BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 00:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 17 października 2013, 18:16 
Sparco napisał(a):
nie kupuj czegoś takiego jak FK,Ta-technix itp strata pieniędzy,jeździ się na tym jak jakimś wozem drabiniastym,odbija się i skacze,lepiej kupić Bilsteiny B8 plus sportline


Dokładnie też tak uważam,te tanie gwinty o kant dupy
co z tego że nawet zrobisz na nich troche kilometrów jak one nic nie amortyzują,nie są komfortowe :kwasny:
Jest jeszcze druga równie dobra opcja i jest tańsza czyli standardowe amory b4 i springi obniżające eibach pro kit ,będzie lepiej wygladało auto niż na ori spężynach ,komfort pozostanie,wybieranie nierówności też.

patryk94 napisał(a):
komfort jazdy pozostal

masz zwykłą wersje czy tą z regulowaną twardością?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 18 października 2013, 12:46 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
mrcin86 napisał(a):
feder25 ja tez laik jestem ale najlepsze są same springi EIBACH w połączeniu B8 czyli twardo (nie ma problemu z pływającym i miękkim tyłem), bardzo komfortowo i wygląda wspaniale bez tych prześwitów. A co do gwintu to albo B8+EIBACH albo gwint lepszej klasy oba zestawy ponad 2000 zł, chyba, że same springi założysz 40/20 to tez powinno byc ok, a na komforcie nie stracisz :)



to jest jakaś myśl bo komfort wolałbym ocalić a nie mieć takich prześwitów, bo teraz wygląda jak wóz drabiniasty ;)


patryk94 napisał(a):
ja zrobilem 7 tysiecy na gwincie Ap i jak narazie jestem bardzo zadowolony, komfort jazdy pozostal ;) ladnie wybiera, nic nie stuka, nic nie puka :) Polecam :hyhy:



a ile Cię to kosztowało?



Sparco napisał(a):
feder25,nie kupuj czegoś takiego jak FK,Ta-technix itp strata pieniędzy,jeździ się na tym jak jakimś wozem drabiniastym,odbija się i skacze,lepiej kupić Bilsteiny B8 plus sportline,kupiłem ten tani gwint i na wiosnę wylatuje,zresztą jak chcesz zobaczyć jak się jeździ na czymś takim to można się ustawić i Cię przewioze,widzę że też jesteś z ursynowa.



no właśnie tego raczej chciałbym uniknąć, bo skakać po drodze to bym nie chciał ;) jeżeli miałbyś kiedyś czas to bardzo chętnie bym zobaczył jak to jest z tym zawieszeniem bo szczerze mówiąc nie miałem z tym do czynienia ;)



Waldek100581 napisał(a):
Jest jeszcze druga równie dobra opcja i jest tańsza czyli standardowe amory b4 i springi obniżające eibach pro kit ,będzie lepiej wygladało auto niż na ori spężynach ,komfort pozostanie,wybieranie nierówności też.


a orientujesz się ile takie springi kosztują? bo jak mówiłem jestem w tym temacie totalnie zielony :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 18 października 2013, 13:56 
feder25 napisał(a):
a orientujesz się ile takie springi kosztują? bo jak mówiłem jestem w tym temacie totalnie zielony


sprężyny eibach pro kit np 30/25 to jakieś 450zł

są na allegro,wpisz "eibach bmw e46"
:ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 18 października 2013, 15:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
feder25,jak coś to PW ale w niedzielę będe miał czas napewno ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 22 października 2013, 08:39 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Waldek100581 napisał(a):
feder25 napisał(a):
a orientujesz się ile takie springi kosztują? bo jak mówiłem jestem w tym temacie totalnie zielony


sprężyny eibach pro kit np 30/25 to jakieś 450zł

są na allegro,wpisz "eibach bmw e46"
:ok:


dzięki :) w sumie nie pomyślałem żeby tak poszukać :wstyd: chyba byłem jakiś "wczorajszy" :P



Sparco napisał(a):
feder25,jak coś to PW ale w niedzielę będe miał czas napewno ;)


dzięki, na pewno się zgadamy :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 22 października 2013, 09:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 38
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: 318i
Kod silnika: M43/TU
Ja mam ta wersje bez regulowania twardosci :) a koszt okolo 500 euro ;)

_________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 22 października 2013, 10:01 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Eibacha polecam kupować u Stones1- czescidobmw..pl jest taniej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 23 października 2013, 07:44 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
patryk94 napisał(a):
Ja mam ta wersje bez regulowania twardosci :) a koszt okolo 500 euro ;)


Tak właśnie liczyłem że to koszt ok 2000 :)

KU84 napisał(a):
Eibacha polecam kupować u Stones1- czescidobmw..pl jest taniej ;)


dzięki, na pewno na wiosnę skorzystam z jego usług :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 23 października 2013, 07:49 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
feder25, a na cholerę Ci gwint? Do codziennej jazdy zawieszenie w E46 i tak jest dość twarde :zdziwko: No chyba że chcesz się lansować..... :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 07:23 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Kamil_, teraz to już sam nie wiem ;) chciałbym troszkę jednak niżej bo koza straszna :wstyd: a twardo to jest nie powiem, w porównaniu do E39 to przepaść ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 07:43 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
feder25, załóż zestaw H&R 40/30 i będzie idealnie do codziennej jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 08:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
feder25 napisał(a):
Kamil_, teraz to już sam nie wiem ;) chciałbym troszkę jednak niżej bo koza straszna :wstyd: a twardo to jest nie powiem, w porównaniu do E39 to przepaść ;)
Juź ci mówiłem same springi 30/25 http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-%28e4 ... i-768.html albo 50/30 http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-%28e4 ... i-773.html i jak widzisz EIBACH od strony producenta znacznie taniej niż na allegro czy w innym sklepie moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 09:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
mrcin86 napisał(a):
feder25 napisał(a):
Kamil_, teraz to już sam nie wiem ;) chciałbym troszkę jednak niżej bo koza straszna :wstyd: a twardo to jest nie powiem, w porównaniu do E39 to przepaść ;)
Juź ci mówiłem same springi 30/25 http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-%28e4 ... i-768.html albo 50/30 http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-%28e4 ... i-773.html i jak widzisz EIBACH od strony producenta znacznie taniej niż na allegro czy w innym sklepie moto.


Tylko przy 50/30 standardowy amor po pierwsze słabo będzie amortyzował, to raczej bedzie bujanie, po drugie przód zbyt długo nie wytrzyma...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 09:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
grabolek363 napisał(a):
Tylko przy 50/30 standardowy amor po pierwsze słabo będzie amortyzował, to raczej bedzie bujanie, po drugie przód zbyt długo nie wytrzyma...
dlatego ludzie wymyslili o skróconym skoku do seryjnego zawieszenia o długim skosku najlepsze jest 30/25 albo już max 40/40.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 12:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
No i to mi chodzi, żeby mieć to na uwadze przy doborze obniżenia :ok:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 12:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Sam pisałeś że to auto przejściowe. Zrób rdzę, zawieszenie i zbieraj kase na 540 :ok: Ze srebrnego sedana 318 i tak nic ciekawego nie zrobisz, a przy sprzedaży włożonej kasy nikt Ci nie odda :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 24 października 2013, 16:01 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
mrcin86 napisał(a):
feder25 napisał(a):
Kamil_, teraz to już sam nie wiem ;) chciałbym troszkę jednak niżej bo koza straszna :wstyd: a twardo to jest nie powiem, w porównaniu do E39 to przepaść ;)
Juź ci mówiłem same springi 30/25 http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-%28e4 ... i-768.html albo 50/30 http://www.eibach.pl/eibach-bmw-3-%28e4 ... i-773.html i jak widzisz EIBACH od strony producenta znacznie taniej niż na allegro czy w innym sklepie moto.


a myślałem że najtaniej na allegro :zdziwko: jak tak na to patrzę to chyba 30/25 będzie optymalne :) będzie to delikatne obniżenie, a z tego co mówicie nie strace za bardzo na komforcie ;)


Berbel007 napisał(a):
Sam pisałeś że to auto przejściowe. Zrób rdzę, zawieszenie i zbieraj kase na 540 :ok: Ze srebrnego sedana 318 i tak nic ciekawego nie zrobisz, a przy sprzedaży włożonej kasy nikt Ci nie odda :P


wiem dokładnie że nic z tego nie zrobię, ale to że jest to tylko auto przejściowe, nie znaczy że nie ma mi się podobać :) Nie musi być jednym z tysięcy srebrnych 318i, może troszkę się wyróżniać i jako-tako wyglądać :) jak zainwestuję 2-3 tyś to tragedia się nie stanie a później będziemy odkładać na moje plany następcy :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 28 października 2013, 16:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: e46
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 0#p1733610
No podobne ;) tez lubie zestawienie z pomaranczami;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 28 października 2013, 17:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29694
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ja polecam Ci gwint FK, mam serię silverline z amortyzatorami koni z regulacją twardości, jest nisko i komfortowo ;)

ale jak nie chcesz robić giermana to nie ma co w to kasę pchać i kup kit 50/30 i będzie lux :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: feder25--> BMW 3 E46 jaki gwint??
PostNapisane: 30 października 2013, 09:58 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
po głębszych przemyśleniach, przeczytaniu tego co napisaliście, skłaniam się coraz bardziej ku temu żeby tylko springi 30/25 założyć :) do wiosny mam jeszcze troszkę czasu to może coś się zmienić jak sprawdze jak auto na gwincie się zachowuje na drogach :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL