BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 05:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 19 lutego 2014, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Pablo325i, dzięki za miłe słowa.

Nie będę się rozwijał na temat czy moje auto warte, czy nie warte było poświęcenia...po prostu trzeba teraz zacisnąć zęby i dokończyć to co się zaczęło :)

Mam nadzieję wstawić niedługo jeszcze jakieś fotorelacje i co ważniejsze - wyjechać wreszcie na asfalt :orany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 19 lutego 2014, 14:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Toż to już prawie nowe auto każda część wymieniona lub dopieszczona :super: Podziwiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 14:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Co z autem?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 15:06 
Pobudka! :cisza:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 22 kwietnia 2014, 16:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
podobno w Otrębusach stoi :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Ok, nadszedł czas nadrobić zaległości.

Odkąd wstawiłem ostatnie zdjęcia i opisy, sporo się zmieniło.

Postaram się wszystko opisać w porządku chronologicznym.

To chyba najdłuższy i najbardziej wyczerpujący post w moim życiu.

Miłego oglądania.

No to jedziemy:

Silnik miał problem dławienia się przy wkręcaniu na obroty. Jak wcześniej pokazywałem wymieniony został układ zapłonowy, ale nie pomogło. Problemem okazał się czujnik położenia przepustnicy. Kupiłem nowy, założyłem i … nadal to samo. Rozwiązaniem okazało się właściwe jego zamontowanie…no ale co się naprzeklinałem to moje. E30 pokazywała także dziwne wartości temperatury na zegarach więc poza termostatem wymieniłem też czujniki.

Obrazek

W nudne wieczory pracowałem nad patentem ominięcia fabrycznego przepływomierza klapkowego.

Obrazek

I wyszło takie coś:

Obrazek
Obrazek

Co prawda to jeszcze nie koniec, ale póki co leży sobie na szafie i czeka na ciąg dalszy przemian auta.

Było widać pierwsze postępy po wyjeździe z jaskini. Shadow prawie zamontowany, a na przodzie odświeżone reflektory w zamian za „black hella”.

Obrazek

Czy tak jest lepiej? Wg mnie zdecydowanie tak.

No ale nie byłbym sobą, gdybym zamiast składać wszystko do kupy, nie zacząłbym wszystkiego rozbierać.
Na pierwszy ogień standardowo wyleciały fotele.

Obrazek

I się zaczęło:

Obrazek

Deska miała skazę, więc trzeba było kupić inną, a tej podziękować za współpracę:

Obrazek

Pod deską czaiła się kablologia, która wymagała ogarnięcia…

Natomiast pod dywanem postanowiłem nieco poskrobać:

Obrazek

Podłoga miała 3 małe dziurki, jedną większą i kilka mniejszych i większych nalotów rdzy. Wszystko zostało pospawane, zabezpieczone i wyczyszczone do ostatniej kropki rudej..

Obrazek

Następnie podłoga zapodkładowana została lakierem antykorozyjnym i polakierowana na biało:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Swoje drugie życie dostała elektronika zegarów (nowe bateryjki I kondensatory).

Obrazek

Zacząłem prototypować mocowanie foteli

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pierwsza przymiarka nowego siedziska udana.

W piwnicy jak każdy wie maluje się najlepiej, więc wzięliśmy się za lusterka.

Obrazek

Obrazek

W przypadku e30 można popaść w zakupoholizm. Tym razem osłona miski z rozpórką dolną. Do tej pory nie mam bladego pojęcia czy to tam w ogóle podejdzie, ale leży sobie gdzieś i się kurzy.

Obrazek

Kupiłem też coś, od czego się wzbraniałem – full zestaw OBC2

Obrazek

Z manetką do sterowania

Obrazek

Poopisywaną własnoręcznie wiązką

Obrazek

I działającym termometrem.

Obrazek

Na tym etapie zostało tylko uruchomienie opcji CODE w OBC2. Zajęło to kilka ładnych dni spędzonych w aucie w poszukiwaniu przyczyn braku działania. Nawet kupiłem drugi zestaw który okazał się niepotrzebny…

Było możliwie sucho przed prawdziwą zimą i podjęta została decyzja – przeprowadzka za miasto. Tam miałem fachową pomoc w poukładaniu wszystkiego, dlatego gwint w górę i jedziemy.

Obrazek

Obrazek

Na miejscu dostałem profi fartucha:

Obrazek

Do garażu jak zwykle po dechach

Obrazek

Obrazek

I juz na miejscu, w którym została do wiosny:

Obrazek

W bliżej nieokreślonym czasie zakupiłem w dobrej cenie sondę:

Obrazek

Proces porządkowania wiązki, poprawiania elektryki i uzupełniania braków jest bardzo słabo udokumentowany.

Na początek trzeba było kupić kanał powietrzny do deski (w dwóch posiadanych deskach mi tego elementu zabrakło)

Obrazek

Deska już na miejscu

Obrazek

Zakupiłem też czarny dywan, który został odświeżony i jak widać dopasowany do wewnętrznego ekosystemu.

Obrazek

Część podświetlenia deski wymagało uzupełnienia, jak widać udało się

Obrazek

Odkąd kupiłem to auto to miałem problem z umierającym obrotomierzem i ekonomizerem. Czasem się zacinał w drodze, czasem od razu nie działał. Dzięki determinacji kolegi udało się go uruchomić.

Obrazek

Obrazek

Powyższe odkrycie, jak się później okazało, miało też wpływ na działanie OBC. Obecnie funkcja kodowania i odcięcia zapłonu działa elegancko.

Nadeszła wiosna (kolejna już) wiec wypadało cos zrobić. Najpierw dopasowanie koloru boczków do foteli.

Obrazek

Następnie triumfalny wyjazd z lochu

Obrazek

To był jeden z tych widoków, które dały mi nadzieję, na ukończenie środka i wyjazd na ulice.

Obrazek

I powolutku kończenie wielomiesięcznej walki z wnętrzem.

Obrazek

Na montaż oczekiwała także obszyta tylna kanapa. Materiał dobrany do foteli. Teść jak zwykle w formie.

Obrazek

Prototyp mocowań foteli okazał się pomocny, ale konstrukcyjnie słaby, więc kolega wziął w sprawy w swoje ręce i wyszły z tego pancerne stalowe mocowania, które później zostały polakierowane proszkowo.

Obrazek

Max do tyłu

Obrazek

Max do przodu

Obrazek

Jedziemy dalej z wydatkami.

Santino robił zakup grupowy, więc się skusiłem:

Obrazek

I tak sobie leży dalej w pudełku ;)

To samo z książką:

Obrazek

Nie wiem po co mi, ale zakupiłem.

Pierwsze mycie zalegającego prawie 2 letniego kurzu i brudu

Obrazek

Jakoś przyjemniej było na nią spojrzeć

Obrazek

Auto o własnych siłach zajechało do swojego garażu. Jak widać środek gotowy w 95%

Obrazek

Alpine okazał się niewypałem, więc ustrzeliłem Clariona który dużo bardziej pasuje do wnętrza I podświetlenia środka

Obrazek

Kilka fotek z kompletem listew zewnętrznych w przyjemnej zielonej lokalizacji

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tak wygląda radio i całość w nocy

Obrazek

I to by było w zasadzie na tyle. Wybaczcie jakość zdjęć robionych butem rozmiar 43.

Jak już zrealizuje wszystkie swoje plany, a w tym:
- polakierowanie nowej dokładki przedniej i zderzaka
- polerka lakieru
- decory
- niespodzianka

to przejadę się z lustrzanką w jakieś ustronne miejsce i poczęstuję wszystkich dobrą porcją zdjęć.

Dodam tylko, że jak czas i fundusze pozwolą na remont, to przez kolejną zimę wleci pod maskę silnik o ciut większej pojemności.

Obrazek

Obrazek

Powyższe baranki dla zainteresowanych są na sprzedaż.

Nie wiem jeszcze w jakiej konfiguracji silnik zagości w E30. Czy ulepszone NA, czy z turbiną, czy kompresor.

That's all folks!

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 22 października 2021, 14:28 przez Junior Vintage, łącznie edytowano 9 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 10:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
No i to sie nazywa update :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 11:14 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No jest dobrze, nawet bardzo dobrze, rzekłbym :D :super: Wbijasz nią 6 do Torunia?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 11:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie sądziłem, że aż tyle się tego nazbierało ;)
dobrze idziesz z tematem, widać horyzont :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 11:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 574
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
e60 535d
Jest :
e38 740iA
e36 drift spec
CBR 954
Junior Vintage napisał(a):
Nie wiem jeszcze w jakiej konfiguracji silnik zagości w E30. Czy ulepszone NA, czy z turbiną, czy kompresor.


podoba mi się :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 11:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 259
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43B19TU
Garaż: Blaszany :]
Ja pierd*e :rotfl: Człowieku.... szacun Ci się należy :super: Dobrze że ja nie robiłem ze wszystkiego relacji co w aucie zrobiłem bo masakra by wyszła z czytaniem tego i oglądaniem :P Dobrze że są jeszcze tacy maniacy dla których auto to przygoda i pasja. Autko kozackie ! :ok:
Pozdro wariacie :rotfl:

_________________
http://www.iv.pl/images/49480512003272693367.jpg
"Bo jeśli pasja wygra, to i Ty będziesz zwycięzcą"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30, 325i M-technik. Szrot str. 9
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 14:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Junior Vintage napisał(a):

Obrazek



Pięknie hortensje :serce:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
a tu ori siedzi b25?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 17:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
ZuchLCT napisał(a):
No i to sie nazywa update


cieszę się, że się podoba, 4h pracy mnie kosztował ;)

maaaad napisał(a):
No jest dobrze, nawet bardzo dobrze, rzekłbym


wiem, że zawiodłem, ale będzie lepiej... kiedyś :chytry:

maaaad napisał(a):
Wbijasz nią 6 do Torunia?


E30 na bank nie, mam mały wyciek ze skrzyni i trzeba go okiełznać. Gdybyś jechał przez Warszawę, to zaklepuję miejsce :D

rorafalki, przecież kto jak kto, ale Ty najlepiej powinieneś wiedzieć, ile tego było :luka:

Yazda napisał(a):
podoba mi się
- która najbardziej? :chytry:

misiek1311, dzięki, staram się, żeby nie była to sucha relacja z prac. Mam nadzieję, że dobrze się czyta moje wypociny :)

Chycu napisał(a):
a tu ori siedzi b25?


Obecnie siedzi B25. Jedyne mody to wkładka K&N (nie spodziewałbym się wiele po niej), barany i końcowy tłumik. Jest też podmieniony chip w sterowniku na nie wiadomo co, co przesuwa odcinkę i podlewa pewnie ciut więcej paliwa przez co pali jak smok.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1654
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e90 318d
Kod silnika: N47D20A
Garaż: Było
e46 328i
e46 330CiA
Alpina B3
e46 330d
e39 540iA
Niesamowita robota, piękny samochód :serce: Jak w środku tak i na zewnątrz NOWKA :szok:

_________________

Jest E90 318d

Było: E46 328i, E46 330CiA, Aplina B3, E46 330d, E39 540iA


Wykładziny i wycieraczki - https://wykladziny-warszawa.pl/ Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 1 września 2014, 07:22 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Piękna robota! Jedziesz tym razem autem do Torunia? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 1 września 2014, 10:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Sphinksus, dzięki :ok:

Kamil_ - patrz 3 posty wyżej...leniu :cisza:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 1 września 2014, 10:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Respect :padam: Piekne E30 :cwaniak:

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 1 września 2014, 10:18 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Junior Vintage napisał(a):
Kamil_ - patrz 3 posty wyżej...leniu :cisza:

o faktycznie :wstyd:
Jaki mały wyciek? Nie pierdziel tylko bierz białasa na spacer :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Junior Vintage -->> BMW E30 325i M-technik. Nowe Foto !
PostNapisane: 1 września 2014, 10:56 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Kamil_ napisał(a):
Jaki mały wyciek? Nie pierdziel tylko bierz białasa na spacer

Butelka oleju na dolewkę i dasz radę Junior :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 466 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 98 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL