BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 10:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 540 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 11 października 2016, 20:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
1220 Km za nami ;)Niestety usłyszeliśmy na postoju pompę olejową... jutro demontaż miski i oględziny :)
Ogólnie zmiana na duuuuuży Plus :) Jestem zadowolony z efektu jaki dała ta przekładka ze względu na Nm.
Teraz na 4 biegu 2 tyś obr/min gaz w podłogę i czuć że się odpycha. Sprzęgł mimo tego że ma nowy Kevlar to i tak się przypiekło 2 razy.... trzeba będzie pomyśleć o czymś mocniejszym na wiosnę :)

Jak ogarnę pompę i resztę pierdół to dodam filmik jak to jedzie :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 11 października 2016, 21:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 475
Lokalizacja: Poddębice
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 6#p2149556
Kawał roboty wykonanej przy tym samochodzie , podziwiam :cool: :ok:

_________________
E46 330i Cosmosschwarz Metallic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 14 października 2016, 20:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
fajnie to wygląda teraz pod maską jak nówka z fabryki. Spawałeś ten kolektor ze względu na dziury po LPG czy miałeś go pęknięty gdzieś po prostu? Co tam też wyszło z tą pompa oleju wiesz już może?

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 14 października 2016, 23:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
pawel1132, kupiłem inny bez otworów po LPG i dałem do spawania Osobie która już zrobiła z 30 takich kolektorów i wszystko jest w 100% szczelne a tylko dlatego żeby pospawać to razem z otworami pod uchwyty do kolektora ssącego.

Po Piaskowaniu miski, dekla, oraz tej Pier%$#$%^nej podstawy filtra oleju.... w jakimś zakamarku schowało się ... z łyżka piasku/szkła bo nie wiem jak to nazwać... i niestety zatarło to wirnik pompy... może nie tyle co zatarło co ... Porysowało i pompa straciła zdolność tworzenia wymaganego ciśnienia.

Niestety nie chciałem ryzykować więc silnik znowu jest POZA autem.... :wstyd: :( :( :( rozbieramy wał wałki i płuczemy cały blok.

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 15 października 2016, 22:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 218
Moje BMW: 325i,323ti Compact
Kod silnika: M50B25,M52B25
Takich elementów się nie piaskuje tylko czyszczenie w nafcie to jest podstawa filtra tam musi być idealnie czysto,piaskowałem pokrywę zaworów i piasek był w każdym zakamarkiu nawet po bardzo dokładnym czyszczeniu musiałem użyć myjki ciśnieniowe żeby to doczyścić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 6 listopada 2016, 16:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Silnik już po okresie docierania :) Jestem umówiony na hamownie na 16.11.2016 więc zobaczymy co my tam mamy :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 7 listopada 2016, 21:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Co by nie krzywdzić wnętrza kosztem komory wpadło coś nowego :) Nowe obszycie kierownicy :)
Obrazek

Niebawem film z wyjazdu na hamownie oraz zdjęcia :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 8 listopada 2016, 09:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 3736
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: e36 328 racecar
e34 550 v12
taki projekt to się rozumie !

jak pójdzie M3 to znowu bawie się w m52 w e36 nie ma bata :P


daj znac czy może nie planujesz sprzedać czy coś :P :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 17:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
Timi i co byłeś już na hamowni bo jestem ciekaw wyniku. A poza tym jakie plany dalej sa

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 11 grudnia 2016, 14:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Siemanko ;) Niestety na hamownie nie dotarłem z przyczyn ekonomicznych :)
Może w tygodniu uda się wyrwać :) Póki co wczoraj nagrałem film jak się jedzie, lecz niestety było Ciemno, droga wąska i strasznie wiał wiatr boczny że aż mi uszczelkę z drzwi wyciągnęło i pizgało :) I na sam koniec droga się skończyła ;) hehe :)




Jedno wiem na pewno.... muszę kupić nowy zestaw hamowania :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 11 grudnia 2016, 17:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
To jeszcze bez strojenia tak ? Szczerze to liczyłem na 100-200 w okolicach 17s licznikowych, a wychodzi 20s. Jeżeli to przed strojeniem i bez spiny to czekam na lepszy wynik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 11 grudnia 2016, 18:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Nie miałem pedału gazu na maxa wklepanego bo jak pisałem wcześniej. Wąska i nie równa droga i musiałem czasami odpuszczac co widać na filmie po obrotomierzu. Do dme wgrany został soft podrasowany pod taką modyfikacje lecz jeszcze nie dopieta na ostatni guzik. Jak już będzie po hamowni i sofcie na cito to będzie dobrze ;)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 11 grudnia 2016, 19:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
widac ze wynik da sie poprawic. Bo jakos nawet tak dziwnie biegi zmieniasz, raz przy 7k raz przy 6,5. Poza tym slabe umiejscowienie kamerki. Sam wiem po sobie ze z tej perspektywy nie wiadomo tak naprawde kiedy jest 100 a 200, przeklamuje kąt widzenia. Nastepnym razem kamerka mozliwie na wprost przed predkosciomierzem a nie obrotomierzem.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 11 grudnia 2016, 19:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
kawał roboty 16ki życzę 100-200 ;)

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 28 lutego 2017, 22:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 1613
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
dzieje się coś ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 3 marca 2017, 17:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Trochę tak, trochę Nie :) Hehe
Stroker zakończony lecz nie do końca :) Silniczek poskładany, duuużo poprawek naniesionych. Niestety ale sondy Lambda przy baranach Schidemana nie wyrabiały i ciągle wychodziły poza skalę. Zapakowaliśmy autko na busa i pooojechaliśmy budem bo niestety autko dużo PB zostawiało w wydechu... Odwiedziliśmy kolegę Garego w Łowiczu. Wspawaliśmy tulejkę gwintowaną pod sondę i zaczęliśmy strojenie :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po 130Km, 31L spalonej PB98 i 7 krotnym poprawianiu Softu udało się ukończyć :) Udaliśmy się na hamownie w Łowiczu Vtech.
Serce wypluło nam 246KM oraz 319Nm. Kolega Gary powiedział że wynik DA SIĘ POPRAWIĆ. Adaptacje są na +27 więc jeszcze zdało by się poprawić mapę ALE.... Czekam na Wałek ssący od K64, taki bardziej ostry :) i wtedy znów udamy się do Łowicza na kolejne strojenie :)

Sterownik został mocno zmodzony :) Polecam opcję wyłączenia podgrzewania katalizatora!~!!!!! duża różnica w PB podczas zimnej pracy.
Przyśpieszyliśmy odcięcie na takie jak jest w M50B25. Pracę Vanosa też udało się przestawić. I WIEEEEle wieeele innych cyferek w DME się poprzestawiało :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 3 marca 2017, 17:15 
Brawo Timi-91 :hurra:
Świetny wynik :super:

Po tylu przygodach i czasie wreście swap ogarnięty.
Ja bym na takie coś sie nie pisał,za dużo przygód,usterek,dopracowywania wszystkiego,czasu na to.

Ale to musi pięknie jechać w budzie e36 :ok:

timi-91 napisał(a):
Sterownik został mocno zmodzony Polecam opcję wyłączenia podgrzewania katalizatora!~!!!!! duża różnica w PB podczas zimnej pracy.
Przyśpieszyliśmy odcięcie na takie jak jest w M50B25. Pracę Vanosa też udało się przestawić. I WIEEEEle wieeele innych cyferek w DME się poprzestawiało


O to to to :)
przestawienie pracy vanosa,
wyłączenie podgrzewania kata-czyli co? możesz to wyjaśnić?
spalanie się zmniejsza?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 3 marca 2017, 19:09 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
;) ;) ;) jest potencjał.... :super: :super:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 3 marca 2017, 19:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
timi-91, całkiem ciekawe wartości maxymalne :ok: posiadasz wykres ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: timi-91-->E36 M52B30 Składamy w całość
PostNapisane: 4 marca 2017, 22:30 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 1613
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
wynik naprawdę niezły :ok: aż sam mam chęć zrobić takiego strokera :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 540 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL