BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 20:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 19:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witajcie! :D I`m back ;)
Całe szczęście, że można już edytować swoje posty w galerii, bo przez ten hosting zdjęć miałem już likwidować galerię swojej E46, ale było mi wewnątrz strasznie szkoda, więc postanowiłem odnowić linki do moich fotek, także wszystko teraz wyświetla się pięknie. Możecie znowu oglądać moje postępy przy aucie. :ok:

Wracam z całą masą nowych rzeczy jakie zostały zrobione w mojej E46. :)
Hmmm od czego by tu zacząć....


Może wstawię kilka fotek podczas letnich zlotów, spotkań, itp.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wpadła także oryginalna czarna podsufitka :ok: Udało się kupić od znajomego, który handluje anglikami na części za bardzo dobre pieniążki. Podsufitka bardzo fajna nie dość, że kompletny zestaw nie połamany ani nie poodklejany to w dodatku ma jeszcze osłonę na mikrofon przy lampkach od oświetlenia na środku. Niestety musiałem ręcznie powycinać otwory na lampki od osłon przeciwsłonecznych + otwór na obudowę mikrofonu. Było ciężko, bo robiłem to pierwszy raz. Na szczęście obyło się bez połamania czegokolwiek. ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie przyszedł czas na wymianę przednich tulei wahaczy. Wybór padł na wzmocnioną wersję MeyleHD. Różnica względem Lemfordera jest taka, że są to tuleje z pełnej gumy a nie gumowo olejowe jak Lemforder. Jak widać na foto stare były już mocno zmęczone. Było słychać już stuki na nierównościach przy małych prędkościach. Po wymianie stuki zniknęły. A już się bałem, że maglownica się kończy i trzeba będzie wkładać z E36. :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zamontowałem także zregenerowaną pompę wspomagania firmy ZF. Kolega zmieniał w swoim m54b30 na pompę z M50, więc ja przygarnąłem jego starą. Odmalowałem ją jedynie cynkiem w sprayu + zalałem nowym olejem Motul ATF. Wężyk który widać na foto ostatecznie nie został zamontowany i jest ten oryginalny długi.
Obrazek

Kolejno wziąłem się za wymianę uszczelki pod misą olejową, gdyż z tyłu między skrzynią a silnikiem zaczęła kapać. Tym razem usługę zleciłem Piotrkowi Nowakowi z ZDW (Zduńska Wola). Spora większość na pewno kojarzy go z forum turbo-bmw pod nickiem Elmo. Albo jako gościa, który regeneruje vanosy w bmw heheh. ;) Wcześniej zakupiłem wszystkie potrzebne uszczelki itp. Dodatkowo Piotr przepłukał całą misę olejową + smok olejowy.
Obrazek
Obrazek
- nowa uszczelka misy oczywiście Elring.
- nowy oring bagnetu oleju ASO
- nowy oring smoka olejowego ASO
- nowy cały zawór pompy oleju ASO


Pompa oleju w super stanie, silnik piękny czysty i tak ma być:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po montażu i powrocie do domu coś mi nie pasowało z pracą silnika. Zero błędów na kompie, a więc jakaś usterka mechaniczna. Po kilkunastu minutach zlokalizowałem przyczynę: Pękł wąż od odmy. No to szybko z wężem do sklepu motoryzacyjnego i za brutalnie wielką kwotę 10 złotych za 0,5 m wężyka usterka naprawiona. :rotfl:
Obrazek
Obrazek

Wziąłem się także za pomalowanie na nowo tylnych półek w mojej E46 i ojca E36. Efekt mega zadowalający. Użyłem farby do tkanin z aktywnymi barwnikami Marabu Textil Desing Spray. Zresztą zobaczcie sami:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zakupiłem także lerę kierownicy pod odpowiedni kolor. Wcześniej było drewno orzech, a teraz komponuje się pięknie z oryginalnymi listwami piano black. :cwaniak:
Obrazek

Wpadły także spryskiwacze mgiełkowe z wersji poliftowej, które nie dość, że oszczędzają nam płyn do spryskiwaczy to w dodatku spryskują jeszcze o wiele większe pole na szybie.
Obrazek
Obrazek

Kupiłem również nowy oryginalny zestaw naprawczy koła BMW Mobility Set. Bardzo fajny i praktyczny gadżet w bagażniku. :)
Obrazek

Udało mi się w końcu zakupić "Białego Kruka" czyli listwy BMW Individual. :hurra:
Wygląda to naprawdę super na aucie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Bardzo chciałem mieć w swoim aucie soczewki w przednich lampach. Ale nie miałem ochoty na podłączanie xenonu + ceny po prostu zwalają z nóg. Może spokojnie za taki kompletny ori xenon europa + samopoziomowanie + spryskiwacze reflektorów kupić cały silnik 2.8 albo chociaż zdrowy słupek. :mur: Z pomocą przyszedł gość z facebooka pod nickiem BMW Lighting Factory. Zajmuje się on przerabianiem oryginalnych wkładów lamp. Ma w swojej ofercie bardzo fajną opcję, która mi odpowiadała. Mianowicie przerabia on oryginalne wkłady lamp na żarówki H7. Montuje on w odbłyśniki od świateł mijania soczewki na żarówki H7! Dla mnie bajka, bo własnie czegoś takiego szukałem. Soczewki nie są jakieś made in china tylko są to oryginały, które pochodzą z BMW F30. :ok: Dodatkowo osłona soczewki została pomalowana w czarny połysk. Świeci to naprawdę bardzo fajnie, a wygląda super. Nie musimy również montować koniecznie samo poziomowania oraz spryskiwaczy reflektorów, gdyż nie jest to światło xenonowe, więc niebiescy ani pan Stasio na przeglądzie nie czepiają się o nic. :cwaniak: Dogadałem się i przysłał mi gotowe wkłady do moich lamp. Później zwracamy mu swoje stare wkłady i jesteśmy 100zł do przodu. ;) Oczywiście swoje lampy odkręcamy kompletnie z auta i demontujemy w drobny mak na pojedyńcze elementy. Roboty jest sporo i trzeba baaaardzo uważać aby nie połamać plastikowych mocowań wkładów czy bolca od regulacji silniczkiem. Ale finalny efekt rekompensuje wszystko. :piwo:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Chciałem zamontować jeszcze krzyże black hella ale zabrakło mi odwagi żeby brać się na wiercenie otworów w odbłyśnikach. Może kiedyś.... Dodatkowo znajomy zrobił mi później polerkę przednich kloszy, aby efekt na żywo był jeszcze lepszy.


Wrzucam jeszcze fotki z ostatniego spotu BMW District Łódź:
Obrazek
Obrazek

Follow Me Home Individual ;)
Obrazek

Nie wiem czy wspominałem wcześniej czy nie ale udało się zdobyć moduł świateł z ostatnich lat produkcji czyli 2004-2005, który posiada funkcję potrójnego kierunkowskazu. Świetny i użyteczny bajer. Przydatny zwłaszcza podczas zmiany pasów ruchu na autostradach, obwodnicach, drogach szybkiego ruchu itp. Polecam!

Wrzucam również filmik z dźwiękiem jak brzmi obecnie moja E46. Zrobię jeszcze kiedyś jakiś podczas jazdy a nie tylko przygazówka na jałowym. W skrócie Soft EU2 CAT-preparation. Kolektor wydechowy bez katów, bez sond lambda, owinięty taśmą bazaltową, odcinka 6900obr./min., tłumik końcowy dedykowany do M52TU AC Schnitzer, obudowa filtra powietrza M54B25/B22 + wkładka Pipercross, koło zamachowe jednomasowe M50B20NV.
https://www.youtube.com/watch?v=0dlvGdnCQJU

W planach:
- Zamontowanie kolektora ssącego z M54B25/B22
- Całkowite usunięcie oryginalnej odmy
- Strojenie u RaceMode w ZDW
- Być może wałek ssący z M54B30

Jak zwykle komentarze mile widziane. ;) :piwo:
Wy też już odświeżyliście swoje galerie czy nadal macie to przed sobą?

Pozdrawiam :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 20:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1801
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: było:330ci - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 8#p2072598

było: 320d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138535/
zrob cos z tym przodem bo zolte halo i pomarancze nie graja ze soba. Nie wspominaam juz o ringach i zapalonych kierunkach. Zrobila sie dyskoteka :/

Poza tym fajne mody, wydech fajnie gada :ok: Dobrze lecisz. Powodzenia w dalszym dzialaniu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 29 stycznia 2017, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
gamil napisał(a):
zrob cos z tym przodem bo zolte halo i pomarancze nie graja ze soba. Nie wspominaam juz o ringach i zapalonych kierunkach. Zrobila sie dyskoteka :/

Poza tym fajne mody, wydech fajnie gada :ok: Dobrze lecisz. Powodzenia w dalszym dzialaniu ;)


Przód mi się podoba więc zostaje tak jak jest. Może nie widać tego na fotkach ale na żywo jest super. Kierunki zapalają się tylko podczas aktywacji follow me home light czyli około minuty po pociągnięciu manetki od długich świateł. Podczas jazdy nic się nie pali nie ma dyskoteki. W dzień są DRL z długich a gdy zapadnie zmrok czujnik zmierzchu RLS automatycznie przełącza na światła mijania czyli soczewki. :)

Najbardziej mnie ciekawi czy zmieni się trochę dźwięk silnika po zastosowaniu kolektora z M54. ;)
Dzięki za opinię. :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 30 stycznia 2017, 15:35 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ja się tylko zastanawiam kiedy tu wleci b30 :D Bo tak to mamy już prawie wszystko ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 2 lutego 2017, 20:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Super pomysł z lampami, dbałość o szczegóły :super:

sprawdź PW. ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 2 lutego 2017, 20:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 475
Lokalizacja: Poddębice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p2149556
Super podejście do tematu , ;) :cool: :ok: , soczewki na duży plus ;)

_________________
E46 330i Cosmosschwarz Metallic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 2 lutego 2017, 23:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Dobra aktualizacja :padam:
Trochę podziałałeś a to się ceni :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 3 lutego 2017, 08:43 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
ale aktualizacja :super: super mody po raz kolejny

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 3 lutego 2017, 18:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 142
Lokalizacja: Koronowo/Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Garaż: BMW E46 sedan M54B25
Mega to auto wygląda.. Masa pracy.. Tyle doposażenia jeszcze nie widziałem :D :super: Podoba mi się :super:

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158560


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 8 lutego 2017, 15:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Dzięki wszystkim za opinię i komentarze. :piwo:

Miłosz napisał(a):
Ja się tylko zastanawiam kiedy tu wleci b30 Bo tak to mamy już prawie wszystko


Miłosz powalczymy jeszcze z tym B20 trochę, bo zanim znajdę drugie takie zdrowe B28 albo B30 jak to B20 to chyba z 5 lat mi zejdzie. A pod tym względem jestem bardzo wymagający. :D :P Brakuje mi jakiś skór z individual-a właśnie. Toffi, brąz, rude coś w tym kierunku. Ale cholera ciężko jest coś znaleźć takiego do sedana zwłaszcza, kiedy ma się dzielone kanapy + tylne poduszki powietrze dla pasażerów w boczkach. :kwasny: Zawsze mógłbym je deaktywować programowo wiadomo, ale w kwestii bezpieczeństwa nie robię tego i nie idę na skróty, bo to nie o to tu chodzi. ;)

Pawel! napisał(a):
Super pomysł z lampami, dbałość o szczegóły

sprawdź PW.


Dzięki. Ponoć diabeł tkwi w szczegółach hehe. :ok: Odpisałem na PW o ile dobrze pamiętam. :)

Dzisiaj odebrałem od listonosza adapter przepustnicy M52TU do kolektora M54B22/B25. Zakupiony na Ebay. Bardzo szybko dotarł do mnie z Litwy, bo dosłownie w 2 dni. :) Bardzo ładnie wykonany i co najważniejsze spas kolektor adapter jest na oring. W Polsce pisałem z kilkoma osobami na olx odnośnie adapterów. Niestety nie stosowali oni oringa tylko silikon a silikon to opcja nie dla mnie. Poniżej foto jak to wszystko wygląda:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tutaj już prawie kompletny setup do auta. :ok: Piszę prawie, bo wlecą jeszcze nowe uszczelki kolektora ssącego i trzeba będzie zrobić w kolektorze nawierty na wtryski LPG. Jak to mówi Kickster "Lepszy Power Gamoniu! ;d ". :rotfl:

Obrazek

Kilka foto z pierwszej przymiarki adaptera do kolektora. Siedzi bardzo ładnie. :super:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Brakuje tylko cieplejszych dni i z chęcią wziąłbym się za montaż tego wszystkiego, ponieważ jestem ciekawy jakie przyrosty da to w przypadku B20, no ale trzeba poczekać, bo w jajka za zimno na razie w garażu. :D

W sumie teraz nadszedł czas na pytanie "Co z tą odmą?" czy zostawiamy oryginalnie jak fabryka i "zieloni" zrobili czy bawimy się. Stara jest sprawna nic się nie dzieje no ale jak już kolektor będzie zdjęty to zrobić raz i dobrze dla świętego spokoju. Widzę 2 opcje jak na razie.

Pierwsza wywalamy całkowicie odmę i robimy zawór PCV oraz taki setup jak kolega w poniższym filmiku z youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=r81odfOaJl8

Druga droższa opcja. Kupuję nową odmę i montuję, a na wężu idącym do bagnetu oleju stosuję zaworek kierunkowy tak aby w razie czego odma nie zassała oleju z bagnetu (bo słyszałem, że takie cyrki też możliwe). Dokładnie chodzi mi o to jak w poniższym filmiku w 11 minucie pod samym końcem wszystko wyjaśnione:
https://www.youtube.com/watch?v=5rs1rnVnXhY

Swoją drogą nie rozumiem, dlaczego nie można zrobić odpowietrzania tak jak w pancernych silnikach M50. Wąż idący od pokrywy zaworów wciskany jest w gumę dolotu za przepustnicą i tyle. :zdziwko:

Pozdrawiam :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 9 lutego 2017, 02:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7080
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Wszystko super tylko z lampami

gamil napisał(a):
Zrobila sie dyskoteka


jak w z filmu czekajac na sobote :rotfl:

Oprocz tego :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 13 lutego 2017, 13:20 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 35
Lokalizacja: Koło
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Jak się spisują tuleje meyle hd mam u siebie do wymiany i nie wiem czy kupic meyle czy poliuretany dzieki za odpowiedz ? :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 19:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
gibi napisał(a):
Jak się spisują tuleje meyle hd mam u siebie do wymiany i nie wiem czy kupic meyle czy poliuretany dzieki za odpowiedz ? :-)


Sorki, że dopiero teraz ale nie było mnie w PL przez marzec. A potem dużo zaległości i nawet nie miałem czasu odświeżyć mojej galerii. Tuleje Meyle HD dla mnie jak najbardziej ok. Nie jest za miękko nie jest za sztywno. Na pewno bardziej przenoszone są drgania na kierownicę, po zmianie z oryginalnych Lemforder-ów gumowo-olejowych. Efekt podobny jak po zmianie w E36 standardowych na pełne z M3 Evo.

Postanowiłem odświeżyć trochę galerię.
Doszło kilka nowych części, które czekają na montaż. Ale doszła także, kolejna opcja wyposażenia. A mianowicie oryginalny wypinany hak BMW Westfalia. :) No muszę przyznać, ze było dłubania z montażem tego wszystkiego. Hak oczywiście został doposażony razem z oryginalnym modułem haka AHM II. Trzeba było odkręcać belkę od tylnego zderzaka, wywalić odboje wstawić mocowanie haka, wywiercić otwór na ramkę w zderzaku, zamontować ramkę no i zaślepkę haka. Niestety z tym ostatnim jest problem, bo nie mogę nigdzie jej dostać w normalnych pieniądzach oprócz aso... :kwasny:

Obrazek

No to czas na rozpierduchę.... ;) :P
Obrazek

I pierwsze przymiarki:
Obrazek

Najwięcej walki oczywiście jak zwykle z elektryką i puszczeniem wszystkiego tak jak fabryka nakazała. ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na dniach zrobię foto jak to wszystko wygląda teraz na aucie po zamontowaniu i podpięciu haka. Przed wczoraj zrobiony przegląd, hak wbity w dowód i kein problem, można ciągnąć gruzy hehehe. ;) :piwo:

Zdemontowałem dyfer z auta i postanowiłem go trochę odnowić/odświeżyć, żeby pod spodem też było ładnie heheh.
Było tak:

Obrazek

A wyszło tak:

Obrazek

Tutaj foto po zamontowaniu w aucie. Farba antykorozyjna brąz młotkowy + obudowa psiknięta cynkiem w spray-u Boll.
Obrazek

W między czasie kurier dostarczył zestaw ściągaczy do tulei tylnego zawieszenia:
Obrazek

Przyjechały także nowe graty. Mamy tutaj nowe uszczelki kolektora ssącego Elring (pod kolektor M54), zupełnie nowa odma z wersji na zimne kraje ori BMW prosto z ASO (wymienię profilaktycznie podczas wstawiania kolektora M54, stara jest ok no ale skoro kolektor już ściągnę to aż się prosi), tuleje tylnego wahacza progowe Meyle HD, oring elektrozaworu Vanos oryginał ASO oraz 2 uszczelki węża od Vanosa również z ASO.
Obrazek

Foto z przeprowadzonej operacji wymiany oringa, uszczelek węża Vanos-ów. Przy okazji pomalowany elektrozawór na nowo cynkiem w spray-u + zdjęte wyczyszczone i pomalowane także napinacze od paska głównego & klimy.

Obrazek

Wleciały także 4 zupełnie nowe oponki z 2017 roku Hankook Ventus Prime 3. :cwaniak: Przy demonicznej mocy 2.0 R6 padło na 225/40/R18. Teraz mamy duuużo mięsa na felgach hehe. ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Udało mi się również kupić zupełnie nowy docisk sprzęgła na jednomasę LUK-a, który jak się potem okazało był SACHS-em hahah.
Generalnie ze starym sprzęgłem nic sie nie dzieje. Przypominam, że od ponad 3 lat śmigam na jednomasie z M50B20NV. Ale na wakacje, może trochę wcześniej planuję zdjąć skrzynię i odelżyć jednomas do 5,5 kg czy tam 5,7 kg (rozkminiam ten temat dopiero), więc przy okazji wleci wszystko nowe. Najpierw jednak wleci kolektor ssący z M54 oczywiście.
Tutaj macie filmik Luk-o Sachs-a:
https://www.youtube.com/watch?v=PSXbxKFkVq4
Nowy docisk nic nie zwichrowany idealnie dociska pełną powierzchnią trącą:
Obrazek

Cóż jak na razie to tyle. Kolejna paczucha z częściami już wysłana, ale zaczął nam się majowy weekend, więc wszystko dojdzie później. Jeszcze tylko kilka fotek podczas podróżowania po kraju w tej pięknej deszczowej pogodzie heheh.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Stay tuned. More update soon... ;) :piwo: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 30 kwietnia 2017, 17:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Dzisiaj piękna pogoda, a więc trzeba było porządnie ręcznie umyć furę. Przy okazji cyknąłem foto z zamontowanym hakiem. Baaardzo wygodna opcja, z tym zdejmowaniem na kluczyk. :ok:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 30 kwietnia 2017, 17:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Coś google chrom namieszał z postami...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 1 maja 2017, 18:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
podoba mi się, sporo modzisz :ok: pomysł z odswiezeniem tylnej polki chyba bede musial wcielic w zycie u siebie.

Co do rozkminy z separatorem/odmą i całym układem. Ja u siebie miałem dosyć problemów z tym mądrym ustrojstwem i go wywaliłem. Wcieliłem w życie OCT + PCV i jestem mega zadowolony.

planujesz hamownie, albo przynajmniej robiłes jakiechs pomiary licznikowe przed modami i po?

Pzdr

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 1 maja 2017, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e46 CI
Kod silnika: m54b30
Garaż: Była:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108214
Obecna:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p2145249
Obłędna ta zieleń. Mody na duzy plus.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 2 maja 2017, 16:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
kszyhu napisał(a):
planujesz hamownie, albo przynajmniej robiłes jakiechs pomiary licznikowe przed modami i po?


Tak hamownia jest w planach oczywiście, ale chcę to zrobić dopiero po wstawieniu ssącego z M54 + obecna jednomasa będzie odelżona na 5,7-5,5 Kg. :ok: i więcej w wolnossącym B20 już się nie wydłubie bez grubszych modów. No można by w sumie jeszcze dać wałek ssący z B30 + strojenie. Bardzo poważnie się nad tym zastanawiam, gdyż w B25 i B28 przynosi to fajne efekty. Generalnie po założeniu ssącego z M54 pójdzie porządne strojenie u znajomego Racemode. Dodatkowo pobawimy się z zaworem DIS-a i otwarciem przepustnicy pod pełnym butem.


Wrzucam kilka nowych fotek mojej E46 podczas ostatnich 2 dni. Mam oczywiście swojego pomocnika, który uważnie nadzoruje co się dzieje przy E46. ;)
Obrazek

A tutaj fotki z oryginalnym hakiem BMW Westfalia. Jak jest nie potrzebny to demontujemy go za pomocą kluczyka i pokrętła. Mega wygodna rzecz. Do tego mój sedan ma dzielone tylne kanapy, a więc zrobiło nam się dosyć praktyczne auto. :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz trochę walczyłem z ojcem przy naszej E36 318i m43:
Obrazek

Zostały wymienione kompletnie nowe hamulce na tyle (cylinderki, bębny, szczęki, spreżynki, samoregulatory), dodatkowo puszczone są na nowo przewody miedzianie od tyłu aż do filtra paliwa, nowe tylne tuleje progowe Meyle HD, nowe łożyska tylnych kół FAG oraz będą zamontowane nowe tuleje pływające SWAG (ale niestety jeszcze nie dotarła paczka). Na przodzie mamy zamontowane kompletne hamulce z E46. Wszystko pasuje P&P. Różnica taka, że zamiast tarcz pełnych teraz są wentylowane. A to nie wszystko bo kolejne części już czekają. ;)

Dzięki za opinię i zainteresowane moją galerią. :ok:
Pozdrawiam :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 2 maja 2017, 16:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 475
Lokalizacja: Poddębice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p2149556
Każda aktualizacja , to znaczne zmiany ;) , aż miło zaglądać :ok: :cool:

_________________
E46 330i Cosmosschwarz Metallic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piotrek8113 -->> E46 320i Sedan Farngruen Metallic
PostNapisane: 3 maja 2017, 13:12 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
piotrek8113, tak se myśle skoro nie swap to może ten kompresor od asa -tm12 czy jakoś tak ? Broder coś takiego zapodaje u siebie, miał chyba też jakiś drugi komplet :hyhy: Jak mnie pamięć nie myli to jak kiedyś sprawdzałem pod moje ex 323 to wg danych producenta moc szła do 300 kuni :orany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 257 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL