BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 14:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 22 marca 2017, 12:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Ogarnąłeś spadek obrotów po wysprzęgleniu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 22 marca 2017, 13:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
maciek06 napisał(a):
Ogarnąłeś spadek obrotów po wysprzęgleniu ?

Nie do końca, jednakże po wymianie dwumasu spadają one mniej. W wolnej chwili postaram się zająć zmienną geometrią.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 22 marca 2017, 13:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
a zawór CDV nadal masz?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 22 marca 2017, 14:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1597
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec
Moje BMW: e61 LCI 530d xDrive
Kod silnika: M57T2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144010
rorafalki ten zawór jest w M57N? :zdziwko:

nissky brawo za podejście do samochodu! Serwis :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 22 marca 2017, 14:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Harvey napisał(a):
rorafalki ten zawór jest w M57N?

na 95% jest

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 22 marca 2017, 15:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Harvey napisał(a):
rorafalki ten zawór jest w M57N? :zdziwko:





U mnie w e90 m57t2 był CDV, ale już nie ma ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 23 marca 2017, 07:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
CDV jest na miejscu nadal, myślałem aby się tego pozbyć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 23 marca 2017, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nissky napisał(a):
CDV jest na miejscu nadal, myślałem aby się tego pozbyć...

no to OUT i będzie spokój :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 23 marca 2017, 08:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
rorafalki napisał(a):
no to OUT i będzie spokój :)

Dobra, zajmę się tym przy okazji wymiany sprężyn. Myślę, że nawet specjalnie nie trzeba będzie odpowietrzać układu. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 25 marca 2017, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 306
Moje BMW: E36
Kod silnika: M51D25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153947
gratuluję zakupu. przeczytałem cały wątek ii powiem, że fajny turas na ciekawej konfiguracji... :ok: i zmiana kierownicy jak patrzę - bardzo dobrze wyszło. :cwaniak:
czy szykujesz jakieś modyfikacje w najbliższym czasie ?

_________________
BMW Diesel <3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline
PostNapisane: 26 marca 2017, 13:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Udało się zmienić sprężyny na Eibach. :D Siadło bardzo fajnie. Dodatkowo, mam nadzieję że przód jeszcze delikatnie siądzie.
Niestety, zbrakło czasu na wymianę amortyzatorów, ale to też się niedługo ogarnie.
Jestem zadowolony, nie mam na szczęście problemów z wjazdem do garażu. :)

Obrazek

Sprężyna przednia seryjna vs Prokit:
Obrazek

Tylna seryjna vs Prokit:
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodatkowo udało się nagrać przyspieszenie na 4biegu


Ostatnio edytowano 18 maja 2018, 13:25 przez nissky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 26 marca 2017, 14:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 32
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Bardzo ładny egzemplarz. Widać, że dbasz o auto. Zazdroszczę silnika (: Spróbuję taki założyć do swojej jak trafi się w dobrym stanie i rozsądnych pieniądzach. Osobiście nie lubię pomarańczowych kierunków i jak mam BMW to zawsze choruję na m-pakiet ale u Ciebie wszystko fajnie współgra.

_________________
Obrazek




"W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 26 marca 2017, 18:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajnie siadła, ale jeszcze trochę się ułoży :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 27 marca 2017, 08:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Raphael napisał(a):
Bardzo ładny egzemplarz. Widać, że dbasz o auto. Zazdroszczę silnika (: Spróbuję taki założyć do swojej jak trafi się w dobrym stanie i rozsądnych pieniądzach. Osobiście nie lubię pomarańczowych kierunków i jak mam BMW to zawsze choruję na m-pakiet ale u Ciebie wszystko fajnie współgra.


nie wiem czy jestes swiadom ile kosztuje swap z 2.0d na 3.0d i ile trzeba wymieniac.

turas ładny!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 28 marca 2017, 09:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Teraz dużo przyjemniej się jeździ. Szczególnie czuć różnicę na zakrętach, auto zdecydowanie mniej się kładzie.
Myślę, że po wymianie tylnych amortyzatorów będzie jeszcze przyjemniej. :)
Aktualnie czeka mnie jeszcze walka z przednim fotelem kierowcy, gdyż zaczął dziwnie skrzypieć - wg mnie skóra gdzieś obciera o plastik, ale bez wyjęcia fotela się raczej nie obędzie. :kwasny:
AdamDMI napisał(a):
czy szykujesz jakieś modyfikacje w najbliższym czasie ?
może intercooler, obszycie i pogrubienie kierownicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 28 marca 2017, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 32
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
kai napisał(a):
Raphael napisał(a):
Bardzo ładny egzemplarz. Widać, że dbasz o auto. Zazdroszczę silnika (: Spróbuję taki założyć do swojej jak trafi się w dobrym stanie i rozsądnych pieniądzach. Osobiście nie lubię pomarańczowych kierunków i jak mam BMW to zawsze choruję na m-pakiet ale u Ciebie wszystko fajnie współgra.


nie wiem czy jestes swiadom ile kosztuje swap z 2.0d na 3.0d i ile trzeba wymieniac.

turas ładny!


Nie jestem świadom jeszcze ile to będzie kosztować ale pewnie przekładając części z drugiego touringa za wiele problemów z tym nie będzie. Szukam obecnie dawcy. Zawieszenie, hamulce, półosie już mam z 3.0. Nawet most gdzieś leży bo musiałem na razie swój zostawić. Zatem idąc po kolei zostaje wał, skrzynia, silnik z osprzętem i wiązką, zrobienie dziewiczego DME i adaptacja do reszty modułów w aucie oraz ogarnięcie DSC ale jak wszystko będzie w aucie obok to raczej temat do ogarnięcia jest?

_________________
Obrazek




"W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 6 kwietnia 2017, 07:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Amortyzatory tylne + osłony/odboje + obie poduszki wymienione. Więcej zabawy z rozbieraniem bagażnika, niż z wymianą samych amortyzatorów.....Ktoś to świetnie wymyślił :P Oczywiście, na aucie były jeszcze oryginalne z 2004r.
W tej chwili w aucie w zasadzie nie ma co robić....ewentualnie można by się przyczepić do koła pasowego, ale to raczej moje wymysły. CDV jeszcze na miejscu, w najbliższym czasie się to zmieni.
Mam pytanko - jaki intercooler jestem w stanie wrzucić bez wielkich przeróbek pod standardowy zderzak? Nie chcę nic ciąć czy przenosić czegokolwiek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 6 kwietnia 2017, 08:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158743
nissky napisał(a):
Amortyzatory tylne + osłony/odboje + obie poduszki wymienione. Więcej zabawy z rozbieraniem bagażnika, niż z wymianą samych amortyzatorów.....Ktoś to świetnie wymyślił :P Oczywiście, na aucie były jeszcze oryginalne z 2004r.
W tej chwili w aucie w zasadzie nie ma co robić....ewentualnie można by się przyczepić do koła pasowego, ale to raczej moje wymysły. CDV jeszcze na miejscu, w najbliższym czasie się to zmieni.
Mam pytanko - jaki intercooler jestem w stanie wrzucić bez wielkich przeróbek pod standardowy zderzak? Nie chcę nic ciąć czy przenosić czegokolwiek.


Ja miałem z FMIC 600x180x65 i taki da się upchnąć bez większej rzeźby. Wydajność w porównaniu z seria na +. Jak utniesz trochę belki pod zderzakiem to wejdzie 600x230x65. Chcąc wkładać grubszy trzeba wywalić wentylator lub założyć inny chudszy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 13:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: F31 320d
Kod silnika: N47T
Przejechałem już ponad 1000km na nowych sprężynach...muszę powiedzieć, że naprawdę dobrze się na tym setupie jeździ. Nie ma "betonu", jest względny komfort podczas jazdy. :) Dodatkowo, siadło wg mnie naprawdę fajnie - przynajmniej mi więcej nie potrzeba.

Dodatkowo, skalibrowałem sobie średnie spalanie wg. komputera, gdyż ten zawyżał mi o ponad litr spalanie (sprawdzone przy przeliczaniu średniego spalania przy kilku tankowaniach)

W tym tygodniu wypucuję auto i nałożę porządną warstwę wosku. Zostało mi też do wyeliminowania skrzypienie fotela kierowcy, jakby gdzieś plastik obcierał o skórę.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 maja 2018, 13:26 przez nissky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nissky -->> E46 330d+ Touring M57N || Shadowline || Prokit
PostNapisane: 10 kwietnia 2017, 13:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajnie siadło - Eibach pro kit to sprawdzone springi :ok:
choć po ostatnich H&R chyba już bym nie wrócił do prokit'u :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL