BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 10:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 31 sierpnia 2013, 23:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Witam wszystkich forumowiczów .Od marca 2013 roku stałem się posiadaczem BMW E46 320D. Wcześniej był e46 316i lecz to już przeszłość. W wyborze samochodu kierowałem się przede wszystkim mocnym silnikiem (do 2l) i małym spalaniem. Jako iż jestem osobą modą niestety nie stać mnie na utrzymanie 330D :( No ale zabierzmy się za 320.

Dane pojazdu:

Numer podwozia WBAAP72070PM45362
Kod typu AP72
Typ 320D (EUR)
Typoszereg E E46 (3FL)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy RL
Drzwi 5
Silnik M47DO1
Pojemność skokowa 2.00
Moc 110
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)
Tapicerka STOFF JACQUARD/ANTHRAZIT (H9AT)
Data prod. 2004-02-06


Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4
S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów
S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S2BBA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 98 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 98
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu
S386A DACHRELING Reling dachowy
S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
S7NAA BMW SERVICE INCLUSIVE PLUS 5/100 Technika serwisowa BMW
L812A ENGLAND/IRLAND AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Anglia / Irlandia
S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej
S880A ENGLISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, angielski
S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

Składanie Wyposażenie seryjne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku
S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

Auto kupione w kraju. Przekładka była robiona u gości którzy się tym zajmują profesjonalnie dlatego też portfel to zabolało.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Podczas pierwszych tras zauważyłem moim zdaniem duże spalanie oscylujące w okolicach 10l . Po diagnostyce niestety się okazało iż wtryski są uszkodzone i leje ropą aż miło. Po za tym w niedługim czasie wyszły problemy z falowaniem obrotów i z przygasającymi światłami i kontrolkami. Wtedy zaczęło robić się nieciekawie lecz ze względu na to iż samochód kupiłem po dobrej cenie to i na naprawę oraz przywrócenie go do świata żywych trochę zostało.

Podczas pierwszej wizyty w warsztacie wymienione zostały:
- wtryski (0 986 435 084) a przy okazji wyczyszczony układ paliwowy
- filtr oleju ( 1457 429 185)
- filtr kabinowy (PURFLUX PX AHC187)
- filtr powietrza (SOFIMA S5920A)
- olej silnikowy syntetyczny (Castrol EDGE 0W-40)
- termostat środka chłodzącego (AKUSAN LCCF 03050)
- OE BWM -termostat zaworu EGR
- pasek wieloklinowy ( BOSCH 1 987 947 824)
- czyszczenie EGR

Przyznam że rachunek spory lecz taki sam jest krok w uzdrowieniu 320.

Przy kolejnej wizycie u mechaników zrobione zostały:

- wahacze przód + tuleje przód i tył ( lewy i prawy nr. katalogowy: 17875 01 i 17919 01 firmy LEMFORDER)
- nowy alternator
- wężyki podciśnienia
- wycięte klapki zawirowań
- uszczelniony kolektor
- wymieniony przepływomierz
- moduł świec żarowych
- wymiana środkowego prawego czujnika PDC
- wymiana modułu sterującego ( pojawiły się problemy z otwieraniem samochodu i samoistnie włączającym się alarmem)

Z rzeczy czysto estetycznych :
- oklejenie listewek wnętrza folią carbon

Obrazek

- dorobienie elementu przy drążku skrzyni biegów z aluminium (sami oceńcie jak wyszło)

Obrazek


- dodane oświetlenie na nogi
- wyciszenie tyłu auta i maski specjalnymi matami akustycznymi
- zmiana żarówek wewnątrz na LED SMD
- rozpórka do pana Nakrętki z lekką modyfikacją
- przyciemnione tylne szyby
- w NCS Expert ustawione : światła dzienne , ryglowanie drzwi po przekroczeniu 20km/h , mruganie światłami stop podczas gwałtownego hamowania , zmieniona częstotliwość mrugania świateł awaryjnych, otwieranie i zamykanie szyb z pilota,


W planach:
- wydech z kwaswki o ile starczy funduszy
- większy IC
- wymiana tarcz hamulcowych z klockami
- doprowadzenie do ładu maski , na której są dość widoczne odpryski po kamyczkach znajdujących się na naszych kochanych drogach
- ringi SMD lub bi-xenon oczywiście markowy
- oświetlenie tablicy SMD
- ramki na zegary
- obszycie kierownicy
- pomalowanie zacisków na kolor niebieski

Po wymianie przepływki i wężyków podciśnienia bunia w końcu nabrała mocy. Wymienione elementy zawieszenia również robią robotę i jest teraz cicho i przyjemnie a co najważniejsze poprawiło się prowadzenia.
Żałuję tylko jednej rzeczy a mianowicie braku zdjęć. Przeszedłem z autkiem ładny kawał drogi , który nie został udokumentowany :( Teraz pora naprawiać błędy. Więcej zdjęć będzie niebawem :)


Ostatnio edytowano 5 września 2013, 19:47 przez Piwodi, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 09:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 50
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e46 touring, e87
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... it=mobilee
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156320
Widac, ze auto sporo przeszlo skoro wymieniles juz tyle rzeczy. Dobrze, ze starasz sie doprowadzic je do porzadku. Jaki to ma przebieg? Dlaczego chcesz malowac zaciski na niebiesko? :wstyd: Olej 0W-40 jest olejem syntetycznym. Powodzenia :)

_________________
Moje e46 320d touring viewtopic.php?f=6&t=101398


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 09:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1688
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Moje BMW: E63 645Ci
Kod silnika: N62B44
Garaż: E63,F25,F10,E38 baaardzo individual: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151384
Byłe Z3 :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były compact 316i :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148494
Gratuluję odwagi z takim autem... Teraz to już tylko życzyć bezawaryjności :) :)

_________________
E63,F25,F10,E38 baaardzo individual : viewtopic.php?f=6&t=151384
Moje byłe Z3 1.8 Roadster : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120132
Były E36/5 316i Hellrot : viewtopic.php?f=6&t=148494


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 10:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Racja kolego 0-40 to syntetyk - mój błąd
Przebieg to licznikowe 270 000. Jest duży lecz raczej pewny gdyż swego czasu starałem się go sprawdzić w ASO aby mieć pewność czy znajomy nie robi mnie w balona. Nie wierzę że ktoś kupuje diesla i to mocnego do poruszania się do sklepu ;)
Niebieski kolor jakoś przypadł mi do gustu. Po za tym widziałem tak pomalowane zaciski w E60 i wyglądało to całkiem fajnie.

Nie ukrywam ,że najpierw zabiorę się z mechanikę a dopiero później pomyślę nad wyglądem.
Kiedyś myślałem nad obniżeniem zawieszenia lecz z racji tego iż czasami muszę jeździć po fatalnych drogach ten pomysł odpadł w przedbiegach.

Bardzo chciałbym aby życzenie kolegi Cember666 się spełniło :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jakbym miał kupić angola to musiałaby być to mega okazja cenowa i świetny stan. Tego drugiego chyba Ci się nie udało, a to pierwsze, jako, że drugie swoje kosztowało, też nie było mega. Mam nadzieję, że to koniec wydatków na auto i teraz będzie tylko dobrze :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 12:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Z całą pewnością mogę teraz powiedzieć że kupno tanio auta takiego jak BMW jest niemożliwe. Okazja cenowa była lecz to co zaoszczędziłem kupując teraz wkładam w naprawę. Nie jestem zdziwiony tym faktem. Wiadomo każdy z forumowiczów może powiedzieć , że można było zaoszczędzić sobie zachodu.
Całe szczęście że teraz mechanicznie jest wszystko zrobione i śmiga jak powinno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 12:22 
Ile wyszedł Cię ten samochód... jak można wiedzieć.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 12:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Ile ty włożyleś w ten samochód razem z zakupem ? Pewnie ze 20 ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 1 września 2013, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Koszt wszystkiego zamyka się w okolicach 20 tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 4 maja 2014, 12:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy muszę przyznać że życzenie kolegi Cember666 się spełnia :] Inwestycja się zwraca kolejne kilometry są nabijane bez jakiegokolwiek wkładu. Po wymianie zawieszenia jeździ się super. Autko prowadzi się rewelacyjnie a dieselek pod maskę ładnie i co najważniejsze ekonomicznie mruczy.
Spalanie po wymianie przepływki wyraźnie spadło. Cykl mieszany ze wsi do miasta(Warszawa) jest ok 6.0 Stosunek trasy to 70% trasa 30 % miasto.

Jako że mamy wiosnę to trzeba popracować i przeinwestować w autko. Ostatnio zrobione :
- filtr klimatyzacji
- nabicie klimatyzacji
- ozonowanie
- wyciąganie wilgoci z kabiny
- świece żarowe
Obrazek
Po za tym w autku porządki :
- mycie podwozia
- kosmetyki BMW z ASO

Obrazek


Aby sprawić w jakiej kondycji jest jest silnik i jak wpłynął na niego przebieg prawie 300 000 km odwiedziłem hamownię. Pomiar robiony z dwiema osobami na pokładzie i pełnym zbiorniku paliwa.
Spotkałem się z naprawdę z miłym zaskoczeniem a gościowi od diagnostyki zaczęły się świecić oczy :cool: . W samochodzie nic nie było modyfikowane (na razie).

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 624
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Świetnie działasz z autem, czego Ty jeszcze w nim nie wymieniłeś z rzeczy eksploatacyjnych? :cwaniak:

Piwodi napisał(a):
- wymiana modułu sterującego ( pojawiły się problemy z otwieraniem samochodu i samoistnie włączającym się alarmem)

Możesz konkretniej napisać o który chodziło? Jakieś zdjęcie też by się przydało :) Po wymianie trzeba kodować? Problem ustąpił?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 4 maja 2014, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Problemy w moim przypadku pojawiły się z otwieranie samochodu ( któregoś pięknego dnia samochód nie chciał się otworzyć ). Na początku moje przypuszczenia padły na moduł w kluczyku lecz z drugim było podobnie. Problem występował losowo (moduł miał humory).
Moduł sterujący lub inaczej moduł komfort jest umieszczony (przynajmniej w kombi) za schowkiem po stronie pasażera ( trzymany przez 5 śrub i ewentualnie oświetlenie schowka) . Wygląda tak :

Obrazek

Przed całą operacją wyjęcia najlepiej odłączyć akumulator ( mogą się popalić bezpieczniki , żarówki i prawie na pewno uruchomi się alarm).

Ja osobiście wymieniałem moduł na używany. Koszt to ok 30-40 zł. Najważniejsze żeby dobrać odpowiedni moduł do modelu auta. Niezgodność może spowodować niedziałanie niektórych funkcji ( otwieranie szyby w tylnej klapie - kombi , brak obsługi elektrycznych szyb z tyłu itd...).

Po zmianie modułu kodowałem jedynie :"światła dzienne , ryglowanie drzwi po przekroczeniu 20km/h , mruganie światłami stop podczas gwałtownego hamowania , zmieniona częstotliwość mrugania świateł awaryjnych ". podstawowe funkcje takie jak otwieranie szyb , działały. Już nie jestem pewien czy trzeba było kodować kluczyć. W 80 % nie . Po całej operacji wszystko działa jak należy :super:

Z ciekawości rozebrałem stary moduł z innego auta też E46. Z tego co udało mi się zauważyć poszył dwa przełączniki . Po numerach i z pomocą człowieka ze sklepu kupiłem dwie takie sztuki. Później trzeba było usunąć stare i wlutować nóweczki .

Obrazek


Czasami się zdarza że można wyrwać ścieżkę przy usuwaniu uszkodzonych przełączników. Wtedy zostaje nam jedynie zrobić obejście.


Podsumowując:
- trzeba kodować
- problem ustąpił


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 4 maja 2014, 20:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 624
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Dzięki wielkie za obszerną relacje - przyda się niejednemu :ok: W takim razie zamawiam moduł, a jak to nie będzie problemem, to biorę się za kluczyk (mam tylko jeden) ;)

A i jeszcze jedno - zgodny ma być model auta, silnik, rok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 6 maja 2014, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Ładna pogoda na dworze więc pora troszeczkę popracować :) Jako iż lubię czystość i porządek postanowiłem zrobić silnikowi niespodziankę i go trochę wyczyścić.
Na czas sprzątania rozpórka powędrowała do malowania.

Przed
Obrazek

po

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 6 maja 2014, 15:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 624
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Efekt świetny :super: Można wiedzieć jakiej chemii używałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 9 maja 2014, 00:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Wszystkie plastiki z góry zostały zdemontowane i trafiły do mycia. Najpierw proszek później myjka parowa.
Do nabłyszczania użyłem Xtreme NanoPro .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 14 czerwca 2014, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Ostatnio mój turasek przygarnął pod siebie kawałek kwasówki :)

Mówiąc bardziej precyzyjnie puszczony został przelot ze stali kwasoodpornej typ AISI - 316L 65 mm.

Wycięty został katalizator a w jego miejsce powędrował łącznik elastyczny. Po za tym zostało usunięte firmowe spłaszczenie i ogólnie całość została "mniej pozaginana". Konice to oryginalny tłumik z 320d.
Dołożone 4 nowe mocowania elastyczne.
Wiem , że popularne są różne wynalazki RM Motors lecz skoro dobry był oryginał to został.

Pierwsze wrażenia :
* Hamownia " w kręgosłupie " zauważyła różnice a mianowicie samochód łagodniej i bardziej płynnie wkręca się na obroty , zyskuje prędkość
* Hałas został praktycznie taki sam
* W kabinie nie czuć spalin
* Podczas przyspieszania nie kopci
*Szybciej reaguje na wciśnięcie pedału przyspieszenia

Obecnie wszystkie zmiany na +

Downpipe również w planach zaraz po wymianie turbiny na GT1752V :cool:

PS Po moim przebiegu katalizator był w całkiem dobrym stanie.
Zdjęcia już niedługo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 24 października 2014, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Pora świętować i kupić nagrodę autku za bezawaryjnie przechechane kilometry.
Już niedługo przygarnie IC + GTB 1752v.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 24 października 2014, 21:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1276
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: m52b28
Kod silnika: 227km 289nm
Dawaj fajniejsze foty auta :hyhy:

_________________
Były-e36 320- e36 323-e36 323 Sz 25%-e39 523-e39 528 -e39 540 -e46 330ci - e46 323 -e46 330ci -e36 328 - e36 328 sz 25% - e36 328- e36 328-e36 328 sz25%-e39 528-e36 328 -e46 323-e46 330ci-(e46 323ci i e36 320 Kompresor )
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazek-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Piwodi -->> e46 320D ,srebrny touring historia
PostNapisane: 24 października 2014, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
oo i spalanie jak spadło :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL