BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 00:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: dubrawa - BMW 318 IS czerwone coupe '92 s2 komp+grzane siedz
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 15:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 25
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E36 QP IS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130394
Witam na wstępie.

Nie planowałem zakupu bawarki, ale skoro sie sama trafiła...
Kolega sprzedawał i stwierdziłem że czas na zmianę dupowozu. Widywałem ten samochód pod pracą, wiedziałem ogólnie jak jeździ i co sie z nią dzieje. Kupno używanego 22 latka to może byc loteria i z allegro bym sie nie zdecydował :)

Garść faktów:
BMW E36 318 is coupe 1992
Wkleję rozkodowany VIN jak wszyscy:

Type code BE51
Type 318IS (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour BRILLANTROT (308)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383)

Wyposażenie BMW

Order options
No. Description
290 BMW LM-RAEDER 7JX15,225/55R15V - Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 44 (brak)
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES - Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz
320 MODEL DESIGNATION, DELETION - Brak napisu modelu
423 FLOOR MATS, VELOUR - Dywaniki podłogowe Velours
428 WARNING TRIANGLE - Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM - Regulator zasięgu świateł
530 AIR CONDITIONING - Klimatyzacja
654 BMW BAVARIA C III - Moduł odbiornika DAB (brak radia)
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II M - Kierownica sportowa, skórzana
801 WERSJA KRAJOWA NIEMCY
848 ROZSZERZONA WIĄZKA KABLI

Prawie 267kkm przelotu. Czerwone czyli najszybsze. Bez przygód wypadkowych – jedynie niegroźnie wgięta atrapa i błotnik PP. Z wyposażenia klima na 2 strony, ciemniejsze szyby, ABS, – ale to chyba norma. Gazownia - sekwencja.

Sporo drobnych niesprawnosci do poogarniania.
• Dźwięk wydechu jest jak wiadro ciągniete po bruku – coś sie tłucze w katalizatorze
• Luzy w przednim zawieszeniu
• Piszczy nienapięty pasek alternatora – uszkodzone mocowanie altka.
• Ukręcona śruba mocowania akumulatora
• Słabe siłowniki klapy silnika. Potrzebny patyczek.
• Puknięta atrapa – nieładnie wyglądają nerki sklejone izolacją
• Puknięty PP błotnik
• Ogrzewanie nie chce sie w 100% wyłaczyć
• 3 bieg dmuchawy nie działa
• Ręczny nie działa
• Odklejona podsufitka
• Odklejone boczki
• Przetarta kierownica
• Parują reflektory
• Zmatowiały lakier

Właściwie zrobiłem sobie prezent imieninowy. Żona mnie zadziwiła bo jak usłyszała o „BMce” stwierdziła krótko – bierz. Super! Nie musiałem sie kryć z zakupem, badź czegoś nierealnego obiecywać. Mam kilka starych sprzętów w kolekcji i łącznie z codziennymi plastikami troche ich za dużo jak na umysł białogłowy.
Samochodem kręcę może 500km miesięcznie, więc nie stawiam zbyt duzych wymagań na coś co mnie wozić do roboty. Ma być tani dupowóz. Bryka ma mieć 4 koła, napęd na tył i wywoływać chociaż cień pozytywnej emocji. Ten egzemplaż znakomicie wstrzelił się w target :)
Fotki zaraz po zakupie. Wygląda troche kapciowato, ale odżyje.
Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazekObrazek

Pojeździłem jeden dzień i zakochałem się.
Na dzień dobry mycie i sprzątanie. Wywaliłem z wnętrza łącznie 11 choinek zapachowych. Nie mogę pojąć tej manii.
Z mechaniki na pierwszy ogień poszło to co najbardziej wkurza, badź z czym nie da się jeździć. Dobrana śruba do mocowania alternatora, nagwintowanie wspornika, nasmarowanie napinacza. Altek nie piszczy i ładuje. Przy okazji okazało się, że jako zamiennik siłownika maski znakomicie nadaje się padnięty siłownik z klapy bagażnika od poloneza. Jako że kończył się przegląd musiałem zajrzeć do ręcznego i przedniego zawiasu. Rękaw trzeba było podciągnąć w bębnach – bo regulacja przy dźwigni juz się skończyła, w zawiasie przednim poszły do wymiany końcówki drążków i zewnętrzne przeguby.
Tu było sporo emocji. Byłem umówiony na wizytę w urzędzie na 5.V. W trakcie weekendu majowego musiałem ogarnac samochód na tyle aby przeszedł przegląd. Warsztaty i sklepy miały wolne, więc poświęciłem sporo czasu na walkę z zapieczonymi elementami (oryginały BMW, więc były tam od dawna). Gdyby nie presja czasu w życiu bym sie do tego nie dotknął.
Lewa końcówka poszła bez większego problemu. W prawej zerwała się nitka gwintu podczas odkręcania. Żeby nie zmasakrować końcówki z magla rozciąłem ostatecznie końcówkę i dopiero odkręciłem. Potem było szukanie drobnozwojnej narzynki. O 2 w nocy nie jest łatwo o taki towar! Ostatecznie udało się.

Przecież nieszczęścia chodzą parami! Przegub wahacza nie chciał za nic wyjść ze zwrotnicy. Ściągacz nie dał rady, łom 1,5m wraz z palnikiem też. Odciąłem diaxem końcówkę przegubu i przynajmniej miałem osobno zwornicę i wahacz. Prasa ręczna a potem solidne imadło nie dało rady wypchnąc tego ogryzka ze zwrotnicy. Jeszcze ¼ obrotu przez rurę a imadło trzaśnie. Sprawdziłęm allegro - najtańsza zwrotnica w najbliższej okolicy kosztowała 29zł (z piastą i czujnikem ABSu). O 5 rano poszedłem spać, a fura w proszku.
W sobotę po drodze na działkę odebrałem piastę. Stwierdziłem ze spróbuję podjechać do warsztaciku niedaleko działki – a nuż pomogą mi z wciśnięciem przegubu w wahacz. Żaden problem. Mają prasę hydrauliczną, nawet specjalny przyrząd do obsadzenia przegubu. „Zaraz będzie gotowe”. Innego mechanika („Młodego”) zainteresowałem tą resztką przegubu siedzącą w zwrotnicy. Stwierdził „Jak to sie nie da, Pan to pokaże.” Wziął to do siebie na stół, jak zaczął nap...lać młotem ! Pamiętajac moją całonocną walkę popatrzyłem ze zwątpieniem na ojca i stwiedziłem, że jak mu sie uda wybić to tym młoteczkiem to mu stawiam flaszkę. Sekundę później ogryzek potoczył sie po podłodze. Stwierdziłem że to „wirtuoz młotka”. Zespawano osłonę blaszaną tarczy hamulcowej. Kosztowało mnie to wszystko 20 za przegub i 20 dodatkowo na obiecaną flaszkę. Kolesie zrobili w 5 minut to co ja próbowałem zrobić sam zarywając noc. Kurde!

Przegląd przeszedł. Potem jeszcze podatek i przerejestrowanie. Mam śliczny numer :D Jest to jedyna osłoda na fakt że rano wyjechałem samochodem z domu, załatwiłem sprawy i wróciłem tym samym samochodem do domu lżejszy o 400zł. Za co właściwie?
Terminy już mnie nie gonią, można na spokojnie zająć się resztą usterek. Na dzień dobry wydech. Kata nie było. Zamiast był jakis dziwny tłumik który rozpruto, wstawiono do środka rurkę i zaspawano z powrotem. Do tego nasmarkane spawy – ulep przeokrutny! Rurka urwała sie i latała luźno wewnatrz puszki tłumika. Wstyd było jeździć. Wspawano przelotowy tłumik – wygląd a’la katalizator.

Zabrałem się za blachę. Błotnik udało się wypchnąć, atrapę wyciągnąć. Maska zamyka się i otwiera bez kombinacji, lampa prawa patrzy prosto, kierunek na miejscu, nerki też. Wymiana elementów na proste – jeszcze nie teraz. Na cacanie przyjdzie czas.
Kolejna sprawa – zawory od ogrzewania. Jakiś syfek dostał się pod tłoczki i przepuszczały płyn cały czas. Dodatkowo dorobiłem odcięcie wyjścia nagrzewnicy zaworem kulowym od VW. Na postoju nie będzie przenikało ciepło do płynu w nagrzewnicy. Tam są wogóle jakieś klapki na nagrzewnicy, czy tylko te zawory? Rezystor dmuchawy wymagał oczyszczenia. Na szczęście był w starej technologii – nie „jeżyk”. Wszystkie biegi sprawne.

Z rzeczy ekslpatacyjnych. Z olejem poczekam do okrągłej 270kkm (inpekcja jeszcze zielona) – będę obsrwował zużycie i mam nadzieję wrócić do półsyntetyka (na mineralu jest dopiero od kilkunastu tysi). Olej w napędzie za jednym zamachem. Klima odgrzybiona

Kupiłem felgi z BMW. Postanowiłem wprowadzić swoja koncepcję na wygląd czerwonego samochodu. Do czerwonego – biała felga. Do tego redukcja kolorów występujących w samochodzie. Lampa tylna albo biało czerwona albo cała czerwona. Skoro wszyscy zakładają M-kowe to ja będę miał czerwone.

Spray motip i naprzód. Przy okazji opracowałem fajną technologię na szybkie malowanie i wyschnięcie lamp. Piekarnik z termoobiegiem. Ustawiony na 75 stopni. Malowanie po jednej warstwie (ilość żeby nie było widać „kurzu” tylko zlaną jednolicie się warstwę). Zaciek nie zdąży się nawet zrobić bo warstwa schnie błyskawicznie. Przez ten czas druga sztuka się wygrzeje i wyschnie. Na koniec pokryłem jedną warstwą czerwoną część lampy aby złapała jednolity połysk z górą. Złapałem wprawę. Jakbym malował jeszcze raz dałbym 4 góra 5 warstw aby była większa różnica w kolorze pomiędzy pomarańczem a czerwienią.

Felgi pomalowałem sprayem. Po malowaniu i wyschnieciu nawoskowałem ranty aby łatwiej usuwać zabrudzenia.
Planuje montaż halogenów, ale na razie zmieniłem ich zaślepki z BRILLANTROT na HELLA BLACK :)
Samochód został nawoskowany. Wiadomo że to na długo nie starczy i będzie potrzebna polerka mechaniczna, ale później, później... Narazie jeździć. Fotki aktualne:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Moja Becia http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&p=1665294#p1665294


Ostatnio edytowano 10 lutego 2014, 12:47 przez dubrawa, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 6 czerwca 2013, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Moje BMW: brak
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124368
Jako że nikt jakoś nie może zacząć wątku to może ja rozpocznę
porównując zdjęcia to zupełnie inne auto jest teraz niż jak kupiłeś, odświeżone, na feldze, jakby z 2 życiem
fajnie że auto nie poszło do żyda, bo znając życie jakby ten Twój kolega miał komuś sprzedawać to za grosze kupiłyby to jakieś chłoposzki i wykończyły do końca a tak włożysz trochę pracy, dopracujesz auto technicznie i będzie ok

skoro auto dla Ciebie to dupowóz do pracy to nie ma co myśleć o żadnych m pakietach czy innych pierdołach, z zewnątrz to myślę że nie ma w ogóle co przy niej zrobić, dopracuj tylko lakier i tyle
skoro wnętrze jest podniszczone to pomyśl o tym żeby tam coś dopieścić
a jak silnik ? bo 1.8 is mają potencjał


Ostatnio edytowano 7 czerwca 2013, 09:54 przez rycerz mateusz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 06:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1389
Lokalizacja: Vienna
Moje BMW: E46 330d Touring///M
Kod silnika: M57D30 +
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=128804
Co tu duzo pisac! Auto odrzylo w Twoich rekach! Teraz wyglada na przyzwoita serie i niech tak zostanie. Oby dzielnie slurzylo.

Full red mi sie podobaja :ok:

_________________
E46 330d+ Touring M-Pak on BBS CK"


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 09:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
że środek nieciekawe się prezentuje to nie znaczy, że trzeba ładować na fotele te stylowe kuleczki terapeutyczne :rotfl: Z pewnością wygądu to one nie poprawiają :zabawa:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 10:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 25
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E36 QP IS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130394
Silniczek jest zdrowy. Nie żłopie oleju, jest dynamiczny i pracuje bez zastrzeżeń. Autko napędza się zacnie. Jestem ciekaw V max.
Mechanicznie już jest z grubsza ogarnięte. Jeździ bez luzów, hamuje, nie oznacza terenu. W ramach wolnych mocy przerobowych chce ogarnąć tapicerkę i kierownicę. Fakt - strasznie smutne jest to jednolicie szare wnętrze. I płaskie siedzenia :/ Podoba mi się "burdelówa" w środku tzn boczki z czerwonymi panelami i siedzenia czerwone lub przynajmniej z czerwonym pasem środkowym. Do tego czarna podsufitka (którą i tak trzeba będzie zdjąć i skleić)
Przy okazji siedzeń - przed zimą pójdzie podgrzewanie. Zobaczymy.

Z zewnątrz pójdzie polerka lakieru. Ale to jak mój blacharz skończy inny mój samochód. Docelowo chce wymienić i polakierować potłuczone elementy blacharskie. wiem już czym się różnią nerki sprzed liftu :) Mooooże jakaś dokładka do zderzaka.

Im bardziej poznaję ten samochód, tym bardziej zaczyna mi się podobać. Kiedy spotykam się z jakimś rozwiązaniem którego nie znałem wcześniej muszę przyznać że niemieccy inżynierowi naprawdę przemyśleli konstrukcję. A przynajmniej wybrali najrozsądniejsze rozwiązanie w przypadku kompromisu. Nie podoba mi się rozstrzelenie centralek elektrycznych po całym samochodzie.

A koraliki są zwycięstwem użyteczności nad wyglądem. 80% wykorzystania samochodu jest na krótkich trasach. Klima nie jest w stanie schłodzić przez ten czas wnętrza. A nienawidzę jak koszula lepi mi się do pleców i oparcia.

_________________
Moja Becia http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&p=1665294#p1665294


Ostatnio edytowano 12 stycznia 2014, 22:49 przez dubrawa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 11:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Moje BMW: brak
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124368
Czyli jednak w jakieś delikatne mody stylistyczne będziesz szedł, to fajnie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 11:55 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
fajna przemiana :super: zdecydowanie lepiej teraz wygląda :ok: podobają mi się tylne lampy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 12:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 817
Lokalizacja: mazury
Moje BMW: Z4 e89, e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129051
No to profesjonalnie podszedłeś do auta i mimo, że ma to być dupowóz dbasz o niego jak o rarytas. W zasadzie 22l auto kupić w nienagannym stanie jest niemożliwe.
Dobrze, że auto znasz. Powoli doprowadzisz auto do odpowiedniego stanu, a i tak już wygląda o niebo lepiej niż w dniu zakupu :padam:
Coś czuję, że przebywając na forum nie zakończysz szybko "ulepszania" autka :hyhy:
Bo zawsze coś będzie do modzenia ;)
Ja myślałem, że w swojej zZz nic nie będę zmieniał i modził, bo po co? Ależ się pomyliłem :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 12:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Lokalizacja: TSZ
Moje BMW: M5 F90,F33, F20
Kod silnika: S63B44
Właśnie dlatego bmki nie nadają się na dupowozy... kupujesz i myślisz że będziesz jeździł bez dokładania a tu zaraz zaczynają się mody :D Dochodzi do tego,że autem szkoda jeździć :rotfl:

Wracając do auta to już fajnie wygląda po Twojej kuracji :ok:

_________________
White F32
Black E92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 14:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
lampy full red są jednymi z moich ulubionych w e36 także plus i to duży :ok: lubię długie opisy, dodatkowo ten się fajnie czytało :ok: dałbym pomarańcze na przód, bo jakoś tak łyso i do tyłu nie pasuje

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 7 czerwca 2013, 17:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
chłopie z brzydkiego BMW..........zrobiłeś kultowe BMW :padam: :padam: ale nie nazywaj tego dupowozem bo łamie serce,jakbyś kupił E12 czy E24 tez byś to nazwał dupowóz :niepewny: :niepewny: to powoli kultowe e36 318........

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 10 czerwca 2013, 09:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 25
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E36 QP IS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130394
Słyszałem tekst że samochód staje się kultowy w momencie kiedy przestaje go upalać młodzież mieszkająca daleko od większych miast :) Skoro moja Becia służy mi za dupowóz to nim niestety jest. Nie ukrywam że bardzo fajnym. Ale to tylko funkcja.
Jako priorytet do cacania jest obecnie wiśniowy 125p z 1975roku. Niedługo wróci z poprawek blach/lak.
Pomarańczowe kierunki odpadają. Nie po to pozbywałem sie tego koloru z tylnej lampy. Albo założę dymione, albo z ciemnym wnętrzem (poza odbłyśnikiem rzecz jasna)
Dziękuję za miłe słowa. Po kolejnym woskowaniu zrobię jej ładniejszą sesję.

_________________
Moja Becia http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&p=1665294#p1665294


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 10 czerwca 2013, 18:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 225
Lokalizacja: Morąg
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M42B18IS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137928
Przemiana bardzo :ok: , tylko woskowałeś? Jakich środków używałeś oprócz wosku?
I jakiego wosku? :)

_________________
Zobacz moją czarną E36 ;) :
viewtopic.php?f=6&t=137928&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 10 czerwca 2013, 18:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 146
Lokalizacja: Podlaskie
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20 VANOS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130104
Lepiej wygląda w twoich rekach, ale wnetrze strasznie postarza auto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 09:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 336
Moje BMW: e46 Coupe
Kod silnika: M47
Rewelacja, foty w czasie zakupu i po pracach robią wrażenie, oby tak dalej :) A jak chcesz zrobić sobie prawdziwy full red, to ja ostatnio zmieniałem u siebie wnętrze całe i mam fotele, kanapę wszystkie boczki i dywan w kolorze czerwonym - leżą w garażu :) jak chcesz to sobie zobacz u mnie w galerii jak wyglądało to wnętrze u mnie.

Jeszcze co do lamp tylnych - wg mnie super ;)

_________________
BMW e46 Coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 10:38 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 147
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57B30
No kolego przemiana niesamowita, pięknie teraz wygląda :) popracuj trochę nad wnętrzem i gałkę wymień na ori :) Pozdro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 10:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 435
Lokalizacja: Gliwice/Przyszowice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 2#p1596372
Świetna przemiana ! Moim zdaniem bardzo dobrze ogarniasz auto. Tylne lampy bardzo mi się podobają. Jakbyś dorwał ładne, czarne sportsitze w skórze było by rewelacyjnie choć łatwo nie będzie.

Aha opis super ;)

_________________
zapraszam do oceny mojej qp ------>>>>>>
viewtopic.php?t=23271

Obrazek

Całe życie Piast Gliwice !!!
Pozdrawiam - Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 12:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 30
Lokalizacja: Wieluń
Moje BMW: e46
Kod silnika: m43tub19
:ok: duzo zmieniles.. full redy robia robote ;)

powodzenia w dalszych modach :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS coupe '92
PostNapisane: 11 czerwca 2013, 15:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Widać efekt włożonej pracy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: dubrawa --> BMW 318 IS czerwone coupe '92
PostNapisane: 20 września 2013, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 25
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E36 QP IS
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130394
Kilka drobiazgów do opisania.
Samochód doczekał się profesjonalnego wypolerowania lakieru. Zeszła nam na tym cała sobota. Mycie piana+karcher, glinka, mycie szampon+rękawica, polerka 3 pastami, mycie, wosk. Mycie komory silnika, zakamarków pod klapami i w futrynach drzwi. Fura odżyła wizualnie! Ciągle padało, wiec nie mogłem zrobić ładnej sesji w pełnym słońcu. A wtedy jest najlepszy efekt.
Małe przed/po
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Obrazek


Wnętrze wzbogaciło sie o kilka detali. Siedzenia sportsitze pół-skóra czarno czerwone. Nie wiedziałem że aż tak się różnią i kupiłem od compacta. Przód to 1:1, ale żeby dopasować tył poświęciłem sporo czasu. Trzeba jeszcze przeprać tapicerkę i dobrać materiał na obicie boczków. Przyt okazji zauważyłem że moja wykładzina podłogowa i ranty uszczelek są grafitowe a nie czarne. I M-kowa podsufitka aż się prosi.
Zmieniłem dywaniki. Pożyczyłem od syna flamastry i pokolorowałem znaczek :)
Zamontowałem roletę przeciwsłoneczną na tylną szybę – z E46 cabrio.
Koła dostały nowe dekielki
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zakończyłem zabawy z mechaniką. Drugi sworzeń poszedł do wymiany, załozyłem nowe szczęki i linki ręcznego (jedna przerdzewiała i pękła tuż przy okuciu – nowe nasączyłem olejem). Korekty wymagał wydech – tłumiko-katalizator ;) był zbyt nisko zamontowany - co i raz nim przycierałem.
A poza tym jeździ, jeździ i cieszy :)

_________________
Moja Becia http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&p=1665294#p1665294


Ostatnio edytowano 20 września 2013, 12:45 przez dubrawa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL