BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 26 marca 2019, 23:09


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 589 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 5 listopada 2018, 19:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 565
Moje BMW: E90 335d
W 335d na 6b przy 200km/h jest ok 3200obr. Ja uważam, że po prostu nie można jeździć zbyt długo z maksymalnymi obciążeniami czyli z pedałem gazu w podłodze. Przy równej jeździe nawet z wyższą prędkością obrotową nie ma takich obciążeń i temperatur jak podczas długich sprintów z gazem w podłodze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 5 listopada 2018, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 6999
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Seryjnym autem możemy latać bez problemu z dużymi prędkościami.
To są właśnie te modyfikacje które niby nie wpływają na trwałość.
Sam miałem kompressor w e46 i więcej bym tego nie założył, non stop coś.
To samo jest w m3 i kompressorach od gpower.
Pokażcie mi takiego który ma takie auto parę lat i przelatal chociaż 50 tys km. Chyba takich nie ma, bo najczęściej świeżo po modach są sprzedawane. Przypadek?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 5 listopada 2018, 20:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 382
Lokalizacja: Warszawa Raszyn
Moje BMW: E46 QP
forest, No Wujek Waldemar przelatał strasznie duzo km,i do tego non stop pomiary RL,pewnie gdyby miał czujnik EGT to latało by i teraz,chociaż to tez takie "gdybanie".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 6 listopada 2018, 10:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 6084
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
wszystko zależy jakie to są mody jak z auta o mocy 150km robimy 170-180km to ok trwałośc pewnie seryjna podobnie jak z 400 zrobić 430-440 ale jak z 150 robimy 250 no to cóż tego producent silnika raczej nie przewidział


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 6 listopada 2018, 12:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 248
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57Y
piotres napisał(a):
Sifacil napisał(a):


U mnie tak jest i ogólnie w dieslach, jazda po autostradzie, dłuższy czas z wyższą prędkością, to przynajmniej ja, staram się stosować do tego, by trzymać te 3k obrotów przez dłuższy czas... Wyżej to już ryzyko... Ale to tylko moje zdanie.


Nie odbierz tego źle ale zadziwia mnie mocno to co piszesz- masz 335d rzekomo 450KM i później strach jechać chwile ponad 200km/h bo silnik wybuchnie ? Nie ogarniam troche. :zdziwko: Choć nie wiem czy to jest wogole 200 przy 3000obr na 6. czy mniej ? Rpzumiałbym jakbyś pisał o 250 , ale te 200 to jest spacerek dla tak mocnego lekkiego auta.



Owszem, te prędkości nie robią wrażenia na tym samochodzie, ale tak jak wspomniałem, jest to diesel, dość mocno wysilony. Setup pod kątem wytrzymałości nie był nigdy sprawdzany tak jak seryjne samochody i w takich przypadkach lepiej dmuchać na zimne, jak chce się użytkować dłuższy czas samochód, bez konieczności wymiany słupka. W moim przypadku, poza intercoolerem, układ chłodzący czy to wodę czy olej, jest seryjny a na pewno po przeróbkach osiąga wyższe temperatury. Bez stałego podglądu parametrów, wolę nie ryzykować jazdy 250km/h+ bo tak mi się podoba ;) Nie popadajmy też w skrajność... 200km/h to jakieś 3200 obrotów, no i te 220-240 to jeszcze "w granicach" rozsądku, oczywiście jeśli mowa o stałej prędkości, a nie but, hamulec, but... Skrzynię na szóstym biegu też się skończyło, ale nie odważyłbym się tak przejechać dłużej niż parę sekund, ba, nawet z zamkniętym licznikiem tak bym nie zrobił, może po wymianie chłodnic i elementów odpowiedzialnych za oddanie ciepła... Aczkolwiek to dalej tylko trzy litrowy diesel, nie wymagajmy aby jeździł kilometry z prędkościami 250+ i nic się nie działo ;) Wybaczcie za lekki offtopic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 6 listopada 2018, 13:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 6
prześlij więcej zdjęć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 6 listopada 2018, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 6084
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
A ja się pytam po co latać z stałym prędkości 200 o wyżej nie wspomnę... Po co?? Realna średnia i tak dużo niższa wyjdzie bo co chwilę nas coś hamuje. A co do 200km/h i spacerek to wystaw głowę za okno w aucie przy tej prędkości i zobacz jaki to spacerek. Mi nawet w AMG żal posuwać powyżej 150-160 bo to sensu nie ma życia szkoda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 6 listopada 2018, 15:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9629
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Są seryjne silniki które nie nadają się do takiej jazdy. Głównie japończyki z malymi miskami oleju, gdzie silnik ma moc ale układ smarowania nie pozwala na dłuższą metę tego wykorzystać. Można by o tym książkę napisać :)

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 03:00 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 2091
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E92 335is DKG
Kod silnika: N54
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=167935
A Niemcy którzy tak dbają o auta bardzo często ciągna na swoich drogach 2.0d audi czy bmw ponad 200km/h non stop przez 50km czy wiecej. Po co ? Żeby szybko dojechać na miejsce. U nich to często normalna prędkośc podróżna a nie powód do podniecania się .
Nie jeden tam codziennie ciagnie 2.0d pod czy ponad 200 nonstop przez 100km i jakoś auta żyją i mają się bardzo dobrze a producenci jakoś dalej dają gwarancje na kilka lat czy 100tys km. Taka jazda to nawet w 2.0d z mocą ponad 150KM nie jest gaz w podłodze a co dopiero w aucie które ma 300 czy 400KM ...to raczej ok. "połowy gazu". Nie ma co popadać w skrajność jakby było to takie mordercze dla aut to producenci w obawie o wlasną kieszeń (gwarancje) sami zakładali by ograniczniki na 180 czy 200.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 09:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4973
piotres napisał(a):
A Niemcy którzy tak dbają o auta

Taa?
piotres napisał(a):
Nie jeden tam codziennie ciagnie 2.0d pod czy ponad 200 nonstop przez 100km


...to oznaka dbania o auto?
Wynika to z....
piotres napisał(a):
producenci jakoś dalej dają gwarancje na kilka lat czy 100tys km

Słowo klucz "gwarancja", a po gwarancji? Przyjedzie turas/polak zabierze w komis jako igłę czy odda auto dealerowi a w zamian dostanie upust na nowe.

dbałość Niemców o auta to bajka wykreowana przez handlarzy. Wszedzie sa Janusze życia i biznesu. Auta z Niemiec ogólnie są lepsze bo Niemcow stać na nowe z lepszym wypasem. Z dbaniem nie ma to nic zwiazanego. Konsumpcjonizm

Wrqcajac do tematu...Dzisiaj seryjny silnik to nie to co kiedyś. Każdy towar ma sie zużywać, a nie działać 30 lat jak stare rubiny.
Granica wytrzymałości produktow została sporo obniżona. Jak sie chce bawić w tuningi to trzeba sie liczyć ze zmniejszoną wytrzymałością.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 10:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 18
Moje BMW: E46
Kod silnika: M62B44
Niemcy robią naprawdę masę kilometrów rocznie i oddają tanio samochody na wschód, u nas cofają licznik i bajka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 10:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 6084
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No tak jeżdżą non stop 200 i to właśnie takie nowe auta najczęściej stoją na poboczu dróg szybkiego ruchu w oczekiwaniu na lawetę. A driver zdziwiony że przeca aby 200 jechał w aucie które przeca 230 wyciąga to miał w [cenzura] zapas pod nogą a że jeszcze +30 było i jeszcze klimka i co ten silnik zdechł o [cenzura] mu chodzi??

A co do spieszenia się to realna średnia z jazdy 200 to jakieś 160-170 maks a jadąc 160 realna średnia to 150 widzisz duża różnica??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 11:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 248
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57Y
Zdzira 850I napisał(a):
No tak jeżdżą non stop 200 i to właśnie takie nowe auta najczęściej stoją na poboczu dróg szybkiego ruchu w oczekiwaniu na lawetę. A driver zdziwiony że przeca aby 200 jechał w aucie które przeca 230 wyciąga to miał w [cenzura] zapas pod nogą a że jeszcze +30 było i jeszcze klimka i co ten silnik zdechł o [cenzura] mu chodzi??

A co do spieszenia się to realna średnia z jazdy 200 to jakieś 160-170 maks a jadąc 160 realna średnia to 150 widzisz duża różnica??


Wydaje mi się, że rozmowa na temat tego ile ktoś jest w stanie zaoszczędzić jeżdżąc z danymi prędkościami mija się z celem. Każdy jeździ po swojemu i jak ktoś lubi przekraczać 200km/h to i tak to zrobi, czy to kosztem paliwa, czy żywotności motoru, aczkolwiek pamiętając o pewnych zasadach, można zniwelować wyższe zużycie podzespołów przy zapierdzielaniu. Długie podróżowanie z wysokimi prędkościami zabija silniki, te benzynowe jak i te dieslowskie. A, że większość diesli jest na turbinach i nie lubią wysokich obrotów, dodatkowo potrafią mniej palić przy wyższych prędkościach, stąd zapewne więcej takowych silników zakatowanych. Wszystko z głową. Sam lubię osiągać prędkości w naszym kraju uznane za bandyckie, ale z głową wszystko, tak samo jak i użytkowanie samochodu. Czasami i to nie wystarczy, ale nie o tym tutaj. Silnik poległ, powód pi razy drzwi znany, niech inni wyciągną swoje wnioski ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 18:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4973
Zdzira 850I napisał(a):
A co do spieszenia się to realna średnia z jazdy 200 to jakieś 160-170 maks a jadąc 160 realna średnia to 150 widzisz duża różnica??

Jak sie jedzie prywatnie na wakacje i nie leci sie na czas, głównie z przyjemnosci, to logiczne że pałowanie co chwile do 200 nie ma sensu. Choć pałowanie wynika wlasnie głównie z czerpania przyjemności. Ale jak sie zawodowo porusza to uwierz że jadąc nawet po krajówkach w koło komina, przepisowo... 70 a 90 ma sporą różnicę w zaoszczedzonym/straconym czasie. Dzien w dzień jak sie jeździ to widać to gołym okiem. Jak ktos robi dlugie dystanse to juz w ogóle. Logiczne, że na drodze bywa różnie i czasami nadgonisz czas a stracisz go w 5-10min korku. Ale to samo życie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 20:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 6999
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Nie przesadzajmy że 200km/h to jakaś kosmiczna prędkość. Można taką stała prędkością spokojnie lecieć i nic się nie powinno stać. Po co robicie te auta co robią 0-200 w 10sek żeby jeździć 140? Przecież to jest wrażenie jakby auto stało w miejscu. Tyle to na autobahnie najwolniejszym pasem się jedzie :) Wiadomo na Polskich krajówkach to samobójstwo tak non stop palowac ale w Niemczech zawsze tak jadę i nigdy nic się nie stało. Tam jadąc 150 jesteś zawalidroga.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 21:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 868
Lokalizacja: Tczew
A nikt nie pomyślał, że ja po prostu lubię mordować samochody? :) Setup i tak wytrzymał dużo, bo jakieś 30 tysięcy kilometrów, cały czas na najwyższych obrotach. Ja działam "zero, jedynkowo": albo hamulec wciśnięty do dechy, albo gaz :) nawet jadąc do sklepu po bułki odbywam sam ze sobą wyścig na ćwiartkę :)

Każdy jeździ tak jak lubi, najważniejsze żeby nie stwarzać zagrożenia dla innych. Moim prywatnym zdaniem większym problemem jest "dziadek" w tico na autostradzie, poruszający się z prędkością rzędu 80 km/h. i wykonujący niespodziewane manewry wyprzedzania, zawracania, cofania, jeżdżenia pod prąd, itp. niż "wariat" w szybkim aucie.

Tak z innej beczki, po tygodniu zajrzałem pod maskę i okazuje się, że to zbiornik z płynem chłodniczym wybuchł, rozpadł się na kawałki. Silnik kręci, nie odpala. A le i tak pewnie się przytarł, albo uszczelka puściła. Oczywiście turbina też zniszczona.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 7 listopada 2018, 23:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18829
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Poszły konie po betonie... niezależnie czy 200km/h to bezpieczna prędkość dla silnika czy też nie :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 8 listopada 2018, 00:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 2091
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E92 335is DKG
Kod silnika: N54
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=167935
grzeszak napisał(a):
A nikt nie pomyślał, że ja po prostu lubię mordować samochody? :) Setup i tak wytrzymał dużo, bo jakieś 30 tysięcy kilometrów, cały czas na najwyższych obrotach. Ja działam "zero, jedynkowo": albo hamulec wciśnięty do dechy, albo gaz :) nawet jadąc do sklepu po bułki odbywam sam ze sobą wyścig na ćwiartkę :)


Na to chyba nikt nie wpadł :zdziwko: :mur: :zakrecony: :suchy: . Po co Ci diesel do takiej jazdy ? on i tak pewnie ze 12-14l palil przy takim traktowaniu. Zostaje Ci chyba tylko jakaś wolnossacą benzyna do takiej jazdy. I napewno dla innych użytkowników dróg jazda w twoim otoczeniu jest średnio przyjemna skoro ciśniesz hamulec tylko do dechy :rotfl: .

A już ostatni raz wracając do tematu tych wściekle mknących 2.0 diesli w DE to ja tam często widze tak pędzące E90 LCI z owalną końcówka wydechu lub a4 b8 2.0. Czyli auta dawno po gwarancji z pewnie 200+kkm na liczniki ale ładne i zadbane. I myśle że mają się o wiele lepiej jak auta po Januszach którzy kupią samochód za 50k zł a potem wydać 50zł na jakąś części zamienna to jest dla nich bardzo dużo.

forest napisał(a):
Nie przesadzajmy że 200km/h to jakaś kosmiczna prędkość. Można taką stała prędkością spokojnie lecieć i nic się nie powinno stać. Po co robicie te auta co robią 0-200 w 10sek żeby jeździć 140? Przecież to jest wrażenie jakby auto stało w miejscu. Tyle to na autobahnie najwolniejszym pasem się jedzie :) Wiadomo na Polskich krajówkach to samobójstwo tak non stop palowac ale w Niemczech zawsze tak jadę i nigdy nic się nie stało. Tam jadąc 150 jesteś zawalidroga.


w 100% się zgadzam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 8 listopada 2018, 02:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2894
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
naprawdę aż się czytać odechciewa jak jazda przez dłuższy czas w okolicach 200km/h miałaby zabijać silniki po chwili. Jeśli jest silnik odpowiednio zmodyfikowany i z głową wystrojony oraz kontroluje się najważniejsze parametry pracy jak temperatre i ciśnienie oleju oraz EGT to nic nie powinno się stać.

A odnośnie aut seryjnych. Czy myślicie, że np. BMW pozwoliłoby żeby silnik umarł po XXXX kilometrach przelatanych 200+? Nie demonizujmy. Sam ostatnio leciałem jakieś 80km w zakresie prędkości 160-180km/h skapciałym e36 316i !!! i ie uwierzycie, ale przeżyło to i prosiło o więcej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: grzeszak -->> E46 320d Touring
PostNapisane: 8 listopada 2018, 08:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18829
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Jak by silnik sie wysrał przy 160km/h to BMW musiałoby pomyśleć o kagańcu na 140km/h ;) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 589 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL