BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 9 września 2017, 20:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czyli to moze nie byc dpf, tylko jakis czujnik. Moze czujnik polozenia walka?
Podlacz gdzies pod kompa, to wyjdzie badziew


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 10 września 2017, 00:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Też będę musiał zrobić chipsa u siebie, aczkolwiek chciałbym nieco więcej koksu dodać tak z 160km o odpowiednio więcej nm :P

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 10 września 2017, 20:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Prawdopodobnie winna jest zacinąjąca się zmienna geometria


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 11 września 2017, 17:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zamien na hybryde!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 13 września 2017, 10:38 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Punisher napisał(a):
Zamien na hybryde!


o to to i wtryski żywsze i ponad 200km jest możliwe :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 13 września 2017, 16:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
TC zrobilo 118d 143km na stg4 na 272KM, wiec wszystko mozliwe
Turbo bylo za slabe, wiec mozna i 300, tylko ile to wytrzyma?
Widzialem 295km w 318d, zatem sie da

Wedlug RL podobno 5 z kawalkiem do setki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 14 września 2017, 07:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Dobry pomysł, rozważam taką sytuację żeby coś takiego zrobić, ale zastanawiają mnie koszta hybrydy względem zwykłej "regeneracji".
Wszystko się da tylko ile tam oryginalnego sprzętu zostało a ile pozmienianego na coś wydajniejszego. Bo jeżeli wtryski, pompa, ic,turbo to raczej gra nie warta świeczki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 14 września 2017, 09:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E60
Super, może 18 cali na dobrym profilu 35 :D ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 14 września 2017, 10:06 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Punisher napisał(a):
TC zrobilo 118d 143km na stg4 na 272KM, wiec wszystko mozliwe
Turbo bylo za slabe, wiec mozna i 300, tylko ile to wytrzyma?
Widzialem 295km w 318d, zatem sie da

Wedlug RL podobno 5 z kawalkiem do setki


118d 143km to zupełnie inny silnik ;)

Trubo wtryski i IC do wymiany... Regeneracja dobra to pewnie ok 1k pln hybryda pewnie ok 1.5k ja bym brał hybrydę jakiś większy IC (niekoniecznie aftermarketowy, może ten z 120d jest większy ? Pewnie dostępny za parę PLN) wtryski? Nie wiem, czy trzeba czy nie. Jeśli tak to będzie większy koszt, ale też można poddać je regeneracji i na 100k km spokój przynajmniej, a po wystrojeniu na ok 220-230km to już w 1er będzie jeździło przyzwoicie i pewnie stosunkowo długo, bo czemu miałoby nie jeździć długo skoro podkręcone 20d na ponad 200km lata i lata, a to ten sam słupek ;)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 14 września 2017, 17:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Na 17" wygląda idealnie, na 18" będzie wyglądać śmiesznie ze względu na małe tarcze :rotfl:
No własnie wydaje mi się że lepiej już zainwsetować te pieniądze w hybrydę, przynajmniej będzie jakiś potencjał, cooler w wersji 118d i 120d jest ten sam, tak samo jak sprzęgło, więc wniosek sam się nasuwa :D Ale teraz ograniczeniem właśnie były wtryski ;/ + wydaje mi się że właśnie sterowanie tej geo też coś pier :cenzura:
Pragnę powiedzieć że już osobiście przejechałem prawie 100 tysięcy i w sumie czas sprawdzić korektę na wtryskach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 14 września 2017, 19:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zatem musialbys bardzo duzo zmienic, aby wyszlo ponad 200km.
Wytrzymalosc bardziej mialem na mysli, to ze 2.0 nie wiem czy ma takie wytrzymale tloki, wal i kroby jak 3.0.
Fakt, ze 123d mozna ladnie podrkecic, ale to juz chyba n47, ktory tez jest awaryjny

Chyba najlepszym coolerem bylby ten ze 123d, ale duzo wiekszy nie jest
Zeby pasowal od 335d to byloby super, bo on w 2.0 cos tam by dawal
Albo jakis gruby alu z fmic.pl, bo wysokosc nie ma tak znaczenia jak grubosc
Tak naprawde wagner niepotrzebnie ma ten pierdolnik u gory. Mogli to lepiej dospawac na szerokosc

Hybryde do 2.0 pewnie zrobisz ponizej 2tys, ale warto, bo podobno roznica spora

Hybryda podobno mniej sie grzje przy programie niz seria, ktora jest wymeczona oraz podobno ma nizsze cisnienie w kolektorze wydechowym
Wtryski ciekawe czy pasowalyby od 2.0 177, bo juz cos by daly

Ogolnie tuning nie jest tani i niewtety zarazliwy oraz nieuleczalny

Jak zaczniesz modzic, to nie przestaniesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 15 września 2017, 14:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Punisher, kolega ma silnik m47 a nie n47. Wtryski nie podejda od 177km. Dlaczego uwazasz ze lepszy jest grubszy IC niz szerszy?

IC nie sa jakies drogie a seria jest slaba... Jesli chcesz okolice 200-220km to daj wtryski 216. Szly seryjnie w twoim motorze. Nie orientuje sie dokladnie, ale pewnie 118d ma mniejsze wtryski niz 120d. Idzie sprawdzic na realoem. 100k zrobione a dopiero niedawno program zrobiles? :P Gratuluje zaparcia i wytrawalosci :D Pewnie teraz jezdzi sie duzo lepiej ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 15 września 2017, 16:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dante182 napisał(a):
Punisher, kolega ma silnik m47 a nie n47. Wtryski nie podejda od 177km. Dlaczego uwazasz ze lepszy jest grubszy IC niz szerszy?

IC nie sa jakies drogie a seria jest slaba... Jesli chcesz okolice 200-220km to daj wtryski 216. Szly seryjnie w twoim motorze. Nie orientuje sie dokladnie, ale pewnie 118d ma mniejsze wtryski niz 120d. Idzie sprawdzic na realoem. 100k zrobione a dopiero niedawno program zrobiles? :P Gratuluje zaparcia i wytrawalosci :D Pewnie teraz jezdzi sie duzo lepiej ;)



Wiem wlasnie, ale nie wiem juz teraz ktory to ktory. Zawsze mylalem, ze 177 to dalej m47, tylko jakies rozwiniecie

Grubszy, ale nie wyzszy, bo i tak zderzak przyslania
Zobacz wagnera do 2.0
http://www.wagner-tuning.uk/200001039.html#

Wiekszosc aftermarketowych coolerow jest cienkie i wysokie i zapewne nie jest wykorzystywany na 100%
Jak bedzie cos jak wagner, ale bez tej gory-gruby bedzie wiecej powietrza przeplywac i wykorzystamy go na 100%

Rozumiem, ze mozna do m47 zapodac nawet wtryski od m57 35d?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 30 września 2017, 21:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
Właśnie dzisiaj z ciekawości sprawdziłem jakie są wtryski w 118d i zaskoczyła mnie jedna rzecz. Że były wstawiane do wersji x25d dokładniej M57N2. Więc w sumie nie wiem co myśleć na ten temat, bo skoro tam są no to jednak coś na rzeczy jest, a widziałem dobre moce na tych słabszych odmianach 30d. Miałem zamiar jeszcze rozebrać przód i trochę przeczyścić IC, ale na chęci się skończyło. A skoro w 163 konnej wersji jest ten sam to i w mojej musi wyrabiać.

Tak poza tym musiałem szybko wymienić amorki z przodu bo jeden już ciekł i wpadły nowe klocki ATE.
Przy okazji pierwszy raz udało mi się złapać gumę (wkręt wkręcony w oponę) i działa ten system wychwytujący pr. obrotową koła :D

PS: Pompa ta samo czyli 2 cylindry więcej i ze 122 koni robi się 197 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 30 września 2017, 21:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
m57 325d bylo robione pod wersje oszczedna-wtryski od 2,0, pompa tez jakas slaba
turbo to samo co 330d, kolektor bez klapek i to mnie dziwi, bo ciagnie od dolu, a 330d juz ma klapki
Dziwnie to bmw komponuje, bo niektore 330d m57 mialy wtryski te same co 335d i heble jak to jest u Sirka, a niektore heble na tarczy 330x24


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 30 września 2017, 22:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
No właśnie z tą pompą to jakiś cyrk jest, bo po tych numerach to wychodzi że w każdym dieslu jest taka sama.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 1 października 2017, 11:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
U mnie tez jest dosc slaba i tak samo bylo w pierwszych biturbo 306KM np 535d f10
Dopiero f30 258KM i 313 bi turbo maja wydajniejsze pompy
Pojecia nie mam czy np podejdzie od m57, tylko wtedy zaczniesz myslec o hybrydzie, wydechu itd
Zrobisz 200km i za rok bedzie brakwac mocy jak u mnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 1 października 2017, 14:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 677
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=105058
Jakie masz 216? Zostały mi amory springi eibach pro kit jak coś pw.
Moim zdaniem nie warto lepiej swap kimboax robił na n57 bodajże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 1 października 2017, 15:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 109
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 118d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &p=1903452
216 ? Po wymianie amorków z przodu trochę wyżej siadło co strasznie mi nie pasuje ;/
No właśnie więc w sumie lepiej jeździć póki jeździ i za cenę swapa po prostu dołożyć do czegoś mocniejszego. Wygląda mi to na najbardziej racjonalne wyjście z sytuacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kross21 ---> [E87]BMW 118d
PostNapisane: 1 października 2017, 17:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Najlepiej wtedy szukac e90 325d m57, bo tam latwiej zrobisz 300km niz tu ponad 200, a wrazenia z przyspieszenia beda lepsze niz nawet 270km w 123d

U mnie tez przod byl wyzej, ale pro kit obnizyl tak jak chcialem i jest rowno, chociaz juz dla mnie jest koza i chce 5-10mm nizej cala zawieche, to bedzie idealnie i dalej mozna jezdzic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL