocniej gazu jak puści dużą chmurkę będzie brał olej uszczelniaczami jak nic albo niewiele uszczelniacze ok.
Warto zrobić taki test w dawcy kupując motor.

Taki test był robiony, i faktycznie z tłumika nie widać dymu, nawet pod obciążeniem.
Silnik chodzi na prawdę bardzo ładnie, równiej i ciszej niż moje b22 oraz z dużo większą ochotą wkręca się na obroty.

Co do dodatku to testowałeś? w takim razie trzeba spróbować zalać tego specyfiku :)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 11 września 2015, 14:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 31
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: E46 330CI 2003 M54B30/Manual BlackSaphireMetalic
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148121
Jeśli masz EWS - ECU - kluczyk z tego turasa od automatu domyślam się od kolegi z forum R. K. (reklama) podmieniasz wszystko z B22 na B30, łączysz się inpą >silnik M54> Adaptation> kasujesz wszystkie adaptacie po kolei odpalasz samochód i nie widzi automatu. To wszystko. Na pewno działa bo już parę razy to robiłem przy zmianie skrzyni, sterownik ECU autoamt i manual to ten sam tylko że w automacie dodatkowo masz jeszcze jedną puszkę z niebieskim gniazdem ale kasując adaptację ECU automatycznie zapomina że było to coś podpięte w poprzedniej konfiguracji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 12 września 2015, 23:34 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Dejmon, sprawdź, czy masz drożny spływ od odmy do bagnetu.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 13 września 2015, 08:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8230
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dejmon napisał(a):


Obrazek

Obrazek




Kozacko tu wygląda :ok: dobre foty i dobry mod z tym silnikiem.


Ostatnio edytowano 13 września 2015, 08:55 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 13 września 2015, 08:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 458
Lokalizacja: klb/wro
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144584
Moja była
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=113087
Ja Ci powiem tak, od kupna auta i po pierwszej wymianie oleju przez 10tys km musiałem łącznie dolać jakieś 4 litry oleju (valvoline) teraz przy drugiej wymianie(ten sam olej) w przeciągu 5 tys km nie dodałem jeszcze nic i mam 1/3 na bagnecie, więc może i u ciebie się unormuje :)

_________________
zapraszam do mojej galerii viewtopic.php?f=6&t=144584
a tu moja była viewtopic.php?f=6&t=113087


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 13 września 2015, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
maaaad napisał(a):
Dejmon, sprawdź, czy masz drożny spływ od odmy do bagnetu.
o to to, zerknij w moją galerię, miałem przypchany kanalik spływowy w samym bagnecie, węże OK, odma też ale przez to zatkanie waliło olej do dolotu.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 13 września 2015, 19:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
lazarus99 napisał(a):
Jeśli masz EWS - ECU - kluczyk z tego turasa od automatu domyślam się od kolegi z forum R. K. (reklama) podmieniasz wszystko z B22 na B30


Wszystko się zgadza, tylko nie chce mi się przekładać już tego wszystkiego, bo da radę wgrać soft na kompie od b22.
A cały ten zestaw też jest coś tam wart więc chętnie to sprzedam. Mapa w tym tygodniu powinna być ogarnięta.


maaaad, DanyU,
Ooooo i to jest świetna uwaga. Zapomniałem tego sprawdzić przy wymianie odmy,
mam wrażenie że ten olej i tak za wolno spływa. Po 10min mam minimum stanu, a po 7h mam 3/4 stanu. :znudzony:
Jak jest u Was?

gut7 napisał(a):
więc może i u ciebie się unormuje
oby!
to będziemy dalej posuwać się z modami :)





Płukanka zrobiona , w sumie 2 godziny się płukała. Miałem trochę pietra czy jaki wpadka z tego nie wyjdzie.
W każdym razie olej był czarny jak smoła, dosłownie jak z diesla. Myślę że płukanka zrobiła robotę bo podstawa
filtra była żółciutka bez żadnego osadu.

Wczoraj zrobiłem 120km i silniczek chodzi bardzo ładnie - wykorzystany w
100% na krętej trasce do Olsztyna :hyhy:

No i nietęga mina Pana w nowym a4 allroad który nagle zaczął wartko przyspieszać
po zobaczeniu czarnego frontu w swoim lusterku :luka:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Ostatnio edytowano 13 września 2015, 19:42 przez Dejmon, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 13 września 2015, 19:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Dejmon napisał(a):
mam wrażenie że ten olej i tak za wolno spływa. Po 10min mam minimum stanu, a po 7h mam 3/4 stanu.
Jak jest u Was?
to może być coś z bagnetem, u mnie po trasie był stan normalny, a po chwilowym odpaleniu auta poziom był niski, a potem znowu po trasie normalny, dziwne rzeczy się działy. Sprawdź koniecznie bagnet.
U mnie przy zapchanym odpływie wciągał już z pół litra na tysiąc przy spokojnej jeździe. Teraz zrobiłem 700km w tym dwie trasy z prędkościami pod 180 z kompletem pasażerów i ubytku nie widać :super:

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 13 września 2015, 20:42 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Dejmon napisał(a):
Jak jest u Was?

U mnie to cuda były... Raz olej max, raz na minimum :D Załamaną rurkę miałem (ot, taka tam wpadka pana swapownika ;) ).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 14 września 2015, 08:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
Dejmon, Moja 330Ci sprowadzona ze Szwajcarii z przebiegiem 207 000km co prawda mocy nie trzymała ale wzięła mi przez 11 tyś km może pół litra może mniej, przy czym miałem padnięta uszczelkę pod pokrywą i się pocił silnik. Także szukaj przyczyny bo mimo wszystko nie powinien tak brać oleju ten silnik moim zdaniem. :(

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 15 września 2015, 22:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 49
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Dejmon napisał(a):
Po 10min mam minimum stanu, a po 7h mam 3/4 stanu. :znudzony:
Jak jest u Was?

U mnie też tak kiedyś było i okazało się, że puszcza olej przez zaworek w podstawie oleju. Po wymianie całej podstawy problem się skończył.

_________________
Obrazek
Moje E46 330i Topasblau: http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=3075


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dejmon -->> e46 330ci /68s..
PostNapisane: 16 września 2015, 07:39 
Dejmon napisał(a):
mam wrażenie że ten olej i tak za wolno spływa. Po 10min mam minimum stanu, a po 7h mam 3/4 stanu.
Jak jest u Was?


musze sprawdzic, jesli zalane na miedzy 3/4, a maxa, to po 10 minutach chyba wiecej, niz Minimum i cos tak kojarze, ze po 30 minutach jak sprawdzalem, to raczej mniej wiecej wszystko juz bylo :-k


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL