BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 14 listopada 2018, 05:17


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 14:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28 x2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Zdrowa :ok:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 17:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 172
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166868&start=0
Ok Dobra mój błąd :)

_________________
Zobacz moje auto:
kepa416 --> E60 535d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 19:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4722
+13km, +6nm w gratisie od fabryki?. Celowałbym w taki wynik po montażu baranów, a tak to jakoś patrze na ten wynik z przymruzeniem oka. Nagraj jak jedzie 100-200 i sie wyjasni. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 12 grudnia 2017, 22:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
Czytałeś wątek od początku? W acie jest wkladka KN, wydech Eisenmann, wtryski B30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 08:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4722
Yyy chyba nie czytałem, lub nie pamiętam. Po prostu wiem, jak cieżko ugrywa się moc w NA. Wtryski z b30 nie mają tej samej wydajnosci co te z b25? wkladka kn bez doprowadzonego zimnego powietrza daje tyle co nic. Koncowy wydech? nie wypowiem się, bo nie wiem. Nie złość się, nie atakuje cię. tylko dociekliwy jestem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 10:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 2564
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 viewtopic.php?f=6&t=144075
narazie wynik jak w wiekszości M54B30 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
graty :ok:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
viewtopic.php?f=6&t=144075&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 10:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35343
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
HansiO napisał(a):
narazie wynik jak w wiekszości M54B30 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

wynik b.dobry :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 13 grudnia 2017, 12:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
kszyhu napisał(a):
Yyy chyba nie czytałem, lub nie pamiętam. Po prostu wiem, jak cieżko ugrywa się moc w NA. Wtryski z b30 nie mają tej samej wydajnosci co te z b25? wkladka kn bez doprowadzonego zimnego powietrza daje tyle co nic. Koncowy wydech? nie wypowiem się, bo nie wiem. Nie złość się, nie atakuje cię. tylko dociekliwy jestem.


Spokojnie kolego nic z tych rzeczy :ok:

HansiO napisał(a):
narazie wynik jak w wiekszości M54B30 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
graty :ok:


No też do tego wniosku doszedłem :rotfl:
rorafalki napisał(a):
HansiO napisał(a):
narazie wynik jak w wiekszości M54B30 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

wynik b.dobry :ok:


Ciekaw jestem co dadzą barany, jestem na etapie dorabiania flansz... dał Schmiedmann du...py za te połączenie nietypowe ale już to przerobiłem teraz muszę dopasować do reszty wydechu z jak najmniejszą ilością progów i oczywiście je owinąć chodź nie wiem jak się za to zabrać :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 14 grudnia 2017, 11:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
Jest brakujący element układanki po ponad roku trafił się, cały komplet musiałem kupić ale podmienię ramkę o odsprzedam ponownie :hurra: :hurra:

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->swap m54 EISENMANN EB5215 + HAMOWNIA 205,7 KM
PostNapisane: 1 stycznia 2018, 16:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
Witajcie trochę czasu minęło, niestety najwięcej czasu zajęło dorobienie flansz, przerobiłem barany na zwykłą prostą uszczelkę jak dla oryginału:

Obrazek

Obrazek

następnie załatwiłem wycięcie z płaskownika 12 mm flansz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tak wyszły barany po owinięciu w sumie około 22-23 m taśmy bazaltowej poskręcane na opaski zostanie polakierownie bandaża farbą zabezpieczającą

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->HAMOWNIA 205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN
PostNapisane: 1 stycznia 2018, 18:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 5555
piękna mumia...

_________________
Obrazek

Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->HAMOWNIA 205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN DZWIĘK
PostNapisane: 5 lutego 2018, 20:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
Hej
Po dłuższej przerwie i przeciwnościach udało się zamontować barany, jednym słowem prze....bane :wsciekly: po uwinięciu wg schematu montażu nie mogłem zamontować pierw 3-6 a pózniej 1-3 ze względu że nie chciały 1-3 wejść po przykręceniu 3-6 na stałe, musiałem obydwa założyć na szpilki i mordować się później ze skręceniem tego do kupy, całe szczęście przegwintowałem szpilki i nakręcały się palcami nakrętki :super: , ze starej uszczelki pozostawiłem daszki jako osłonę dekla (zawsze coś chroni). Niestety na skrzyni musiałem przyszlfiować żeberko skrzyni na obudowie gdyż było bardzo blisko i obawiałem sie po nagrzaniu że będzie dotykać... :szok: Przy okzaji trzeba odkręcić łapę silnika dla lepszego manewrowania kluczami a przy okzaji zanitowałem od nowa osłonę termiczną poduszki stare nity poluzowały sie. Ręce pogryzione od bandaża (mimo polakierowania go) niczym układanie wełny szklanej :cenzura: takie oto zdjęcia tylko zrobiłem w ferworze walki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widzicie przerobiłem całkowicie stożki na flanszach i dałem mocowanie jak oryginalne na uszczelki i przedłużyłem wydech od katów, mam jeszcze w planach ponieważ zostało mi bandażu owinąć wydech do katalizatorów, jest ogromna różnica w temperaturze w komorze silnika po wymianie nawet po czadowaniu wiem że to nie super mocna jednostka i uturbiona żeby ją izolować ale zawsze chłodniej pod maską. Co do dźwięku ocencie sami wg mnie jest na plus :hurra:



Niebawem hamowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->HAMOWNIA 205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN
PostNapisane: 5 lutego 2018, 21:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4722
Dobra robota, napewno odwdzięczy się jakims przyrostem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN MONTAŻ ->>DZWIĘK
PostNapisane: 5 lutego 2018, 21:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
Mam nadzieję że wyniki będzie na spory + :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN MONTAŻ + DZWIĘK
PostNapisane: 6 lutego 2018, 01:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 2065
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E92 335is DKG
Kod silnika: N54
Garaż: byłe Z3: viewtopic.php?t=28369
Dlaczego tak przerabiałeś te flansze kolektorów??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN MONTAŻ + DZWIĘK
PostNapisane: 6 lutego 2018, 08:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
Oryginalnie jest połączenie bez uszczelkowe na stożek za dorobienie flansz co prawda z kwasówki ze stożkiem usłyszałem cenę 480 zł ....prawie połowa ceny kolektora, wiec zakupiłem płaskownik 12 mm gość wyciał mi na laserze (wczesniej zrobiłem rysunek Cad) + nowe uszczelki koszt materiał ok 10-15 zł na dwa elementy, wycięcie 20 zł szt, uszczelki 30 zł w sumie 65 zł chyba argument wystarczający :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN MONTAŻ + DZWIĘK
PostNapisane: 6 lutego 2018, 10:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 5555
złota raczka jak się patrzy...

_________________
Obrazek

Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN MONTAŻ + DZWIĘK
PostNapisane: 6 lutego 2018, 10:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 2065
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E92 335is DKG
Kod silnika: N54
Garaż: byłe Z3: viewtopic.php?t=28369
nie rozumiem ...to schmiedmann robi kolektory dedykowane do m52tu/m54 które nie pasuja i trzeba dorabiać flansze? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN MONTAŻ + DZWIĘK
PostNapisane: 6 lutego 2018, 11:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 6985
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
piotres, flansza nie pasuje . Trzeba przerabiać z tego co pamiętam.
U mnie po zastosowaniu kolektora schniedmann + reszta wydechu eisenmann + dolot z wkładką + strojenie dało 25hp i 18nm w 330i

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przemo e46 ->205,7 KM BARANY SCHMIEDMANN MONTAŻ + DZWIĘK
PostNapisane: 6 lutego 2018, 20:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 224
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62b44
aniołki napisał(a):
złota raczka jak się patrzy...

Dzięki trzeba sobie jakoś radzić :ok:

piotres napisał(a):
nie rozumiem ...to schmiedmann robi kolektory dedykowane do m52tu/m54 które nie pasuja i trzeba dorabiać flansze? :zdziwko:

pasowało by wszystko P&P jesli kupiłbym oryginalne katy do reszty wydechu a tak zabezpieczyli się robiąc inne flansze i kąt podejścia do oryginalnego wydechu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL