BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 08:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 14:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
nissky napisał(a):
Dodatkowo, skalibrowałem sobie średnie spalanie wg. komputera, gdyż ten zawyżał mi o ponad litr spalanie (sprawdzone przy przeliczaniu średniego spalania przy kilku tankowaniach)


Jakie masz średnie spalanie i przy jakiej średniej prędkości ? Poza tym turas prezentuje sie bardzo fajnie. :ok:


rorafalki napisał(a):
fajnie siadło - Eibach pro kit to sprawdzone springi :ok:
choć po ostatnich H&R chyba już bym nie wrócił do prokit'u :P


Mógłbyś rozwinąć ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 14:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
damianRC napisał(a):
Jakie masz średnie spalanie i przy jakiej średniej prędkości ? Poza tym turas prezentuje sie bardzo fajnie.


W Warszawskich korkach 80% oraz 20% trasy poza Warszawą spala mi średnio 8.1l/100km. Prędkości różne, czasem but w podłodze przy wyprzedzaniu/ 140+ na trasie Toruńskiej też się zdarza......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 14:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
damianRC napisał(a):
rorafalki napisał(a):
fajnie siadło - Eibach pro kit to sprawdzone springi :ok:
choć po ostatnich H&R chyba już bym nie wrócił do prokit'u :P


Mógłbyś rozwinąć ?

charakterystyka czerwonych H&R bardziej mi odpowiada - Eibach prokit przy tym samym obniżeniu (co wspomniany H&R) jest miękki jak seria, H&R ma troszkę pazura, nie mylić z betonem. Czerwony H&R ma charakterystykę bliższą Eibach sportline, przy obniżeniu prokit ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 13 maja 2017, 18:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
Piekny turas :ok:
Powiedz mi odme masz parciana zalozona caly czas,czy ten separator?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 13 maja 2017, 21:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
krzysiek555 napisał(a):
Powiedz mi odme masz parciana zalozona caly czas,czy ten separator?


Odma cały czas jako plastikowy separator. Robi robotę, w dolocie są śladowe ilości oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 14 maja 2017, 08:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
No rozumiem bo pisales ze przeszles na parciany i nic wiecej nie pisales ja w m47 mialem parciane wymienialem przy kazdej wymianie....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Wkurzało mnie, że kierownica była lekko wytarta. Ostatnio jeździłem sporo e60 z kierownicą M i nie przypadła mi do gustu jej grubość. Zdecydowałem się, że obszyję swoją obecną z nieznacznym tylko pogrubieniem.
Wybrałem wariant skóra gładka + perforowana. Wg mnie wyszło nieźle, wygląd poprawił się znacząco. Dodatkowo, wykorzystując podkładki meblowe (drut mod, ale dobrze działa), zlikwidowałem prawie wszystkie upierdliwe źródła skrzypienia plastików. W sumie użyłem z 20 podkładek. Jeśli ktoś chce, mogę napisać które miejsca należy nimi podłożyć/podkleić.
Poza tym - cieszę się jazdą, do wymiany obecnie szykują się wahacze. Zastanawiam się, czy pakować Meyle HD czy może Lemfordera.

Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 maja 2018, 13:27 przez nissky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 21:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Tak przyglądam się tej kierze i coś mi nie pasuje,ale już widzę,ze to zwykła z lerą emkową.
Obszycie na spory plus,robiłem to samo u siebie,mimo,że nie miałem zniszczonej kierownicy,ale chciałem mieć połączenie gładkiej skóry z perforowaną. Nie pogrubiałem jej,ani nie kombinowałem z "bicepsami",ale mimo to i tak było zdecydowanie lepiej niż w serii.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 18 czerwca 2017, 21:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
gdzie obszywałeś kiere?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 19 czerwca 2017, 07:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Kunio napisał(a):
gdzie obszywałeś kiere?


Nie chcę reklamować, wpisz w google obszywanie kierownic Knurów.
Zapłaciłem za takie obszycie 190zł, wysłali mi drugą obszytą kierownicę i dopiero gdy doszła do mnie odesłałem im swoją. Jakość wg mnie naprawdę ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 6 lipca 2017, 07:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Wpadły żarniki D2S Bosma 6000k oraz jasne ledy W5W Phillips. Stare Osramy już kończyły żywot, bo zaczęły przybierać różową barwę.

Zamówiłem komplet wahaczy przednich Febi oraz tulei wahaczy oraz gum stabilizatora na przód. Na przeglądzie wyszło, ze sworznie mają już najlepsze za sobą, więc po wymianie powinno być lepiej.
Dodatkowo..wpadnie wydajniejszy intercooler :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 6 lipca 2017, 19:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
I jak te zarniki ja wlasnie dzis zamowilem i tez z Bosmy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 7 lipca 2017, 15:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Wg mnie zarniki ok. Dobra relacja cena/walory użytkowe/ wygląd. W nocy spora różnica w stosunku do wypalonych poprzedników.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 7 lipca 2017, 16:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
No przyszpy mi przed chwila jutro je zaloze ,zauwzylem ze roznia sie kolorem drucika :hyhy:
Ale slyszlem ze za ta kase wymiataja :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 7 lipca 2017, 19:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Idąc za ciosem, zakupiłem intercooler od użytkownika Kunio, niebawem montaż. Po zamontowaniu trzeba będzie się w końcu wybrać na hamownię w celu sprawdzenia przyrostów.

Obrazek


Ostatnio edytowano 18 maja 2018, 13:27 przez nissky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 7 lipca 2017, 20:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
W ile celujesz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 7 lipca 2017, 21:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Ciężko powiedzieć....Silnik EU4, wtryski 216, turbo GT2260V w dobrym stanie, przepływka poprawnie mierzy, egr wywalony programowo oraz fizycznie, klapki również wywalone, kolektor ssący czysty, wszystkie 3 katalizatory wyrzucone, tłumik końcowy przelot...Obecnie auto zbiera się wg mnie super, chociaż wał wpada przy ok 2tys obrotów lekko w wibracje. IC powinien trochę odetkać auto w cieplejsze dni.
Nie napalam się na super wysoką moc, obecna opcja po chipie jest już dla mnie ok, chociaż auta nie hamowałem. Dopiero powyżej 4tys obrotów widać, że trochę podkopci.
Jak po tych modach wypluje z 270KM i ok 550Nm to będę zadowolony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 8 lipca 2017, 07:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
Jakie trzy katy tam jest jeden i tlumiki srodkowe oraz koncowy?
ja mysle proexa zamontowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 8 lipca 2017, 08:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
nissky napisał(a):
Meyle HD czy może Lemfordera.

nie wiem czy zrobiłeś ale zdecydowanie nr2 ;)

ps. może ci się uda pomierzyć na androidzie polecam apke https://www.youtube.com/watch?v=PB5DyL2SITA
naprawdę dużo z RL się nie mija no i będziesz wiedział czego na hamowni sie spodziewać :cwaniak:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 8 lipca 2017, 08:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
krzysiek555 napisał(a):
Jakie trzy katy tam jest jeden i tlumiki srodkowe oraz koncowy?


330d eu4 ma jeden główny katalizator zaraz za turbo, następnie 2 małe katalizatory z mega gęstą siatką w środku. Następnie tłumik środkowy i końcowy.

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diag ... 501#part02 numer 2 na schemacie

HansiO napisał(a):
nie wiem czy zrobiłeś ale zdecydowanie nr2 ;)

Wahacze wziąłem jednak Febi, tuleje wahaczy Lemforder. Mam nadzieję że trochę to pojeździ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL